avstemning
Spørsmål: Kontrollert bulkstart 2. aug! Hvor mye veier jeg før deffstart i slutten av jan/feb?
91 >
92 >
93 >
94 >
95 >
96 |

Skrevet av Emne: Stian logger så smått  (Lest 263743 ganger)

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #1035 : 29. november 2011, 22:19 »
"You must stop eating so much protein. You're so big."

Det er klart å få høre det der gjør noe med selvfølelsen. Noen så enkle ord. Helt utrolig hvor motiverende det føles. Smile

Så jeg slo til med en tortillapizza til kvelds med et lass av proteiner. Delvis på pur hakke faen og delvis for å mate egoet litt mer med ord til handling.  Grin
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #1036 : 30. november 2011, 19:26 »
Gidder ikke føre oppvarming lenger. Alle økter er med oppvarming på en eller annen måte. Og all benkpress er med stopp om jeg ikke skriver noe annet.

Beinpress
8 x 95 kg
8 x 120 kg
8 x 120 kg
8 x 120 kg
8 x 120 kg

A1: Benkpress
8 x 55 kg
6 x 65 kg
5 x 72,5 kg
5 x 72,5 kg
5 x 72,5 kg

Skråbenk
8 x 40 kg
6 x 42,5 kg
5 x 45 kg
5 x 55 kg
5 x 55 kg

A2: Nedtrekk maskin
4x8, 85-95-95-85

A3: Bicepcurl EZ
4x8-24, 35 kg

Markløft, bredt grep
8 x 95 kg
6 x 110 kg
5 x 122,5 kg - reim
5 x 122,5 kg - reim
5 x 122,5 kg - reim

Militærpress
6 x 32,5 kg
6 x 37,5 kg
5 x 42,5 kg
4 x 45 kg
4 x 45 kg

Tøy og bøy.

Denne økta her var ikke på topp. Elendig form. Grepet holdt så vidt 110 kg i dag, så jeg tror grepstesten fra fredag sitter igjen enda. Tar det pent med grepet framover så det får hvilt seg litt. Røti form. Fysj og fy. Ser frem til lette økter i hverdagen neste uke. Ellers i dag var det perfekt lite folk så jeg fikk trene i fred uten å pisse i buksa så fort noen nærma seg det neste apparatet eller whatsoever som jeg skulle bruke om to sett. Smiley
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #1037 : 02. desember 2011, 19:26 »
Uke tolv, dag tre, finito program!

Knebøy til 8-kilos hantel m stopp
6 x 55 kg
4 x 67,5 kg
5 x 75 kg
5 x 75 kg
5 x 75 kg

Benkpress med strikk
8 x 42,5 kg
6 x 52,5 kg
5 x 57,5 kg
5 x 57,5 kg
5 x 57,5 kg

Markløft fra kloss, bredt grep
6 x 100 kg
5 x 122,5 kg - mix
5 x 135 kg - reim
5 x 135 kg - reim
5 x 135 kg - reim

Reimmark, bredere stand og grep
6 x 72,5 kg
5 x 90 kg
5 x 97,5 kg
5 x 97,5 kg
5 x 97,5 kg

A1: Good mornings
3 x 8, 50 kg

Push-ups m vekt
2 x 8, 22,5 kg
6 x 20 kg

A3: Supinert stangroing
3 x 8, 60 kg

Siste dag av tolvukersprogrammet gjennomført. Reser heim til Noreg i morgen. Kjører rolig uke med to treningsøkter neste mandag og onsdag. To dager fri og så prøver jeg meg på klubbstevne i Brumunddal, sett at utstyret jeg har bestilt kommer tidsnok... Kjører RAW. Blir spennende å se om programmet har gjort noe utslag, men så lenge teknikken er forbedret fra i sommer og jeg løfter det samme, så er det likevel er pluss. Smiley

Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

EmyR

  • Gjest
Sv: Stian trener... i Irland!
« #1038 : 02. desember 2011, 19:32 »
God tur hjem. Hva tenker du å løfte på stevnet da? Smiley

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Stian trener... i Irland!
« #1039 : 02. desember 2011, 19:49 »
Summer opp hvordan oppholdet har vært / trening og ikke minst hva er svakpunktene dine og hvordan har teknikken forbedret seg og hvordan du har gjort dette!! Og ikke minst hva forventer du å løfte, og har noen svakpunkt forbedret seg?! ask ALL the questions!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #1040 : 02. desember 2011, 23:00 »
God tur hjem.

Takk for det!

Hva tenker du å løfte på stevnet da? Smiley
Summer opp hvordan oppholdet har vært / trening og ikke minst hva er svakpunktene dine og hvordan har teknikken forbedret seg og hvordan du har gjort dette!! Og ikke minst hva forventer du å løfte, og har noen svakpunkt forbedret seg?! ask ALL the questions!

Forventer å løfte det samme som i sommer, men 100 kilo i benken SKAL gå denne gang, så da blir tallene 130-100-170. I februar var de 150-97,5-190, men dette var med verre teknikk. I og med at jeg ikke har fått tid til noen særlig oppkjøring med single og doble har jeg ikke fått kjent så godt på vektene, så det er veldig vanskelig å si noe om formen sånn sett. Sist jeg har hatt single og doble var før jeg begynte med dette programmet, så du kan jo tenke deg selv.

Oppholdet har vært fint. Har lært mye og opplevd litt. Skal ikke skryte av været her. Det er veldig ustabilt. Får Noreg til å fremstå som veldig stabilt. I treningsveien har jeg kost meg. De to første ukene med programmet var et lite helvete. Slet med motivasjonen. Var mye nytt, men det kom seg. Var godt utarbeidet program og jeg trengte ikke justere på vekter i det hele tatt.

Svakhetene mine i benkpress har vært styrke de to siste tredelene fra kassa og opp mot topp. Har trent mer med stopp for å få igang fart fra bunnen og opp, og ikke minst med strikk og smalbenk med kloss. Merker at vekter med vanlig benk nå går mye lettere opp i den fasen jeg før slet mer med.
I knebøy har det vært at jeg ikke gikk dypt nok/mangler bunnstyrke, så har trent med stopp på boks, men primært arbeidet for å forbedre teknikken, sette meg mer bakpå. Svakheten min har nå flyttet seg så bunnen går bra, men nå er det midtfasen som er seig.
Markløft har også vært preget av teknikken. Skjøt rumpa for fort opp før, men har terpet en del der nå. Håper på at det holder seg sånn ved tunge løft. Har kjørt en del good mornings og strakmark på kloss. Ellers så har grepet alltid vært en hindring. Merker nå at bunnen er litt tung, men så fort jeg får vektene opp så går det fortere. Er også litt vanskelig å si noe her pga at jeg har trent med bredere grep, og det gjør at jeg kommer lavere ned i seg sjøl, samtidig som jeg har følt det har vært tyngre for grepet å gjøre det sånn. Føler ikke helt at jeg fikk svart deg på det du ville ha svar på her, for jeg greier ikke helt å forklare det.. Tongue

I Noreg kan jeg filme teknikken min. Føler det er et must for å følge med på om det går bra. Her fikk jeg kjeft da jeg dro frem kamera, så har ikke fått filmet. Så teknikken min er synsing, egentlig, hvordan det føles ut. Må tenke nøye etter for å lage meg et bilde i hodet av hvordan det ser ut.

Et minus med treninga her har vært senteret. Bra senter med hyggelige ansatte som jeg sa farvel til i dag, og de ønsket meg på besøk om jeg skulle hit i framtida. De dagene jeg har trent har det vært som å stappe sild i ei allerede full tønne. Utrolig irriterende, og det har dratt øktene mine til å bli utrolig lange. Måtte vente en halvtime før jeg fikk knebøyracket en gang, så jeg satt og tegnet på et ark i hjørnet for å ha noe å gjøre.. Et annet minus er avdelinga. Det er to avdelinger - privatavdelingen og offentlig avdeling. Privaten er for de på universitetet som trener på lag, f.eks rugby. De hadde fire knebøyracker, vi hadde to. Privaten blir brukt to-tre ganger i uka, mens alle driver i offentligen. Herregud så irriterende! Kunne velge mellom fire benker. En flat en og tre skråbenker som kan justeres flate, men setet kan ikke justeres, så det peker i taket hele tida. Ikke optimalt, ubehagelig. Stengene var slitte og ringene på feil sted. Skulle ønske jeg tok 300 i markløft så skulle jeg klaga på stengene iom at de ikke tar mer enn 250 kg.. Privaten hadde Eleikoskiver, mens vi andre brukte noen andre skiver, husker ikke merket.

Nå får jeg fortsette med pakkinga. Wink
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Stian trener... i Irland!
« #1041 : 03. desember 2011, 14:26 »
Triceps i benken altså?
Høres ut som det har vært litt stress med trening ja, men du har vel kanskje trent på et funky tidspunkt?!

Undrende på hvorfor du ikke satser på øke maksene dine mer på et så langt tidsrom?!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener... i Irland!
« #1042 : 03. desember 2011, 22:04 »
Vel, for det første.måtte jeg forbedre teknikk. Er ikke bare bare å hoppe  rett opp og løfte tunge ting når.det.første.som skjer er at.rumpa skyter rett i været. Er nok best å starte lavt.og jobbe seg oppover. En kan fint.bli sterkere med lavere vekter og.  Det.funky tidspunktet befant seg etter Jobb. Slutta 5, starta.8. Senteret.åpnet halv åtte. Stenger ti. Når fet tar en halvtime å.gå fra.Jobb til trening og en time fra Jobb og hjem er det selvsagt at det ikke er lønnsomt å trene senere Smiley fysj, fingrene mine passer ikke med touchtastatur, bare rot!

Editor: for det andre strippet jeg litt ekstravekt fra februar til sent i juni. Gjorde nok noe feil der, for styrken salte veldig mye, nesten 50 kilo
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener.
« #1043 : 06. desember 2011, 00:42 »
Første økt i Norge på litt over ett kvartal. Føltes bra. Lett økt, opp til ca. 80 prosent av maksvekt fra i sommer.

Knebøy
2x8, stanga
8 x 40 kg
6 x 60 kg
5 x 67,5 kg
5 x 77,5 kg
4 x 85 kg
3 x 92,5 kg
2 x 97,5 kg
2 x 105 kg
6 x 60 kg

Benkpress
2x10, stanga
8 x 40 kg
5 x 50 kg
4 x 60 kg
3 x 67,5 kg
2 x 72,5 kg
2 x 77,5 kg

Markløft
8 x 60 kg
6 x 60 kg
5 x 85 kg
4 x 102,5 kg
3 x 120 kg
2 x 127,5 kg
2 x 135 kg

+ To sett lett skulderpress og biceps i supersett og litt tøying av skuldre og hamstring.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Stian trener.
« #1044 : 06. desember 2011, 22:05 »

Nå får jeg fortsette med pakkinga. Wink


hehey! Hjemme i Norge igjen nå altså?
Disse tre månedene gikk da skrekkelig fort, borte bra, men hjemme best? Smiley
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener.
« #1045 : 07. desember 2011, 19:14 »
hehey! Hjemme i Norge igjen nå altså?
Disse tre månedene gikk da skrekkelig fort, borte bra, men hjemme best? Smiley

Nå er jeg i Norge igjen ja! Kom hjem sent lørdag kveld. Ja, de gikk fryktelig fort. Skjønte ikke helt hva en kamerat mente da jeg dro, men jeg forsto det da jeg kom hjem. "Det føltes som om du levde i en boble mens du var der, ikke sant? Og når du kom hjem så sprakk den, ikke sant?" Borte bra, men hjemme aller best Wink

-----

Lett pingleonsdag før lørdag

Pinglevektbøy
2x10, stanga
6 x 50 kg
5 x 55 kg
4 x 62,5 kg
3 x 70 kg
2 x 75 kg
2 x 80 kg

Pinglevektbenk
2x10, stanga
5 x 40 kg
4 x 45 kg
3 x 52,5 kg
2 x 57,5 kg
2 x 60 kg

Pinglevektmark
8 x 60 kg
5 x 80 kg
4 x 90 kg
3 x 97,5 kg
2 x 105 kg

Pingletøying

1: Er glad for å ha vunnet konkurransen til MyRevolution den 6. desember. 500 kr til bruk i nettbutikken var en fin julegave som smakte sjeldent godt!

2: Fikk løftesinglet, marksokker og slippers i posten fra Kappi i går. Knipset et bilde og tenkte jeg skulle legge ut, men står over. Er vant til å se andre i det, men jeg så bare rar ut. Slippersene skulle jeg bestilt et nummer større.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

EmyR

  • Gjest
Sv: Stian trener.
« #1046 : 07. desember 2011, 19:52 »
Haha, magisk at det ble idag rett etter vi snakket om det. Grattis Smiley

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Stian trener.
« #1047 : 07. desember 2011, 20:44 »
Nå er jeg i Norge igjen ja! Kom hjem sent lørdag kveld. Ja, de gikk fryktelig fort. Skjønte ikke helt hva en kamerat mente da jeg dro, men jeg forsto det da jeg kom hjem. "Det føltes som om du levde i en boble mens du var der, ikke sant? Og når du kom hjem så sprakk den, ikke sant?" Borte bra, men hjemme aller best Wink

1: Er glad for å ha vunnet konkurransen til MyRevolution den 6. desember. 500 kr til bruk i nettbutikken var en fin julegave som smakte sjeldent godt!

2: Fikk løftesinglet, marksokker og slippers i posten fra Kappi i går. Knipset et bilde og tenkte jeg skulle legge ut, men står over. Er vant til å se andre i det, men jeg så bare rar ut. Slippersene skulle jeg bestilt et nummer større.

Kult! Smiley Gått sykt fort ja Shocked Og det skal jeg gi han veldig rett i, opplevd "bobla" selv de gangene jeg har vært vekke... Også drar man hjem, også kommer hverdagen, og da sprekker bobla!

Gratulerer så mye med julekalender, velfortjent! Og jooo, kjør på med bilde du Tongue
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener.
« #1048 : 08. desember 2011, 18:08 »
Haha, magisk at det ble idag rett etter vi snakket om det. Grattis Smiley

Ja, den kom beleilig! Grin

Kult! Smiley Gått sykt fort ja Shocked Og det skal jeg gi han veldig rett i, opplevd "bobla" selv de gangene jeg har vært vekke... Også drar man hjem, også kommer hverdagen, og da sprekker bobla!

Gratulerer så mye med julekalender, velfortjent! Og jooo, kjør på med bilde du Tongue

Men veldig godt å ha sprukket bobla på en måte også Smiley
Takktakk, jobba hardt, fårn si! Haha, å nei du. Tror jeg holder drakta for god for det :p
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stian trener.
« #1049 : 10. desember 2011, 17:36 »
Klubbstevne lørdag 10. desember. Utenom stevne.
Utstyr: RAW

Morgenvekt var 89,7. Veide inn på 91,2 med kun væske inntatt. Spiste frokost rett etter innveiing.
Målene mine var å gjøre det jeg gjorde i sommer, men med bedre teknikk. I sommer var det 130 i bøy og 170 i mark med teknikk som trengtes å pusses litt på. Benken i sommer var 90 kg uten stopp (tror jeg) og målet her var 100 kg. I og med at løftene er gjort utenfor stevne er de likevel godkjente, men ikke registrerte. Jeg hadde nerver og tenkte på alle folkene som sto og så på. Dette forsvant med det samme jeg tok tak i stanga med hendene. Det var kun meg igjen i rommet.

Knebøy:
Hadde satt åpningsvekta til 120 kg, men valgte å senke til 112,5 fordi jeg ikke rakk å varme opp lenger enn til 90 kg. 30 kg sprik var for mye, tenkte jeg.
112,5 gikk opp 3-0. Kunne vært flinkere til å trekke inn bedre med luft før avløft. Høynet til 120 kg som gikk opp mye bedre enn 112,5 kg. 3-0. Høynet til 130 kg som gikk opp ganske greit, men fikk kommentar om at jeg stilte meg smalere med beina denne gangen som gjorde at jeg kom litt frampå. Hadde likevel en 5, KANSKJE 10 kg å gå på. Alle løft med belte. Skotype: Vibram FiveFingers....

Benkpress:
Åpningsvekt til 90 kg. Vurderte å høyne denne til 92,5 kg for at sprik derfra til 100 kg ikke skulle være for stort, men valgte å la det stå på 90.
90 kg gikk opp. Stoppen virket som en evighet og mens jeg lå der rakk jeg å tenke mye, men det gikk lett opp. Fikk høre at jeg senka stanga langt ned på kassa som gjorde vinkelen opp igjen ekstrem. Høynet til 100 kg etter enighet og litt av frykt for at jeg skulle slite meg ut om jeg prøvde meg på f.eks 95 først. Andreløftet på 100 kg GIKK OPP!!! etter heroisk kamp, og dette var det beste løftet av de tre. Høynet til 102,5 i et forsøk på å passere 100 kg i samme slengen i lykkerus om å endelig ha nådd tresifret uten å regne med desimal. 102,5 gikk som førsteløftet, stanga litt langt ned, som gjorde at jeg ikke hadde noen særlig mulighet til å få stanga bakover og opp. Samtidig begynte rumpa mi å løftes, og jeg kjempet for å holde den nede samtidig som jeg skulle presse. Det var overload for hodet mitt og psykisk knakk jeg sammen. Sisteløftet hadde jeg på meg belte for å prøve det. Første- og andreløftet godkjent 3-0.

Markløft:
Var utrolig spent på grepet, for jeg våknet i dag med stiv og støl underarm etter en hard dag på jobb i går. Satte åpningsløftet til 155 kg. Dette gikk lett opp, men jeg holdt på å glemme meg og ble stående og svaie litt før jeg låste fordi jeg holdt på å sette stanga ned igjen før jeg fikk beskjed om det. Godkjent 3-0. Andreløftet ble på 170 kg, og her var jeg mye flinkere til å spenne mage og rygg skikkelig før jeg gikk ned for å løfte. Gikk overraskende greit. Fineste løftet, godkjent 3-0. Her kommer det morsomme, synes jeg iallfall. Fem kilos økning, tenkte jeg, og meldte inn 180. Etter noen sekunder gikk det opp for meg at det var ti kilos økning. Jaja, får bare kaste meg i det, tenkte jeg. Kun sisteløftet var med belte, og dette var ikke av den eksplosive sorten. Spenn og greier, helt konge, men føltes som om ryggen var litt rar og fikk høre at "det var ikke den verste ryggen". Hodet mitt holdt på å sprenge, for jeg glemte at det går an å puste ut på topp, men det gjorde jeg ikke før jeg var nede igjen. Tror jeg var dagens rødeste. Godkjent 3-0. Og grepet? Null problem til min overraskelse!

Tresifret benkpress, uh-uuuoh!
Og hva skjer videre? Jeg har bestemt meg helt, og jeg fortsetter, for dette var morsomt! Skal nå trene fremover mot RM i februar.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!