Skrevet av Emne: Trenger jeg å spise mer proteiner?  (Lest 4367 ganger)

Utlogget Refs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 247
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 247

  • Im so mean I make medicine sick
Sv: Trenger jeg å spise mer proteiner?
« #30 : 14. februar 2010, 23:59 »
Tips til tunfisk: Sitronpepper (krydder) kjempegodt!
  Grin

Spis fex sånn her:
Måltid 1: Havregryn, En banan, En shake proteiner, Omega 3, Multivitamin et.c..
Måltid 2: En Frukt/grønnt, 3 dl skummet Melk
Måltid 3: En kylling Filet ( veier ca 150 gram ) eller fisk/tunfisk, og ris, grønnsaker/salat
Måltid 4: En Frukt/grønnt + Shake
Måltid 5: En kylling Filet ( veier ca 150 gram ) eller fisk/tunfisk, og ris, grønnsaker/salat
Måltid 6: Shake før leggetid så kroppen har litt og ta av når du restituerer som best(eller sover om du vil)

Hvis du ikke overdriver mengden ris ligger dette på ca 19-2200 kcal, altså underskudd. Du vil dermed gå ned i fett%.

Annet godt tips eller alternativ til måltid 3 & 5 er Kesam Lapper.
Oppskrift:
1 Boks Kesam ( mager )
2 Egg
1/4 TS salt.
ca 100 G havregryn.
Stek dette i pannen med raps/solsikke olje ( sunt fett )  Kjempe godt!  Grin Kan evt ha 1/2 SS bringebær eller jordbær syltetøy på.

Ps, Ikke vær redd for og kryddre maten din litt. Bruk hva du vil og den mengden du føler for!


Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?