Skrevet av Emne: Trenger jeg å spise mer proteiner?  (Lest 4245 ganger)

Utlogget Refs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 247
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 247

  • Im so mean I make medicine sick
Sv: Trenger jeg å spise mer proteiner?
« #30 : 14. februar 2010, 23:59 »
Tips til tunfisk: Sitronpepper (krydder) kjempegodt!
  Grin

Spis fex sånn her:
Måltid 1: Havregryn, En banan, En shake proteiner, Omega 3, Multivitamin et.c..
Måltid 2: En Frukt/grønnt, 3 dl skummet Melk
Måltid 3: En kylling Filet ( veier ca 150 gram ) eller fisk/tunfisk, og ris, grønnsaker/salat
Måltid 4: En Frukt/grønnt + Shake
Måltid 5: En kylling Filet ( veier ca 150 gram ) eller fisk/tunfisk, og ris, grønnsaker/salat
Måltid 6: Shake før leggetid så kroppen har litt og ta av når du restituerer som best(eller sover om du vil)

Hvis du ikke overdriver mengden ris ligger dette på ca 19-2200 kcal, altså underskudd. Du vil dermed gå ned i fett%.

Annet godt tips eller alternativ til måltid 3 & 5 er Kesam Lapper.
Oppskrift:
1 Boks Kesam ( mager )
2 Egg
1/4 TS salt.
ca 100 G havregryn.
Stek dette i pannen med raps/solsikke olje ( sunt fett )  Kjempe godt!  Grin Kan evt ha 1/2 SS bringebær eller jordbær syltetøy på.

Ps, Ikke vær redd for og kryddre maten din litt. Bruk hva du vil og den mengden du føler for!


Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.