Skrevet av Emne: 11.september på norske jord  (Lest 37425 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: 11.september på norske jord
« #165 : 16. februar 2010, 19:44 »
Røntgen før og etter ja. Det var så vidt jeg husker "uhelbredelig" (ironisk at det uttrykket brukes i vårt sekulære samfunn)..

Hvordan vi veit det? Tja, bukspyttkjertelen begynte å funke igjen? Kvinnfolk som har vært nødt til å stikke seg med insulin i årevis trenger det ikke lenger..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: 11.september på norske jord
« #166 : 16. februar 2010, 20:01 »
Hvis det virkelig fantes dokumentasjon for påstandene dine, så hadde vell dette vært i alle verdens legejournaler som tidenes oppdagelse.  Mener du at alle verdens seriøse vitenskapelige tidsskrifter har inngått en konspirasjon for å holde denne dokumentasjonen du snakker om utenfor og hemmelig?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: 11.september på norske jord
« #167 : 16. februar 2010, 20:02 »
Og bildene ble tolket av en uavhengig lege? Gleder meg til å se evt dokumentasjon, for "helbredelse" for meg er ikke noe annet en herlig coctail av suggesjon/manipulering og placebo.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: 11.september på norske jord
« #168 : 16. februar 2010, 20:23 »
Røntgen før og etter ja. Det var så vidt jeg husker "uhelbredelig" (ironisk at det uttrykket brukes i vårt sekulære samfunn)..

Hvordan vi veit det? Tja, bukspyttkjertelen begynte å funke igjen? Kvinnfolk som har vært nødt til å stikke seg med insulin i årevis trenger det ikke lenger..

Nei nei nei. Og jeg som trodde du var en oppegående person. Undecided

Men... hva synes du om steining av homofile? Står det ikke i det gamle testamentet at homofili skal straffes med døden? Jada, jeg vet at de færreste kristne i dag følger GT, men det er fremdeles guds ord?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: 11.september på norske jord
« #169 : 16. februar 2010, 21:12 »
Og bildene ble tolket av en uavhengig lege? Gleder meg til å se evt dokumentasjon, for "helbredelse" for meg er ikke noe annet en herlig coctail av suggesjon/manipulering og placebo.
Det er fordi du ikke har antydning til peiling på hva du snakker om. Smiley
Du hadde jo ikke trodd på det om jeg hadde vist frem dokumentasjon heller, hadde du det da? Tongue "Åhr det der er jo bare fake!!11"

Nei nei nei. Og jeg som trodde du var en oppegående person. Undecided

Men... hva synes du om steining av homofile? Står det ikke i det gamle testamentet at homofili skal straffes med døden? Jada, jeg vet at de færreste kristne i dag følger GT, men det er fremdeles guds ord?
Så feil kan man ta. Wink

Står nok ikke det, du. Du bør for øvrig sette deg litt inn i hva som står og ikke; stikkordene her er "den gamle pakt"  og "den nye pakt".
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: 11.september på norske jord
« #170 : 16. februar 2010, 21:32 »
Det er fordi du ikke har antydning til peiling på hva du snakker om. Smiley
Du hadde jo ikke trodd på det om jeg hadde vist frem dokumentasjon heller, hadde du det da? Tongue "Åhr det der er jo bare fake!!11"
Så feil kan man ta. Wink
Det er ikke oss du skal vise dokumentasjonen til.  Du skal vise den til leger og medisinere, og se til å få disse epokegjørende resultatene publisert i reelle vitenskapelige tidsskrifter.  Om du klarer det, vanker det antagelig en nobelpris i medisin.

Sitat
Står nok ikke det, du. Du bør for øvrig sette deg litt inn i hva som står og ikke; stikkordene her er "den gamle pakt"  og "den nye pakt".
Fungerer dette sånn som snille vers og slemme vers i koranen?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: 11.september på norske jord
« #171 : 16. februar 2010, 21:35 »
Står nok ikke det, du. Du bør for øvrig sette deg litt inn i hva som står og ikke; stikkordene her er "den gamle pakt"  og "den nye pakt".

Gamle testamentet, nye testamentet, samme ulla. Det er bullcrap og jeg har ikke lyst til å sette meg inn i det. Religion er et handicap, sånn sett synes jeg litt synd på dere. Tongue

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: 11.september på norske jord
« #172 : 16. februar 2010, 21:38 »
Mye useriøse innslag her. Jesus lever........................ikke?
http://www.youtube.com/watch?v=DtjL3FLQhaM#noexternalembed&feature=related
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: 11.september på norske jord
« #173 : 16. februar 2010, 21:45 »
Er du plutselig fundamentalist-kristen også nå Sprøsomkjeks AKA proteingutten? Tror det har rabla for deg jeg..
Sa brura

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #174 : 16. februar 2010, 21:48 »
Røntgen før og etter ja. Det var så vidt jeg husker "uhelbredelig" (ironisk at det uttrykket brukes i vårt sekulære samfunn)..

Hvordan vi veit det? Tja, bukspyttkjertelen begynte å funke igjen? Kvinnfolk som har vært nødt til å stikke seg med insulin i årevis trenger det ikke lenger..

Er alt dette skrevet sarkastisk? eller er du seriøs nå?

Hæ , din lille skapkristen =)
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: 11.september på norske jord
« #175 : 16. februar 2010, 21:51 »
biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: 11.september på norske jord
« #176 : 16. februar 2010, 21:54 »
Er du plutselig fundamentalist-kristen også nå Sprøsomkjeks AKA proteingutten? Tror det har rabla for deg jeg..

What he said.

Rart at du er så anti-islam, forresten, kristne og muslimer har jo så mye til felles. Tipper det finnes en god del kristenfundamentalister der ute som bare klør i fingrene etter å bli med Mohyeldeen Mohammad i å steine homsene. Tongue

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: 11.september på norske jord
« #177 : 16. februar 2010, 23:11 »
jeg spør igjen:
tror du verdens vitenskapelige journaler er inne på en konspirasjon for å holde healing og helbreding kjult?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: 11.september på norske jord
« #178 : 16. februar 2010, 23:14 »
jeg spør igjen:
tror du verdens vitenskapelige journaler er inne på en konspirasjon for å holde healing og helbreding kjult?
Hvor har jeg insinuert noe sånt? Slutte å tilegne meg meninger jeg ikke har her nå..

Er jo en kjennsgjerning at vitenskapen vil ha en forklaring på alt, så det har jo ikke så veldig stor betydning om feks jeg sier til en lege at vi har bedt for en kar, og han har blitt kreftfri.. Det eneste legen tror på er jo det han ser, nemlig at pasienten er frisk, men de tror jo likevel ikke på at han eller hun har blitt helbredet.
Mye det samme som at folk her ikke hadde trodd på det om de så hadde sett det sjøl.

Edit: jeg har dog ingen planer om å bedrive terror, så skal vi snu huet tilbake til tema?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: 11.september på norske jord
« #179 : 17. februar 2010, 00:54 »
Hvor har jeg insinuert noe sånt? Slutte å tilegne meg meninger jeg ikke har her nå..


trodde jeg leste tidligere at du sa det fantes dokumentasjon på helbreding. Viss dette hadde vært sant må det ha vært en massiv cover-up for å holde dette skjult fra det vitenskapelige miljøet.

din bruk av ordet dokumentasjon minner om kreasjonistenes bruk av ordet teori.



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!