Skrevet av Emne: 11.september på norske jord  (Lest 36525 ganger)

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: 11.september på norske jord
« #180 : 17. februar 2010, 08:58 »
Mye useriøse innslag her. Jesus lever........................ikke?
http://www.youtube.com/watch?v=DtjL3FLQhaM#noexternalembed&feature=related

For å komme tilbake til tråden, er det ikke påfallende at denne videoen ikke skaper demonstrasjoner, opptøyer og trusler, mens noen tegninger gjør det? Noe av det verste er de som mener harselering med kristendommen er helt på sin plass, men som i neste åndedrag vil opplive blasfemiparagrafen når harseleringen/kritikken rammer Islam

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: 11.september på norske jord
« #181 : 17. februar 2010, 17:51 »
Er morsomt å se hvor lav terskel enkelte har når det gjelder mirakel.  Har en trønder på jobb som er 100% sikker på at han helbreda ei jente som var plaget med migrene (Siden hun hadde vondt i hode ganske de siste ukene, var de sikker på at hun hadde migrene, trenger selvsagt ikke gå til lege når vi kjenner et par kristne hobbyleger), han hadde med seg 2 kamerater, og de klarte det på 15 minutt med å bare ta på henne...
Han samme karen fikk også regn når han ba til Gud om det. Hadde det bare vært så enkelt ville jeg sakt at Gud er et rasshol. Små barn sulter, og dør av så enkle ting som dehydrering, men han heldiggrisen av en trønder klarer å få regn på sitt første forsøk her i vannfulgte Norge Smiley

Og med det samme jeg får slippe ut litt frustrasjon, så vil jeg bare si at det er så idiotisk når diverse fotballspillere ber til Gud når de går inn på banen.
"Kjære Gud, jeg vet at det er uskyldige mennesker som dør i krig, barn blir kidnappet og drept, ja det er rett og slett mye vondt i denne verden, men plis da, kan du ikke la meg få score et mål idag? "

Og til alle de sinte muslimene som er imot ytringsfriheten vår:

People who don’t want their beliefs laughed at shouldn’t have such funny beliefs

- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: 11.september på norske jord
« #182 : 17. februar 2010, 18:09 »
Og siden sist har go'gutten blitt arrestert for trusler mot Dagbladets journalister:
 
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=589514

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: 11.september på norske jord
« #183 : 17. februar 2010, 18:12 »

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: 11.september på norske jord
« #184 : 17. februar 2010, 22:11 »
trodde jeg leste tidligere at du sa det fantes dokumentasjon på helbreding. Viss dette hadde vært sant må det ha vært en massiv cover-up for å holde dette skjult fra det vitenskapelige miljøet.

din bruk av ordet dokumentasjon minner om kreasjonistenes bruk av ordet teori.
Du burde lese mitt forrige innlegg på nytt.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: 11.september på norske jord
« #185 : 17. februar 2010, 22:23 »
Du burde lese mitt forrige innlegg på nytt.
Anbefaler at du leser boka "The God Delusion" av Richard Dawkins.

http://www.youtube.com/watch?v=6mmskXXetcg

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: 11.september på norske jord
« #186 : 17. februar 2010, 22:32 »
"What if you`re wrong?"

Hva om dere tar feil? Hehe..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: 11.september på norske jord
« #187 : 17. februar 2010, 22:42 »
Anbefaler at du leser boka "The God Delusion" av Richard Dawkins.

http://www.youtube.com/watch?v=6mmskXXetcg

Vil anbefale deg å se "The God Delusion debate" med Richard Dawkins og John Lennox.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: 11.september på norske jord
« #188 : 17. februar 2010, 23:00 »
Vil anbefale deg å se "The God Delusion debate" med Richard Dawkins og John Lennox.
Jeg har hørt flere opptak der John Lennox har prøvd seg mot Richard Dawkins og mot Christopher Hitchens.  Han er blitt fullstendig pulverisert.  Den som såvidt jeg har sett har greid seg best mot Dawkins, er biskopen av Oxford.  Biskopen står for en meget myk og barmhjertig kristendom, kombinert med store naturvitenskapelige kunnskaper.  Debatten mellom de to finnes her:

http://richarddawkins.net/articles/902
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: 11.september på norske jord
« #189 : 17. februar 2010, 23:13 »
Dette blir jo ord mot ord, mellom oss to. Den debatten jeg så ble ingen John Lennox pulverisert. Skal kikke på linken din.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: 11.september på norske jord
« #190 : 18. februar 2010, 07:19 »


Det eneste legen tror på er jo det han ser, nemlig at pasienten er frisk, men de tror jo likevel ikke på at han eller hun har blitt helbredet.


fordi det er jo at det er totalt ulogisk å forklare det med en slags gudeskapelse hver gang noe usannynlig skjer. "God did it" er heller ingen forklaring. Man forklarer bare noe uforklarlig med noe enda med uforklarlig.

Grunnen til at du nettop velger å skylde på gud, mens resten av verden hadde valgt andre skikkelser er jo at du tilfeldigvis er født her.


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: 11.september på norske jord
« #191 : 18. februar 2010, 09:49 »
fordi det er jo at det er totalt ulogisk å forklare det med en slags gudeskapelse hver gang noe usannynlig skjer. "God did it" er heller ingen forklaring. Man forklarer bare noe uforklarlig med noe enda med uforklarlig.

Grunnen til at du nettop velger å skylde på gud, mens resten av verden hadde valgt andre skikkelser er jo at du tilfeldigvis er født her.
Javel. Smiley


Vil anbefale deg å se "The God Delusion debate" med Richard Dawkins og John Lennox.
Meningsløst. Blir som når Siv Jensen og Kristin Halvorsen sitter i debatt på tv; alle Frp-ere er enige om at Siv vant diskusjonen, mens alle Sv-ere mener at Kristin gjorde akkurat det samme.. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: 11.september på norske jord
« #192 : 18. februar 2010, 10:07 »
Javel. Smiley



konstruktivt.

Skjønner at det er vanskelig å forsvare noe som ikke lar seg forklare rasjonelt,
men burde ikke dette få deg til å sette spørsmål med hvorfor du velger å tro på det
istedenfor å bare blankt avfeie argumenter med et careface?

Dette krever selvfølgelig at du selv faktisk er genuint interessert i å finne sannheten, og ikke bare
er ute etter å bekrefte ditt utgangspunkt.


Hørt om murphys lov?
"Anything that can go wrong will go wrong".

Er vanskelig å ordlegge seg korrekt her synes jeg, men prøver alikevell.
Hvis noe har en enormt liten sjangse for å skje, vil det fortsatt skje hvis du bare gir det nok muligheter. Hvis ikke hadde ikke sjangsen vært enormt liten, den hadde vært null.

Når du får det på med KK mot AA i poker og vinner, er det da et mirakel?


Meningsløst. Blir som når Siv Jensen og Kristin Halvorsen sitter i debatt på tv; alle Frp-ere er enige om at Siv vant diskusjonen, mens alle Sv-ere mener at Kristin gjorde akkurat det samme.. Tongue

Politik handler om verdier og prioriteringer. Der er det ikke nødvendigvis snakk om rett/galt fasit og sannhet, så det blir anderledes på mange måter.

Det finnes ingen rasjonelle / logiske argumenter for guds eksistens, så hvis du er en person som lever etter logikk og rasjonalitet ellers i hverdagen, hvorfor viker disse prinsippene når det er snakk om religion?

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: 11.september på norske jord
« #193 : 18. februar 2010, 10:43 »
Vet ikke om det er nå er mulig lengre, men prøver nok en gang å dra saken tilbake mot temaet, har skjedd mye rundt Mohyeldeen Mohammad de siste dagene:

5. november i fjor skrev han på sin Facebook-profil at vantro skulle kuttes hodet av. Han hyller massemordere og verdens mest ettersøkte terrorleder, Osama bin Laden.

På sin private Facebook-side skriver blant annet Mohyeldeen Mohammad (24) at «henrettelse er min vei til martyrstatus»

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=581703

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #194 : 18. februar 2010, 10:44 »
Razorth, jeg tror at han bare kødder med deg Tongue
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!