Skrevet av Emne: Mutant Mass Vanilje (PVL)  (Lest 21111 ganger)

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Mutant Mass Vanilje (PVL)
« : 02. februar 2010, 14:58 »
Navn:
PVL Mutant Mass 6,8kg

Smak:

Vanilje

Konsistens:

Delvis lett å blande, men har en tedens til å klumpe seg. Mest pga at shakeren ikke rommer all verdens og det krever en god del veske for å blende ut 4 scoops med pulver.

Fordøyelighet:
Den første shaken jeg tok klarte jeg så vidt å få ned. Mye pga den kunstige vaniljesmaken og den litt tykke konsistensen. Men dagen etter gikk den ned på høykant, men den smakte fortsatt ikke veldig godt. Den ble dog masse bedre etter hvert etter som jeg ble vant med smaken.

Totalvurdering:
Meget bra kosttilskudd. En av de beste gainerne jeg har vært borti. Hadde sikkert likt den bedre hadde jeg kjøpt med sjokoladesmak. Det eneste minuset med den er at den går fort tom, men det kan være pga at jeg drikker en del gainer nå siden jeg er på en bulk. Den var heller ikke så veldig dyr. 700,- for 6,8Kg er ikke akkurat tyveri, men heller ikke av det billigste. Men det gjorde meg ingenting siden jeg gikk opp en del kilo på kort tid. Den ga iallfall meg det jeg var ute etter.

Pris:

699,-

Næringsinnhold:

Pr. serving 130g (2 scoops)

Kalorier 525 kcal
Protein 26g
Karbohydrater 85g
Fett 9g

Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Mutant Mass Vanilje (PVL)
« #1 : 02. februar 2010, 15:03 »
Dette er frokosten min for tiden..Men blander 4 scoops med melk..For litt ekstra av alt Wink

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Mutant Mass Vanilje (PVL)
« #2 : 02. februar 2010, 15:21 »
hvis du ikke likte vaniljen veldig mye, så kan jeg ihvertfall anbefale jordbær smaken den var nam nam Grin
med melk vel og merke, aldri prøvd med vann..
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Mutant Mass Vanilje (PVL)
« #3 : 02. februar 2010, 15:22 »
Og du vil jo ikke bli som BØS så dette slutter du med me enn gang Grin
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Mutant Mass Vanilje (PVL)
« #4 : 02. februar 2010, 17:22 »
Jeg blander det ut med melk. En plass mellom 4-7dl melk faktisk... syns det funker fjell til tross for smaken da. Hadde tenkt å kjøpe trippel sjokolade siden jeg digger sjokoladesmak på alt annet, men den var utsolgt. Så tenkte jeg å gå for jordbær, men den var også utsolgt. Så hadde de noen igjen av vanilje og jeg tenkte at den kunne ikke være så aller værst. Har tross alt drukket proteinet til TN med banansmak og det var godt nok. Men det tok jeg feil Tongue vanilje var ikke akkurat en fulltreffer. Gir PVL Mutant Mass Vanilje en 7,5 av 10 pga smaken og at sekken ikke varer så lenge til tross for de massive 6,8kg.

Jeg vil bli stor, så det er derfor jeg trykker innpå med slike ting. Jeg veide 70kg for 2-3 uker siden. Nå veier jeg 76kg. Så 6kg av å spise Mutant Mass og alt annet kostholdet mitt inneholder er ganske akreptabelt. Men det kommer sikkert av at jeg flere dager hadde 2stk shakes med 4 scoops pulver i nesten 1L melk i løpet av dagen i tillegg til alle de andre måltidene, masse god mat og det som følger med slike kostvaner. Har minimalt med fett på kroppen etter disse ukene også, så det ble ikke masse "dødvekt" av det Grin En stk god gainer vil jeg si. Skulle bare ønske man fikk shakers som var 4dl større en de standar shakerne jeg har hjemme ^^


-Cocho
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Mutant Mass Vanilje (PVL)
« #5 : 20. mars 2010, 16:47 »
Jeg kjøpte denne en gang. Likte ikke smaken i det hele tatt, men jeg brukte den som skulle, men gikk ikke opp en eneste kilo.

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Mutant Mass Vanilje (PVL)
« #6 : 22. mars 2010, 21:38 »
Da har du ikke spist nok mat utenom... Mutant Mass er tross alt en mektig blanding hvis du bruker 4 scoops.
Men som sakt, da har du ikke spist nok mat utenom. 5-6 måltider, pluss Mutant Mass 2 ganger daglig skal nok få hvem som helst opp i vekt vil jeg tro.


- Cocho
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Mutant Mass Vanilje (PVL)
« #7 : 23. mars 2010, 18:03 »
Jeg tror rett å slett det ikke funka på meg. Jeg åt mye, så mye jeg klarte. Så gikk jeg tom for Gainern, å jeg fortsatte bare å ete vanlig++ så trene, å då gikk jeg opp 10 kg i en fei (8 uker)

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Mutant Mass Vanilje (PVL)
« #8 : 24. mars 2010, 13:47 »
Hvor har de vanilje mutant mass? Alle butikkene jeg har funnet har bare sjokolade og jordbær/banan på lager.

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Mutant Mass Vanilje (PVL)
« #9 : 24. mars 2010, 15:40 »
Hvor har de vanilje mutant mass? Alle butikkene jeg har funnet har bare sjokolade og jordbær/banan på lager.

Tror de har på nordicnutrition.no

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Mutant Mass Vanilje (PVL)
« #10 : 24. mars 2010, 23:55 »
Tror de har på nordicnutrition.no

Bare sjokolade og jordbær/banan der og. :/

Mener å huske at de hadde det i kaliber butikken nedi byen her, men nå har de bare monster maxx fra PVL i følge hjemmesiden.

Utlogget The Vulture

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 615
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 615

Sv: Mutant Mass Vanilje (PVL)
« #11 : 25. mars 2010, 21:49 »
Hmm, jeg kjøpte vanilje derifrå. Men det kan hende den selte så dårlig att de sluttet å selle den, for jeg kjøpte på supertilbud.

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Mutant Mass Vanilje (PVL)
« #12 : 03. april 2010, 20:10 »
Jeg tror rett å slett det ikke funka på meg. Jeg åt mye, så mye jeg klarte. Så gikk jeg tom for Gainern, å jeg fortsatte bare å ete vanlig++ så trene, å då gikk jeg opp 10 kg i en fei (8 uker)

Det er ikke slik at gainers inneholder forskjellige stoffer, hvor noen passer noen men ikke alle. Gainers inneholder karbs og masse kcal, og det er det som er nøkkelen til å gå opp i vekt. Om de inneholder proteiner av god kvalitet varierer fra produsent, men en gainer inneholder i hovedsak karbs pg kcal, og går man ikke opp i vekt av å føre i seg gainer og spise masse utenom det så er det ikke gaineren som "ikke fungerer" på akkurat deg, men heller at du ikke spiste nok den perioden. Det er ikke noen magisk trylleformel for å gå opp i vekt. Det er bare å spise masse mat av rett sort, da mat som har høyt næringsinnhold. Derav også gainer. Punktum!

EDIT:

De selger PVL Mutant Mass med vaniljesmak hos powergym også. Var iallfall der jeg kjøpte den.

-Cocho
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!