Skrevet av Emne: Marthe`s bildeprofil:  (Lest 484034 ganger)

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1710 : 30. april 2012, 16:51 »
Fy faen så nice!! Smiley

Grin

Strong is the new skinny Cheesy

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1711 : 30. april 2012, 17:15 »
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget bibbiii

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 190
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 190

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1712 : 30. april 2012, 22:41 »
gratulerer med pallplassering Smiley du er helt fantastisk Smiley
ja, jeg er kanskje en deigklump...men den kan vel formes??

treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110674.msg1651078;topicseen#new

Utlogget Tom G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1713 : 01. mai 2012, 20:04 »
så hyggelig! Cheesy
Arti å ha deg med på laget, hihi

Hehe Smiley Kunne du kjapt skrevet litt om hvordan du spiser, kcal etc per dag, og hvordan du trener? Smiley Moro å vite hva du gjør, funker tydeligvis veldig bra Smiley
Styrkemål:

Markløft: 300 kg. Knebøy: 250 kg. Benkpress: 200 kg. Dekkflipp: 500 kg. Stein: 200 kg.

Mål for kroppsvekt: 85 kg

LOGG : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119454.msg1784290;topicseen#new

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1714 : 01. mai 2012, 22:09 »
x2

 Cool

gratulerer med pallplassering Smiley du er helt fantastisk Smiley

Takk! Cheesy Det var helt rått å gjøre det så bra første gang jeg stilte altså!  woot

Hehe Smiley Kunne du kjapt skrevet litt om hvordan du spiser, kcal etc per dag, og hvordan du trener? Smiley Moro å vite hva du gjør, funker tydeligvis veldig bra Smiley

hmm, vanskelig å skrive noe om det faktisk....
Jeg teller ikke kcal og jeg veier ikke maten min, jeg spiser f.eks hamburgere etter trening, bruker kun fete produkter som h-melk, meierismør osv i maten min. Jeg spiser godt og mye hvertfall Smiley Har et meget avslappet forhold til mat, og det eneste jeg går etter er å få i meg NOK slik at jeg har overskudd til steinhard trening, og at jeg har mye råvarer som kjøtt for å bygge mest mulig.
Da jeg måla hva jeg gjennomsnittlig lå på av kcal før dietten så var det på 4000 per dag, derfor lå jeg så høyt som på 2800 og 3000 kcal mesteparten av dietten min.

Jeg trener styrke 5-6 dager i uka, og har dermed splitt programmer som jeg selv setter opp og endrer på etter 1,5 mnd. Kjører alltid knebøy og markløft, og kjører som regel veldig tungt.
Har aldri satt opp kardio når jeg ikke er på diett, men jeg er aktivt ute å løper i fjellet med bikkja flere ganger i uka. Generelt veldig mye i aktivitet (derfor har jeg også muligheten til å spise mye uten å passe så alt for mye på).

For å få et inntrykk av nivået jeg ligger på og hverdagen min, så anbefaler jeg så absolutt loggen min;
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93227.new#new
Her er det meget detaljert om hverdagen min sitt aktivitetsnivå, og ikke minst masse flere bilder (som aldri komemr fram her i bildeloggen).

Ellers anbefaler jeg også å kunne følge meg på faebook om det er lttere, den er nyoppstartet enda, men også her il det komme mye bilder og beskrivelser av min hverdag mot mine nye mål:
http://www.facebook.com/MartheSeivaag

Utlogget Tom G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1715 : 01. mai 2012, 22:16 »
Cool

Takk! Cheesy Det var helt rått å gjøre det så bra første gang jeg stilte altså!  woot

hmm, vanskelig å skrive noe om det faktisk....
Jeg teller ikke kcal og jeg veier ikke maten min, jeg spiser f.eks hamburgere etter trening, bruker kun fete produkter som h-melk, meierismør osv i maten min. Jeg spiser godt og mye hvertfall Smiley Har et meget avslappet forhold til mat, og det eneste jeg går etter er å få i meg NOK slik at jeg har overskudd til steinhard trening, og at jeg har mye råvarer som kjøtt for å bygge mest mulig.
Da jeg måla hva jeg gjennomsnittlig lå på av kcal før dietten så var det på 4000 per dag, derfor lå jeg så høyt som på 2800 og 3000 kcal mesteparten av dietten min.

Jeg trener styrke 5-6 dager i uka, og har dermed splitt programmer som jeg selv setter opp og endrer på etter 1,5 mnd. Kjører alltid knebøy og markløft, og kjører som regel veldig tungt.
Har aldri satt opp kardio når jeg ikke er på diett, men jeg er aktivt ute å løper i fjellet med bikkja flere ganger i uka. Generelt veldig mye i aktivitet (derfor har jeg også muligheten til å spise mye uten å passe så alt for mye på).

For å få et inntrykk av nivået jeg ligger på og hverdagen min, så anbefaler jeg så absolutt loggen min;
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93227.new#new
Her er det meget detaljert om hverdagen min sitt aktivitetsnivå, og ikke minst masse flere bilder (som aldri komemr fram her i bildeloggen).

Ellers anbefaler jeg også å kunne følge meg på faebook om det er lttere, den er nyoppstartet enda, men også her il det komme mye bilder og beskrivelser av min hverdag mot mine nye mål:
http://www.facebook.com/MartheSeivaag

Done Smiley

Godt å høre at jenter kan spise så mye, og typ hva de vil Smiley
Styrkemål:

Markløft: 300 kg. Knebøy: 250 kg. Benkpress: 200 kg. Dekkflipp: 500 kg. Stein: 200 kg.

Mål for kroppsvekt: 85 kg

LOGG : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119454.msg1784290;topicseen#new

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1716 : 01. mai 2012, 22:53 »
Done Smiley

Godt å høre at jenter kan spise så mye, og typ hva de vil Smiley

 2thumbsup

Jepp, jeg gjør hvertfall det, man bygger ikke musklatur med grønnsaker og 1 kyllingfilet om dagen Tongue

Utlogget Tom G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1717 : 01. mai 2012, 23:44 »
2thumbsup

Jepp, jeg gjør hvertfall det, man bygger ikke musklatur med grønnsaker og 1 kyllingfilet om dagen Tongue

Så sant så sant! Og du tør spise karbohydrater og antar jeg?Wink
Styrkemål:

Markløft: 300 kg. Knebøy: 250 kg. Benkpress: 200 kg. Dekkflipp: 500 kg. Stein: 200 kg.

Mål for kroppsvekt: 85 kg

LOGG : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119454.msg1784290;topicseen#new

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1718 : 02. mai 2012, 14:14 »
Så sant så sant! Og du tør spise karbohydrater og antar jeg?Wink

Jeg spiser mye karbohydrater ja Smiley

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1719 : 22. mai 2012, 15:00 »
Digg mage du har  Tongue
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget Tom G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1720 : 22. mai 2012, 22:43 »
Veldig bra jobba!
Styrkemål:

Markløft: 300 kg. Knebøy: 250 kg. Benkpress: 200 kg. Dekkflipp: 500 kg. Stein: 200 kg.

Mål for kroppsvekt: 85 kg

LOGG : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119454.msg1784290;topicseen#new

Utlogget trondx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

  • Give it all you can!! and then some more!!
Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1721 : 23. mai 2012, 08:42 »
Flotte ruter :=)
Eat like a T-Rex, to become a T-Rex!!

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1722 : 23. mai 2012, 10:43 »
Digg mage du har  Tongue

Takk takk, ser sånn ut kun på morran nå som jeg er off da  Tongue

Veldig bra jobba!


Takk takk, håper jeg klarer å bli like flink til neste konkurranse Cheesy

Flotte ruter :=)

Cheesy syns de var feminie og greie ja, glad jeg har såpass store ruter (ikke i masse men i skille jeg mener her, hehe)

Utlogget daseng

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 254

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1723 : 23. mai 2012, 20:48 »
Misunner André! : D
En god jævla grønnkledd kar fra nord!

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113212.new#new

Gym: http://polargym.no/

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1724 : 24. mai 2012, 21:00 »
Misunner André! : D

Ja ho e lekker! Cheesy
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!