Skrevet av Emne: Svindlet av Elixia!  (Lest 23032 ganger)

neonX

  • Gjest
Sv: Svindlet av Elixia!
« #15 : 29. januar 2010, 14:27 »
Hadde jeg oppsøkt senteret for å melde meg inn, hadde jeg forventet dette.

Det vil ikke jeg påstå at man skal forvente 12mnd binding uten at noe er nevnt om det når det er flere alternativer.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Svindlet av Elixia!
« #16 : 29. januar 2010, 14:30 »
Kom til å tenke på noe.. Kan du ikke bare trene der gratis i 10 dager før du bruker angreretten og melder deg ut?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Svindlet av Elixia!
« #17 : 29. januar 2010, 15:30 »
Jeg hadde banket opp fyren liksom, bare så det er klart haha:D

Men har du kontaktet politet? Det er jo ren svindel.

*ler høyt*
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Svindlet av Elixia!
« #18 : 29. januar 2010, 15:43 »
Det er jo slike kampanjer elixia driver med for å få inn faste betalere, først i 12 måneder, så løpende etter det.
Du har med andre ord lov til å trene i opp til ti dager, men innen den tid må du si opp medlemskapet ditt, det gjør du på treningssenteret.

De fleste tar seg ikke bryet med å gå ned, og når de kommer ned treffer de på folk som selvfølgelig prøver å overtale dem til å prøve og at trening er sunt.

Elixia er en bedrift og selvfølgelig lever de av å ha kunder, men med den kampanjen har du lov til å si opp uten at det koster deg noe, så selger har delvis snakket sant.

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Svindlet av Elixia!
« #19 : 29. januar 2010, 15:55 »
Heisan people. Jeg svinlet elixia i 2 år mens jeg gikk på vgs.
Helt i begynnelsen når jeg faktisk betalte for et medlemskap der ville jeg komme meg ut av 12mnd kontrakten etter 4 mnd. Det var faktisk ganske enkelt. Jeg gikk til et av kontorene der og sa jeg hadde fått en migrene som ofte gav utslag når jeg trente. Og det var blitt umulig for meg å trene lenger. Kontormannen var veldig forståelsesfull og avsluttet kontrakten der og da.

De første månedene etter medlemskapet mitt var avsluttet sa jeg at jeg hadde glemt kortet. De sjekka databasen og så navnet mitt og slapp meg inn. Etter en stund sto jeg markert som rødt eller noe slik at det var opplagt at medlemskapet mitt var avsluttet.
But I had a cunning plan you see.. Nå sa jeg til dem at jeg hadde akkurat meldt meg inn og at jeg ikke hadde fått kortet enda. De sjekket opp navnet mitt og så at jeg ikke hadde et aktivt medlemskap. De unnskyldte seg deretter og sa at aktiveringsprosessen kunne ta fra et par uker til en måned å funke. Denne planen funket noen måneder før jeg merket mistenksomhet.
Så jeg måtte komme med en ny plan. Jeg Hadde en kamerat som lånte meg elixia kortet sitt, det funket topp, men jeg kunne ikke alltid trene når jeg ville. Så jeg begynte å si at jeg hadde glemt kortet, og oppgav hans navn når de skulle sjekke medlemskapet mitt. Dette funka frem til en dag når de spurte om fødselsdatoen...
Min siste cunning plan var å spørr om å signere en kontrakt hvor jeg hadde prøvetid på 15 dager eller noe. Sånn som trådstarter gjorde, bare at trådstarter var så paranoid at han trodde de hadde lurt ham.. Jeg trente der i 15 dager, gikk til en av de ansvarlige på elixia og sa jeg skulle flytte. Dermed var det lite vits for meg å ha medlemskap der videre, og takket nei til 12mnd kontrakten.
24 og feit

neonX

  • Gjest
Sv: Svindlet av Elixia!
« #20 : 29. januar 2010, 15:58 »
Heisan people. Jeg svinlet elixia i 2 år mens jeg gikk på vgs.
Helt i begynnelsen når jeg faktisk betalte for et medlemskap der ville jeg komme meg ut av 12mnd kontrakten etter 4 mnd. Det var faktisk ganske enkelt. Jeg gikk til et av kontorene der og sa jeg hadde fått en migrene som ofte gav utslag når jeg trente. Og det var blitt umulig for meg å trene lenger. Kontormannen var veldig forståelsesfull og avsluttet kontrakten der og da.

De første månedene etter medlemskapet mitt var avsluttet sa jeg at jeg hadde glemt kortet. De sjekka databasen og så navnet mitt og slapp meg inn. Etter en stund sto jeg markert som rødt eller noe slik at det var opplagt at medlemskapet mitt var avsluttet.
But I had a cunning plan you see.. Nå sa jeg til dem at jeg hadde akkurat meldt meg inn og at jeg ikke hadde fått kortet enda. De sjekket opp navnet mitt og så at jeg ikke hadde et aktivt medlemskap. De unnskyldte seg deretter og sa at aktiveringsprosessen kunne ta fra et par uker til en måned å funke. Denne planen funket noen måneder før jeg merket mistenksomhet.
Så jeg måtte komme med en ny plan. Jeg Hadde en kamerat som lånte meg elixia kortet sitt, det funket topp, men jeg kunne ikke alltid trene når jeg ville. Så jeg begynte å si at jeg hadde glemt kortet, og oppgav hans navn når de skulle sjekke medlemskapet mitt. Dette funka frem til en dag når de spurte om fødselsdatoen...
Min siste cunning plan var å spørr om å signere en kontrakt hvor jeg hadde prøvetid på 15 dager eller noe. Sånn som trådstarter gjorde, bare at trådstarter var så paranoid at han trodde de hadde lurt ham.. Jeg trente der i 15 dager, gikk til en av de ansvarlige på elixia og sa jeg skulle flytte. Dermed var det lite vits for meg å ha medlemskap der videre, og takket nei til 12mnd kontrakten.


HONNØR!!

Utlogget metromeno

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 95

Sv: Svindlet av Elixia!
« #21 : 29. januar 2010, 16:23 »
Heisan people. Jeg svinlet elixia i 2 år mens jeg gikk på vgs.
Helt i begynnelsen når jeg faktisk betalte for et medlemskap der ville jeg komme meg ut av 12mnd kontrakten etter 4 mnd. Det var faktisk ganske enkelt. Jeg gikk til et av kontorene der og sa jeg hadde fått en migrene som ofte gav utslag når jeg trente. Og det var blitt umulig for meg å trene lenger. Kontormannen var veldig forståelsesfull og avsluttet kontrakten der og da.

De første månedene etter medlemskapet mitt var avsluttet sa jeg at jeg hadde glemt kortet. De sjekka databasen og så navnet mitt og slapp meg inn. Etter en stund sto jeg markert som rødt eller noe slik at det var opplagt at medlemskapet mitt var avsluttet.
But I had a cunning plan you see.. Nå sa jeg til dem at jeg hadde akkurat meldt meg inn og at jeg ikke hadde fått kortet enda. De sjekket opp navnet mitt og så at jeg ikke hadde et aktivt medlemskap. De unnskyldte seg deretter og sa at aktiveringsprosessen kunne ta fra et par uker til en måned å funke. Denne planen funket noen måneder før jeg merket mistenksomhet.
Så jeg måtte komme med en ny plan. Jeg Hadde en kamerat som lånte meg elixia kortet sitt, det funket topp, men jeg kunne ikke alltid trene når jeg ville. Så jeg begynte å si at jeg hadde glemt kortet, og oppgav hans navn når de skulle sjekke medlemskapet mitt. Dette funka frem til en dag når de spurte om fødselsdatoen...
Min siste cunning plan var å spørr om å signere en kontrakt hvor jeg hadde prøvetid på 15 dager eller noe. Sånn som trådstarter gjorde, bare at trådstarter var så paranoid at han trodde de hadde lurt ham.. Jeg trente der i 15 dager, gikk til en av de ansvarlige på elixia og sa jeg skulle flytte. Dermed var det lite vits for meg å ha medlemskap der videre, og takket nei til 12mnd kontrakten.


Selvfølgelig har jeg blitt lurt, jeg har takket ja til ti dagers uforpliktende gratis trening. Og istedet har jeg fått en ett-årig treningsavtale. "10-dagers kampanjen" eksisterer ikke og har aldri eksistert. 10 dagers angrerett er ikke et tilbud, det er en lovpålagt rett, som forøvrig skal være 14dager.

Utlogget metromeno

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 95

Sv: Svindlet av Elixia!
« #22 : 29. januar 2010, 16:34 »
Da har jeg vært innom Elixia Ringen for å benytte angreretten min. Det viser seg at selgeren for sikkerhets skyld har meldt meg inn i feil senter. Så i utgangpunktet måtte jeg dratt til Coloseum for å få sagt opp. Men jeg fikk snakke med serviceleder, som var svært lite imponert over selgers metode. Oppsigelse ble fakset over til Coloseum, og serviceleder skriver mail direkte til selger, som viser seg å ikke være en fersk selger, men salssjef på Coloseum.

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Svindlet av Elixia!
« #23 : 29. januar 2010, 17:16 »
Da har jeg vært innom Elixia Ringen for å benytte angreretten min. Det viser seg at selgeren for sikkerhets skyld har meldt meg inn i feil senter. Så i utgangpunktet måtte jeg dratt til Coloseum for å få sagt opp. Men jeg fikk snakke med serviceleder, som var svært lite imponert over selgers metode. Oppsigelse ble fakset over til Coloseum, og serviceleder skriver mail direkte til selger, som viser seg å ikke være en fersk selger, men salssjef på Coloseum.

Til pass! Nå lærte han at man ikke skal kødde med kundene!  Grin
Vet nå hvor jeg ikke skal begynne å trene, eller melde meg inn.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget metromeno

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 95

Sv: Svindlet av Elixia!
« #24 : 29. januar 2010, 17:36 »
Til pass! Nå lærte han at man ikke skal kødde med kundene!  Grin
Vet nå hvor jeg ikke skal begynne å trene, eller melde meg inn.
Alle firmaer har en og annen cowboy ansatt, ikke nødvendigvis slik at det er et dårlig sted å trene av den grunn. Men cowboyvirksomheten til selgeren jeg møtte har ødelagt førsteinntrykket for min del.

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Svindlet av Elixia!
« #25 : 29. januar 2010, 17:38 »
Alle firmaer har en og annen cowboy ansatt, ikke nødvendigvis slik at det er et dårlig sted å trene av den grunn. Men cowboyvirksomheten til selgeren jeg møtte har ødelagt førsteinntrykket for min del.

skal ikke så mye til, flusst av sentre så Wink
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Svindlet av Elixia!
« #26 : 29. januar 2010, 17:50 »
Opplevde noe av det samme på SATS, bare ikke så ille. Regga meg 1 uke før de plutselig reklamerer med 2 måneder gratis, og når jeg regga spurte jeg 4-5 ganger om det kom et slikt tilbud i nærmeste framtid..
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Svindlet av Elixia!
« #27 : 29. januar 2010, 17:54 »
Da har jeg vært innom Elixia Ringen for å benytte angreretten min. Det viser seg at selgeren for sikkerhets skyld har meldt meg inn i feil senter. Så i utgangpunktet måtte jeg dratt til Coloseum for å få sagt opp. Men jeg fikk snakke med serviceleder, som var svært lite imponert over selgers metode. Oppsigelse ble fakset over til Coloseum, og serviceleder skriver mail direkte til selger, som viser seg å ikke være en fersk selger, men salssjef på Coloseum.

Jeg trente på elixia i sommer og meldte meg inn på nettopp Colosseum. Der var jeg flere ganger i kontakt med salgssjefen og mitt inntrykk av han er en helt annen enn beskrivelsen du kommer med. Han virker som en veldig oppegående og forståelsesfull kar. Så selv om jeg er veldig enig i at dette er en lite flatterende måte å bringe inn nye kunder på, vil jeg bare påpeke at han har vært langt over gjennomsnittlig serviceminded og er en veldig hyggelig person å ha noe å gjøre med. Jeg ser frem til å trene der igjen!

(skulle bare ønske det var litt bedre plass der...)

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: Svindlet av Elixia!
« #28 : 29. januar 2010, 18:07 »
selgere fra elixia er som narkomane som selger bladet sentrum på oslo s. bladet koster 20 kr. du har 200 og han skal veksle for deg på narvesen, du ser ikke mer til han og penga dine..

du er jo bra dum som tar noe sånn i farta uten å lese igjennom..
men detter er ren svindel så, det du må gjøre er å ringer dagbladet og vg, ta aftenposten å, de er mer interesert en de to store. å ring til politiet å snakk med de.

Utlogget Felt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Svindlet av Elixia!
« #29 : 29. januar 2010, 18:08 »
Jeg trente på elixia i sommer og meldte meg inn på nettopp Colosseum. Der var jeg flere ganger i kontakt med salgssjefen og mitt inntrykk av han er en helt annen enn beskrivelsen du kommer med. Han virker som en veldig oppegående og forståelsesfull kar. Så selv om jeg er veldig enig i at dette er en lite flatterende måte å bringe inn nye kunder på, vil jeg bare påpeke at han har vært langt over gjennomsnittlig serviceminded og er en veldig hyggelig person å ha noe å gjøre med. Jeg ser frem til å trene der igjen!


Prøv å les det en gang til...
(skulle bare ønske det var litt bedre plass der...)
Jeg vil Trolle bedre enn alle trollere!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!