Ok, her er greia. De neste 10-11 ukene skal jeg være litt bøg, og kjøre en custom-made DC. Altså skal jeg kjøre DC på alt annet enn kassa og lår. Dette fordi: Er inne i TF'sbenkprog nå, og ønsker ikke avslutte + lårene har jeg tenkt å kjøre bill starr sitt opplegg på, av den enkle grunn at jeg VET at jeg øker noe sykt av det progget. Dette begynner jeg på fra mandag.
Jeg skal også kjøre powerwalk hver dag utenom torsdager, for da har jeg gym om morgenen. Det er på tide å peake inn sommerformen folks, ølvomma skal bort:D Jeg skal også spise som en jævel, men alt jeg spiser skal være rent. Ikke noe dritt bortsett fra i helgene.
Uansett her kommer dagens økt. Cruiser litt for tiden.
Benk:1x6 75kg, 2x4 82,5kg, 2x3 90kg, 2x2 95kg, 2x1 100kg, 2x2 95kg, 2x3 90kg, 1x4 82,5kg, 1x6 77,5kg
Bred t-bar: 1x14+7 32,5kg
Bred stangcurl: 1x14 30kg
Smal stangcurl: 1x9,5 25kg
Grei økt, benken tok ca. 30min:P Deretter kjørte jeg igjennom resten som en helt, pga at jeg skulle rekke Liverpool-kampen. Ikke at den gikk så bra.. Men uansett, eneste som var på "progget" i dag var benken, mens resten improviserte jeg bare litt. Begynner som sagt med sikkelig opplegg på mandag.
Ain't nothin but to do it