Skrevet av Emne: Zavickas leker litt i markløft  (Lest 14366 ganger)

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Zavickas leker litt i markløft
« #1 : 11. februar 2010, 20:18 »
Utrolig, 430 i mark null stress benkpress, 4x400 i bøy, 200++ i alle former for stående press,
noen som har tall for benken hans? Hadde vært artig å se hva han hadde klart i ett backlift ala Anderson, Greg Ernst canada som deltok i wsm på Island i 1992 har offisielt 2500kg Smiley


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Zavickas leker litt i markløft
« #2 : 11. februar 2010, 20:21 »
Utrolig, 430 i mark null stress benkpress, 4x400 i bøy, 200++ i alle former for stående press,
noen som har tall for benken hans? Hadde vært artig å se hva han hadde klart i ett backlift ala Anderson, Greg Ernst canada som deltok i wsm på Island i 1992 har offisielt 2500kg Smiley
På wikipedia står det at han har 285.5 i benk. Raw.

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Zavickas leker litt i markløft
« #3 : 16. februar 2010, 21:38 »
Maskin!

Han er vel uten tvil den sterkeste som har eksistert.
Konebanker og totalonanist

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Zavickas leker litt i markløft
« #4 : 23. februar 2010, 15:14 »
JEG SYNS DET ER RART AT IKKE PAUL ANDERSON BLIR NEVNT OFTERE I DEN FORBINDELSE. HVA MED RYGLØFTET HANS PÅ 2800KG? I DOKUMENTAREN OM ARILD HAUGEN BLE DET PÅSTÅTT AT LOUIS CYR VAR DEN STERKESTE GJENNOM TIDENE MED ET LØFT PÅ 1900KG. DE VIL LIKSOM IKKE ANERKJENNE ANDERSON.

Det er en konspirasjon grunnet Anderson var uvenn med Weidergutta. Cyr var faren til joe og Ben Weider sies det, derfor spiller de opp han hele tiden.

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Zavickas leker litt i markløft
« #5 : 03. mars 2010, 02:42 »
Mangler vel litt dokumentasjon på en del av løftene til anderson what kansje derfor.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Torko

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 129

  • Torko's tøs..
Sv: Zavickas leker litt i markløft
« #6 : 03. mars 2010, 04:30 »
Cyr var faren til joe og Ben Weider sies det, derfor spiller de opp han hele tiden.
Ehhhh... Undecided Det er bare 1.mars, ikke 1.april vel??  Huh

Joe og Ben Weider ble født ca 10 år etter Cyr døde...
Team Strongman Rolf Holte

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Zavickas leker litt i markløft
« #7 : 03. mars 2010, 13:58 »
Ehhhh... Undecided Det er bare 1.mars, ikke 1.april vel??  Huh

Joe og Ben Weider ble født ca 10 år etter Cyr døde...

OFFISIELT JA!!!!

Utlogget Torko

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 129

  • Torko's tøs..
Sv: Zavickas leker litt i markløft
« #8 : 03. mars 2010, 17:57 »
OFFISIELT JA!!!!
Ja vel... så uoffisielt så er det 1.april. Og høyst uoffisielt så ble en munnfull av sæden til Louis Cyr lagret av ei tullfitte i Canada som gikk og mumlet på den og holdt den frisk fra 1912 til 1919, da hun fikk en skikkelig hostekule og spyttet litt ut på f...a til mamma'n til Weidergutta, som tilfeldigtvis lå og solte gåsa si helt åpen. Og tror du ikke høyst uoffisielt så skjedde det samme igjen i 1923, da forsvant den siste sædklumpen som hun hadde hatt liggende under leppa i 11 år, også den uoffisielt rett i høna på gamle fru Weider.

ikke rart de gutta er uoffisielt er forbanna på kreftene i Louis Cyr, eller pappa som de sier..

Oii. Holdt på å glemme smilefjes..  Grin


 Argue
Team Strongman Rolf Holte

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Zavickas leker litt i markløft
« #9 : 03. mars 2010, 19:16 »
Ja vel... så uoffisielt så er det 1.april. Og høyst uoffisielt så ble en munnfull av sæden til Louis Cyr lagret av ei tullfitte i Canada som gikk og mumlet på den og holdt den frisk fra 1912 til 1919, da hun fikk en skikkelig hostekule og spyttet litt ut på f...a til mamma'n til Weidergutta, som tilfeldigtvis lå og solte gåsa si helt åpen. Og tror du ikke høyst uoffisielt så skjedde det samme igjen i 1923, da forsvant den siste sædklumpen som hun hadde hatt liggende under leppa i 11 år, også den uoffisielt rett i høna på gamle fru Weider.

ikke rart de gutta er uoffisielt er forbanna på kreftene i Louis Cyr, eller pappa som de sier..

Oii. Holdt på å glemme smilefjes..  Grin


 Argue

Vet ikke om dette var helt seriøst, men antagelig ikke. I alle fall så er det en ikke så godt bevart "hemmelighet" at Weiderguttene er 18 år eldre en den offisielle alderen. Så dette er ikke noe jeg finner opp. Alle vet det, til og med joe gold som var den som fortalte meg dette året før han døde. R.I.P
Kan også nevne at det samme ble fortalt meg av en meget kredibel kilde, nemlig don "ripper" ross R.I.Pen sen formiddag over to proteinshakes /n cakes på firehouse. Som du ser er BEGGE kildene til dette DØDE. Tilfeldig?HuhHuh

Utlogget Torko

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 129

  • Torko's tøs..
Sv: Zavickas leker litt i markløft
« #10 : 05. mars 2010, 13:25 »
Vet ikke om dette var helt seriøst, men antagelig ikke. I alle fall så er det en ikke så godt bevart "hemmelighet" at Weiderguttene er 18 år eldre en den offisielle alderen. Så dette er ikke noe jeg finner opp. Alle vet det, til og med joe gold som var den som fortalte meg dette året før han døde. R.I.P
Kan også nevne at det samme ble fortalt meg av en meget kredibel kilde, nemlig don "ripper" ross R.I.Pen sen formiddag over to proteinshakes /n cakes på firehouse. Som du ser er BEGGE kildene til dette DØDE. Tilfeldig?HuhHuh
Ahhhh...18 år eldre enn de var, ok.. :Smiley Det så sikker ikke noe rart ut når de kom på skolen i 6 klasse og var 30 år gamle..Og det pleier heller ikke å være noen forskjell på en som er 80 år mot en som er 100 år.

Det at de hadde louis Cyr som forbilde når de startet med trening og at de var fra samme land OG at Ben og Louis begge likte Napoleon hadde sikkert ingenting med favorittstemplet å gjøre..

Weider gutta ble jo heller aldri utsatt for noen rykter etc gjennom årene..

Pappa'n ja..
Team Strongman Rolf Holte

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!