avstemning
Spørsmål: Kontrollert bulkstart 2. aug! Hvor mye veier jeg før deffstart i slutten av jan/feb?
91 >
92 >
93 >
94 >
95 >
96 |

Skrevet av Emne: Stian logger så smått  (Lest 262981 ganger)

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #960 : 04. september 2011, 17:54 »
Du har planer om å begynne med 5x5 SL så fort du kommer i gang i Irland? Hva har du planlagt av startvekter i de ulike øvelsene? Og har du planer om å legge til noen flere øvelser?

Ja, hadde egentlig planer om det, men tegningene har blitt tegnet om. Utsetter 5x5.

Startvektene var tenkt å være stanga i knebøy og stående press, 50 kg i mark og stanga + 7,5 kg i benk. Hadde tenkt å legge til andre større flerleddsøvelser som stangroing, dips, pullups. Isolasjonsøvelser som stangcurl, franskpress og noe rart som jeg ikke kommer på i øyeblikket. Har programmet på pc-en et sted, men er bare rot i mappene etter at jeg kopierte over alt jeg hadde fra den gamle pc-en til den nye.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: Stian trener... i Irland!
« #961 : 04. september 2011, 17:56 »
Ahh. Kjedelig! Har nettopp begynt med 5x5 SL nå selv. So far so good. Er fortsatt på meget lette vekter, men har trua på dette programmet. Men må absolutt legge inn et par øvelser til. Hovedsaklig franskpress, dips, chins og kanskje en bicepsøvelse. Men er litt usikker på hvordan jeg skal legge opp dette best mulig.

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #962 : 04. september 2011, 22:50 »
Ahh. Kjedelig! Har nettopp begynt med 5x5 SL nå selv. So far so good. Er fortsatt på meget lette vekter, men har trua på dette programmet. Men må absolutt legge inn et par øvelser til. Hovedsaklig franskpress, dips, chins og kanskje en bicepsøvelse. Men er litt usikker på hvordan jeg skal legge opp dette best mulig.

Jeg er nok ikke den rette å spørre da resultatene mine ikke kan måle seg med andre her inne. Tongue Men en tre sett med 8-10 reps på triceps og biceps går vel an. Mens du er på lette vekter enda kan du sikkert også trene litt tungt og godt på dipsen, men det blir verre jo høyere vektene blir på de andre. Legge inn rygghev og mageøvelser.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #963 : 09. september 2011, 23:06 »
Skoene mine kom idag, og jeg må herme etter fenriken og kalle dem ninjatøfler.. Grin Prøvde dem ut i kveld på gymmet. Satan så gode. Føltes som om jeg gikk barføtt. Markløft var en drøm, og knebøyen det samme. Lette og gode sko. 824 kr. Vibrams KSO.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #964 : 21. september 2011, 00:50 »
Begynner å bli litt gamle. Er vel 4 uker disser nå. Ett av de få hvor jeg faktisk klarer det. Formen om dagen er så som så. Regna på kaloriene i dag, men tror det er feil. For i dag har jeg fått i meg 2600 kcal eller noe. Det er latterlig lite. Tror det er feil. Har da gått opp i vekt og magemål (litt for mye) så. Aner ikke hva morgenvekta ligger på, men prøvde å veie meg etter trening på vekta som er på gymmet der. Den viste 91,8 i går. Dvs med klær og sko på, pluss mat og vann i løpet av dagen innabords. Har sett litt på næringsinnholdet på produktene jeg kjøper, og de må da være totalt feil. To kliss like produkter, bare med forskjellig navn, viste en forskjell på hele 98 kcal per 100 g. Ingrediensene var nøyaktig likt (oppgitt i prosent). Hm. Ikke at jeg gidder å regne på det da. Var intressert i åssen det sto til med kcalsa siden jeg har gått opp så fælt. Noe nøyaktig bilde er vanskelig å få til.

Ser på det ene bildet at arma burde være større for å stå til, men de har jeg gitt opp, for de reagerer ikke på noe, samme hva jeg gjør Tongue
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #965 : 25. september 2011, 18:10 »
Nå trenger vi en oppdatering her igjen stian, ossen går ting, og hvordan trives du med landet/folka i Irland?  Smile
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #966 : 25. september 2011, 20:28 »
Nå trenger vi en oppdatering her igjen stian, ossen går ting, og hvordan trives du med landet/folka i Irland?  Smile

Ting og trening i Irland går bra. Bruker en time om dagen på å gå frem og tilbake fra trening når jeg trener, så beina jeg fikk fra fødselen kom godt med! Smiley Trener om dagen et styrkeløftprogram jeg har fått fra Norge. Begynner på uke tre i morgen. Intense greier. Håper løft i alle øvelser kommer seg. Prøvde jo å bygge i fjor, men klarte ikke å legge på meg annet enn fett, så da blir det heller styrke. De få grammene med kvalitet jeg kanskje legger på meg i løpet av et år blir som en bonus Smile

 Irlendere er hyggelige, men de har en vanskelig uttale. Blir som å være utlending og komme til Norge og lære bokmål, for så å flytte til bygda. Skal ikke være lett, men det går nok lettere etter hvert.

Har ikke fått sett så mye av selve landet enda, men det skal vi få til mer av i ukene som kommer. Jobber jo i ukedagene, så da må helgene brukes til for eksempel en langtur. Trives godt, og det viser magan, for den øker jevnt og trutt... 
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #967 : 25. september 2011, 20:53 »
Ting og trening i Irland går bra. Bruker en time om dagen på å gå frem og tilbake fra trening når jeg trener, så beina jeg fikk fra fødselen kom godt med! Smiley Trener om dagen et styrkeløftprogram jeg har fått fra Norge. Begynner på uke tre i morgen. Intense greier. Håper løft i alle øvelser kommer seg. Prøvde jo å bygge i fjor, men klarte ikke å legge på meg annet enn fett, så da blir det heller styrke. De få grammene med kvalitet jeg kanskje legger på meg i løpet av et år blir som en bonus Smile

 Irlendere er hyggelige, men de har en vanskelig uttale. Blir som å være utlending og komme til Norge og lære bokmål, for så å flytte til bygda. Skal ikke være lett, men det går nok lettere etter hvert.

Har ikke fått sett så mye av selve landet enda, men det skal vi få til mer av i ukene som kommer. Jobber jo i ukedagene, så da må helgene brukes til for eksempel en langtur. Trives godt, og det viser magan, for den øker jevnt og trutt... 
Haha, men nå går vi snart i vintermånedene, og da skal man ha litt å gå på Cheesy Irland virker som et herlig land, så bare å kose seg mens du er der Smiley Logg treningene litt framover da! Morro å følge med litt vettu Smiley
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #968 : 26. september 2011, 00:30 »
I vintermånedene skal man både ha pels og litt ekstra polstring for å overleve kulda uten å måtte pakke på seg for mye klær Wink Offffff... Skal se på det. Er slitsomt nok å skrive programmet ned i boka mi og holde det ryddig. Er så mye tall og greier. Fredager er det ti sett med mark, bl.a. Trodde ikke det var noen følgere lenger jeg Smiley
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: Stian trener... i Irland!
« #969 : 26. september 2011, 10:29 »
Følgere har du! Bare holder meg litt i bakgrunn Wink

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #970 : 27. september 2011, 22:01 »
Følgere har du! Bare holder meg litt i bakgrunn Wink

Haha Wink Er hyggelig at det er noen som kikker innom, men det er ikke så mye spennende å lese om dagen, kanskje ikke ellers heller.. Hehe.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #971 : 28. september 2011, 22:00 »
Går noe vondt og verk i underarmene mine etter smalbenk på mandag. Var ubehagelig å kjøre benk i dag. Er brachiradialis som skurrer litt. Får tro det går over.

Fikk gummistrikker i posten i går. Grønne og sterke. Nesten litt for sterke. Tre centimeter kortere enn den jeg har lånt på gymmet var de og. Så spurte sjefen i styrkeavdelinga om jeg kunne få låne deres fram til jeg drar igjen. Det fikk jeg! Hjelper å smiske litt hehe.

Er vanskelig å kjøre raskt og intensivt der. Er så mange folk at det er vanskelig å komme seg fram av og til. Favorittøvelsene til folk her er bicepscurl, shrugs med skulderrulling og ekstrem kvartbøy med 150 kg på stanga. I dag så jeg faktisk en som kjørte knebøy slik det skal gjøres. Det fortalte jeg til ham. "Du er den eneste jeg har sett her som kjører knebøy!" Grin
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Stian trener... i Irland!
« #972 : 28. september 2011, 22:04 »
Er veldig mye kvartbøy å observere her i moderlandet og! Smiley

Hvordan er formen, Stian?
Mandal Treningssenter.

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #973 : 28. september 2011, 22:16 »
Er veldig mye kvartbøy å observere her i moderlandet og! Smiley

Hvordan er formen, Stian?

Ja, det er det jo, men har trent der i tre uker og i dag var første gangen jeg så Kne-Bøy Grin

Formen er fin, men føler meg blubbete om dagen. Liker ikke speilbildet heller, så det må kjøpe ny fettskrape utpå senvinteren og komme meg ned igjen til et nivå som aksepteres av meg. Sixpack tror jeg at jeg driter i på en stund for å si det sånn. Er ikke all verden å bety. Viktigste er at en føler seg bra, og det gjør jeg egentlig ikke nå. Følte meg bra da magemålet lå stabilt mellom 91 og 92 cm. Det gjør det ikke lenger... Så i bunn og grunn blir det jeg skrev først, "formen er fin", feil. Formen er ikke fin, men rund er også en form Grin Som sagt.. Viktigste er at en føler seg bra. Håper også på å sette et par perser mot juletider igjen og la det øke sakte. En eventuell skraperunde skal tas med ro og veldig sakte nedgang.

Takk som spør forresten. Hva med deg?
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Stian trener... i Irland!
« #974 : 28. september 2011, 22:20 »
Ja, det er det jo, men har trent der i tre uker og i dag var første gangen jeg så Kne-Bøy Grin

Formen er fin, men føler meg blubbete om dagen. Liker ikke speilbildet heller, så det må kjøpe ny fettskrape utpå senvinteren og komme meg ned igjen til et nivå som aksepteres av meg. Sixpack tror jeg at jeg driter i på en stund for å si det sånn. Er ikke all verden å bety. Viktigste er at en føler seg bra, og det gjør jeg egentlig ikke nå. Følte meg bra da magemålet lå stabilt mellom 91 og 92 cm. Det gjør det ikke lenger... Så i bunn og grunn blir det jeg skrev først, "formen er fin", feil. Formen er ikke fin, men rund er også en form Grin Som sagt.. Viktigste er at en føler seg bra. Håper også på å sette et par perser mot juletider igjen og la det øke sakte. En eventuell skraperunde skal tas med ro og veldig sakte nedgang.

Takk som spør forresten. Hva med deg?

Sommeren er over, så sixpacken må jo pakkes inn for vinteren! Cheesy
Trives selv best med litt rund form! Tongue

Formen min er stigende nå. Bøyen kommer seg endelig tiltross for litt skurr med ryggen..
Mandal Treningssenter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!