Skrevet av Emne: Stoler ikke på noen, blir irritert av dama!  (Lest 18929 ganger)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Stoler ikke på noen, blir irritert av dama!
« #15 : 06. februar 2010, 23:33 »
neo som heter å "lære seg å stole på folk", en kommer til å slite i mange situasjoner hvis man ikke lærer å stole på folk.

Utlogget Mortn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Stoler ikke på noen, blir irritert av dama!
« #16 : 06. februar 2010, 23:34 »
Jeg stolte ikke på eksen i starten (ang. fester osv.), men etter som tiden gikk gjorde jeg det.. nå er da ikke vi sammen lengre så om jeg hadde rett i starten er ikke umulig Wink

Utlogget stutt-tjukken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: Stoler ikke på noen, blir irritert av dama!
« #17 : 06. februar 2010, 23:37 »
Du er usikker. Det er helt normalt. Du kommer sikkert til å utvikle en viss følelse av å stole på andre etterhvert, men du må lære å stole på deg sjøl først.  Grin

Utlogget danib

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 52

  • Climbing the ladder
Sv: Stoler ikke på noen, blir irritert av dama!
« #18 : 26. februar 2010, 19:42 »
den som leter den finner.

hmm.. har problemer med å stole på folk jeg også. og ja. før noen sier til meg at jeg skal vokse opp. så har jeg grunn til å ikke stole på de jeg ikke stoler på.

men. jeg sier ikke til folka at jeg ikke stoler på dem. men gir dem ubetydelige små "tester" for at de skal få sjangs til å bygge opp tillit igjen.

så hvis du har problemer med at dama di ikke er til å stoles på av en eller grunn som du ikke vil si. så må du tenke deg om.. er det vits å fortsette forholdet hvis denne tingen er så gale at du ikke kan tilgi.
hvis det er vits. så får du starte å legge ut tester for at hun kan bygge opp tillit igjen.

hvis dette blei litt rotete svar så beklager jeg.. lange tekster har en tendens til å sette meg ut pga. adhd'n min.
RM:
BP: 80 kg - raw      mål : 120
KB: 190 kg - belte  mål : 250
ML: 140 kg - belte   mål : 250

Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94218

Utlogget ada

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 41

Sv: Stoler ikke på noen, blir irritert av dama!
« #19 : 29. mars 2011, 21:15 »
Om du trenger å bli brydd om eller bli tatt hensyn til på en spesiell måte er det ditt ansvar å be om det. Det er ditt ansvar å ta seg av dine behov. Å ikke ha tillit til at andre vil bry seg uten at du ber om det vitner om realitetssans. Mange bryr seg ikke før du sier hva du trenger at de skal bry seg om. Omtenksomhet for andres behov er ikke noe alle har utviklet. Du kan få tillit til deg selv ved å stå opp for deg selv og dine behov. Da vil du etterhvert få tillit til andre også, etterhvert som du ser at noen vil deg vel og vil støtte deg i å bli tilfreds i livet.
Men de unge synes ikke det er god tone å jamre seg, og ser seg derfor nødt til å søke luft for sin ulykke i ufornuftige handlinger.

Utlogget CG

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Stoler ikke på noen, blir irritert av dama!
« #20 : 29. mars 2011, 23:29 »
"Hun nevner det hveer gang hun sier en ting til meg '' Skjønner ikke hvorfor jeg sier dette til deg, du stoler jo ikke på meg .. ''

Og det plager meg veldig, og jeg har sakt det og nevnt det fleeeere ganger. Men det tar IKKE SLUTT! Hun sier det samme om og om igjen!"


Vet du hva som plager meg? Posten din.

Og spesielt det jeg har sitert over.

Mennesker søker andre mennesker som man trives sammen med. Tillitt er blant en av faktorene. At din kjære til stadig poengterer din manglende tillitt til alt mellom himmel og jord betyr intet mindre enn at forholdet deres synger på siste vers - om enn ikke langt ifra.

Nå vet jeg ikke hvor ung du er, men er det en ting jeg vil si til deg så er det at tillitt blir "viktigere" og "viktigere" dess eldre du blir (eller moden, for å bruke den korrekte termen). Med andre ord, dersom du ikke fikser deg selv så glipper denne jenta.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!