Skrevet av Emne: 11.september på norske jord  (Lest 36504 ganger)

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: 11.september på norske jord
« #240 : 20. februar 2010, 00:34 »
Muslimer blir behandlet som alle andre minoriterer i verden, etter hvordan de oppfører seg! (JA, det er ikke no særbehandling av dere!!!)
Hvorfor er det så mye bråk, krangel, terror og krig hvor Islam har rotfeste? Er det personene eller religonen det er noe feil med? Ettersom, ingen andre religioner skaper i nærheten av så mye dritt, så må jeg konkludere med at det er noe feil med hvordan Islam blir praktisert og innlært. Jeg gir blanke faen i om det er mange som maner til fred, når det er radikale overalt. Noe er feil med Islam per dags dato, fiks det, kvitt dere med alle gærne imamer og få vekk innlæringen av at vesten suger. Kanskje da kan Islam bli en fredens religion, som den er lagd for å være.

Bare sjekk ut xXUnknownXx som kommer med beskyldninger om at vi er så voldelige. Ja, vi europere er effektive til å drepe. Vi har kriget like mye som alle andre. Men vi har også klart å samle Europa, med Amerika til å arbeide sammen, ettersom vi har lært av våre feil og kriget ferdig. Vår tankegan er ikke styrt av religion eller hva en gal imam sier.

"Krigen i AFG og Irak er jo freden sjæl. Og jødene har jo selvfølgelig full rett til å kaste palestinerne ut fra deres egne områder."
Situasjonen i AFG og Irak var jo freden sjæl før vesten gikk inn. Det er vel greit for deg at muslimske gærninger, masse dreper sin egen befolkning og det er fullstendig kaos? I tillegg har jo palestinerne full rett til å sende raketter inn på barnehager og kjøpesentre i Israel? Nei, situasjonen der er litt mer komplisert, men når du først skal beskylde jødene, kan du like så greit ta med terroristene på andre siden, som gjør alt de kan for å sørge for at det blir fred. nææt

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: 11.september på norske jord
« #241 : 20. februar 2010, 00:37 »
Enig. Skjønner ikke hvordan han kan påstå at kvantefysikk skaper problemer for vitenskap. Essensen av vitenskap er jo vitenskapelig metode, og jeg skjønner ikke hvordan noe som helst i verden kan kreve en annen tilnærmingsmåte.

Hvor har jeg sagt det? Jeg sier jo alt annet enn det. Moderne kvantefysikk utfordrer vår forståelse av gammel vitenskap, det skaper ikke problemer. Det er rett og slett videreutvikling/tolkning av tidligere godtatt vitenskap. Den gamle vitenskapen har vært nødvendig for å komme dit vi er i dag.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: 11.september på norske jord
« #242 : 20. februar 2010, 00:38 »
Finn noen sitater da, gutter.( Unknown og baki)

2 eksempler på medier som skriver at alle muslimer er terrorister eller voldelige og farlige.
Finn 2 generaliserende utsagn fra et medie som ikke er en gutteromswebavis med nazitendenser.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #243 : 20. februar 2010, 00:47 »

Bare sjekk ut xXUnknownXx som kommer med beskyldninger om at vi er så voldelige. Ja, vi europere er effektive til å drepe. Vi har kriget like mye som alle andre. Men vi har også klart å samle Europa, med Amerika til å arbeide sammen, ettersom vi har lært av våre feil og kriget ferdig. Vår tankegan er ikke styrt av religion eller hva en gal imam sier.

"Dere" har ikke lært en dritt skal jeg si deg. Det er ikke dere som mennesker jeg klandrer, men deres ideer om å leike verdenspoliti, noe dere har failed til tusen. Ja, dere er effektive som faen til å drepe. Det kaller jeg terror. Det er jævlig rart at definisjonen av "terror" er laget av USA..

"Krigen i AFG og Irak er jo freden sjæl. Og jødene har jo selvfølgelig full rett til å kaste palestinerne ut fra deres egne områder."
Situasjonen i AFG og Irak var jo freden sjæl før vesten gikk inn. Det er vel greit for deg at muslimske gærninger, masse dreper sin egen befolkning og det er fullstendig kaos? I tillegg har jo palestinerne full rett til å sende raketter inn på barnehager og kjøpesentre i Israel? Nei, situasjonen der er litt mer komplisert, men når du først skal beskylde jødene, kan du like så greit ta med terroristene på andre siden, som gjør alt de kan for å sørge for at det blir fred. nææt

Nei situasjonen var ikke i nerheten av bra, men hvem fyrte opp og ga våpen til den ene siden for å at de skulle den andre?
Ja seff har man full rett til å sende rakketer på en stat som blir tenget på karte ut av nowhere.. Ja, jeg vet at det bodde jøder der før, og ingen skal ta retten dems til å bo der, men retten til selvstendig stat? Og det midt mellom 100 arabiske stater? Høres ut som en liten provokajsonsmoment for meg men.. Hvis det noen steder skulle opprettes en slik stad så burde den vært mellom Tyskland og Østerrike et sted, det er ikke palestinere som skal tape sine eiendom fordi tyrkerne drepte jødene under 2. verdens krig. Men det skjønner vel kanskje ikke du?  :Smiley


Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: 11.september på norske jord
« #244 : 20. februar 2010, 00:51 »
Tyrkerne drepte jøder under andre verdenskrig??

Når det gjelder israel og palestina, så er jeg og mange med meg av den oppfatning at det faktisk er israel som bryter lov (folkeretten) og at de overgrep mot palestinerne er uholdbare!

Men unknown tror sikkert at "alle dere" er for israel og mot palestina, for alle vestlige er mot arabare!!! og da skal dere passe dere!! Da skal dere dø!! rofl

Så sinna vi var idag da... Smiley

Utlogget Baki

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • Beveg deg Framover som skyer- da når du dine mål.
Sv: 11.september på norske jord
« #245 : 20. februar 2010, 00:52 »
Etter 9 / 11, ble søkelyset rettet mot muslimer

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: 11.september på norske jord
« #246 : 20. februar 2010, 00:53 »
Etter 9 / 11, ble søkelyset rettet mot muslimer
hva slags utsagn er det der??

Terrorister av arabisk opprinnelse greide å rette søkelys og oppmerksomhet mot seg selv og sine likesinnede.

Eller er du en av dem som tror det var en konspirasjon for å få en grunn til å hakke på muslimer??

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #247 : 20. februar 2010, 00:54 »
Finn noen sitater da, gutter.( Unknown og baki)

2 eksempler på medier som skriver at alle muslimer er terrorister eller voldelige og farlige.
Finn 2 generaliserende utsagn fra et medie som ikke er en gutteromswebavis med nazitendenser.

Det orker jeg ikke. Men jeg orker å forklare deg litt nærmere: Arild Haugen kommer og gir meg en hard en på trynet, jeg flyr 5 meter bak over å ligger på gulvet halvbesvimmet. Så kommer mine tre kompiser, som er like små og svake som meg i forhold til Haugen, og beynner å hoppe opp på han å prøve å ta hevn. . . Er det terror? Bare sett USA/Vesten isteden for Haugen og meg og mine kompiser til alle de "skumle" muslimer som demonsterer seg ihjel..
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #248 : 20. februar 2010, 00:56 »
Tyrkerne drepte jøder under andre verdenskrig??

Når det gjelder israel og palestina, så er jeg og mange med meg av den oppfatning at det faktisk er israel som bryter lov (folkeretten) og at de overgrep mot palestinerne er uholdbare!

Men unknown tror sikkert at "alle dere" er for israel og mot palestina, for alle vestlige er mot arabare!!! og da skal dere passe dere!! Da skal dere dø!! rofl

Så sinna vi var idag da... Smiley

Jeg mente selvfølgelig tyskerne!!

Bra. Men fortsatt har de fleste i vesten mer sympati til Israel, mtp den øknomiske stimuleringen, og måten de holder kjeft på. Hvem tør vel å motsi USA..

Ingen er sinna. Jeg er bare lei av å lese dumme innlegg.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: 11.september på norske jord
« #249 : 20. februar 2010, 01:01 »


Ingen er sinna. Jeg er bare lei av å lese dumme innlegg.
da burde du slutte å skrive disse da, og lese dem. For du er ikke helt smart når det kommer til ting du føler så sterkt for...

Nei, det er ikke terror.
Terror, derimot, er hvis de vennene dine går løs på småbarn i gata til arild. banker lillesøstra hans og setter fyr på huset til besteforeldrene hans i steden for.

Idiotisk forsøk på å dra en parallell det der du.

Terror er det israel gjorde i Gaza under sist offensiv, da de angrep barn og sivile i en konflikt som skulle og burde vært militær.

Terror er når folk skyter med automatvåpen mot en synagoge i et boligområde i oslo.

Terror er når noen kaprer et sivilt fly og sprenger det.

Terror er når en selvmordsbomber sprenger et bryllup i india.

Hvis du innbiller deg at man kan forsvare drap på sivile og drapsforsøk på forleggere og tegnere og drapstrusler mot journalister med at "det er lov fordi USA banker gørra ut av taliban eller israel plager palestinere!" da tar du grundig feil.

Det er aldri greit å angripe sivile og uskyldige. Det gjelder for NATO og USA og det gjelder for terrorister.

men grensene begynner å bli grumsete når man ser hva som skjer med menneskelige skjold og bevisst bruk av sivile som skjul.


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: 11.september på norske jord
« #250 : 20. februar 2010, 01:05 »
alle burde tørreå motsi USA... de ER 5% av verdens befolkning, men oppfører seg som om de er 95% av den...

Men uansett hva USA gjør og ikke gjør, så får du aldri lagt skylden for terrorisme og religiøst begrunnet vold på USA.

Imamene som feiltolker koranen og som lurer de muslimske massene til å bruke vold som virkelmiddel bruker USA som sin store satan og motivasjon.

Hadde USA vært borte, så ville fienden vært en annen.. da ville frankrike fått unngjelde.

makt korrumperer, og det gjelder nok også i høyeste grad i de maktkretser som er i de muslimske land også. det siste de øverste lederne ønsker er å miste sin makt og kontroll.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #251 : 20. februar 2010, 01:08 »
da burde du slutte å skrive disse da, og lese dem. For du er ikke helt smart når det kommer til ting du føler så sterkt for...

Nei, det er ikke terror.
Terror, derimot, er hvis de vennene dine går løs på småbarn i gata til arild. banker lillesøstra hans og setter fyr på huset til besteforeldrene hans i steden for.

Idiotisk forsøk på å dra en parallell det der du.

Terror er det israel gjorde i Gaza under sist offensiv, da de angrep barn og sivile i en konflikt som skulle og burde vært militær.

Terror er når folk skyter med automatvåpen mot en synagoge i et boligområde i oslo.

Terror er når noen kaprer et sivilt fly og sprenger det.

Terror er når en selvmordsbomber sprenger et bryllup i india.

Hvis du innbiller deg at man kan forsvare drap på sivile og drapsforsøk på forleggere og tegnere og drapstrusler mot journalister med at "det er lov fordi USA banker gørra ut av taliban eller israel plager palestinere!" da tar du grundig feil.

Det er aldri greit å angripe sivile og uskyldige. Det gjelder for NATO og USA og det gjelder for terrorister.

men grensene begynner å bli grumsete når man ser hva som skjer med menneskelige skjold og bevisst bruk av sivile som skjul.



Og hva vil vesten gjøre  med det? Både taliban og andre terrorister blir jo hardt slått ned på, men når du nevner NATO og USA så har jeg til dags dato ikke hørt noen reaksjoner mot, bortsett fra noe artikler av en eller annet hajsrøykende sosialdemokrat langt på venstre siden..
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Baki

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • Beveg deg Framover som skyer- da når du dine mål.
Sv: 11.september på norske jord
« #252 : 20. februar 2010, 01:10 »

 det Norske folk skal heller ikke forandre sitt levesett fordi om dere har vært så hyggelig å ta imot gjester fra fjern og nær.

Jeg kjenner mange kristne/nordmenn som jeg tidligere har beskrevet, og har stort sett  hatt positive opplevelser .

Norge er ett av de fredligste land på denne klode la det fortsatt være det(Kaldt). De muslimer  jeg kjenner i Norge er vel intregerte og trives her. At vi har forskjellig kulturbakgrunn bør respekteres gjensidig .


Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: 11.september på norske jord
« #253 : 20. februar 2010, 01:15 »
"Ja seff har man full rett til å sende rakketer på en stat som blir tenget på karte ut av nowhere.. Ja, jeg vet at det bodde jøder der før, og ingen skal ta retten dems til å bo der, men retten til selvstendig stat? Og det midt mellom 100 arabiske stater? Høres ut som en liten provokajsonsmoment for meg men.. Hvis det noen steder skulle opprettes en slik stad så burde den vært mellom Tyskland og Østerrike et sted, det er ikke palestinere som skal tape sine eiendom "

Hør folkens, her rettferdiggjør faktisk xXUnknownXx drap på uskyldige. Regner med at han mente barnehager og kjøpesentre, ettersom det var det jeg skrev. Uansett så er det morro å se at vi har radikale personer på forumet.

Ja, jødene ble satt mellom 100 arabiske stater for å provosere. haha, enda en gullkorn. Dette har ikke en dritt med at jødene har rotfeste i området, men kun for å provosere muslimer? Btw, palestinerne ble tilbudt en egen stat og takket høflig nei. Hvordan skal man finne ut hvem områder som tilhører hvem? Spore så langt tilbake i tid som overhodet mulig, se hva som står i bibelen, eller se på hvilken landområder som har blitt erobret og erklært noen andres? Vil gjerne ha tilbake Jemtland og Herjedalen, så kjør gjerne litt propaganda om dette, mens du er igang!

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #254 : 20. februar 2010, 01:17 »
"Ja seff har man full rett til å sende rakketer på en stat som blir tenget på karte ut av nowhere.. Ja, jeg vet at det bodde jøder der før, og ingen skal ta retten dems til å bo der, men retten til selvstendig stat? Og det midt mellom 100 arabiske stater? Høres ut som en liten provokajsonsmoment for meg men.. Hvis det noen steder skulle opprettes en slik stad så burde den vært mellom Tyskland og Østerrike et sted, det er ikke palestinere som skal tape sine eiendom "

Hør folkens, her rettferdiggjør faktisk xXUnknownXx drap på uskyldige. Regner med at han mente barnehager og kjøpesentre, ettersom det var det jeg skrev. Uansett så er det morro å se at vi har radikale personer på forumet.

Ja, jødene ble satt mellom 100 arabiske stater for å provosere. haha, enda en gullkorn. Dette har ikke en dritt med at jødene har rotfeste i området, men kun for å provosere muslimer? Btw, palestinerne ble tilbudt en egen stat og takket høflig nei. Hvordan skal man finne ut hvem områder som tilhører hvem? Spore så langt tilbake i tid som overhodet mulig, se hva som står i bibelen, eller se på hvilken landområder som har blitt erobret og erklært noen andres? Vil gjerne ha tilbake Jemtland og Herjedalen, så kjør gjerne litt propaganda om dette, mens du er igang!

HEHEHE. Forventa et slikt svar, ikke noe overraskende. Jeg er seff radikal og har bare konpiransjonsteorier.. jaja
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!