Skrevet av Emne: En blå bjørn  (Lest 179611 ganger)

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #810 : 19. mars 2012, 11:54 »
Du har ikke vurdert å fjerne det fulle navnet ditt fra signaturen? :p
Hvorfor skal jeg det? Jeg står jo alltid for de tingene jeg sier her.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #811 : 19. mars 2012, 11:56 »
Jeg slenger ikke dritt her i det hele tatt. Det eneste jeg ville fremheve er at jeg ikke er interessert i å bli assosiert med bluebear. Det må virkelig være mulig å trene med noen uten at de automatisk tar æren for det du oppnår og i tillegg bruker ditt fulle navn for å beskrive at sine prinsipper fungerer. Det er sikkert minst 10 personer som har hatt større innvirkning på treningen min enn det bluebear har og jeg har enda til gode å se at noen av disse skryter på seg fremgangen min. Nå rettet han opp i dette i et senere innlegg ser jeg, så da er det for min del i orden.

DEN ser jeg, ja.
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #812 : 19. mars 2012, 12:03 »
Hvorfor skal jeg det? Jeg står jo alltid for de tingene jeg sier her.

Jeg vet ikke mye om dere, men hvis dere er kompiser, så syns jeg du overreagerer her. Nesten som at det ligger noe mer bak alt dette.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget ballehans

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 577

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #813 : 19. mars 2012, 12:58 »

these are*

Grin
BONUS!! BOGUSWORDS THAT DO NOT EXIST!!

  +2 internet points
Må man være 14år og skrive en blanding av engelsk og norsk for å kunne skrive her?

Ja, vi i Språkbataljonen har mye å bataljonisere her inne... (Fant på det ordet til deg, BBW Grin)

23 år gammel
190 cm høy og ganske lett ~ 93 kg
165-145-250 rå på stevne 105,4 kg kroppsvekt

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77168.0</br>

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #814 : 19. mars 2012, 15:34 »
Jøss.. når ble min logg Amadon 2? Kan ikke noen poste noen MEMEs her så får jeg iallefall noe blogg-action i stedet for at jeg må skrive 2000 ord for å forklare de samme tingene. Nå kan dere istedet lese:

Sauesyndrom del 3:
http://treningsforum.no/php/art.php?id=2060

jeg lukter meget mye trolling her, men det er nå etter min mening. Jeg mener at det lukter for mye troll, fordi  det er umulig å være så seriøs. Jeg mener: hvem er det som vil trene sammen med en "kompis" (nå vet jeg ikke forholdet mellom dere to: Mr.Blue og Mr.Lie) for så å slenge "dritt" etterpå? Makes no sence. Og det er når ting ikke gir noe som helst mening at det mest sannsynlig er trolling.

Om folk faktisk ER seriøse, da tror jeg at jeg dropper TF og alle "treningsforum" generelt, fordi jeg begynner å miste litt tro på folk i "denne bransjen". Så mye meningsløs "come at me, brah", og unødvendig påståelighet, at det er sjokkerende og etterhvert blir kvalmt og slitsomt.

Folk flest er opptatte av å trene og spise riktig, og gjøre det som er riktig for DEM. Men så finnes det surrehuer som bruker opplegget (både mat og program) til ANDRE folk og forventer at det skal magisk fikse ALT for dem.

Feel free å teste ut ting, jeg testa såvidt Zyzz sitt program eller deler av det, og det funket for MIN kropp (som hadde 0 gr. muskelmasse i utgangspunktet, på lik linje med Zyzz, bortsett fra at jeg var feit i tillegg). Folk må huske på at det er en STOR forskjell på å ANBEFALLE noe og å KREVE at folk følger rådet ditt "eller så erru tard".

Fair enough, Bluebear kan virke litt som det sistnevnte, men de som kjenner han i det MINSTE vet at det der er et humoristisk skall. INNI det skallet er det fakta, som er backa opp, og det er hans ANBEFALLINGER og ikke krav. Det er opptil hver enkelt å følge rådet/anbefallingen eller ikke.

Hver gang en sellout med en random grad dukker opp på VG/DB/Klikk.no og begynner å preike i vei om lavkarbo og this and that, så er det, igjen, opp til hver enkelt å følge det eller ikke. Derfor likte jeg introen til BB's første artikkel her: det er altfor mange "sauer" som ikke bruker det huet morra deres ga dem.

Bare fordi Kony2012 (fuck, nå brukte jeg vel et keyword) VIRKER legit, så betyr ikke det at det er det. Det betyr ikke at du skal go nutz på nettbutikken deres og kjøper alle flyers og "action kits", og t-shorter og dritt, og går mad i gatene med posters og lim. Bak Kony2012 ligger USA's tørste V12 og bigblocks som trenger mer drivstoff, og ser etter legite grunner å invadere land som har olje.

No offence til noen her, og for å unngå drama så var ikke innlegget mitt rettet mot noen. Jeg bare snakket ut om den generelle holdningen der ute. Innlegget mitt på ingen måte var ment å slenge dritt eller tråkke noen på tærne. Det jeg prøver å si er "let's all be bro's and pump the fuck of that iron". Punktum.

Ja, det er en del troll her. Jeg er rimelig sikker på at både jeg og Glenn vet hvem g0trice er, men om denne personen følte han måtte komme på loggen min på treningsforum for å spre uhygge fordi han selv er uenige på noen punkt og attpåtil gjøre det kl 06:16 så tror jeg ikke innlegget kan ha vært skrevet med spesielt stor interesse annet enn å gjemme seg bak en internettprofil foruten å ta dette opp face to face. Nå har dette eksplodert ut av proposjoner, fra alle sider og noen ting har blitt sagt helt uten grunnlag, men det er ikke noe å gjøre med nå og vi kan egentlig bare gå videre med livet og om ca 3 dager så har vi alle glemt alt dette.

Glenn følte bare at jeg tok æren for fremgangen hans de siste tre månedene, når jeg bare ville understreke at han har spist på tilsvarende måte som jeg legger frem om i BBEC. Dette ordnet jeg med en ny post kort tid etterpå, og i ettertid burde jeg muligens henvist meg selv til Glenn for å godkjenne utsagnet mitt.

Nok en gang, ja jeg og Glenn har trent i lag og vi har spist etter samme mønster, men jeg har ikke satt opp en kostholdsplan ei heller en treningsplan eller noe annet. Om jeg har hatt en influensiering på Glenn enten direkte eller indirekte har dermed vært helt på vennskapsbasis og ikke som at jeg er coach for Glenn på noen punkt.

At dette burde bli tatt på en annen arena enn en offentlig en er jeg enig i, men det er ikke noe å gjøre med nå.

Jeg vet ikke mye om dere, men hvis dere er kompiser, så syns jeg du overreagerer her. Nesten som at det ligger noe mer bak alt dette.

Er ikke noe poeng å begynne å diskutere ting videre, ting har blitt håndtert og om det er noe videre så tar Glenn det opp IRL og ikke på et forum.

Og haters gonna hate
http://www.youtube.com/watch?v=NL-KbsHe42k#noexternalembed

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #815 : 19. mars 2012, 15:41 »
Bra artikkel Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #816 : 19. mars 2012, 15:42 »
Ok, som sagt, som gjort, BB:

Haters gonna hate:

http://www.artige.no/bilde/26251
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #817 : 19. mars 2012, 15:47 »
Bra artikkel Smiley

Takk, amisss.
Del 2 av BBEC kommer etterhvert, var bare noe med Robert Eilertsen jeg måtte endre litt på..

Ok, som sagt, som gjort, BB:

Haters gonna hate:

http://www.artige.no/bilde/26251

Haha, liker bedre den med den karen med paraply som hopper i en splitt.

Og jeg er forøvrig utrolig skuffet over g0trice som ikke kan stå bak anklagelsene sine, og som ikke har gitt lyd fra seg noen plass. Nok en gang min e-post er: Bluebearworkout@gmail.com eller send en PM så får vi klarifisert dette. Da jeg ikke ser noen grunn til å ha noe ugjort mellom oss, på grunnlag av misforståelser.

Utlogget yngvildag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #818 : 19. mars 2012, 15:50 »
Dette er jo som gossip girl nesten Grin

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #819 : 19. mars 2012, 15:51 »
Dette er jo som gossip girl nesten Grin

yeapp.. har fulgt med i hele dag jeg Cheesy
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #820 : 19. mars 2012, 15:54 »
Dette er jo som gossip girl nesten Grin

Spenning i hverdagen! Jeg liker å kverulere å diskutere, så for meg er dette bare godbiter. Spesielt når de er basert på så svakt grunnlag, og det ikke er noen respons fra motpart.

yeapp.. har fulgt med i hele dag jeg Cheesy

Hehe, greit å ha noe å bedrive tiden sin med. :PP

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #821 : 19. mars 2012, 15:58 »
Jaja over til noe helt annet. Hvordan føles det å bli ut-market av Amadon,  Bluebear?

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #822 : 19. mars 2012, 16:01 »
Jaja over til noe helt annet. Hvordan føles det å bli ut-market av Amadon,  Bluebear?


Brenn!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #823 : 19. mars 2012, 16:08 »
Jaja over til noe helt annet. Hvordan føles det å bli ut-market av Amadon,  Bluebear?

Haha, din overvektige glatt-barberte pygmé ape. Jeg har ingenting annet enn gode ord om løftene til Amadon, heder og ære for det han har oppnådd. Vi går vel alle i vårt eget tempo, selv om mitt markløft tempo har gått litt vel tregt i det siste...  Grin

Jeg er vel ikke den sterkeste katten i boksen, så jeg er fan av uttrykket "Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør". Gi meg litt tid så skal jeg nok kjøre over Amadon sin sammenlagt, men han har så slow and steady attitude som det er vanskelig å konkurrere med. :PP


Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #824 : 19. mars 2012, 19:22 »
Vekt: 90.6kg (forrige: Syklus 4 | Uke 1, 86-87kg)

5-3-1 | Knebøy | Syklus 5 - Uke 1

Syklus 1: (TM: 174 kg)
137,5 x 8

Syklus 2: (TM: 180 kg)
142,5 x 8

Syklus 3: (TM: 170 kg)
145 x 5

Syklus 4: (TM: 170 kg)
150 x 4

Syklus 5: (TM:177)
140 x 8

Oppvarming:

Band-squats
Dynamisk preacher squat
Squat-to-stand
Annen hofte / glut aktivering

Knebøy:

60kg - 5 reps
80kg - 4 reps
100kg - 3 reps
110kg - 5 reps
125kg - 5 reps
140kg - 8 reps (TM:177) RPE 8-9
100kg - 6 reps
100kg - 6 reps
100kg - 6 reps

Chins:

K.V - 6 reps
+5kg - 6 reps
+10kg - 4 reps
+5kg - 6 reps
K.V - 6 reps

Markløft:

100kg - 6 reps
100kg - 6 reps
60kg - 6 reps

En arms hammercurl med tau:

30kg - 6 reps, 3 sett



Spiste veldig dårlig før økten, men det som spilte mest inn var at eksplosiviteten forsvant etter 125kg settet. Jeg kunne nok klart 10 reps på bøyen, men valgte å ikke presse meg selv noe videre. TM har iallefall positivt returnert, og tror en deload var ganske smart på bøyen for å terpe videre teknikk. Ganske behagelig økt, manglet futt etter knebøy settet så chins ble litt nedprioritert, tok det på dagsformen. Skal spise ekstra i dag for å lade opp til økt på onsdag.

Veldig rolig og avbalansert økt. Jeg, Kanye West og Michael Jackson kom oss fint gjennom. Måtte ty til kjøp av melk da jeg følte meg rimelig tom for energi, dette gikk litt fort ned og ødela litt for økten. Jeg ble utrolig positivt overrasket over hvor lett 140 kg føltes de 5 første reppene, så noe har tydeligvis forbedret seg veldig. Føltes også jeg fikk et lite klikk på intra-thoracalt / abdominalt trykk i dag, som jeg tror kan hjelpe meg videre om jeg husker oppspennet.

Det er som oftest 4-plan oppspenningen og trykket som forsvinner og ødelegger for videre reps, så dette må jeg jobbe mye med videre. Foruten det så er jeg relativt greit fornøyd med RPE 8-9 på 140 bøy, og satser på at 145 neste syklus går på samme reps. Smiley


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!