Skrevet av Emne: 11.september på norske jord  (Lest 36526 ganger)

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: 11.september på norske jord
« #45 : 13. februar 2010, 22:17 »
Dine holdninger sier alt.
1. Frihet har mange flotte sider men, den har sin pris dert er denne. Om du ikke liker det så reis til et miljø som liker dine syn.
2. Gjøre narra av: du blir gjort narr av om man ikke klarer å innordne seg og er nærtagende. Slik er det overalt.
3. Jeg tror IKKE et eneste islamsk land ville bygge kirker på muslimste skattebetaleres regning. På samme måte som kristene betaler for muslimste moskeer.

Den nordiske demokakrati modellem sammen med en sosialistiske økonomiske system er noe en del utlendinger bør sette seg inn i og addaptere. Vi har også vørt primitive men har utviklet våre systemer til noe fungerer bedere.

Så hvis du flytter til et annet land så har borgerne i dette landet rett til å gjøre narr med din indetitet, kultur eller religion osv? Skal ytringfrihet brukes som et provokasjon? Hva er hensikten? Hvorfor skal man trykke noe som provoserer noen? Det kan oppfattes som direkte oppfordring til reaksjon, og det er ganske klart. Det skjedde en gang, greit da viste man ikke, men når man driver og gjør det gang på gang, så kan det ble slitsomt, folk reagerer og slik er det. Hadde ikke forundra meg at det kommer til å skje et eller annet terroraksjon i Norge snart, det har man seg selv å takke for.

Takk for meg



tfildaed

  • Gjest
Sv: 11.september på norske jord
« #46 : 13. februar 2010, 22:21 »
Når alle blir behandlet likt blir jeg fornøyd. Det gjør den norske pressen ikke. Muslimer er uansett fremstilt halvgærne og blodtørstige, mens jøder er stakkars og ditten og datten. Seriøst, det var ikke hele verden som angrep jødene, det var tyskene, og det er dem som skal bli straffet for det, og ikke en hver person som setter spm. ved jødene eller Israels sionistiske stat.

Bra det. Men du er en av de få som kan se lenger enn nesa de, de fleste i den vestlige delen av verden har en helt annen oppfatning, de tror faktisk på at de bringer fred osv... Jeg har heller ikke hvedet islamistene er noie særlig. Jeg kunne ikke tenkt meg en muslimsk livstil, det ville vært virkelig undertrykkende, men igjen kan man ikke rettferdigjøre noe som helst med dette. "At de gjør feil, betyr ikke at du også kan"


Du må "freshe" opp jøde-historien din for den er tynn.

Jøder var ikke velkommen i Norge og ble jaget ut av landet til langt utpå 1800 tallet.

Fra bibelske skrifter så sies det at jøder ikke skal lide nød pga en handling som ble utført.
Historisk sett har jøder vært flink med penger(kanskje for flink til å sko seg på andre) de har handlet seg imellom og sikret at pengene forblir innad blant jødene.
De har også vært flinke til å ta utdanning og sikret seg gode jobber historisk, pga det har det vokst opp et hat mot de, både av Bolsjevikverne og "hardcore" nazister!
Etter 1ste verdenskrig så slet Tyskland med å komme seg opp på fote, men Hitler så til stadighet at jødene klarte seg bedre og var lite flinke til å dele på sine goder til de som hadde mindre.
Hitler brukte dette for å fremme en samhørighet blant tyskere. Har man ikke en felles sak å kjempe for så kan hat mot noen være som drivstoff i sin egen fanesak, det var det "geni-stykket" Hitler gjorde, å skape felleskap mot jødene, han var 1/4 jøde selv også.

Men alt dette er uvesentlig, at muslimer skal true med terror og skremme nordmenn til stillhet er helt uakseptabelt.
Presidenten i Iran har offentlig fornektet holocaust, det har tildels taliban også, samt berømt det!

Ps. jeg er en stor kritiker av Israel og hvordan de behandler palestinere!


tfildaed

  • Gjest
Sv: 11.september på norske jord
« #47 : 13. februar 2010, 22:29 »
Nei, jeg mener Taliban. Jeg vet også at mujahedin ble også støttet på samme måte. Taliban er hovedsaklige pakistanere (pashtunere fra pakistan), og nå kan du selv regne ut resten. Eller må jeg nevne og fortelle deg hvordan staten Pakistan ble opprettet for 70 år siden?

Det var kanskje ikke deg som brukte det ordet, sorry for den.

Ja, det kommer helt an på hvordan man ser det. Hvis ikke USA hadde en interesse så hadde NATO aldri vært i den såkalte "demokratiseringen" av Afghanistan. Eneste grunne til at de fortsatt er der er veldig åpenbart. Hvis ikke du ser den så synes jeg synd på deg. Men jeg kan hjelpe deg med å fortelle at det er verken fred eller stabilititet, men omvendt!

OK.



Mujahedin ble delt etter kampen mot Sovjet, Nord alliansen og Taliban ble de kalt.

Taliban er det verste styret som har vært på denne jord, de fremmer intet annet én hat, undertrykking mm. Hvilken regjering/ledelse dyrker heroin for å få vestlig valuta. Forøvrig ingen land har mer problemer med heroin én Afghanistan.

Hvilken annen interesse har USA og Nato én stabilitet i Afghanistan-regionen, det er ihvertfall ikke penger å hente der, det finnes ikke ei havn der, knapt fungerende veier mm.

Å angripe Irak kan diskuteres, men verden lider neppe av at Saddam ble fjernet.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #48 : 13. februar 2010, 22:37 »
Du må "freshe" opp jøde-historien din for den er tynn.

Jøder var ikke velkommen i Norge og ble jaget ut av landet til langt utpå 1800 tallet.

Fra bibelske skrifter så sies det at jøder ikke skal lide nød pga en handling som ble utført.
Historisk sett har jøder vært flink med penger(kanskje for flink til å sko seg på andre) de har handlet seg imellom og sikret at pengene forblir innad blant jødene.
De har også vært flinke til å ta utdanning og sikret seg gode jobber historisk, pga det har det vokst opp et hat mot de, både av Bolsjevikverne og "hardcore" nazister!
Etter 1ste verdenskrig så slet Tyskland med å komme seg opp på fote, men Hitler så til stadighet at jødene klarte seg bedre og var lite flinke til å dele på sine goder til de som hadde mindre.
Hitler brukte dette for å fremme en samhørighet blant tyskere. Har man ikke en felles sak å kjempe for så kan hat mot noen være som drivstoff i sin egen fanesak, det var det "geni-stykket" Hitler gjorde, å skape felleskap mot jødene, han var 1/4 jøde selv også.

Men alt dette er uvesentlig, at muslimer skal true med terror og skremme nordmenn til stillhet er helt uakseptabelt.
Presidenten i Iran har offentlig fornektet holocaust, det har tildels taliban også, samt berømt det!

Ps. jeg er en stor kritiker av Israel og hvordan de behandler palestinere!



1800 tallet, mann, 1800 tallet, jeg snakker jo om nå.

Enig at det er dumt å skremme folk med terror, men jeg vil aldri bli enig og si at publiseringen av disse bildene er riktige.

Er ikke det ytringfrihet da? Hvis man skal ha ytringsfrihet til å hetse islam, så bør det være lov benekte holocaust også? eller gjelder reglene bare når det er ens egen interesse? Jeg husker da Ahmadinejad skulle holde en tale i FN konferanse, der flere internasjonale politikere forlatte salet og gadd ikke å høre på, det viser jo bare hvor svak de er. Mens de står hardt på ytringsfihet, så blir de rasende og sure hvis noen sette spørsmål ved holocaust. Dobbeltmoral sier jeg bare.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: 11.september på norske jord
« #49 : 13. februar 2010, 22:42 »
1800 tallet, mann, 1800 tallet, jeg snakker jo om nå.

Enig at det er dumt å skremme folk med terror, men jeg vil aldri bli enig og si at publiseringen av disse bildene er riktige.

Er ikke det ytringfrihet da? Hvis man skal ha ytringsfrihet til å hetse islam, så bør det være lov benekte holocaust også? eller gjelder reglene bare når det er ens egen interesse? Jeg husker da Ahmadinejad skulle holde en tale i FN konferanse, der flere internasjonale politikere forlatte salet og gadd ikke å høre på, det viser jo bare hvor svak de er. Mens de står hardt på ytringsfihet, så blir de rasende og sure hvis noen sette spørsmål ved holocaust. Dobbeltmoral sier jeg bare.

Anbefaler deg å lese litt, om J. S. Mill angående ytringsfrihet.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #50 : 13. februar 2010, 22:45 »
Mujahedin ble delt etter kampen mot Sovjet, Nord alliansen og Taliban ble de kalt.

Taliban er det verste styret som har vært på denne jord, de fremmer intet annet én hat, undertrykking mm. Hvilken regjering/ledelse dyrker heroin for å få vestlig valuta. Forøvrig ingen land har mer problemer med heroin én Afghanistan.

Hvilken annen interesse har USA og Nato én stabilitet i Afghanistan-regionen, det er ihvertfall ikke penger å hente der, det finnes ikke ei havn der, knapt fungerende veier mm.

Å angripe Irak kan diskuteres, men verden lider neppe av at Saddam ble fjernet.



Først spør jeg deg hvordan denne heroinen blir smuglet til europa? Har det noen gang slått deg at det er nesten umulig å reise ut av afghanstan med masse dop uten at USA har greie på det? Det er en stor business, og alle rikfolka har en hånd i det, ikke minst Amerikanere.

Nå skal jeg forklare deg i korte trekk hvilken interesse USA har i afghanistan, og nei, det er verken penger eller naturressurser å hente der, men derimot:

* kontroll over midtøsten
* en perfekt base for å angripe Kina eller Iran dersom de ypper seg
* Russland blir holdt i sjakk
* en god grunn til å bli der lenger
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

tfildaed

  • Gjest
Sv: 11.september på norske jord
« #51 : 13. februar 2010, 22:55 »


Først spør jeg deg hvordan denne heroinen blir smuglet til europa? Har det noen gang slått deg at det er nesten umulig å reise ut av afghanstan med masse dop uten at USA har greie på det? Det er en stor business, og alle rikfolka har en hånd i det, ikke minst Amerikanere.

Nå skal jeg forklare deg i korte trekk hvilken interesse USA har i afghanistan, og nei, det er verken penger eller naturressurser å hente der, men derimot:

* kontroll over midtøsten
* en perfekt base for å angripe Kina eller Iran dersom de ypper seg
* Russland blir holdt i sjakk
* en god grunn til å bli der lenger


Det var litt av en kospirasjonsteori, en krig mellom USA, Kina og Russland vil ikke være noe annet én ubåter fra USA med 24 Trident I C4 SLBM with up to eight MIRVed 100kT W76 nuclear warheads, range 4,000 nmi (4,600 mi; 7,400 km) 1 stridshode inneholder mer én Hiroshima og Nagasaki tilsammens, muligens 50 ganger mer pr stridshode, så tar du 24x8 pr ubåt, det er kanskje 100 ubåter tilsammens!

Det er krig mellom stormaktene, ingen vil vinne, men alle vil tape............

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #52 : 13. februar 2010, 22:59 »
Det var litt av en kospirasjonsteori, en krig mellom USA, Kina og Russland vil ikke være noe annet én ubåter fra USA med 24 Trident I C4 SLBM with up to eight MIRVed 100kT W76 nuclear warheads, range 4,000 nmi (4,600 mi; 7,400 km) 1 stridshode inneholder mer én Hiroshima og Nagasaki tilsammens, muligens 50 ganger mer pr stridshode, så tar du 24x8 pr ubåt, det er kanskje 100 ubåter tilsammens!

Det er krig mellom stormaktene, ingen vil vinne, men alle vil tape............

Det er jo det jeg sier. USA vil ha mest mulig kontroll over hva Russland og Kinesere vil finne på. Deres tilstedsværelse i Afghanistan er akkurat det som gjør at hverken Kina eller Russland tør å gjøre noe..
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

tfildaed

  • Gjest
Sv: 11.september på norske jord
« #53 : 13. februar 2010, 23:08 »
Det er jo det jeg sier. USA vil ha mest mulig kontroll over hva Russland og Kinesere vil finne på. Deres tilstedsværelse i Afghanistan er akkurat det som gjør at hverken Kina eller Russland tør å gjøre noe..

Ubåtene ligger ikke landfast som "sitting ducks" de kan avfyre fra opptil 7400km, se på atlaset hvor langt unna de kan være når de fyrer av missiler mot Russland og Kina, det er derfor Sovjet og USA hadde fighter om Nordpolen før, for der kunne dukke opp gjennom isen og fyre av mothverandre og treffe alle viktige mål. Distansen fra ekvator til nordpolen er ca 10.000km.

Ingen er tjent med en slik krig, å krige mot Kina med sine 1,2 milliarder mennesker er også umulig på annen måte.........

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 478
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 478

Sv: 11.september på norske jord
« #54 : 14. februar 2010, 00:48 »
haha, nevermind

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: 11.september på norske jord
« #55 : 14. februar 2010, 01:34 »
1800 tallet, mann, 1800 tallet, jeg snakker jo om nå.

Enig at det er dumt å skremme folk med terror, men jeg vil aldri bli enig og si at publiseringen av disse bildene er riktige.

Er ikke det ytringfrihet da? Hvis man skal ha ytringsfrihet til å hetse islam, så bør det være lov benekte holocaust også? eller gjelder reglene bare når det er ens egen interesse? Jeg husker da Ahmadinejad skulle holde en tale i FN konferanse, der flere internasjonale politikere forlatte salet og gadd ikke å høre på, det viser jo bare hvor svak de er. Mens de står hardt på ytringsfihet, så blir de rasende og sure hvis noen sette spørsmål ved holocaust. Dobbeltmoral sier jeg bare.
Nei du er jo muslim, ikke rart du ikke blir enig. Du kan jo gå ut og kaste litt stein, kanskje ting ordner seg da? Cheesy

Du drar inn jødene igjen ja, surprise surprise..

Jeje.. Har et lite spørsmål: hvor i Koranen står det om å ikke lage bilder av Muhammed?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: 11.september på norske jord
« #56 : 14. februar 2010, 02:44 »
Greia er jo ikke at det er så viktig å gjøre narr av muslimer. Dere misforstår totalt. Det handler om å forsvare en rettighet. Og det er faktisk verd å lide litt for det.

La meg ta et eksempel. Hva er galt med full overvåkning av folk? Hvis man ikke gjør noe galt, er det jo null stress eller hva? Folk liker ikke at noen ser alt de gjør, akkurat som folk ikke liker at noen forteller dem hva de har lov til og ikke lov til å ytre.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #57 : 14. februar 2010, 02:49 »
Nei du er jo muslim, ikke rart du ikke blir enig. Du kan jo gå ut og kaste litt stein, kanskje ting ordner seg da? Cheesy

Du drar inn jødene igjen ja, surprise surprise..

Jeje.. Har et lite spørsmål: hvor i Koranen står det om å ikke lage bilder av Muhammed?

Vet du hva broshan?

Jeg driter i det Cheesy det finnes ikke noe bedre enn å være brisen etter en russekro :F haha
Svarer deg imorgen jeg hahahaha
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: 11.september på norske jord
« #58 : 14. februar 2010, 09:14 »
xXUnknownXx, er du ikke i stand til å diskutere religion eller politikk uten å blande inn jødene?


Utlogget Baki

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • Beveg deg Framover som skyer- da når du dine mål.
Sv: 11.september på norske jord
« #59 : 14. februar 2010, 09:39 »
Syns det er helt unødvendig å snakke dritt om andre religioner dry

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!