Skrevet av Emne: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - BB 2012!  (Lest 38680 ganger)

Utlogget Mortyy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 36

Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg
« #135 : 05. september 2011, 20:09 »
Legger igjen en kommentar for å følge med videre. Virkelig bra form på disse bildene!
Tar det lugnt!

Utlogget JosteinT.J.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 374
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 374

  • Hulk to be
Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg
« #136 : 05. september 2011, 21:54 »
bra form, hvor høy er du? og vet du hvilken fett% du har?

Er 172 cm høy, og veier vel rundt 78kg om morgenen nå. Fettprosenten aner jeg ikke, har aldri målt den. Men ville tippet rundt 10-12% kanskje?

Legger igjen en kommentar for å følge med videre. Virkelig bra form på disse bildene!

Takk for det, skal prøve å holde ting up to date Wink

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 694
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 694

  • Hey Crabman!
Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - AF 2012!
« #137 : 06. september 2011, 00:10 »
Bra form! Gratulerer med ukens profil Smiley
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 675
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 675

Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - AF 2012!
« #138 : 06. september 2011, 04:55 »

Så man kan spise farin, first price matolje, fibertilskudd, vitamintilskudd og proteintilskudd, og så lenge man får i seg vitaminer, mineraler og makronæringsstoffer i nok mengder så vil dette gi samme resultater som det som i dag regnes som et "rent" kosthold (rent kjøtt, grønnsaker, litt frukt, litt korn, litt melk etc)?

Utlogget JosteinT.J.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 374
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 374

  • Hulk to be
Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - AF 2012!
« #139 : 06. september 2011, 05:42 »
Bra form! Gratulerer med ukens profil Smiley

Nei har du sett :O Takk skal du ha! Smiley

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Go hard or go home
Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - AF 2012!
« #140 : 07. september 2011, 12:06 »
Tusen takk for kommentaren, setter stor pris på det Wink Men hadde du orket å utdype litt mer? Vet jo naturligvis at jeg ikke kan ta noen førsteplass, men mener du at jeg ikke er klar i såpass stor grad at jeg ville dummet meg ut om jeg stilte? Er i hovedsak ute etter erfaring, ettersom jeg har et friår mellom VGS og studier som gjør at jeg kan legge mye tid ned i dette lille prosjektet. Har lyst til å stille i konkurransedyktig form i framtiden, men hadde jo vært greit med erfaring fra diett osv? Smiley

Dette er ikke et lite prosjekt Tongue Du må også huske på at du må finne en klubb som du kan stille for som kan sende med delegat(er) til konkurranse, hjelpe deg med diett/treningsprogram og oppfølging. I klubben jeg stiller for, får man f.eks. ikke lov å stille hvis man ikke er i form. Er dessuten lurt å få tatt en formsjekk hos noen som vet hva de driver med Smiley
Hvorvidt du ville dummet deg ut blir litt vanskelig å si ut i fra så få bilder. Men ut i fra bildene synes jeg at du trenger mer masse generelt og særlig på nedre bryst, triceps og bakside skulder... men vinkel/lys gjør det vanskelig å bedømme. Ellers må du ta en vurdering på hvordan du ligger an med roing og dips...!?
Jeg venter et år selv med å stille for å slippe å "dumme meg ut" (håper jeg) Wink
Ellers er du jo i vanvittig bra form til å være 92-modell Wink Stå på!
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget JosteinT.J.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 374
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 374

  • Hulk to be
Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - AF 2012!
« #141 : 08. september 2011, 01:22 »
Akkurat det var vel litt ironisk ment Tongue Nettopp derfor jeg vil gjøre det i år, for jeg har kun en deltidsjobb å forholde meg til, og det er en glimrende mulighet til å tilegne seg litt erfaring Smiley Skal faktisk få formsjekk hos en som er litt "into it" imorgen, han lover meg en ærlig vurdering. Når det gjelder masse generelt tror jeg det skal gå, men jeg er enig i de spesifikke punktene du nevner. Nå skal det sies at jeg kun har trent dips to ganger, og derfor ikke har hatt noen spesifikke øvelser for nedre bryst før. Så jeg håper på en relativt god framgang der. Blir egentlig mer motivert enn demotivert av det du sier, det får meg til å ville jobbe hardere Wink

Ang. øvelsene, ja, jeg vet. Til tross for at jeg kun har trent dips 2 ganger, er jeg god for ca. 35 stk nå, noe jeg håper vil øke framover. Roingen er litt værre, det er nemlig ikke romaskin der jeg trener.

Takk for det, og takk for kommentaren generelt! Er veldig takknemlig for feedback av denne typen Smiley

Utlogget JosteinT.J.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 374
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 374

  • Hulk to be
Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - AF 2012!
« #142 : 08. september 2011, 20:31 »
Allright! Da har jeg vært på en liten "formsjekk", og fikk noen helkroppsbilder også. Fått tilbakemelding, som har vært overraskende positiv. Det jeg fikk beskjed om å jobbe med er brystet, bakre skuldre og tykkelse på rygg, men fikk forsåvidt ikke slakt for noe som helst. Legger med bildene, så vil gjerne ha tilbakemelding! Smiley

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 694
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 694

  • Hey Crabman!
Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - AF 2012!
« #143 : 08. september 2011, 22:50 »
Blir morro å følge med på det her Cheesy God form!
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - AF 2012!
« #144 : 09. september 2011, 18:38 »
Så veldig bra ut ! Fin symmetri
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget patrick82

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

  • :D
Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - AF 2012!
« #145 : 10. september 2011, 20:30 »
Jævli bra fremgang Smiley Hvor høy er du, og hvordan ser kostholdet ditt ut? Smiley
jeg er seriøs

Utlogget JosteinT.J.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 374
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 374

  • Hulk to be
Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - AF 2012!
« #146 : 10. september 2011, 22:47 »
Blir morro å følge med på det her Cheesy God form!
Hyggelig at folk er interessert, takk for det! Smiley

Så veldig bra ut ! Fin symmetri

Takk for fine ord Smiley

Jævli bra fremgang Smiley Hvor høy er du, og hvordan ser kostholdet ditt ut? Smiley

Takker Smiley Jeg er 172 cm. Når det kommer til spising så har jeg ikke så veldig mange faste regler akkurat nå, men jeg har noen vaner som går igjen. For det første spiser jeg alltid http://jacked.blogg.no/1314443371_knallgode_frokostvafl.html disse vaflene til frokost. Ellers spiser jeg mye protein jevnt over hele dagen, og regulerer mengden karbohydrat etter aktivitetsnivå. Spiser skjelden mer enn 3 måltider på en dag, så når jeg først spiser så spiser jeg ofte ting som en hel pakke karbonadedeig med masse pasta til, eller lignende. Føler det er lettere å passe på at alt jeg spiser er sunt i motsetning til om jeg skulle spist hver 2. time, for da er det lettere å la en av måltidene være litt usunne, og da baller ting på seg.

Så basicly: masse protein, karbo etter behov, og veldig få utskeielser i matveien. Drikker så og si aldri, og må ha en ganske god anledning om jeg først skal på flaska.

Utlogget JosteinT.J.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 374
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 374

  • Hulk to be
Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - BB 2012!
« #147 : 17. oktober 2011, 00:56 »
Beklager at jeg ikke har oppdatert denne loggen gjevnlig for dem som ville følge med. Men jeg har blitt ganske flink å blogge, så de som vil kan gå inn på http://jacked.blogg.no og lese mer der.

Ville bare kunngjøre at jeg har bestemt meg for å gå for å stille i kroppsbygging i stedet, i junior og i BB-70kg neste høst. Mer om den avgjørelsen kan leses her:http://jacked.blogg.no/1318526288_jeg_fler_meg_litt_som.html.

Slenger med et lite bilde av dagsformen Wink

Wish me luck!

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 440
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 440

Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - BB 2012!
« #148 : 17. oktober 2011, 01:01 »
Bra form. 90 kg militærpress? Tror det ikke før jeg får se det  Wink

Utlogget JosteinT.J.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 374
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 374

  • Hulk to be
Sv: Numero Uno to be - Josteins Bildelogg - BB 2012!
« #149 : 17. oktober 2011, 01:16 »
Takk for det! Smiley Joda, det stemmer. MEN det er sittende, jeg klarer nok ikke det stående. Der har jeg ikke løftet mer enn 80kg. Alltid hatt sterke skuldre i forhold til brystet.

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?