avstemning
Spørsmål: Kontrollert bulkstart 2. aug! Hvor mye veier jeg før deffstart i slutten av jan/feb?
91 >
92 >
93 >
94 >
95 >
96 |

Skrevet av Emne: Stian logger så smått  (Lest 263977 ganger)

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener 5/3/1
« #120 : 29. juli 2010, 20:46 »
Dag 3, uke 2(10)

Benkpress
57 kg x 3, 63 kg x 3 (skulle vært 65, blingset), 73 kg x 10 (fire uker siden: 71 kg x 10)

Stangroing, sup.
5 x 10, 43 kg
Rolig og fint med kontraksjon på topp, kjente det godt Smiley

Hantelpress, flat
5 x 12, 17,5 kg per hantel

Shrugs
5 x 5, 27,5 kg

Tenk, for 10 uker ble jeg sliten av 15 kg første sett i hantelpress, og måtte senke til 12,5.

Under shrugs i dag pådro jeg meg en slags skade. Tror det bare gjorde jævlig vondt der og da og var vondt resten av dagen. Hatt det før, nå vet jeg hvordan jeg fikk det og kan unngå det senere. Uansett. En smerte skjøt plutselig fra nakken og nedover på venstre side av ryggraden. Denne tok slutt under skulderbladet. Det smerter litt fremdeles å bøye hodet fremover til høyre og bakover mot venstre. Skulderen min har kjentes litt slapp ut i dag, mens de øvre ryggmusklene føles litt tunge og "fylte" ut. Får gi det noen dager og se hvordan det går.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener 5/3/1
« #121 : 30. juli 2010, 10:12 »
Sovet bort det meste av smertene i ryggen, men de er fremdeles der når jeg gjesper(!) eller når jeg klemmer skulderbladene sammen. Ikke voldsomme. Litt stikkende. Litt ubehagelig. Så prøver å kjøre knebøy i dag. Dersom det blir for jævlig får jeg bare finne ut hva jeg skal gjøre der og da. Antageligvis lette på vektene eller holde bredere grep på stanga, selv om et er veldig uvant dry
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Stian trener 5/3/1
« #122 : 30. juli 2010, 11:09 »
halla,

tenkte jeg skulle sjekke litt her…

Ser bra ut gitt! Kunne ønske jeg hadde problemet med å spise for lite… Da skulle jeg spist som en idiot! Grin jeg er egentlig VELDIG glad i mat…

Men du, de smertene under shrugs har jeg også vært bori - venstre side, flere ganger.

Et tips på det er å varme opp skikkelig med 15-20 reps, lettere belastning, for så å trøkke til på de 2 siste settene.

Jeg fant også at det hjalp å strekke ut nakken/trapza/øverst på ryggen skikklig. Dette lærte jeg av en kiropraktor, og øvelsen, hvis jeg klarer å forklare, går ut på at du setter deg , tar venstre fot i venstre hånd, og presser/dytter ganske hardt med rolig og jevnt trykk ned i hånda, så du strekker venstre nakke og bakside av rygg.

var det forståelig? Fant ikke noe bilde på nettet…

og sist, men ikke minst - hvis smerten ikke går over av seg selv, gå til kiropraktor og la han fikse det på EN behandling. En liten knekk og jeg var like fin igjen. Begge gangene - også begynte jeg å varme opp å tøye, siden har jeg ikke merka noe ved shrugs.

Hvis du ikke er redd for denslags da… Da er det ikke så gøy. Smiley

Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener 5/3/1
« #123 : 30. juli 2010, 11:31 »
Hallo!

Det er helt greit vettu!

Takk for det! Angående maten klarer jeg ikke å venne meg til å spise mer etter hvert som jeg legger på meg, strikt tankegang ikke sant.. Skal jeg gjøre det må jeg lage en matplan og følge den strikt hver dag, men om jeg ikke gjør det står jeg garantert nesten stille. Tror "problemet" blir greit å ha med seg når jeg skal strippe flesket på nyåret en gang Wink Ut ifra avataren din ser du da ut som om du er i veldig god form, så spis mens du kan Grin

Takk for tips! Honnør! Grin
Skal prøve ut dette, for jeg har ikke lyst på det flere ganger. Det har ikke du heller..

Prøvde ut dette med strechingen som du prøvde å beskrive der, men kjente ikke så mye i trapezius. Mer i bakside skulder, men det er vel egentlig der problemet ligger, mer der enn i nakken generelt akkurat nå. Så det traff, men vet ikke om utførelsen er riktig da. Hånda på innsida eller utsiden av foten? Skal uansett prøve dette og en skikkelig oppvarming.

Har ikke prøvd å knekke meg opp igjen, så kan ikke si at jeg er redd for det eller ei, hehe Tongue
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Stian trener 5/3/1
« #124 : 30. juli 2010, 11:37 »
hånda på innsiden

prøv å presse litt forskjellige vinkler, liksom spark litt høyere, nesten rett ut fra hodet (for du sitter litt forovelent, ikke sant?) og før så foten ned mot bakken igjen mens den er under press.

Tok litt tid før jeg fikk dreisen på det, men etterhvert følte jeg at jeg traff der jeg ville - mer på trapz også. Ikke så mye på selve nakken, mer på nakkemusklene på siden der…

KNEKK! hehe

 - tror jeg tar en knekk selv - føler meg litt småstiv Smiley
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Stian trener 5/3/1
« #125 : 30. juli 2010, 11:40 »
ah,

ang. spising så kommer det sikkert godt med under deff ja. Jeg er i deff nå og har vel aldri vært så tynn, og så sterk - selv om massen og styrken har falt litt. Jeg syntes imidlertid at det går seint, og har kjørt hardcore keto-deff i noen uker nå, og gått over til litt mer karbs nå denne uken.

Jeg kan ikke spise mens jeg kan nå nei! Må ned mer først! Sideflesk be gone! Men da! Da skal jeg spise da! Cheesy

Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener 5/3/1
« #126 : 30. juli 2010, 12:08 »
Det var faktisk ganske deilig, hoho..
Får bare prøve litt mer og få dreisen på det.

Hehe. Har ikke lyst til å prøve å knekke noe på meg selv. Høres skummelt ut Tongue

Må vel regne med at styrke og masse faller litt, etter hva jeg har forstått. Plutselig slipper det Wink
Når du igjen kan spise, så pass på, plutselig er du tilbake til utgangspunktet før deffen din, men sant, er lov å spise godt! Cheesy
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Stian trener 5/3/1
« #127 : 30. juli 2010, 12:42 »
Ja, sant det er digg? Grin

OH!  nei - ikke knekke på meg selv - men "bli knekt litt selv" mente jeg

Ja, shit det er viktig at jeg ikk ekommer tilbake til der jeg var ja! Men jeg regner med at det ikke går så lett - det helvetes sideflesket tror jeg har vært der siden jeg var 16… Tongue så det sitter sikkert skikkelig hardt!

MAsse og styrke faller litt ja - men selv nå - med bare litt karbs for treningen, kjennerjeg at keg får mer trøkk, og litt mer pump også.

KOmmer nok ikke til å "spise normalt" på en stund gitt. Grovbrød med brunost, lizzzzm…

bortsett fra på spisedagene da… ah! Gleder meg til å innføre spisedager
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener 5/3/1
« #128 : 30. juli 2010, 13:31 »
Tøying er faktisk det - noe jeg har innsett i det siste. Har allti vært en motstaner av det Tongue

Sideflesket mitt har sittet der så lenge jeg kan huske. Prøver til tider å tenke ut hvor det gikk "galt". Tror et var etter skolen. Gikk i skapene hjemme, fant potetgull, vafler med smør på, ost i terninger med tannpirkere, en påsa med seigmenn her og der. Mer taco da enn jeg hade klart å spist på et måltid nå. Så ja, tror det var begynnelsen på "the fat period" Tongue Lurer på om det er sånn at når det først slipper, så er et ikke så lett å få det tilbake.. Men det er vel feil. Første som kommer igjen.

Deff høres hardt ut.. Hoff. hvor mye mer må du ned?
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stian trener 5/3/1
« #129 : 30. juli 2010, 13:39 »
[...]Sideflesket mitt har sittet der så lenge jeg kan huske. Prøver til tider å tenke ut hvor det gikk "galt". Tror et var etter skolen. Gikk i skapene hjemme, fant potetgull, vafler med smør på, ost i terninger med tannpirkere, en påsa med seigmenn her og der. Mer taco da enn jeg hade klart å spist på et måltid nå. Så ja, tror det var begynnelsen på "the fat period" Tongue Lurer på om det er sånn at når det først slipper, så er et ikke så lett å få det tilbake.. Men det er vel feil. Første som kommer igjen.[...]
Cheesy

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Stian trener 5/3/1
« #130 : 30. juli 2010, 14:07 »
Vet ikke hvor mye jeg må ned. Jeg har gått ned 9 kilo nå, siden jeg veide meg etter mallorca ferien - men jeg har fortsatt mye spekk Tongue

Tror nesten jeg må ned mot 75 jeg altså… iallefall godt under 80! Men det ser da ikke ut som om du har så mye sideflesk akkurat?

Jeg har fått litt info her om nettopp det strie fettet, og hvordan det nekter å gi slipp - har forstått det sånn som at hvis det forst blir borte, så kommer det jevnere over hele kroppen tilbake - litt sånn at du får det bort en gang for alle - det er seff ikke riktig - men det er ikke sånn at det kommer først tilbake visstnok…

er det vel? Tongue
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener 5/3/1
« #131 : 30. juli 2010, 14:21 »
Cheesy

Grin

Marius:
Det er jo flott gjort å ha gått ned 9 kg allerede, så da er du over halvveis. Fortsett! Cheesy

Jeg har alt for mye sideflesk. Tror midjen min måler 94-95 cm nå. Vet ikke hva den måler om den har lite fett, men det skal bli morsomt å finne ut!

Ikke spør meg, men for all del, er det slik, skal jeg synge av glede (har ikke sangstemme). Så, det gjenstår å se Wink
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Stian trener 5/3/1
« #132 : 30. juli 2010, 14:29 »
inbiller meg at det er litt sånn - det har liksom sittet der, og jeg har aldri holdt på lenge nok til å få det vekk.

bortsett fra en gang i starten av 2003, under mitt noget sene omskolerings-studieophold i San Francisco… Da ble det nesten borte - eller vel, iallefall mye mindre - men det var ikke så mye pga trening som … umm… utagerende eksperimentell livsstil… selv om jeg trente litt da også. Men armene mine på de bildene er som pipestilker! haha - nei nei nei luer på om jeg finner noen jeg kan poste her…

Men nå spiser jeg annerledes, mister ikke så mye styrke, så jeg gir meg ikke før det er borte.

Men hvis armene mine blir under 38 cm - da må jeg revurdere… Tongue

Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener 5/3/1
« #133 : 30. juli 2010, 19:02 »
Nå ble jeg nysgjerrig på det der. Må finne det det ut, for dersom det er slik har vi noe å se fram til Cheesy

Jaså, snakker vi om festing midt i uka og store mengder ulovlige stoffer som man skraper sammen med kredittkort på bordet? Wink

Armene mine er ikke 38 cm enda, så har ikke noe å revurdere, bare å peise på! Har ikke funnet ut hva de vil ha for å vokse enda. :|
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener 5/3/1
« #134 : 30. juli 2010, 19:11 »
And by the way, dag 4, uke 2(10)

Knebøy
3 x 83 kg, 3 x 98 kg, 9 x 110 kg (fire uker siden: 10 x 106 kg)
På grunn av noe som virket som klister på gulvet klarte jeg antagelig en eller to reps mindre enn jeg egentlig ville klart. Fikk ikke plassert føttene slik jeg ville ha dem med en gang, så da ble det for mye konsing på å plassere dem riktig, men er ikke lett å flytte føttene lett rundt med 110 kg på ryggen når skoene formelig sitter fast i gulvet. FAEN! Angry

Beinpress; A1
5 x 15, 140 kg

Sittende leggpress; A1
3 x 12, 70 kg
Mekket en i knebøyracken. 3 vektskiver oppå hverandre x 2. Polstring på stanga og en benk til å sitte på. Funket fint, men var vanskelig å få føttene så høyt opp med stanga på knærne. Men går det så går det.

Lårcurl; B1
5 x 10, 54 kg

Stående leggpress; B2
5 x 5, 127,5 kg i hacken


Fornøyd med dagens økt, men problemet med gulvet irriterer meg. Nå vil jeg antageligvis ikke få til forventet antall reps neste gang, om en uke.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!