Skrevet av Emne: 11.september på norske jord  (Lest 36535 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: 11.september på norske jord
« #225 : 19. februar 2010, 23:41 »
Hva er grunnen til at så mange muslimer er her i Norge/vesten? Er ikke det stortsett resultatet etter USA som har innvandret demmes hjem og drevet dem ut? Nei det er det selfølgelig ikke.. Tenker at mange som skriver sine teite innlegg her ikke aner hva dem snakker om.

Du er likssom fri siden du kan si og mene hva du vil, men vi som vil kle oss i hijab skal føle oss undertrykkt fordi vi ikke er som dere......

Og dessuten eg snakka ikke om gud krig elr hva dte kan vare, hvis vi mennesker ikke respekterer hverandre så oppstår det som vanlig konflikter.
Du snakker om respekt. Og det er mange før deg som også har ropt og skreket om respekt.
Disse rop om respekt blir fulgt av trusler om vold hvis det ikke kommer respekt.

Framtvunget respekt er ikke respekt.

Respekt fortjenes og så langt har INGEN muslimske land eller regimer imponert noen i så måte.

Diskriminerende, nedverdigende, foreldet og ondskapsfulle styresett som absolutt ikke fortjener noen form for respekt.

Det fins sikkert mange flotte mennesker som også har Allah som sin Gud og er muslimer. Disse menneskene er fortsatt flotte mennesker.

Det er fanatikerne, voldselskerne, trangsynte og truende imbesiler JEG reagerer på. Historieløse og kunnskapsfattige svin.

Utlogget metalhead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: 11.september på norske jord
« #226 : 19. februar 2010, 23:43 »
Og alt, absolutt alt er muslimer skyldig for, ikke sant?

Og for din del så er en person terrorist så fort du hører han/henne si jeg er mulim?

Så stakkarslig av deg å påpeke at alt dette er kun muslimer sin skyld, jeg sier absolutt ikke at alle mulimer er "engler" men vi alle mennesker er forskjellige.
1. Hva mener du? At det er vår skyld fordi vi har ytringsfrihet her i landet?

2. Absolutt ikke! Ikke alle muslimer er terrorister, men nesten alle terrorister er muslimer...

Utlogget Baki

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • Beveg deg Framover som skyer- da når du dine mål.
Sv: 11.september på norske jord
« #227 : 19. februar 2010, 23:45 »
Så muslimer er sånn at de elsker vold og opptøyer og de alle er opplært til å bli terrorister?

At det oppstår en kulturkollisjon i de fleste land med relativt høy innvandring er nok tilfelle, men er det kun muslimene sin feil at det oppstår konflikter? Det er nok en del rotne epler(dvs folk med ekstreme holdninger) i de muslimske miljøene som står for mye av bråket. Men det var ikke lenge siden at politiet gikk ut og sa at høyre ekstreme miljøer i Norge utgjør en mye større risiko.

Når det gjelder Koranen så er det vel strengt tatt ikke så mye som skiller denne fra "VÅR/DERES" hellige bok: Bibelen, de skriver om den sanne guden, og Jesus er faktisk også en veldig viktig skikkelse i Koranen der han blir beskrevet som en av de viktigste profetene. Hellig krig er også utført av kristne med "hjemmel" i bibelen, altså korstogene.

Men hvis en skal vite hvem som er terrorister så må en først ha en definisjon på hva en terrorist er. Hitler kalte det f.eks som antiterrorisme da han angrep Russland. Hvis en skal følge amerikanerne sin definisjon på terrorisme (som bl.a er beskrevet i militære håndbøker), så er det ikke tvil om at det er amerikanerne selv som står for de fleste terroraksjonene i verden.

"Vanlige" muslimer, dvs ikke radikale tilfeller, ser på seg selv og sin religion som maner til fred og orden.


Utlogget metalhead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: 11.september på norske jord
« #228 : 19. februar 2010, 23:51 »
Du snakker om respekt. Og det er mange før deg som også har ropt og skreket om respekt.
Disse rop om respekt blir fulgt av trusler om vold hvis det ikke kommer respekt.

http://www.youtube.com/watch?v=pP18EAZt-dY#noexternalembed&feature=related

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: 11.september på norske jord
« #229 : 19. februar 2010, 23:52 »
Sitat
Måtte verden en gang forenes til èn. Gnisningene mellom muslimer og vesten er bevis på at verden fortsatt er gal.
Vil heller si at det er et bevis på at teknologiske, politiske og kulturelle forandringer skjer alt for raskt til at hjernen vår skal henge med. Grunnen til denne flokkmentaliteten er ganske enkelt at vi fortsatt er genetisk skapt for å bo i flokk. Det kommer nok ikke til å endre seg med det aller første dessverre.


Sitat
Så muslimer er sånn at de elsker vold og opptøyer og de alle er opplært til å bli terrorister?
Har noen skrevet dette?

Sitat
At det oppstår en kulturkollisjon i de fleste land med relativt høy innvandring er nok tilfelle, men er det kun muslimene sin feil at det oppstår konflikter? Det er nok en del rotne epler(dvs folk med ekstreme holdninger) i de muslimske miljøene som står for mye av bråket. Men det var ikke lenge siden at politiet gikk ut og sa at høyre ekstreme miljøer i Norge utgjør en mye større risiko.
Høyreekstreme miljøer er fortsatt et problem selv om det var et langt større problem før. Det er selvsagt ikke bare muslimer sin feil at det oppstår konflikter.

Sitat
Men hvis en skal vite hvem som er terrorister så må en først ha en definisjon på hva en terrorist er. Hitler kalte det f.eks som antiterrorisme da han angrep Russland. Hvis en skal følge amerikanerne sin definisjon på terrorisme (som bl.a er beskrevet i militære håndbøker), så er det ikke tvil om at det er amerikanerne selv som står for de fleste terroraksjonene i verden.
Ja, dette er det liten tvil om. Det er litt synd at mektige institusjoner blir tildelt definisjonsmakt for hva som er hva. Når man omtaler USA er det ofte i form av enten fredsbevarende styrker, eller nøytrale ord som amerikanske styrker, sjeldent eller aldri omtales de som terrorister.

Sitat
"Vanlige" muslimer, dvs ikke radikale tilfeller, ser på seg selv og sin religion som maner til fred og orden.
Det stemmer selvsagt. Men det må være lov å gå hardt ut mot de som er fanatiske og som fremmer verdier som ikke hører hjemme i siviliserte samfunn.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: 11.september på norske jord
« #230 : 19. februar 2010, 23:53 »
Så muslimer er sånn at de elsker vold og opptøyer og de alle er opplært til å bli terrorister?

At det oppstår en kulturkollisjon i de fleste land med relativt høy innvandring er nok tilfelle, men er det kun muslimene sin feil at det oppstår konflikter? Det er nok en del rotne epler(dvs folk med ekstreme holdninger) i de muslimske miljøene som står for mye av bråket. Men det var ikke lenge siden at politiet gikk ut og sa at høyre ekstreme miljøer i Norge utgjør en mye større risiko.

Når det gjelder Koranen så er det vel strengt tatt ikke så mye som skiller denne fra "VÅR/DERES" hellige bok: Bibelen, de skriver om den sanne guden, og Jesus er faktisk også en veldig viktig skikkelse i Koranen der han blir beskrevet som en av de viktigste profetene. Hellig krig er også utført av kristne med "hjemmel" i bibelen, altså korstogene.

Men hvis en skal vite hvem som er terrorister så må en først ha en definisjon på hva en terrorist er. Hitler kalte det f.eks som antiterrorisme da han angrep Russland. Hvis en skal følge amerikanerne sin definisjon på terrorisme (som bl.a er beskrevet i militære håndbøker), så er det ikke tvil om at det er amerikanerne selv som står for de fleste terroraksjonene i verden.

"Vanlige" muslimer, dvs ikke radikale tilfeller, ser på seg selv og sin religion som maner til fred og orden.


Nå koker du kål her....

Du generaliserere værre enn noen av oss som misliker muslimske fanatikere. INGEN av oss har sagt noe som helst som er så generaliserende som det du gjør her. "Muslimer elsker vold osv osv"

Du er ikke i stand til å lese når folk kommer med nyanserte meninger som faktisk skiller fanatikere fra normale muslimer.

Slutt å tillegg folk meninger de ikke har bare fordi du føler deg urettmessig angrepet. Det er ingen her som er imot muslimers rett til religionsutøvelse og tro. de fleste av oss gir blaffen i hva andre tror på.

Det vi derimot bryr oss sterkt om er hvordan innvandrere oppfører seg, da vi har nok kjeltringer og tullinger allerede født etnisk norske om vi ikke skal importere trøbbel også.

Hvis en innvandrer kommer hit og bryter norsk lov, så er det så respektløst at det bør kunne føre til at oppholdstillatelsen sees nærmere på. Om denne innvandreren er muslim eller ikke betyr meget lite for meg.

Hvis en muslim truer med terrorisme fordi en avis trykker en tegning av en gris, så er muslimens trussel et lovbrudd og bør straffeforfølges. Det er mangel på respekt for norsk lov.

Som sagt. Jeg angriper ikke normale muslimer, jeg bare avskyr dem som ikke har evne til å respektere lover, normer og regler i det landet de bor i.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #231 : 20. februar 2010, 00:02 »
Du snakker om respekt. Og det er mange før deg som også har ropt og skreket om respekt.
Disse rop om respekt blir fulgt av trusler om vold hvis det ikke kommer respekt.

Framtvunget respekt er ikke respekt.

Respekt fortjenes og så langt har INGEN muslimske land eller regimer imponert noen i så måte.

Diskriminerende, nedverdigende, foreldet og ondskapsfulle styresett som absolutt ikke fortjener noen form for respekt.

Det fins sikkert mange flotte mennesker som også har Allah som sin Gud og er muslimer. Disse menneskene er fortsatt flotte mennesker.

Det er fanatikerne, voldselskerne, trangsynte og truende imbesiler JEG reagerer på. Historieløse og kunnskapsfattige svin.

Alt det du sier kan snus og sies om hele den vestlige kulturen, men men..Den som har makten har både rett, er de beste menneskene og de som er svake for bare skylden for alt det elendige. Det er litt morsomt når man snakker om terrorisme så er det bare islamister som blir trukket frem, jeg trenger ikke gå noe særlig langt tilbake, nå 2010, det er dere som er voldselskere, trangsynte og truende. Det viser historien. I den moderne tid har ingen dreot mer mennesker enn det europeere sammen har gjort... Men det gjør jo ingenting, det er bare glemt..

Med "dere", vet du sikkert hvem jeg mener, men selvfølgelig er alt jeg sier en konspirasjon. Jødeutrydelse var bare en feil, den tyske befolkningen ble lurt og bla bla bla. Krigen i AFG og Irak er jo freden sjæl. Og jødene har jo selvfølgelig full rett til å kaste palestinerne ut fra deres egne områder.. Jeg skal ikke sitte og krangle om hva som er rett og galt, men "dere" burde heller konsentrer dere om hvordan muslimer blir behandlet av vesten.

Min definisjon på terrorisme er den vestlige utenrikspolitikken. Ja, dere skal ha for at dere har demokrati og ytringsfrihet og alt det der, men den gjelder bare til deres egen befolkning. Dere syter hele tiden om at muslimer ikke tar selvkritikk osv, når i verdens historie har dere gjort det? "Det var veldig dumt at vi røvkjørte hele den Afrikanske øya, jaja, sånn kan det gå, men det er jo lenge siden, og den gang viste man ikke bedre" bla bla bla. Dere har den blodigste historien i moderne tid, det er "dere" som startet både 1. og 2. andre verdens krig.

 
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: 11.september på norske jord
« #232 : 20. februar 2010, 00:10 »
Ingen har glemt hverken holocaust eller de to verdenskrigene. Men det begynner å bli en liten stund siden, det har du rett i Wink

Bahder Meinhof og Røde Arme fraksjon er vel en liiten stund siden vel, men du har helt rett, det har absolutt eksistert vestlige terrorister også.

Men du må være enig i at terrorisme i de siste tyve år i størst grad er at arabisk og/eller fanatisk muslimsk virkemiddel.

Vold er løsningen for de som ikke greier å gjøre seg forstått eller hørt på annet vis.

Jeg kan ikke se et eneste innlegg i denne tråden som hvitmaler vestens synder, eller fornekter utryddelsen av jødene eller applauderer krig og vold.

Det jeg derimot påpeker er at jeg ikke respekterer at NOEN mennesker truer med vold for å få viljen sin. Jeg setter norsk lov over BÅDE kristendommen og islam. Ingen religion skal kunne overstyre norsk lov.

Og det var helt sprøtt da vi hadde en prest som statsminister. Å bli ledet av en mann som trodde på en allmektig Gud samtidig som han trengte sterke medisiner for å kunne fungere psykisk i det daglige... Begge deler ser jeg på som delvis mentale problemer. (jeg er ikke respektløs, jeg bare forstår det ikke) Smiley

Utlogget Baki

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • Beveg deg Framover som skyer- da når du dine mål.
Sv: 11.september på norske jord
« #233 : 20. februar 2010, 00:15 »
Jeg er i det minste glad for at noe forstår Grin
Egil Skallagrimsson, eg er ikke uenig med deg, at du tar fram din egen mening.

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: 11.september på norske jord
« #234 : 20. februar 2010, 00:16 »
Må være lov å kalle en spade for en spade.

Jeg har en ganske bra basic forståelse av fysikk, ihvertfall nok til å diskutere dette temaet.

En basic forståelse av fysikk kan bli tynt når man skal diskutere moderne fysikk,  og ikke minst navnekalle andres synspunkter.

overlapper med filosofi? dette får du utdype mye mye mer.

vennligst ikke noe wikipedia link.


Så får du svare på det andre jeg spør deg om også. spesielt når det gjelder denne kraften du prater om

Når du ordlegger deg slik at "det utfordrer vår forståelse av vitenskap", så virker det som om du mener kvantefysikken viser at alt det vi har gjort til nå innen vitenskapen kan være galt. dette er misvisende.

Har du lest forskningen som er blitt gjort på sammenhengen mellom bevissthet i filosofiens verden og det enhetlige felt i den vitenskapelige verdenen? Den kraften jeg prater om? Det er det enhetlige feltet / bevisstheten som vi alle deler her på planeten. Det er et enhetlig felt som knytter oss sammen helt i bunn av vårt intellekt og bevissthet. Det er mye spennende forskning som tyder på det, uten at vi selvsagt ikke kan si noe for sikkert. Tør man å kombinere det med spenstig forskning på bevissthet, meditasjon og hjernens funksjon så begynner man å se konturene av en utrolig interessant sammenheng.

Fremgang i teoretisk fysikk i løpet av det siste tiåret har ført til en stadig mer helhetlig forståelse av naturlovene, som kulminerte i den nylige oppdagelsen av den fullstendige forente felt-teorien. Det parallelle funn av et samlet felt av bevissthet reiser fundamentale spørsmål om forholdet mellom de to. Moderne kvantefysikk drøfter om det enhetlige innen moderne teoretisk fysikk og ”den rene bevisstheten" i filosofien er identiske. Det kan påvises at den identitet mellom bevissthet og enhetlig felt er i samsvar med alle kjente fysiske prinsipper. Du kan derfor ikke si at jeg prøver å si at alt vi har forstått innenfor vitenskap er galt, begrunnet med at kvantefysikk utforderer vår forståelse av vitenskapen.  

Det var Einsteins dype overbevisning om at naturlovene hadde et enkelt, geometrisk, enhetlig grunnlag og at denne forening kunne forstås av det menneskelige intellekt. Istedet for å konstruere en slik enhetlig teori, brukte han den senere delen av sitt liv til å forlenge den geometriske teorien om gravitasjon, kjent som den generelle relativitetsteorien, til også å inkludere electromagnetisk kraft. Dessverre så var det teoretiske verktøyet og den forståelsen som trengtes for å nærme seg en beviselig forening ennå ikke kommet, og hans søken etter en enhetlig feltteori forble stort sett uoppfylt. I løpet av de siste ti årene har det vært en rekke viktige gjennombrudd som har ført til en revitalisering og håp på dette området. En av disse er prinsippet om spontant brutt symmetri, som man finner dypt gjemt i symmetrier i naturen og den grunnleggende rom/tid skalaen. Denne tydet på at alle de ulike krefter og partiklene stammer fra et opprinnelig enhetlig felt. Et annen gjennombrudd har blitt funnet i dyp-symmetri prinsippet, som populært kalles supersymmetri. Dette er i stand til knytte kraftfelt og det materialistiske i sammenheng med et enkelt felt. En tredje er oppdagelse av superstreng teorier.

For å forstå dette må du studere det konseptuelle grunnlaget for enhetlige felt-teorier.
Det inkluderer kvantefeltteori, den spontane brutte symmetrien, Higgs-mekanismen, elektro-svak forening, supersymmetri, supergravitasjon og superstreng teorier.

og sansene våre.

Hvorfor er det meningsløst å si at man ikke vil oppdage y om man ikke har sansen x som kan finne y? Det er jo fullstendig logisk? Tror du vi kan oppdage alt med våre begrensede sanser? Alt av informasjon vi får igjennom sansene våre er elektromagnetiske impulser som befinner seg på bestemte bølgefrekvenser, og som hjernen vår tolker til vår oppfattede realitet. I universet er det sannsynligvis uendelig med frekvenser. Og vi er sannsynligvis kun utstyrt til å ta i mot begrensede antall av dem.

Nå er det også gjort forskning som tyder på at universet er et observant-univers. Det vil si at der ikke finnes materialistiske elementer i universet, hvis der ikke fins noe/noen med bevissthet å observere det. Der er gjort forskning som har funnet at man kan kun måle en partikkels posisjon om der er en bevisst observant, hvis der ikke er det, så er det kun bølger og ”fuzzy stuff” som man ikke forstår enda.    

Bare fordi det ikke finnes en theori of everything enda betyr ikke det at alt fram til nå er ukorrekt. Når darwin gav ut the origin of species visste de ikke engang om DNA. det betydde ikke at evolusjonsteorien var mindre korrekt i sin tid.

Det behøver ikke være direkte ukorrekt, det er tolkningen som kan ha vært ukorrekt til nå. Vitenskapsmenn har trodd at verdenen er materialistisk og ikke tatt høyde for at det må være bevisste observanter som kan observere den materialistiske verdenen for at den skal skal eksistere, og at bevisshet og det materialistiske kan være forent i en enhetlig kraft, kall det Gud om du vil. De har alltid trodd at det er hjernen vår som "produserer" bevissthet, men de har aldri kunne bevist hvor i hjernen denne bevisstheten kommer i fra. Det er fordi den muligens er rundt oss hele tiden uavhengig av vår hjerne, hjernen produserer kun det vi oppfatter som vår realitet, ikke den grunnleggende dype bevisstheten.


Mitt råd til deg er å ikke være så bastant når du diskuterer på nettet, vær litt mer open-minded og tål en diskusjon også på andre enn dine egne/dine læreres/den gamle ordbokens premisser.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #235 : 20. februar 2010, 00:27 »
Ingen har glemt hverken holocaust eller de to verdenskrigene. Men det begynner å bli en liten stund siden, det har du rett i Wink

Bahder Meinhof og Røde Arme fraksjon er vel en liiten stund siden vel, men du har helt rett, det har absolutt eksistert vestlige terrorister også.

Men du må være enig i at terrorisme i de siste tyve år i størst grad er at arabisk og/eller fanatisk muslimsk virkemiddel.

Vold er løsningen for de som ikke greier å gjøre seg forstått eller hørt på annet vis.

Jeg kan ikke se et eneste innlegg i denne tråden som hvitmaler vestens synder, eller fornekter utryddelsen av jødene eller applauderer krig og vold.

Det jeg derimot påpeker er at jeg ikke respekterer at NOEN mennesker truer med vold for å få viljen sin. Jeg setter norsk lov over BÅDE kristendommen og islam. Ingen religion skal kunne overstyre norsk lov.

Og det var helt sprøtt da vi hadde en prest som statsminister. Å bli ledet av en mann som trodde på en allmektig Gud samtidig som han trengte sterke medisiner for å kunne fungere psykisk i det daglige... Begge deler ser jeg på som delvis mentale problemer. (jeg er ikke respektløs, jeg bare forstår det ikke) Smiley

Jaja, men innlegget mitt var ment mer generelt. En veldig stor del av de vestlige mennesker (inkludert nordmenn) tror virkelig at muslimer er roten til alt ondt. Muslimer blir fremstil som barbarer som ikke vet annet enn å eksplodere seg selv i selvmordsakjsoner. Det er medine sin skyld. Jeg tror at muslimer blir dårlig behandlet og systematisk utsatt for dette. Det er noe som heter ytringsfrihet og det er også noe annet som heter diskriminering, men det gjelder selvfølgelig ikke muslimer.. Dem kan man alltid herje med.

Det som er meeeest morsomt i denne saken (karikaturtegningene) er at folk i Norge bare ser det fra den ene siden. Muslimer er dumme fordi de reagerer slik, men si meg hvor mange terroraksjoner er det begått i Norge/Danmark siden den første dagen disse karikaturtegningen ble tegnet. Og hvorfor blir meningene/uttalelse til enkeltpersoner, representativt for alle muslimer. Med engang en idiot slenger med leppa så får vi alle høre den typiske "send dem alle hjem". Hvis denne Mohoyeldeen har sagt noe så får han stå for det, ikke alle andre msulimer. Og hvem vet hva han mente med sine uttalelser, var det kanskje av ren frustasjon og følelsen av å ikke kunne gjøre noe annet. Dersom muslimer virkelig var en trussel slik PST fremstiller det, så hadde Norge vært bombet sønder og sammen allerede, men det er ingen terror, nordmen liker veldig godt å dramatisere, det er jo forståelig nok, skjer jo jævlig lite man kan snakke om ellers..
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Baki

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • Beveg deg Framover som skyer- da når du dine mål.
Sv: 11.september på norske jord
« #236 : 20. februar 2010, 00:29 »
helt enig med deg, Honnør Grin

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: 11.september på norske jord
« #237 : 20. februar 2010, 00:30 »
Jaja, men innlegget mitt var ment mer generelt. En veldig stor del av de vestlige mennesker (inkludert nordmenn) tror virkelig at muslimer er roten til alt ondt. Muslimer blir fremstil som barbarer som ikke vet annet enn å eksplodere seg selv i selvmordsakjsoner. Det er medine sin skyld. Jeg tror at muslimer blir dårlig behandlet og systematisk utsatt for dette. Det er noe som heter ytringsfrihet og det er også noe annet som heter diskriminering, men det gjelder selvfølgelig ikke muslimer.. Dem kan man alltid herje med.

Det som er meeeest morsomt i denne saken (karikaturtegningene) er at folk i Norge bare ser det fra den ene siden. Muslimer er dumme fordi de reagerer slik, men si meg hvor mange terroraksjoner er det begått i Norge/Danmark siden den første dagen disse karikaturtegningen ble tegnet. Og hvorfor blir meningene/uttalelse til enkeltpersoner, representativt for alle muslimer. Med engang en idiot slenger med leppa så får vi alle høre den typiske "send dem alle hjem". Hvis denne Mohoyeldeen har sagt noe så får han stå for det, ikke alle andre msulimer. Og hvem vet hva han mente med sine uttalelser, var det kanskje av ren frustasjon og følelsen av å ikke kunne gjøre noe annet. Dersom muslimer virkelig var en trussel slik PST fremstiller det, så hadde Norge vært bombet sønder og sammen allerede, men det er ingen terror, nordmen liker veldig godt å dramatisere, det er jo forståelig nok, skjer jo jævlig lite man kan snakke om ellers..

Nå er det virkelig du her inne som har mest av den "vi", "dem" og "dere" mentaliteten. Dessuten ut fra flere innlegg på tf kommer det fram at du er rasist. Så skjønner egentlig ikke hva du klager etter.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 11.september på norske jord
« #238 : 20. februar 2010, 00:33 »
Nå er det virkelig du her inne som har mest av den "vi", "dem" og "dere" mentaliteten. Dessuten ut fra flere innlegg på tf kommer det fram at du er rasist. Så skjønner egentlig ikke hva du klager etter.

HE HE HE, nå har jeg hørt denne og. *rasist* lol
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: 11.september på norske jord
« #239 : 20. februar 2010, 00:34 »
Dere to må slutte å tulle. Det er jo det motsatte som skjer!

Jeg har ikke sett annet enn kritikk rettet KUN mot de som enten begår vold eller brudd på lov. Hvor mange av oss må påpeke og presisere at det ikke er et generaliserende utsagn når man angriper EN PERSONS HANDLING?? hæ??

Men det virker som enkelte muslimer ikke er i stand til å innse at de kritiske røstene faktisk IKKE skjærer alle muslimer over en kam. Og det må være irriterende... at det ikke skal gå an å ta oss på det heller... Wink

Unknown... DETTE er generaliserende:
Sitat
folk i Norge bare ser det fra den ene siden. Muslimer er dumme fordi de reagerer slik
kjenner du det igjen?? det er ditt utsagn.



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!