Skrevet av Emne: RYP + Krea alkalyn  (Lest 1546 ganger)

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

RYP + Krea alkalyn
« : 26. januar 2010, 14:26 »
Hei
Jeg har en boks med krea alkalyn liggendes som jeg sluttet å bruke før for jeg en eller annen grunn følte at kreatninen gjorde meg mindre markert enn da jeg ikke brukte det, kan være ren innbilling, men virker som hele magen "blåste" seg opp og jeg fikk ikke frem rutene lengre om jeg så strammet til jeg holdt på å drite på meg haha, Vet ikke om det har noe med kreatinen å gjøre, men etter jeg sluttet med det for litt mer enn en mnde siden har rutene begynt å komme tilbake

men uansett, programmet i RYP anbefaler jo kreatin monohydrat, grunnen til jeg tok alkalyn var jo for å slippe oppladningsfasen, så lurer på om jeg burde bytte over til monohydrat eller bare kjøre på med mage-oppblåseren krea alkalyn ? :p (Tviler på at det er den type kreatin eller om det er kreatinen i det hele tatt som  gjorde at rutene forsvinner, men litt rart at ettersom jeg begynte å bruke det så forsvant de litt etter litt og når jeg sluttet med det så kom de sakte, men sikkert tilbake - er det bare jeg som har falt ned trappen og slått meg ? Hørte også at det var en eller annen forskjell på hvordan de forandret musklene og men det husker jeg ikke helt hva var, altså begge to er jo kreatin og fyller musklene med vann, gjør dem hardere osv, men monohydrat hadde en annen "negativ effekt" som ikke alkalyn hadde)

Jeg begynner på RYP 8 februar (mandagen) og begynner på hvileuken nå på fredag og tester 10RM helgen før mandagen, det funker det vell ?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!