avstemning
Spørsmål: Kontrollert bulkstart 2. aug! Hvor mye veier jeg før deffstart i slutten av jan/feb?
91 >
92 >
93 >
94 >
95 >
96 |

Skrevet av Emne: Stian logger så smått  (Lest 262928 ganger)

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #975 : 01. oktober 2011, 20:04 »
Sommeren er over, så sixpacken må jo pakkes inn for vinteren! Cheesy
Trives selv best med litt rund form! Tongue

Formen min er stigende nå. Bøyen kommer seg endelig tiltross for litt skurr med ryggen..

Ja, og den pakka skal ikke åpnes til jul Wink

Jaså, hva har du stelt til nå da? Er det den lattrowinga di igjen? Tongue
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Stian trener... i Irland!
« #976 : 08. oktober 2011, 22:56 »
Siden det ikke er lov å trene barfot eller uten sko driver jeg og ser an noen nye sko. Har lett etter markløftsko, men finner ikke det spesifikke. Har funnet brytersko og boksestøvler, men bryterskoene jeg prøvde var fæle ved vristen. Boksestøvlettene er for høye og har hakket for mye polstring i hælene. Derimot prøvde jeg Bikila Five Fingers, og fant disse utrolig gode å gå i. Føltes som om jeg gikk barføtt. De i butikken var veldig behjelpelige og sa at joggesko ved markløft og knebøy var fy-fy, men at disse skoene, pluss brytersko, gikk som varmt hvetebrød her nede da sentrene fører strenge skobruk-regler. Prøvde Bikila, Komodo og ett par til, i tillegg til KSO, som jeg var mest fornøyd med. De sa, "ta på deg begge skoene og bli med her". Så gikk vi inn til et rom med vektstenger osv, så fikk jeg prøvde hvordan det var å squatte og dauløfte med disse. Snakk om service! Skal sannsynligvis tilbake til butikken og be dem bestille inn et par i min størrelse i morgen.

Noen som har erfaringer med Five Fingers ifht styrketrening?

http://www.vibramfivefingers.com/products/Five-Fingers-KSO-Mens.htm

Five fingers funker knall bra!:) Har brukt både på bøy og mark.

Hvor er du btw? Hvordan går treningen?Smiley

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #977 : 09. oktober 2011, 00:30 »
Five fingers funker knall bra!:) Har brukt både på bøy og mark.

Hvor er du btw? Hvordan går treningen?Smiley

Ja, har kjøpt dem inn i svart, og de er helt supre! Om de ikke strammes riktig føles såla litt rar på innsiden av hælen, men om de sitter riktig føles det som å gå barføtt og har full kontakt med gulv. Løpinga ble automatisk annerledes. Prøvde å sprinte fra vektavdelinga til garderoben.

Er i Cork i Irland. Noe sørøst i landet, men det betyr ikke at det er varmt og mye sol her Tongue Treninga går bra. Driver med et program jeg fikk fra atletklubben i Brumunddal. Blant annet Dietmar har justert litt på det. Tungt... Merker det godt i korsryggen og venner meg aldri til ei treninga. Er konstant støl. Begynner uke 5+6 på mandag, og nå begynner repsantallet å gå litt nedover og vektene begynner å øke litt. Var oppe i tolv tonn i totalt antall kilo løfta på onsdag, så det har vært den tyngste økta hittil. Merket det godt på kroppen på torsdag Smiley
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Stian trener... i Irland!
« #978 : 09. oktober 2011, 18:26 »
Hva i alle dager gjør du i irland?!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #979 : 09. oktober 2011, 21:41 »
Hva i alle dager gjør du i irland?!

Jobber og trener Grin Prosjekt gjennom EU for lærlinger. Søkte og fikk muligheten til å ta 14 uker av læretida i utlandet, og det ble Irland. Håpte jo på Malta eller England da men. Irland er veldig bra, sett bort fra været Smile
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #980 : 12. oktober 2011, 23:41 »
Har funnet ut av hvorfor jeg har hatt dårlig trykk på trening. Dårlig trykk kommer av at jeg hadde fri de dagene trykket var dårlig. Fungerer faktisk bedre etter en arbeidsdag. Vet ikke hvorfor og lurer på om det er sært.

Grepet virker som om det bare blir dårligere og dårligere. Skjønner ikke hendene eller underarmene mine.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Stian trener... i Irland!
« #981 : 12. oktober 2011, 23:46 »
KROC ROOOWS og static holds på markløft! PINGLE!!!!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #982 : 13. oktober 2011, 11:45 »
Grin Kan vel gjøre noe statisk, men er flink gutt og følger programmet mitt til prikke, så får vente med kroc rows, men takk for tipset uansett, Blåbjørn.Wink
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #983 : 13. oktober 2011, 21:35 »
Har jo egentlig satt meg ett mål, men har glemt å skrive det ned... So here it goes:

Målet mitt er å holde en kroppsvekt under 93 kg, som er 93-kilosklassa i styrkeløft. Tanken etter deff var å holde meg stabilt på 84-85 kg for å gå ned til -83 og holde meg der, men gikk plutselig opp og nå vet jeg ikke hva jeg veier pga null vekt her i Irland. Blir iallfall å holde meg i -93 til (forhåpentligvis) når en total på 500 kg i de tre det konkurreres i. Under 93 kg til jeg når et halvt tonn. Synes det er en fin målsetting jeg. Smiley Og hva magemålet angår skal jeg holde det under 95 til enhver pris. Ligger ganske tett opptil nå, men er ikke noe jeg har tid til å få gjort noe med nå under oppholdet her, dessverre. Blir en ny deff til senvinteren, men den blir svært saktegående og ikke så lang. Bare for å holde vekta under kontroll og mageflesket et sted der jeg føler meg tilfreds. Akkurat nå begynner for eksempel t-skjorta å irritere meg igjen.

Siden muskler er så forbanna vanskelig å legge på seg for en fettgainer som meg - selv om jeg tar høyde for at jeg kan ha trent feil eller ikke spist optimalt - vil jeg heller prøve å øke styrken så godt jeg kan så jeg slipper å være en tung svekling Wink
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Stian trener... i Irland!
« #984 : 13. oktober 2011, 21:50 »
Så du tenker å stille i styrkeløft i nær fremtid?? Smiley
Mandal Treningssenter.

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #985 : 14. oktober 2011, 01:36 »
Tanken er vel å prøve litt styrkeløft ja. Tenkte jeg skulle kjøre klubbstevne når jeg kommer hjem i desember og har program fram til da. Blir utstyrsfritt da. Blir som en makstest, men også litt trening på lys og signaler og sånn. Er for å se om det er noe som kan passe for meg, noe jeg tror det er Smiley
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Stian trener... i Irland!
« #986 : 14. oktober 2011, 22:40 »
Har jo egentlig satt meg ett mål, men har glemt å skrive det ned... So here it goes:

Målet mitt er å holde en kroppsvekt under 93 kg, som er 93-kilosklassa i styrkeløft. Tanken etter deff var å holde meg stabilt på 84-85 kg for å gå ned til -83 og holde meg der, men gikk plutselig opp og nå vet jeg ikke hva jeg veier pga null vekt her i Irland. Blir iallfall å holde meg i -93 til (forhåpentligvis) når en total på 500 kg i de tre det konkurreres i. Under 93 kg til jeg når et halvt tonn. Synes det er en fin målsetting jeg. Smiley Og hva magemålet angår skal jeg holde det under 95 til enhver pris. Ligger ganske tett opptil nå, men er ikke noe jeg har tid til å få gjort noe med nå under oppholdet her, dessverre. Blir en ny deff til senvinteren, men den blir svært saktegående og ikke så lang. Bare for å holde vekta under kontroll og mageflesket et sted der jeg føler meg tilfreds. Akkurat nå begynner for eksempel t-skjorta å irritere meg igjen.

Siden muskler er så forbanna vanskelig å legge på seg for en fettgainer som meg - selv om jeg tar høyde for at jeg kan ha trent feil eller ikke spist optimalt - vil jeg heller prøve å øke styrken så godt jeg kan så jeg slipper å være en tung svekling Wink

Leangains mann!!! Cheesy
Ligger laaaaaaaaaaaaaangt under 95 cm på magen og styrken øker som bare det, bare å være smart. Trenger ikke ligge 1000 kcal i overskudd vettæ Cheesy Cheesy Cheesy

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #987 : 14. oktober 2011, 23:36 »
Leangains mann!!! Cheesy
Ligger laaaaaaaaaaaaaangt under 95 cm på magen og styrken øker som bare det, bare å være smart. Trenger ikke ligge 1000 kcal i overskudd vettæ Cheesy Cheesy Cheesy

Hold tetuten på deg! Tongue Du tar vel en løpetur om morran og durer på med ei krukke BCAA i uka? Tror egentlig vekta har begynt å stabilisere seg. Vekta på gymmet viste 92,6 i dag etter trening. Mat og mye vann innabords da. Vil tro en 88-90 kg på morgenen.

Kjører du på med 16/8, eller er du litt med fleksibel med timene? Fortell litt da? Smiley
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Stian trener... i Irland!
« #988 : 14. oktober 2011, 23:44 »
siste ukene har det blitt mer 20/4, bare passer på makroene sånn nogenlunde i hodet. Du vet jeg hater kardio, har ikke vært noe kardio siden helt siste slutt på deffen i juni hehe Cheesy BCAA bruker jeg, men den boksen jeg har nå har ca 1/4 igjen og har allerede holdt en 5-6 uker Tongue

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #989 : 15. oktober 2011, 00:09 »
siste ukene har det blitt mer 20/4, bare passer på makroene sånn nogenlunde i hodet. Du vet jeg hater kardio, har ikke vært noe kardio siden helt siste slutt på deffen i juni hehe Cheesy BCAA bruker jeg, men den boksen jeg har nå har ca 1/4 igjen og har allerede holdt en 5-6 uker Tongue

20/4! Du er ikke god.. Du du presser innpå 3000 kcal på fire timer? Mann, du er ikke god. Du sjokkerer kroppen din daglig du da Tongue
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!