Skrevet av Emne: Fjerne tråder i "Siste svar på dine innlegg" funksjon  (Lest 3612 ganger)

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Syns denne relativt nye funksjonen hvor man ser nye svar på trådene man har deltatt i, er genial. Hadde imidlertid blitt mye bedre om det hadde vært et kryss bak hver tråd, slik at man kunne fjerne dem om man ikke syns de var noe interessant å følge med på. F.eks. om man har kommentert noe i en loggbok, så er man kanskje ikke så interessert i at det skal stå "NY" på den loggboka øverst på lista, annenhver gang man logger inn på TF.

Om noen er uenig så vil jeg gjerne høre hvorfor Smiley
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
enig!
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Bump? :Smiley
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
bømp

Utlogget JosteinT.J.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 370
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 370

  • Hulk to be
Etter å ha vært så dum å poste i "Et spill for de som kjeder seg!"-tråden er dette forslaget særdeles innbydende. Støttes!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Denne funksjonen fins.

Gå inn på tråden og trykk på fanen "Varsling"

Da får du muligheten til å avslutte varsling om nye svar på det emnet.

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Funker ikke her iallefall.
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Funker ikke her iallefall.
Jeg måtte trykke to ganger på varslingsknappen. Først ble varsling ved nye svar aktivert, andre gang jeg trykka ble varsling deaktivert. Venter i spenning på om det funker, har noen kjipe tråder jeg ikke ønsker å få opp Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Jeg måtte trykke to ganger på varslingsknappen. Først ble varsling ved nye svar aktivert, andre gang jeg trykka ble varsling deaktivert. Venter i spenning på om det funker, har noen kjipe tråder jeg ikke ønsker å få opp Smiley

Gjelder ikke denne funksjonen E-mail varsling? En funksjon man kan slaa av og paa.

Slik jeg forsto det proever traadstarter og kvitte seg med "siste svar paa dine innlegg", jeg tror denne funksjonen kommer av seg selv og man kan ikke skru den av eller paa, jeg lekte ogsaa forumleken en gang og det tok meg ett aar foer innlegget endelig forsvant fordi brukere som xxxunknownxxx dreiv og spilte daglig.

Og hvis du VIRKELIG vil bli kvitt den loggen eller traaden du har kommentert paa, saa kan du bare kommentere i en 10-15 traader som ALDRI blir brukt, da vil emnet du vil bli kvitt  forsvinne fordi det blir dyttet av listen samtidig som du ikke faar statusoppdateringer lengre fordi traadene du skrev i ikke er i bruk, personlig gadd jeg ikke gjoere dete for og bli kvitt forumleken en gang, det har strengt tatt ikke noe og si, man trenger jo ikke lese den bare fordi man ser den er oppdatert.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Gjelder ikke denne funksjonen E-mail varsling? En funksjon man kan slaa av og paa.

Slik jeg forsto det proever traadstarter og kvitte seg med "siste svar paa dine innlegg", jeg tror denne funksjonen kommer av seg selv og man kan ikke skru den av eller paa, jeg lekte ogsaa forumleken en gang og det tok meg ett aar foer innlegget endelig forsvant fordi brukere som xxxunknownxxx dreiv og spilte daglig.

Og hvis du VIRKELIG vil bli kvitt den loggen eller traaden du har kommentert paa, saa kan du bare kommentere i en 10-15 traader som ALDRI blir brukt, da vil emnet du vil bli kvitt  forsvinne fordi det blir dyttet av listen samtidig som du ikke faar statusoppdateringer lengre fordi traadene du skrev i ikke er i bruk, personlig gadd jeg ikke gjoere dete for og bli kvitt forumleken en gang, det har strengt tatt ikke noe og si, man trenger jo ikke lese den bare fordi man ser den er oppdatert.
You might be right... Uansett greit å slå av e-postvarslinga, så aldri så gæernt at det ikke er godt for noe. Jeg visste ikke at man kan bli kvitt dølle tråder ved å dytte dem ut av lista, men bra tips!
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!