avstemning
Spørsmål: Kontrollert bulkstart 2. aug! Hvor mye veier jeg før deffstart i slutten av jan/feb?
91 >
92 >
93 >
94 >
95 >
96 |

Skrevet av Emne: Stian logger så smått  (Lest 262960 ganger)

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian skal bli markert
« #630 : 13. mars 2011, 11:02 »
Føler meg tynn og spinkel, men pytt pytt.. Er utrolig kult å se at det skjer ting i speilet!! woot
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stian skal bli markert
« #631 : 13. mars 2011, 11:04 »
Høres fælt ut Shocked Får prøve da.

Unless noe bra går på tv, men det er sjeldent.
Helt enig, høres latterlig fælt ut, var såvidt jeg gadd å gidde å prøve i det hele tatt. Har erfaring med spinning, de første spinningtimene var jo et heeeelvete. Så begynte det å bli gøy etterhvert som jeg faktisk blir litt flinkere. De (tre?) første øktene er bare noe du må gjennom, så begynner første intervall å bli litt gøy, så om noen økter til er andre intervall gøy, og før du vet ordet av det så sniker du inn enda et all out intervall fordi yndlingssangen spiller på iPoden. Du må bare gidde å prøve!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian skal bli markert
« #632 : 13. mars 2011, 14:03 »
Helt enig, høres latterlig fælt ut, var såvidt jeg gadd å gidde å prøve i det hele tatt. Har erfaring med spinning, de første spinningtimene var jo et heeeelvete. Så begynte det å bli gøy etterhvert som jeg faktisk blir litt flinkere. De (tre?) første øktene er bare noe du må gjennom, så begynner første intervall å bli litt gøy, så om noen økter til er andre intervall gøy, og før du vet ordet av det så sniker du inn enda et all out intervall fordi yndlingssangen spiller på iPoden. Du må bare gidde å prøve!

Du har overbevist meg! Skal prøve på mandag, så ser vi åssen det går. Mandag og lørdag for min del denne uka. Orker ikke løpe så hardt tre ganger i uka med en eneste gang. Mandag, lørdag, onsdag ser ut som en finfin start.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Stian skal bli markert
« #633 : 13. mars 2011, 15:47 »
Hva slags intervalltyper er det dere benytter dere av da?

Som "stiansoftcore" Tongue løper jeg også 4 min intervaller med 3min aktiv pause. Ikke løpt så sykt mange intervalløkter selv enda, men første treningene løp jeg 4min x2, og 4min x3 på den andre, og allerede da kunne jeg kjenne forbedring. Kjørt 4min x5 de to siste gangene, så husk at ikke 4x4 er en fasit, men det er bare veldig enkelt å huske Wink Så når du kjenner at f.eks 4x4 er overlevbart, så er det viktig at du "øker" og sørger for en progresjon/fremgang på samme måte som ved styretreningen. Da enten ved å løpe flere 4min intervaller, gjøre intervallene lengre, eller øke farten, det er bare fantasien som setter grenser.

Du har overbevist meg! Skal prøve på mandag, så ser vi åssen det går. Mandag og lørdag for min del denne uka. Orker ikke løpe så hardt tre ganger i uka med en eneste gang. Mandag, lørdag, onsdag ser ut som en finfin start.
Godt han klarte det Wink
Akkurat som at du må trene samme muskelgruppe min 2 ganger per uke for å få en effekt, så må du trene utholdenhet 2 ganger i uken for å få en effekt av det med tanke på bedre utholdenhet. Så at du "kun" løper intervaller 2 ganger i uken nå til å begynne på, er fornuftig! Var jeg deg ville jeg begynt der, og drøyd den 3dje dagen en noen uker, og heller gått 45min en dag om du har tid til en økt til. Ikke noe poeng å overdrive i starten, også har du da flere kort å "spille på" lengre ut i dietten.
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian skal bli markert
« #634 : 13. mars 2011, 15:54 »
Flott forklart, Bekka! Du klarte å overbevise meg du også Grin
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Stian skal bli markert
« #635 : 13. mars 2011, 22:18 »
Ville ikke kjørt intervall i det hele tatt stian, du bare utsetter kroppen for mer stress enn nødvendig. Ville holdt kardioen på et minimum om ikke god kondisjon er viktig for deg, har selv ikke utført noe spesielt kondisjonstrening utenom i det siste fordi jeg har så mye overskuddsenergi mentalt.

Om du er fan av intervalltrening så ta det på dager du ikke trener, og kjør det i sone-3 og ikke sone 4 og sone 5.

Heller kjør 8x8 i sone 3 med 2 min pause. 4x4 blir for intensivt mtp å bevare mest mulig muskler. Strengt tatt om det er utholdenhet du er ute etter så er det 80% sone 1, så det er ikke noe fart og fyr! Hehe.

Har gått ned fra 102 til 85 kg nå, og har ikke gått ned noe i styrke, går bare opp og opp og opp. Om du er glad i å spise dog så kan du såklart hive på litt intervalltrening, bare for å ha flere kalorier å spise, strengt tatt så holder det mer enn nok med å kutte kalorier. Værtfall ikke legge til trening som bryter deg ned mentalt fordi det er kjedelig for deg.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stian skal bli markert
« #636 : 13. mars 2011, 23:28 »
Hør på blåbæret, s-bone! Jeg er bare en honnørkåt forumrotte Cheesy

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Stian skal bli markert
« #637 : 13. mars 2011, 23:36 »
Ville ikke kjørt intervall i det hele tatt stian, du bare utsetter kroppen for mer stress enn nødvendig. Ville holdt kardioen på et minimum om ikke god kondisjon er viktig for deg, har selv ikke utført noe spesielt kondisjonstrening utenom i det siste fordi jeg har så mye overskuddsenergi mentalt.

Om du er fan av intervalltrening så ta det på dager du ikke trener, og kjør det i sone-3 og ikke sone 4 og sone 5.

Heller kjør 8x8 i sone 3 med 2 min pause. 4x4 blir for intensivt mtp å bevare mest mulig muskler. Strengt tatt om det er utholdenhet du er ute etter så er det 80% sone 1, så det er ikke noe fart og fyr! Hehe.

Har gått ned fra 102 til 85 kg nå, og har ikke gått ned noe i styrke, går bare opp og opp og opp. Om du er glad i å spise dog så kan du såklart hive på litt intervalltrening, bare for å ha flere kalorier å spise, strengt tatt så holder det mer enn nok med å kutte kalorier. Værtfall ikke legge til trening som bryter deg ned mentalt fordi det er kjedelig for deg.

Enig i mye av det du skriver, og glemte i farten å nevne at jeg absolutt ville hatt styrken og intervalltreningen på hver sine treningsdager, godt du fikk frem det. 4x4 var ikke ment som noe tvang, det var mer ment som et alternativ til trappemaskin, elipse og sykkel med nysgjerrig boxer. Viktigste er jo at treningen er lystbetont.
Ooog ser jo ut som du kan ha hatt effekt av den "utholdenhetstreningen du har gjort i det siste siden du har hatt så mye overskuddsenergi mentalt" på formbildene dine, men kan jo være kombinasjonen av alt annet du også gjør. Det er jo det som er så artig med trening og kropp, det er mange veier til rom.


Så vidt jeg har forstått, (nå gidder ikke jeg begynne med kildehenvisning, men jeg kan om det er behov for det Tongue) så er jo 4x4 anbefalt fremfor kontinuelig arbeid i 45min på 70% av HFmax, om man ønsker å forbedre VO2max.
Selv om man helt klart skal variere treningen innenfor de ulike intensitetssonene for lengre varighet på øktene, best mulig utvikling av de fysiologiske egenskapene , da de ulike intensitetssonene påvirker ulike fysiologiske egenskaper o.s.v. Men om man ønsker bedre utholdenhet, så burde burde man vel variere mer enn å ha 80% av treningen i sone 1, da VO2max/utnyttelsesgraden også har mye å si for utholdenheten? Men igjen så baserer man valg av intensitetssoner ut i fra hvor mye tid man har til disposisjon, restitusjonstid and so on, og det er jo vanskelig å prioritere styrke og utholdenhetstrening samtidig mtp restitusjonstiden.
Ikke skyt meg, jeg er bare nysgjerrig... Smiley

Ikke meningen å fylle treningsloggen din med vas Stian Smiley

Hør på blåbæret, s-bone! Jeg er bare en honnørkåt forumrotte Cheesy
haha, honnør for den i allefall!  Cheesy
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Stian skal bli markert
« #638 : 14. mars 2011, 00:33 »
4x4 på 87-92 eller 92-97 av maxHF er for intensivt og vil, generelt, føre til at man til slutt ikke klarer å komme i overkompensasjon.

Sone 4 og 5 brukes ofte mer i slutten av en treningsperiode / opptrapping til konkurranse for å spisse opp formen og for å jobbe med hastighet og spesifikk på vo2. Sone 3 brukes for terskeltrening og sone 1 og 2 er de viktigste for å jobbe med energifordelingen, utviklingen av kapillærnettverket etc.

Og mine formbilder har ingenting med kardioen å gjøre, for kardioen har hatt så sinnsykt lite å si. Det har vært snakk om 2 ganger i uken i noen få uker, fettprosent har gått kontinuerlig nedover uten at jeg har lagt inn bevisst kardiotrening. Smiley

Selvsagt kan alle som vil løpe så mye de vil, men jeg tror ikke stian er ute etter en super kondisjon. Da muskler er fokus, og desto lavere intensitet desto mer muskelbesparende.

Personlig har jeg prøvd intervall, jeg har prøvd morgenkardio, kardio etter styrketrening og alt det der. Ingenting passet meg, så jeg droppet all kardio og spiste heller mindre mat i mer periodisk faste stil (selv om jeg har droppet alle prinsipper der utenom det faktiske vente vinduet på div. timer.)

VO2 max og utnyttelsesgrader vil selvsagt ikke bare utvikles i høy sonene, selv om den vil være mer påvirket der. (akkurat som styrke vil være mer påvirket i lav rep tung vekt, jmf. styrketrening)

Sitat
Figur 3.8 viser fordeling av treningstiden i I-soner for hver måned i sesongen 2001/2002 i skiskyting. Som vi ser, økte den totale treningstiden fra starten av treningsåret og fram til september. Deretter var treningstiden relativt stabil rundt ±75 timer fram til og med januar. I februar måned, inn mot Salt Lake City ble treningstiden bevisst redusert med ca. 20 timer. Det var et viktig virkemiddel for å nå toppformen under OL. Trening i I-sone 1 utgjør ca. 80 % av total treningstid for hele året. Samlet treningstid i I-sone 3, 4 og 5, var gjennom hele året ca. 8 timer per måned, bortsett fra i mai (tilvenningsperiode) og i februar (OL). I juni, juli og august var det større fokus på trening i I-sone 3. I desember og januar ble fokuset rettet mot I-sone 4 (konkurransefart). 

Det spørs jo helt hva man trener for, er det jeg prøver å få frem. Om stian prøver bare å gå ned i vekt ville jeg bare kuttet på maten og fortsatt med tung styrketrening (kanskje færre sett, med fokus på å beholde styrke og ikke å gå opp i styrke og beholde mest mulig muskelmasse).

Intervalltrening vil bare føre til at han blir overbelasted om han da ikke kompenserer med å spise enda mer mat for å få inn kaloriene tapt på intervalltrening. Og om han da ikke spiser nok mat der, så vil han få minsket energi til styrketreningen også er vi inne i en ond sirkel.

MEN om stian ønsker å få en helt annen treningsopplevelse og vil lære seg å bli en god løper, da er spørsmålet om det er eksplosivt eller om det er utholden løping osv som sier hva slags løping han bør trene.
Sier selvsagt ikke at en 100 meter sprinter skal løpe på sone 1 i 80% av tiden, tok bare generelt. Så det er klart.

4x4 har den magiske effekten at den gir stor effekt raskt før man til slutt får dårligere effekt. Jeg skal være ærlig å si at jeg bruker 4x4 i sone 4 og 5 for å få raske resultat på kundene mine selv, slik at de kjøper flere PT klipp før jeg slenger sone 3 / pyramide / sone 1 i trynet deres. Det er ikke alltid det mest spennende, men det gir gode resultat.

4x4 blir nesten som en PSMF kickstart diett, du får sinnsyke resultat.. men du blir så sliten om du gjør det for mye.

http://www.olympiatoppen.no/fagavdelinger/trening/utholdenhet/fagartikler/pretasjonsbestemmendefaktorer/page593.html

http://www.olympiatoppen.no/fagavdelinger/trening/utholdenhet/fagartikler/treningsplanlegging/page595.html

http://www.olympiatoppen.no/fagavdelinger/trening/utholdenhet/fagartikler/oltsintensitetsskala/page594.html

http://www.olympiatoppen.no/fagavdelinger/trening/utholdenhet/fagartikler/page3609.html

Og helt til slutt, intervalltrening kan være moro. Det spørs bare på hvilke mål man har. Er det bare å gå ned i vekt så ville jeg ikke hatt så stor prioritet på det å faktisk gasse på med flere økter, da stresset vil påvirke på feil måte.

Har man et mål om å løpe coopertesten på en latterlig god tid så gass på, men desto lengre målet du trener for varer desto mindre viktig blir de anaerobe kapasitetskravene dvs sone 4 og 5 blir nærmest uviktig. (derav grunnen til at toppskiskyttere, skøytere, langrennsutøvere etc ikke gruser så mye på sone 4 og 5 foruten konkurranseinnspurt, de skal holde på en god stund)

Vi er begge nysgjerrig, og setter stor pris på all informasjon alle kommed med. Mente selvsagt ikke at du tvang stian til noe som helst! Eller prøvde å fornærme noen på noen måte.

102-86 kg før jeg nå den siste kiloen begynte litt med ellipsemaskin, altså ikke noe intervalltrening. Hehe. Smiley Tror forøvrig jeg skal droppe den ellipsemaskinen for den senker meg litt ned, og det er ikke interessant nok for meg!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian skal bli markert
« #639 : 14. mars 2011, 07:37 »
Hør på blåbæret, s-bone! Jeg er bare en honnørkåt forumrotte Cheesy

Honnør for ærlighet Wink

Ikke meningen å fylle treningsloggen din med vas Stian Smiley

Neinei, går bra! Interessant å følge med på, men tar ikke del i det siden jeg ikke har peiling på kondisjon Tongue
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian skal bli markert
« #640 : 14. mars 2011, 17:44 »
4 uker på diett
Vekt: 91,3 = -1,1 kg fra forrige mandag (ALT FOR RASKT)
Mage: 96,7 = -1,1 cm fra forrige mandag (SNART 95!!!)

Tot.
Morgenvekt: 97,7 kg | -6,4 kg
Mage: 103,4 | -6,7 cm
*Blått er utgangspunkt før diettstart.

Folk spør om jeg har gått ned noe mer. Og de blir sjokkerte over det de hører, og skjønner ikke hvorfor jeg er misfornøyd. Nok en gang hadde jeg gått ned alt for mye, men var ikke så ille som forrige mandag. Målet om å gå ned ca. 2 kg i mnd er.. Tja, langt unna. Har jo gått ned 6,4 kg på fem uker. Skjønner det ikke. Spiste mer i forrige uke. Må være aktivitetsnivået på jobben. Legger meg på 2700 akkurat denne uka her, med stålkontroll, så får jeg se på mandag..

Edit: Ja, Stian. Jeg så den linken du posta til LG. Veldig nyttig og kan godt være det forrige gang, men når det skjer igjen uten at det er noen endring på kroppsform så begynner jeg å lure. Redd det ikke går fra fettlagrene Sad

Dagens økt

Litt ellipse. Alle møllene var opptatt, og jeg gidder ikke stå og vente.

DB skråbenk (en haug småttis rundt begge benkene var ikke noe å vente etter)
8 x 12 kg (per arm)
3 x 6, 26 kg (per arm)
6 x 30 kg

Knebøy
8 x 20 kg
4 x 97,5 kg (glemte meg)
2 x 6, 97,5 kg
6 x 100 kg

Militærpress
5 x 47,5 kg
5 x 42,5 kg
5 x 37,5 kg

Markløft
6 x 60 kg
2 x 6, 120 kg
6 x 125 kg

Post-it: Glemte litt av hvert i dag. Var uvant å trene benk med hantler igjen, så var sikkert ikke så gæernt. Vektene i dag var lette og fine, men følte et lite stikk i begge skuldrene under militærpressen.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian skal bli markert
« #641 : 16. mars 2011, 19:26 »
Dagens økt

Benkpress
10 x 20 kg
10 x 40 kg
2 x 3, 82,5 kg
2 x 3, 80 kg (+)

Knebøy
8 x 20 kg
5 x 70 kg
4 x 3, 117,5 kg (i hovedsak økning, men ser an dagsform)

Militærpress
3 x 3, 52,5 kg

Markløft
6 x 60 kg
4 x 100 kg
3 x 3, 142,5 kg

Fortsetter samme vekt på militærpressen. Veldig fornøyd med markløft i dag! Grepet var grepa. Klarte alle reps og sett uten at grepet sviktet.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian skal bli markert
« #642 : 17. mars 2011, 21:50 »
Fettmåleren min skal ha det til at jeg har en fettprosent på 17,5. Begynte på 20 mm, som skal være 18,9.

Ved et utgangspunkt på 97,7 kg skulle 18,9 på måleren tilsvare 19,34 kg med norskeflesk.
Ved en mandagsvekt på 91,3 kg skulle 17,5 på måleren tilsvare 19,16 kg med norskeflesk.

Altså, om jeg har brukt klypa riktig og kløpet hud riktig, har jeg på 5 uker mistet 180 gram med fett biggrin

Heldigvis vet jeg at jeg holder den feil hele tiden. For klypa har vist alt fra 24 mm til 14 mm, så det er store variasjoner der, hehe. Er glad jeg har målebåndet, for hadde jeg ikke hatt det hadde klypa fått meg til å gå å legge meg Tongue

Koser meg med det nye Treningsforum magasinet som postmannen glemte i postkassa mi i dag Grin
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian skal bli markert
« #643 : 18. mars 2011, 22:52 »
Dagens økt

Benkpress til kloss
12 x 20 kg
10 x 40 kg
4 x 3, 70 kg
8 x 50 kg

Boksbøy m stopp
8 x 20 kg
4 x 4, 70 kg


Militærpress

4 x 5, 20 kg

Markløft fra kloss
4 x 4, 95 kg - Gørrtungt da jeg i tredje sett prøvde å starte løftet med rumpa under knehøyde.

Tok det rolig med militærpressen i dag.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stian skal bli markert
« #644 : 20. mars 2011, 10:20 »
Bla bla vanskelige begreper bla bla
Hvorfor ikke bare gjøre det enkelt:

http://forum.bodybuilding.com/showpost.php?p=639771283&postcount=1087

Og så forklare hvordan man kan legge opp intervalløktene sine for å få mest bang for the buck? Hvis Stian bestemmer seg for å inkludere kardio.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!