Skrevet av Emne: En blå bjørn  (Lest 179363 ganger)

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #780 : 17. mars 2012, 22:46 »
 bitch, it better contain some bacon!

 Grin
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #781 : 18. mars 2012, 06:16 »
hoho  Cheesy !!

Bluebear, du er sikkert en hyggelig, real, flink og hardterbeidende fyr, men må være ærlig med deg Smiley

Vi ser deg loke rundt på forumet her som en slags gud som kan alt, og snakker nedverdigende om alle som ikke har sidevislange studier å vise til (som om folk sitter med dette for hånd for å forsvare seg mot fjomper som deg)

svar meg på et spørsmål, følger du alle disse studiene/forskningsresultatene selv ? for da må jeg få lov å dra deg tilbake til jordoverflaten litt her sånn Smiley

Ingenting ved deg er unikt. Når det gjelder kroppen din, er du veldig middelmålig Smiley Kjenner folk som ikke trener i det hele tatt som ser mye, mye, bedre ut en det du gjør per 11/11/00-12.

Kunnskapene dine hva det gjelder kost og trening er i stor grad utdaterte, og det forholdvis lett og forstå at du ser så middelmålig ut til tross for at du åpenbart  vier ditt liv til kost og trening, når du presterer å gjøre det så ufattelig vanskelig for deg selv Smiley

Hva slags mjøl du har tenkt å angripe meg med for dette innlegget får du og (dine sikkert mangfoldige) fanboys kose dere med, har ikke tenkt å diskutere med deg. Ville bare si at du har all grunn til å jekke ned din egen selvtillit anngående hva du tror du vet når det kommer til detta, for du har nemlig absolutt ingenting imponerende å vise til !! Cheesy  Inttil du får det, så snakkes vi !
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #782 : 18. mars 2012, 10:28 »
hoho  Cheesy !!

Bluebear, du er sikkert en hyggelig, real, flink og hardterbeidende fyr, men må være ærlig med deg Smiley

Vi ser deg loke rundt på forumet her som en slags gud som kan alt, og snakker nedverdigende om alle som ikke har sidevislange studier å vise til (som om folk sitter med dette for hånd for å forsvare seg mot fjomper som deg)

svar meg på et spørsmål, følger du alle disse studiene/forskningsresultatene selv ? for da må jeg få lov å dra deg tilbake til jordoverflaten litt her sånn Smiley

Ingenting ved deg er unikt. Når det gjelder kroppen din, er du veldig middelmålig Smiley Kjenner folk som ikke trener i det hele tatt som ser mye, mye, bedre ut en det du gjør per 11/11/00-12.

Kunnskapene dine hva det gjelder kost og trening er i stor grad utdaterte, og det forholdvis lett og forstå at du ser så middelmålig ut til tross for at du åpenbart  vier ditt liv til kost og trening, når du presterer å gjøre det så ufattelig vanskelig for deg selv Smiley

Hva slags mjøl du har tenkt å angripe meg med for dette innlegget får du og (dine sikkert mangfoldige) fanboys kose dere med, har ikke tenkt å diskutere med deg. Ville bare si at du har all grunn til å jekke ned din egen selvtillit anngående hva du tror du vet når det kommer til detta, for du har nemlig absolutt ingenting imponerende å vise til !! Cheesy  Inttil du får det, så snakkes vi !

hahahhahahahahhaa


Utlogget Kims1991

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 714
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 714

  • .
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #783 : 18. mars 2012, 10:31 »
hoho  Cheesy !!

Bluebear, du er sikkert en hyggelig, real, flink og hardterbeidende fyr, men må være ærlig med deg Smiley

Vi ser deg loke rundt på forumet her som en slags gud som kan alt, og snakker nedverdigende om alle som ikke har sidevislange studier å vise til (som om folk sitter med dette for hånd for å forsvare seg mot fjomper som deg)

svar meg på et spørsmål, følger du alle disse studiene/forskningsresultatene selv ? for da må jeg få lov å dra deg tilbake til jordoverflaten litt her sånn Smiley

Ingenting ved deg er unikt. Når det gjelder kroppen din, er du veldig middelmålig Smiley Kjenner folk som ikke trener i det hele tatt som ser mye, mye, bedre ut en det du gjør per 11/11/00-12.

Kunnskapene dine hva det gjelder kost og trening er i stor grad utdaterte, og det forholdvis lett og forstå at du ser så middelmålig ut til tross for at du åpenbart  vier ditt liv til kost og trening, når du presterer å gjøre det så ufattelig vanskelig for deg selv Smiley

Hva slags mjøl du har tenkt å angripe meg med for dette innlegget får du og (dine sikkert mangfoldige) fanboys kose dere med, har ikke tenkt å diskutere med deg. Ville bare si at du har all grunn til å jekke ned din egen selvtillit anngående hva du tror du vet når det kommer til detta, for du har nemlig absolutt ingenting imponerende å vise til !! Cheesy  Inttil du får det, så snakkes vi !

håper serriøst du kødder?!

Utlogget Bjorheim93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 571
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 571

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #784 : 18. mars 2012, 10:56 »
hoho  Cheesy !!

Bluebear, du er sikkert en hyggelig, real, flink og hardterbeidende fyr, men må være ærlig med deg Smiley

Vi ser deg loke rundt på forumet her som en slags gud som kan alt, og snakker nedverdigende om alle som ikke har sidevislange studier å vise til (som om folk sitter med dette for hånd for å forsvare seg mot fjomper som deg)

svar meg på et spørsmål, følger du alle disse studiene/forskningsresultatene selv ? for da må jeg få lov å dra deg tilbake til jordoverflaten litt her sånn Smiley

Ingenting ved deg er unikt. Når det gjelder kroppen din, er du veldig middelmålig Smiley Kjenner folk som ikke trener i det hele tatt som ser mye, mye, bedre ut en det du gjør per 11/11/00-12.

Kunnskapene dine hva det gjelder kost og trening er i stor grad utdaterte, og det forholdvis lett og forstå at du ser så middelmålig ut til tross for at du åpenbart  vier ditt liv til kost og trening, når du presterer å gjøre det så ufattelig vanskelig for deg selv Smiley

Hva slags mjøl du har tenkt å angripe meg med for dette innlegget får du og (dine sikkert mangfoldige) fanboys kose dere med, har ikke tenkt å diskutere med deg. Ville bare si at du har all grunn til å jekke ned din egen selvtillit anngående hva du tror du vet når det kommer til detta, for du har nemlig absolutt ingenting imponerende å vise til !! Cheesy  Inttil du får det, så snakkes vi !

Nå er det ikke akkurat slik jeg har noe spesielt kunnskap/kjennskap til Bluebear.

Men å trekke inn personens kropp osv blir helt feil. Først og fremst fordi at ting tar tid, det handler ikke om hvor stor/sterk du er, men HVA du gjør for å bli større/sterkere, og Bluebear gjør definitivt flere ting riktig for nettopp dette nå.

At han er en Gud på forumet er nok feil, men han hjelper definitivt flere og flere med veldig nyttige ting. (selv om jeg ikke er like enig i alt som blir skrevet).
Gymmen Treningssenter, Nærbø

Knebøy:          220kg (29.10.14)
Benkpress:      145kg (06.11.14)
Markløft:         320kg (09.10.22)

Treningslogg:
www.minlogg.cow.no
Youtube konto:
http://www.youtube.com/user/bjorheim1993/videos

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #785 : 18. mars 2012, 12:47 »
g0trice troll skill increased by over 9000.

Tror han regelrett trolla som faen : - D
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget yngvildag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #786 : 18. mars 2012, 19:21 »
hoho  Cheesy !!

Bluebear, du er sikkert en hyggelig, real, flink og hardterbeidende fyr, men må være ærlig med deg Smiley

Vi ser deg loke rundt på forumet her som en slags gud som kan alt, og snakker nedverdigende om alle som ikke har sidevislange studier å vise til (som om folk sitter med dette for hånd for å forsvare seg mot fjomper som deg)

svar meg på et spørsmål, følger du alle disse studiene/forskningsresultatene selv ? for da må jeg få lov å dra deg tilbake til jordoverflaten litt her sånn Smiley

Ingenting ved deg er unikt. Når det gjelder kroppen din, er du veldig middelmålig Smiley Kjenner folk som ikke trener i det hele tatt som ser mye, mye, bedre ut en det du gjør per 11/11/00-12.

Kunnskapene dine hva det gjelder kost og trening er i stor grad utdaterte, og det forholdvis lett og forstå at du ser så middelmålig ut til tross for at du åpenbart  vier ditt liv til kost og trening, når du presterer å gjøre det så ufattelig vanskelig for deg selv Smiley

Hva slags mjøl du har tenkt å angripe meg med for dette innlegget får du og (dine sikkert mangfoldige) fanboys kose dere med, har ikke tenkt å diskutere med deg. Ville bare si at du har all grunn til å jekke ned din egen selvtillit anngående hva du tror du vet når det kommer til detta, for du har nemlig absolutt ingenting imponerende å vise til !! Cheesy  Inttil du får det, så snakkes vi !

Hvordan er det mulig å bli provosert over en person som bruker tiden sin på å hjelpe andre med trening? Må si jeg nesten har lært mer om trening og kosthold etter å ha kjent Svein i snart 3 mnd, enn jeg gjorde når jeg studerte PT:P haha! Så takk for at du deler din kunnskap, Svein :-) Det burde alle sette pris på! Og ift. hvor lenge du har trent, ser du meget bra ut:-)  PS: for en jævla idiot!!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #787 : 18. mars 2012, 20:38 »
hoho  Cheesy !!

Bluebear, du er sikkert en hyggelig, real, flink og hardterbeidende fyr, men må være ærlig med deg Smiley

Takk for det, og vær min gjest.

Sitat
Vi ser deg loke rundt på forumet her som en slags gud som kan alt, og snakker nedverdigende om alle som ikke har sidevislange studier å vise til (som om folk sitter med dette for hånd for å forsvare seg mot fjomper som deg)

svar meg på et spørsmål, følger du alle disse studiene/forskningsresultatene selv ? for da må jeg få lov å dra deg tilbake til jordoverflaten litt her sånn Smiley

Hva er det du mener med at jeg loker rundt som en Gud? Jeg svarer etter den kunnskapen jeg har funnet, og etter det jeg vet så er det den nyeste kunnskapen det er å finne. Om du mener noe annet, eller har et spesifikt punkt å kverulere på så gjerne send en PM eller en e-post til bluebearworkout med hva du mener er feil og din motstilling til hva som er riktig.

Vi kan alle ta feil om ting, og om du har noe spesifikt å rette på så vil jeg gjerne ha det skriftlig med din gode dokumentasjon på hva som er riktig.

Hva mener du med om jeg følger resultatene selv? Om jeg finner de selv?

Sitat
Ingenting ved deg er unikt. Når det gjelder kroppen din, er du veldig middelmålig Smiley Kjenner folk som ikke trener i det hele tatt som ser mye, mye, bedre ut en det du gjør per 11/11/00-12.

Jeg har vel aldri sagt at jeg er noe mer spesiell enn noen andre, og har aldri sagt jeg ser bedre ut enn mange andre?
Jeg er som alle andre fanget i tiden, og må ta den til hjelp for å få resultatene jeg er ute etter. Hvordan min vei har blitt formet, via en dårlig start for deretter å komme i gang med bedre metoder vil i stor grad tilføye sitt på det, men at jeg stadig ser forbedringer i kroppsmålinger og vekter / teknikk vil jeg se på som godt nok resultat ifh til mine mål.

Sitat
Kunnskapene dine hva det gjelder kost og trening er i stor grad utdaterte, og det forholdvis lett og forstå at du ser så middelmålig ut til tross for at du åpenbart  vier ditt liv til kost og trening, når du presterer å gjøre det så ufattelig vanskelig for deg selv Smiley

Nok en gang, hva mener du med utdaterte? Jeg har skrevet mange bloggposter og innlegg på forskjellige tidspunkt, og ikke alle vil være relevant med min kunnskap per i dag. Likevel vil jeg si at med kildene jeg benytter så vil det meste være oppdatert, men som jeg skrev ovenfor om det er noe annet du mener så send en e-post eller PM.

Sitat
Hva slags mjøl du har tenkt å angripe meg med for dette innlegget får du og (dine sikkert mangfoldige) fanboys kose dere med, har ikke tenkt å diskutere med deg. Ville bare si at du har all grunn til å jekke ned din egen selvtillit anngående hva du tror du vet når det kommer til detta, for du har nemlig absolutt ingenting imponerende å vise til !! Cheesy  Inttil du får det, så snakkes vi !

Jeg ser ingen grunn til å angripe deg, da jeg ikke vet grunnen til din plutselige utaggering. At min personlighet kan reflektere svarene mine, er kanskje noe jeg kunne vurdert å jobbe med, men jeg ser ingen grunn til å bruke så mye tid på å endre min tone når det meste går gjennom uten problem på motparten, foruten enkelte ganger.

Jeg må videre si at en høy selvtillit er noe jeg aldri kommer til å endre på, hvorfor skulle jeg gjøre det? Så mennesker som deg kan skrive helt tilfeldige poster og prøve å trykke meg ned?

Hvordan du stiller med kunnskap eller resultater vet jeg ikke, men jeg ser ingen grunn til utaggeringen din på en offentlig arena. Og hva som er imponerende i dine øyne er kanskje ikke imponerende i andre sine øyne og visa versa.

At min kunnskap og styrke øker for hver syklus, og at mine kilder er fullstendig oppdaterte og troverdige gjør meg egentlig trygg på det meste jeg skriver. I tillegg til at kundene mine også oppnår gode resultater, gjør meg videre trygg på at det jeg gjør fører frem gode resultater som på slutten av dagen er det viktigste.

Spesielt når jeg ser på hvordan både jeg og Glenn Ole Lie som har vært treningspartneren min har utviklet oss de siste 3 mnd. Da begge to har benyttet mange av konseptene jeg legger ut om i artiklene mine, og Glenn Ole har markert gått ned en veldig fin prosent fett i tillegg til å beholde styrken sin / økt den betraktelig. Blant annet pers på 140kg støt, 200kg x 7 i markløft og vakre 190 x 6 i knebøy i tillegg til å være på den laveste vekten han har vært på lenge, mine egne resultater har vært vedlikehold av vekten med tydelige forskjeller på ben og bryst og pers i knebøy og pers på reps i både benk og markløft, og etter noen små forbedringer har styrken vært mye mer jevn enn i perioder.

Om du mener noe annet så vil jeg selvsagt ha dine referansepunkt, i stedet for en tilfeldig nyansert forumpost. Og gjerne grunnen til din plutselige utaggering på offentlig arena, med personangrep.

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #788 : 18. mars 2012, 21:09 »
På grunn av svar avgitt over er Svein sammenlignbar med Gud. Er ikke rart en kan lure på hvem denne fantastiske karen er. Jeg hyller deg. Bow
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #789 : 18. mars 2012, 21:13 »

Spesielt når jeg ser på hvordan både jeg og Glenn Ole Lie som har vært treningspartneren min har utviklet oss de siste 3 mnd. Da begge to har benyttet mange av konseptene jeg legger ut om i artiklene mine, og Glenn Ole har markert gått ned en veldig fin prosent fett i tillegg til å beholde styrken sin / økt den betraktelig. Blant annet pers på 140kg støt, 200kg x 7 i markløft og vakre 190 x 6 i knebøy i tillegg til å være på den laveste vekten han har vært på lenge, mine egne resultater har vært vedlikehold av vekten med tydelige forskjeller på ben og bryst og pers i knebøy og pers på reps i både benk og markløft, og etter noen små forbedringer har styrken vært mye mer jevn enn i perioder.

Det er ikke noe poeng i å trekke meg inn i denne greia her. Jeg har IKKE fulgt dine "prinsipper" og jeg kommer IKKE til å gjøre det heller, du har heller ikke min tilatelse til å ta æren for noe som helst av min fremgang om du tror det. Det at vi har gått sammen frem og tilbake til trening + at du har spottet meg på noen sett betyr på ingen måte at du kan se på meg som en av "dine". Jeg har INGEN intensjoner om å bli assosiert med verken deg eller Bluebearworkout nå eller i fremtiden!
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #790 : 18. mars 2012, 21:24 »
Stakkars Bluebearworkout. Blir skutt fra alle kanter, uten å ha gjort noe galt.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Kims1991

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 714
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 714

  • .
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #791 : 18. mars 2012, 21:28 »
Han skal få min støtte ihvertfall:) Han har hjulpet meg utrolig mye, og det har gitt resultater...HELT KLART!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #792 : 18. mars 2012, 21:29 »
Det er ikke noe poeng i å trekke meg inn i denne greia her. Jeg har IKKE fulgt dine "prinsipper" og jeg kommer IKKE til å gjøre det heller, du har heller ikke min tilatelse til å ta æren for noe som helst av min fremgang om du tror det. Det at vi har gått sammen frem og tilbake til trening + at du har spottet meg på noen sett betyr på ingen måte at du kan se på meg som en av "dine". Jeg har INGEN intensjoner om å bli assosiert med verken deg eller Bluebearworkout verken nå eller i fremtiden!

For å fraskrive alt:

Glenn er ikke min "atlet" på noen punkt, han har bare spist på måten jeg skriver om og har benyttet selv de siste 3 mndene. Jeg står ikke for grunnlaget bak noen av hans perser, ei heller har jeg hatt ansvar for hans treningsprogram. Og i teorien er det ikke "mine" prinsipper, men en sammensurrie av det beste fra andre prinsipper som vil gjøre forholdet til mat mye enklere for de fleste.

Og jeg prøvde ikke ta æren på noen måte, jeg bare beskrev det faktum at du ved å spise på den måten som jeg skriver om har klart å beholde / øke i styrken samtidlig som du har gått ned i fettprosent. Det er ikke meningen at det skal tolkes som at du har fått noe skreddersydd av meg på noen punkt.

Om Glenn har spist slikt tilfeldig, eller om han har blitt influensiert av at jeg prater om dill og dall til tider og utider er helt ute av denne saken. Faktumet står som at han spiser, enten direkte eller indirekte, under den metoden jeg fremmer med mine artikler og jeg mente bare å vise at denne metoden å spise på ikke bør bli assosiert med noe negativt når resultatene jeg så langt har oppnådd, og andre via de individuelle metoden har oppnådd, har vært positive for friske og styrketrenende mennesker.

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #793 : 18. mars 2012, 21:29 »
Stakkars Bluebearworkout. Blir skutt fra alle kanter, uten å ha gjort noe galt.


Ja når ting i livet som krasse innlegg på TF rammer en så trenger en jo en god traumapsykolog umiddelbart etterpå.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #794 : 18. mars 2012, 21:40 »
bitch, it better contain some bacon!

 Grin

Haha, den inneholder vel ordet bacon, men den er i hovedsak om karbohydrater. Har til og med en TLDR oppsummering!

Nå er det ikke akkurat slik jeg har noe spesielt kunnskap/kjennskap til Bluebear.

Men å trekke inn personens kropp osv blir helt feil. Først og fremst fordi at ting tar tid, det handler ikke om hvor stor/sterk du er, men HVA du gjør for å bli større/sterkere, og Bluebear gjør definitivt flere ting riktig for nettopp dette nå.

At han er en Gud på forumet er nok feil, men han hjelper definitivt flere og flere med veldig nyttige ting. (selv om jeg ikke er like enig i alt som blir skrevet).

Vi har kanskje våre motsetninger, men setter pris på innlegget ditt. Om det er noe du, eller noen som helst andre er uenig i så vil jeg gjerne ha PM eller e-post om emnet slik at jeg får et mer reflekterende syn på emner som jeg ikke nødvendigvis behersker nok per dags dato. Dette er ikke noe jeg blir fornærmet av, men noe jeg absolutt setter pris på.

På grunn av svar avgitt over er Svein sammenlignbar med Gud. Er ikke rart en kan lure på hvem denne fantastiske karen er. Jeg hyller deg. Bow

Haha, prøver bare å være litt rolig på slik en søndagsaften.

Han skal få min støtte ihvertfall:) Han har hjulpet meg utrolig mye, og det har gitt resultater...HELT KLART!

Godt å høre. Smiley
Stakkars Bluebearworkout. Blir skutt fra alle kanter, uten å ha gjort noe galt.


Haha, motgang gjør en sterkere. Det er ikke noe big deal, folk må få lov å være uenig. Selv om det kunne gjøres på andre måter. Smiley

Ja når ting i livet som krasse innlegg på TF rammer en så trenger en jo en god traumapsykolog umiddelbart etterpå.


På speed-dial. Smiley

Hvordan er det mulig å bli provosert over en person som bruker tiden sin på å hjelpe andre med trening? Må si jeg nesten har lært mer om trening og kosthold etter å ha kjent Svein i snart 3 mnd, enn jeg gjorde når jeg studerte PT:P haha! Så takk for at du deler din kunnskap, Svein :-) Det burde alle sette pris på! Og ift. hvor lenge du har trent, ser du meget bra ut:-)  PS: for en jævla idiot!!

Takk, Yngve. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!