Skrevet av Emne: Tigerj(enta)s bildelogg, en blodåre på s. 4  (Lest 11867 ganger)

Utlogget Tigerj

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: Tigerj(enta)s bildelogg
« #30 : 16. februar 2010, 17:47 »
så jeg som har så feite veluviklede underarmer må vente litt? knis. tror jeg må deffe! Tongue

synes ikke det ser ut som at du har så mye å deffe noen steder Wink Men fett% min har minket litt i det siste, og det er nok en medvirkende årsak. Selv vet jeg ikke helt hva jeg synes om mye synlige blodårer. Jeg synes det er fryktelig fascinerende og gøy å se når de popper frem, samtidig som... det ikke er superfeminint!

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Tigerj(enta)s bildelogg
« #31 : 16. februar 2010, 19:07 »
synes ikke det ser ut som at du har så mye å deffe noen steder Wink Men fett% min har minket litt i det siste, og det er nok en medvirkende årsak. Selv vet jeg ikke helt hva jeg synes om mye synlige blodårer. Jeg synes det er fryktelig fascinerende og gøy å se når de popper frem, samtidig som... det ikke er superfeminint!

muaha! lurer på om jeg må deffe og selftan'e for å få frem noen årer her altså! MISUNNELIG! synes faktisk det er lekkert på jenter. puddinghender og armer er virkelig usexy!
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Tigerj

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: Tigerj(enta)s bildelogg
« #32 : 16. februar 2010, 20:09 »
muaha! lurer på om jeg må deffe og selftan'e for å få frem noen årer her altså! MISUNNELIG! synes faktisk det er lekkert på jenter. puddinghender og armer er virkelig usexy!

joda, ser den. Det er jo litt imellom de to ytterpunktene og, da Wink tenker du på å stille? Smiley

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Tigerj(enta)s bildelogg
« #33 : 17. februar 2010, 06:52 »
joda, ser den. Det er jo litt imellom de to ytterpunktene og, da Wink tenker du på å stille? Smiley

er du GAL. nei nei, hobbytrener Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Tigerj

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: Tigerj(enta)s bildelogg
« #34 : 25. februar 2010, 14:10 »
Selv om jeg ikke er på diett, ser det ut til at fettprosenten går ned.. teller ikke kalorier, men passer på å få i meg fem måltider om dagen, så jeg vet jeg i alle fall får i meg mer enn 1500kcal. Målet er å ligge nærmere 1800-2000, og forhåpentlig er det der jeg ligger. Og spiser litt ekstra lørdag kveld.

Er fremdeles en del fett som skal bort fra magen, det sitter mest rett under navlen. Men det får jeg forhåpentlig bort ved en minidiett før sommeren!


Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Tigerj(enta)s bildelogg, nytt bilde s. 3
« #35 : 26. februar 2010, 20:34 »
Men det får jeg forhåpentlig bort ved en minidiett før sommeren!

minidiett!!! er det så enkelt!!! :Smiley må litt mer enn mini til for å få min i form gitt.... men assa, vi har lik mobil Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Tigerj

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: Tigerj(enta)s bildelogg, nytt bilde s. 3
« #36 : 26. februar 2010, 20:42 »
minidiett!!! er det så enkelt!!! :Smiley må litt mer enn mini til for å få min i form gitt.... men assa, vi har lik mobil Grin

hehe, ja, men jeg skal bygge litt sjø! Har ikke tid til å diettere så mye da. Skal bare forsøke å skrelle av meg litt så jeg ser hvordan grunnlaget er!

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Tigerj(enta)s bildelogg, nytt bilde s. 3
« #37 : 26. februar 2010, 20:51 »
hehe, ja, men jeg skal bygge litt sjø! Har ikke tid til å diettere så mye da. Skal bare forsøke å skrelle av meg litt så jeg ser hvordan grunnlaget er!

dette liker jeg Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Tigerj

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: Tigerj(enta)s bildelogg, nytt bilde s. 3
« #38 : 26. februar 2010, 20:56 »
dette liker jeg Grin

Grin Skreller av litt for trivselens skyld og, da. Går jo mot sommeren! Men ingen hard-diett som tærer noe særlig på muskelmassen. Har strengt tatt ikke så mye av den Tongue

Utlogget trondx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

  • Give it all you can!! and then some more!!
Sv: Tigerj(enta)s bildelogg, nytt bilde s. 3
« #39 : 02. mars 2010, 15:33 »
Skal du skrelle av litt ville jeg ikke anbefalt noen minidiett heller Wink Legg om kostholdet litt slik at tot antall Kcal blir litt lavere (ikke mye) fra nå og til det tidspunket du ønsker å ha som "ferdig-dato". Legg inn morgen kardio et par ganger i uken og tren hard styrke så du ser mannen med njåen Wink

Selv har jeg i løpet av de siste 4,5mnd gått ned 5kg uten og miste muskelmasse. og jeg har ikke vert på diett. bare gjort om litt på kostholdet slik at totalt antall Kcal er blitt litt redusert og lagt på et par dager med kardio i tillegg til styrketreningen. Også passer jeg på og supplere kosten med riklig med proteiner for å forebygge muskeltap.

Stå på videre!! dette blir sikkert KNALL
Eat like a T-Rex, to become a T-Rex!!

Utlogget Tigerj

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: Tigerj(enta)s bildelogg, nytt bilde s. 3
« #40 : 02. mars 2010, 15:35 »
Skal du skrelle av litt ville jeg ikke anbefalt noen minidiett heller Wink Legg om kostholdet litt slik at tot antall Kcal blir litt lavere (ikke mye) fra nå og til det tidspunket du ønsker å ha som "ferdig-dato". Legg inn morgen kardio et par ganger i uken og tren hard styrke så du ser mannen med njåen Wink

Selv har jeg i løpet av de siste 4,5mnd gått ned 5kg uten og miste muskelmasse. og jeg har ikke vert på diett. bare gjort om litt på kostholdet slik at totalt antall Kcal er blitt litt redusert og lagt på et par dager med kardio i tillegg til styrketreningen. Også passer jeg på og supplere kosten med riklig med proteiner for å forebygge muskeltap.

Stå på videre!! dette blir sikkert KNALL

det du har gjort er vel min definisjon av en minidiett Wink kcal underskudd = diett.  Smiley

Utlogget trondx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

  • Give it all you can!! and then some more!!
Sv: Tigerj(enta)s bildelogg, nytt bilde s. 3
« #41 : 02. mars 2010, 15:44 »
Nja, kommer helt ann på hva man er vandt til å spise på en diett normalt sett det Wink
Eat like a T-Rex, to become a T-Rex!!

Utlogget JosteinT.J.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 370
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 370

  • Hulk to be
Sv: Tigerj(enta)s bildelogg, nytt bilde s. 3
« #42 : 02. mars 2010, 17:04 »
Dietter og deffing fungerer omtrent som å skrelle en potet: Jo større kniv du bruker, desto mer av innmaten går tapt. (Skjønte noen den?)

Utlogget Tigerj

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: Tigerj(enta)s bildelogg, nytt bilde s. 3
« #43 : 02. mars 2010, 17:36 »
Dietter og deffing fungerer omtrent som å skrelle en potet: Jo større kniv du bruker, desto mer av innmaten går tapt. (Skjønte noen den?)

dess lengre og tøffere deff - dess mer muskelmasse forsvinner. Derfor, ingen altfor tøff diett. Skal ikke i noen sceneform, bare en bedre sommerform Wink

Utlogget JosteinT.J.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 370
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 370

  • Hulk to be
Sv: Tigerj(enta)s bildelogg, nytt bilde s. 3
« #44 : 02. mars 2010, 17:40 »
Tenkte ikke helt på jo lengre, mer motsatt. Jo mer du prøver å ta av deg på kortest mulig tid, jo mer muskelmasse forsvinner. Fikk bare en metafor inn i hodet og måtte skrive den Wink Støtter forresten forslaget om å kutte langsomt  fra nå til sommerdatoen, jeg unner ingen det muskeltapet jeg selv har hatt!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!