Skrevet av Emne: Styrketrening og rohypnol?  (Lest 8148 ganger)

Utlogget Deelay

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #15 : 21. februar 2010, 14:56 »
Forrige gang jeg var hos tannlegen og fikk bedøvelse, ble treninga skikkelig dårlig den dagen... Orket veldig lite.
Og jeg spiste som vanlig...
Mens sana in corpore sano - En sunn sjel i et sunt legeme

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #16 : 22. februar 2010, 14:23 »
Forrige gang jeg var hos tannlegen og fikk bedøvelse, ble treninga skikkelig dårlig den dagen... Orket veldig lite.
Og jeg spiste som vanlig...

Nå skal han på trening FØR tannlegen var det ikke så? Tror du ville vært ganske kjip på trening dagen ETTER fylla også - giftstoffer er giftstoffer være seg bedøvelse eller ei skikkelig kule!

Ang. restitusjon så vil det ikke ha noe spesielt å si? Enten kjører du split og skal ikke trene den muskelgruppen uansett ellers kjører du fullkropp og skal ikke på trneing dagen etterpå uansett?

Lykke til med dentist og ha en sprek uke!

Utlogget disc0

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #17 : 24. februar 2010, 02:19 »
Kan fortelle hvordan det gikk, for de som måtte være interessert.

Forsov meg kraftig i dag. Tannlegetimen var kl 14.15, og planen var at jeg skulle opp kl 11 og trene fra 12-13, for så å dra til tannlegen etter det. Men jeg våknet først kl 13 (sov 10 timer i natt - deilig!), så jeg rakk bare å spise litt frokost før jeg måtte komme meg avgårde. Var der en halvtime før og fikk en tablett med Flunipam for å roe nervene. Det er første gang jeg tar beroligende før en tannlegetime, og det var helt fantastisk. Der jeg tidligere har ligget og kaldsvettet og strammet hver bidige muskel i hele kroppen, holdt jeg nå faktisk på å sovne. Og der jeg tidligere hylte ut ved den minste antydning til smerte, orket jeg nå knapt nok å si noe når det gjorde litt vondt. Helt konge! Når jeg kom hjem var jeg enda sløv og slapp. Sovna etterhvert og sov ytterligere to timer på sofaen. Derfor er jeg nå lys våken, med dårlige utsikter til søvn på enda noen timer.

Uansett. Flunipamen har en virketid på 6-8 timer, så en smule skeptisk bestemte jeg meg for å prøve ei styrketreningsøkt kl 20 i kveld. Følte meg enda litt slapp når klokka nærmet seg avgang til gymmen, men kjørte i en karbo- og proteinshake som vanlig, samt en kopp kaffe for å få litt futt i kroppen. Treningen gikk greit. Kjører et fullkroppsprogram og klarte færre reps på skråbenk enn sist, mens i chins og knebøy hadde jeg økning. Roing, skulderpress og pec dec var samme som sist. Aner ikke hvorfor skråbenken gikk litt skeis, men regner med det ikke var pga Flunipamen. Så alt i alt var det ikke optimalt, burde hatt økning i alle øvelsene, men likevel ikke noe problem å gjennomføre økta. Yay!

Utlogget mr.jasidet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 118

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #18 : 24. februar 2010, 02:39 »
Før noen setter kaffen i halsen og tror at jeg har tenkt å knipse noen hyppere, for så dra å løfte jern, kan dere ta det helt med ro! Har ikke tenkt til det biggrin

Men jeg skal å rotfylle ei tann hos tannlegen på tirsdag, og pga tannlegeskrekken min skal jeg komme dit en halvtime før og ta en dose rohypnol for å roe nervene. Før tannlegetimen hadde jeg tenkt å trene styrketrening, og det jeg lurer på er om rohypnolen får noe å si for restitusjonen av musklene? Altså på samme måte som f.eks. alkohol har det. Noen som vet noe som helst om dette? Tannlegen sa forøvrig at jeg resten av dagen ikke burde kjøre bil, og aller helst bare ligge å slappe av på sofaen.

På forhånd takk.

Da jeg hadde rotfylling, dro jeg til tannlegekontoret 5 min. før behandlingen startet, ble ropt opp, gikk inn og satt og gapte til tannlegen hadde gjort seg ferdig. Uten bedøvelse.

Faens pingler som vokser opp i dette landet nå om dagen. Tannlegeskrekk.. Hva blir det neste? Skrekk for åpne plasser, skrekk for edderkopper? Eller kanskje skrekk for proteinpulver?

Nå fårru værra mann og bare la det stå til, tror du at du dauer eller?

Edit: Bestefaren min sa at for å spare penger på gården der han bodde, så trakk de tenna med tang sjæl. Smiley

Utlogget Treningsfreek

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Mean and clean!
Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #19 : 24. februar 2010, 16:01 »
Da jeg hadde rotfylling, dro jeg til tannlegekontoret 5 min. før behandlingen startet, ble ropt opp, gikk inn og satt og gapte til tannlegen hadde gjort seg ferdig. Uten bedøvelse.

Faens pingler som vokser opp i dette landet nå om dagen. Tannlegeskrekk.. Hva blir det neste? Skrekk for åpne plasser, skrekk for edderkopper? Eller kanskje skrekk for proteinpulver?

Nå fårru værra mann og bare la det stå til, tror du at du dauer eller?

Edit: Bestefaren min sa at for å spare penger på gården der han bodde, så trakk de tenna med tang sjæl. Smiley

Så tøff du var da....
Alder: 22 år
BP: 107,5 kg
ML: 150kg
KB: uvisst
188cm/91 kg
("Thor is here, Odin is here, how can you miss!?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #20 : 24. februar 2010, 16:07 »
Da jeg hadde rotfylling, dro jeg til tannlegekontoret 5 min. før behandlingen startet, ble ropt opp, gikk inn og satt og gapte til tannlegen hadde gjort seg ferdig. Uten bedøvelse.

Faens pingler som vokser opp i dette landet nå om dagen. Tannlegeskrekk.. Hva blir det neste? Skrekk for åpne plasser, skrekk for edderkopper? Eller kanskje skrekk for proteinpulver?

Nå fårru værra mann og bare la det stå til, tror du at du dauer eller?

Edit: Bestefaren min sa at for å spare penger på gården der han bodde, så trakk de tenna med tang sjæl. Smiley

Du må ha et svært lite farefullt liv siden du syns du er tøff fordi du dro til tannlegen uten bedøvelse. Hahaha. Tannlege uten bedøvelse a gitt.. Lars Monsen er imponert!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #21 : 24. februar 2010, 16:08 »
Da jeg hadde rotfylling, dro jeg til tannlegekontoret 5 min. før behandlingen startet, ble ropt opp, gikk inn og satt og gapte til tannlegen hadde gjort seg ferdig. Uten bedøvelse.

Faens pingler som vokser opp i dette landet nå om dagen. Tannlegeskrekk.. Hva blir det neste? Skrekk for åpne plasser, skrekk for edderkopper? Eller kanskje skrekk for proteinpulver?

Nå fårru værra mann og bare la det stå til, tror du at du dauer eller?

Edit: Bestefaren min sa at for å spare penger på gården der han bodde, så trakk de tenna med tang sjæl. Smiley

Tannlegen er helt sjukt:
http://www.youtube.com/watch?v=GQw_tBBaSb8
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Celdiir

  • Gjest
Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #22 : 24. februar 2010, 22:16 »
Edit: Bestefaren min sa at for å spare penger på gården der han bodde, så trakk de tenna med tang sjæl. Smiley

Ja, og derfor mangla de tenner på gården til bestefaren din. Det er noe trådstarter ikke gjør. Wink

Enkelte bryr seg ikke så mye om å være barsk at de tyr til/glorifiserer (suboptimale) medisinske inngrep utført hjemme.

Utlogget mr.jasidet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 118

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #23 : 25. februar 2010, 12:26 »
SmileySmileySmiley

Utlogget mr.jasidet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 118

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #24 : 25. februar 2010, 13:13 »


Du må ha et svært lite farefullt liv siden du syns du er tøff fordi du dro til tannlegen uten bedøvelse. Hahaha. Tannlege uten bedøvelse a gitt.. Lars Monsen er imponert!

Jepp, jeg spiser spiker til frokost, og spytter dem ut når jeg treffer noen jeg ikke liker. Wink

Men apropo Lars Monsen...


Sitat
   1. Lars Monsen er den eneste som har drept en grizzlybjørn med dens egne tenner.

Pff. det var da ingenting, jeg drepte en isbjørn ved å tvinne testiklene dens rundt strupen på den!

Sitat
   2. Lars Monsen har ikke med seg boksåpner på tur. Han spiser hermetikken hel.

Det er da ingenting, jeg lagrer hele proviantlageret i kjevene før jeg drar på tur.

Sitat
   3. Ulvene gjør opp bål for å holde Monsen unna.

Når jeg kommer, så svømmer ulvene over til neste kontinent.

Sitat
   4. Lars Monsen har hatt snøballkrig med seg selv i helvete.

Jeg pleir å bruke snøkanoner, slike som er sterkere enn luftstrømmen som kommer fra bakparten på en jumbojet. Og så står jeg naken og gaper og hoier: "Give it to me!"

Sitat
   5. Lars Monsen gjør opp ild med bare hendene. Også i regnvær!

Jeg bare bruker flammekasteren som jeg svelgte før jeg startet turen.

Sitat
   6. Det eneste dyret Lars Monsen ikke kan lokke til seg med parringslyder er mammuter. Det er hovedsakelig fordi de er utryddet.

Når jeg bruker mitt lokkerop, så muterer det nedgravde dna'et til de utryddede mamuttene seg selv, morfes sammen til en større mamutt en du noen gang har sett, og jeg bruker da å sette den som leder i hundespannet mitt.

Sitat
   7. Det amerikanske forsvaret brukte Lars Monsen som fasit da de utviklet GPS.

Det amerikanske forsvaret kontakter meg hver gang de skal ha råd angående sitt transkontinentale rakettforsvar mot meteoritter.

Sitat
   8. Lars Monsen bygde varden på Kvigtind. Han kastet stein fra Tjokkelvatnet.

Når jeg kommer opp på en fjelltopp, så hakker fjellet opp sin egen topp for å lage en varde.

Sitat
   9. Lars Monsen får fisk i fisklause vatn.

Jeg fisker der det ikke er vann.

Sitat
  10. Lars Monsen er født med ski på beina, sekk på ryggen og en hundeslede med 12 hunder.

Ja, det ble dessverre litt skralt for han etter at jeg ble født.

Sitat
  11. Kvinner er fra Venus, menn fra Mars og Lars Monsen er fra Himalaya.

Jeg har spaltet personlighet, så jeg er både fra Marianergropen og Mount Everest på en gang.

Sitat
  12. Lars Monsen sover ikke, han venter… på at fisken skal nappe.

Jeg napper den hele tiden!

Sitat
  13. Når Lars Monsen skal more seg, sitter han for seg selv midt på vidda, og forteller seg selv vitser han ikke har hørt før.

Jeg får vidda til å gjøre stand up for meg.

Sitat
  14. Lars Monsen har klatret opp Trollveggen. Med én hånd.

Pfff... jeg klatret opp ved å bruke pikken min, med henda bakbundet og bena i kors.

Sitat
  15. Lars har ugler i Monsen.

Jeg har kråker i tærne!

Sitat
  16. Lars Monsen er 1.83 m høy. Når han reiser seg på bakbeina blir han 5.27 m høy.

Når jeg reiser meg på bakbena, går jorden under!

Sitat
  17. Lars Monsen kan telle til 10 med hundebjeff.

Når jeg tenker på telling, bjeffer hundene tallene for meg.

Sitat
  18. Lars monsen har nok energi til å drive Las Vegas’ belysning i 2 år.

Jeg har nok energi til å løse verdens energikrise til evig tid.

Sitat
  19. Lars Monsen har ikke føtter. Han har fjellsko.

Jeg har mamuttføtter.

Sitat
  20. Naturkreftene fikk kreftene av Lars Monsen.

Og han fikk dem av meg!

Sitat
  21. Det var Lars Monsen som gjorde opp ild på Sola.

Det var jeg som kastet Lars Monsen opp på Sola.

Sitat
  22. En gang spilte Lars Monsen golf. Da fikk han 18 hole-in-ones, og 8 ørreter på over 3 kilo i sidevannshinderet.

Jeg ikke bare fikk 18-hole-in-ones, men hver gang jeg slo golfballen, så traff den to andre baller som også havnet i samme hull. I sidevannshindet fanget jeg en krokodille.

Sitat
  23. En gang kom en bjørn inn i teltet til Lars Monsen og spiste maten hans. Da spiste Lars Monsen bjørnen.

Jeg flådde bjørnen før jeg våknet, laget ekstra soveposetrekk av skinnet, og brukte kjøttet til å lage proviantlager til neste tur i Alaska.

Sitat
  24. Når Challenger II-ekspedisjonen nådde bunnen av Marianegropen fant de Lars Monsen med våtdrakt og strikkharpun, samt syv inntil da ukjente arter i fangstnettet.

Jeg bodde allerede der (barndomshjemmet mitt), og kjente til alle artene fra før.

Sitat
  25. Lars Monsen kan selge skinnet før bjørnen er skutt.

Jeg plystrer, og bjørnen selger seg selv.

Sitat
  26. Lars Monsen har ikke hunder for å trekke pulken. Han har dem med som nødproviant.

Jeg har hverken pulk eller hunder, jeg smelter snø på tunga og spiser ville dyr og fisk rått.

Sitat
  27. Bjørnen går ikke i hi, den gjemmer seg for Lars Monsen.

I de områder hvor jeg er på tur begår begår bjørnen Hara-kiri med dynamitt.

Sitat
  28. Kompasset viser ikke nord.
      Kompasset viser Lars Monsen.

Jeg er kompasset.

Sitat
  29. En gang, da Lars Monsen og Chuck Norris møttes i skogen, ropte Lars Monsen så høyt at Chuck Norris fikk rødt hår og fregner.

Jeg roundhousekicker Chuck Norris med Monsen bundet til støvelen min.

Sitat
  30. Lars Monsen har det verken for varmt eller for kaldt. Han bryr seg ganske enkelt ikke om temperatur.

Jeg styrer temperaturen med tankene mine.

Sitat
  31. Fjellvettreglene var en stiloppgave Lars Monsen skrev i første klasse på barneskolen, etter at O-fagslæreren hevdet å kunne mer om fjellet og skogen enn lille Lars.

Jeg byttet ut Monsen sin stiloppgave med min egen.

Sitat
  32. Steve Irwin ble ikke drept av en piggrokke. Han døde i en kamp mellom han og Lars Monsen. Det var nemlig bare plass til en verdensleder. Det skal imidlertid også nevnes at det faktisk _var_ giftbrodden fra en rokke som drepte ham - Monsen hadde akkurat kvalt og flådd rokken da Steve kom og yppa seg.

Eneste grunnen til at Monsen kunne drepe piggrokken var at jeg hadde pasifisert den med hypnose først!

Sitat
  33. Lars Monsen danser med ulver.

Jeg er koreograf!

Sitat
  34. Lars Monsen er den eneste som alltid vinner stirrekonkurranser mot ugler.

Det er fordi han er mer ugly enn meg!

Sitat
  35. Ingen vet hvorfor Lars Monsen har kniv.

Det er fordi han ikke kan renske egne tenner med tenna sine.

Sitat
  36. Lars Monsen besto jegerprøven bare ved å møte opp.

Jeg fant opp jegerprøven.

Sitat
  37. Da det skulle letes etter vrakrester etter Titanic i atlanterhavet fant de en stein på bunnen hvor det sto "Lars Monsen var her"

Det var ikke et isfjell Titanic traff, men rævva mi da jeg var ute for å rekognosere før min neste ishavstur.

Sitat
  38. Da Lars Monsen var marinejeger og dro på overlevelsesøvelse, kom han tilbake 7 kg tyngre enn når han dro.

Jeg vervet meg i den franske fremmedlegionen, men desserterte etter 1 år, og stilte da i vm i sumo-bryting.

Sitat
  39. Supermann har en Lars Monsen-tatovering på den høyre armen.

Supermann har navnet mitt tatovert over pikken sin.

Sitat
  40. Lars Monsen er så konge at både Sonja og Ari Behn går ned på kne.

Jeg spente ben på hele kongehuset.

Sitat
  41. Elver og innsjøer utvikler is på vinteren. Dette er for å beskytte fisken mot Lars Monsen.

Haha. Den var jævlig bra! Her slår jeg ikke Monsen. 40 - 1 til meg!

Sitat
  42. Ironisk nok tror ikke Lars Monsen på at det finnes utfordringer - det finnes bare pyser og tapere.

Her er vi helt enige!

Sitat
  43. Grunnen til at Lars Monsen har med seg gevær på jakt er for å kunne skyte varselskudd og gi bjørnen en sjanse. Når det ikke er bjørn i området jakter han heller ved å snike seg inn på dyrene bakfra og knekke nakken på de. Det gjelder også ryper og harer.

Jeg sniker meg ikke innpå dyrene, jeg sitter og plysterer med slukket bål til rovdyrene kommer, og da roundehousekicker jeg dem rett ned i leirgryta.

Sitat
  44. Det er ikke tilfeldig at militæret bygger ned forsvaret i nord på samme tid som Lars Monsen har begynt å kjøre hundeløp der med jevne mellomrom.

USA avlyste planene sine om flybase i Nord-Norge, fordi jeg er der en gang i halvåret.

Sitat
  45. Lars Monsen kan gjøre opp bål ved å kjefte på noen pinner til de tar fyr.

Som tidligere nevnt bruker jeg bare flammekasteren som jeg slukte før jeg dro på tur.

Sitat
  46. Da Lars Monsen kappåt mot trollet, vant han overlegent uten sekk på magen. Deretter spiste han trollet til dessert.

Jeg spiste familien til trollet og deretter Lars Monsen. Han smakte surt.

Sitat
  47. Lars Monsen er så rå at han lett kunne erstatte hele ferskvaredisken på Meny.

Jeg er så rå at landbruket ikke lenger trenger statlige subsidier.

Sitat
  48. Lars Monsen hugger ved med flat hånd.

Jeg fyrer med trær på rot, jeg bruker bare flammekasteren jeg slukte før turen.

Sitat
  49. Det ryktes at Lars Monsen kom inn på 25. plass i årets finnmarksløp, men han var faktisk på sin femte runde.

På det tidspunkt hadde jeg allerde vært to ganger rundt ekvator.

Sitat
  50. Det finnes ikke ekko i fjellet, det er bare Lars Monsen som kødder med deg.

Jeg visste han var en kødd!

Altså ble det 47-1, og jeg er dermed ca 98% tøffere enn Lars Monsen.

Håper det var bevis på at jeg er tøff nok!  Grin

Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #25 : 25. februar 2010, 13:35 »
Det er et bevis på at du lever ett kjedelig og ensomt liv siden du gadd å skrive alt det der... Smiley
Jaja

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #26 : 25. februar 2010, 13:41 »

Håper det var bevis på at jeg er tøff nok!  Grin


For ikke å snakke om at Lars Monsen aldri trenger å bevise at han er tøff gjennom idiotiske "å så tøff jeg er som ikke er redd tannlegen" historier og å gå gjennom en lang liste med Lars Monsen facts.. Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget mr.jasidet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 118

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #27 : 25. februar 2010, 13:44 »
Det er et bevis på at du lever ett kjedelig og ensomt liv siden du gadd å skrive alt det der... Smiley

Det stemmer. Jeg bor i en snøhule sammen med Lars Monsen og snøhulemannen!

Utlogget mr.jasidet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 118

Sv: Styrketrening og rohypnol?
« #28 : 25. februar 2010, 13:45 »
For ikke å snakke om at Lars Monsen aldri trenger å bevise at han er tøff gjennom idiotiske "å så tøff jeg er som ikke er redd tannlegen" historier og å gå gjennom en lang liste med Lars Monsen facts.. Wink

Han trenger ikke gå gjennom Lars Monsen facts, for da blir det lissom dobbeltopp. Skjønner?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!