Skrevet av Emne: En blå bjørn  (Lest 179081 ganger)

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Standing Barbell Shoulder Press:
20 kg x 8 reps (+56 pts)
30 kg x 5 reps (+57 pts)
30 kg x 5 reps (+57 pts)
40 kg x 5 reps (+66 pts)
40 kg x 5 reps (+66 pts)
45 kg x 5 reps (+71 pts)
45 kg x 5 reps (+71 pts)
45 kg x 5 reps (+71 pts)

Seated Dumbbell Shoulder Press:
16 kg x 15 reps (+35 pts)
16 kg x 15 reps (+35 pts)

Seated Cable Row:
80 kg x 8 reps (+53 pts)
80 kg x 8 reps (+53 pts)
80 kg x 8 reps (+53 pts)

Lat Pulldown:
80 kg x 8 reps (+37 pts)
80 kg x 8 reps (+37 pts)
80 kg x 8 reps (+37 pts)

T Push-Ups:
10 reps (+15 pts)
10 reps (+15 pts)AA

Deload økt 2, neste økt derimot blir tung markløft! Såfremt kroppen føles fin ut..  btw, level 6 btichezszs

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Deload økt 2, neste økt derimot blir tung markløft! Såfremt kroppen føles fin ut..  btw, level 6 btichezszs

170 på meg i morgen, vurderer å ta 2-3 5'ere bare for å levle litt ekstra  Cool
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Hahaha, håper du fritser nervesystemet ditt.. blir overtrent, deprimert og ender opp med å bruke tunge narkotiske midler for å overkomme depresjonen og at din level holder seg på lvl 8.


Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

blueby pls

btw, er du blitt en sånn som tar seg betalt for råd nå eller kan man faktisk spørre deg for tips/forslag? Tongue
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
blueby pls

btw, er du blitt en sånn som tar seg betalt for råd nå eller kan man faktisk spørre deg for tips/forslag? Tongue

Ask away, bro!

Knt. nr mitt er 3910.28.4.. oh wait

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Ask away, bro!

Knt. nr mitt er 3910.28.4.. oh wait

Cheesy Nei, bare stagnerte litt. Greit nok jeg er i rehab-mode nå, selv om jeg har magesår osv nå, men jeg tenker litt langsiktig og vurderer å skifte oppsettet. Vil øke som F i masse snart :p Føler jeg har hengt på 55kg i roing maskina i 10 år snart f.eks.
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Cheesy Nei, bare stagnerte litt. Greit nok jeg er i rehab-mode nå, selv om jeg har magesår osv nå, men jeg tenker litt langsiktig og vurderer å skifte oppsettet. Vil øke som F i masse snart :p Føler jeg har hengt på 55kg i roing maskina i 10 år snart f.eks.

You must give information!

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Hahaha, håper du fritser nervesystemet ditt.. blir overtrent, deprimert og ender opp med å bruke tunge narkotiske midler for å overkomme depresjonen og at din level holder seg på lvl 8.

Hahaha, Skal nok mer enn 170 pinglete kg til for at nervesystemet ryker ja Wink just look at my levels TONIGHTAHHHHH  Cool
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

You must give information!

Jeg går på max dose Proton-pump inhibitor, Somac 2x40mg pr dag. Det betyr at jeg har 0 magesyre 24/7. Det KAN ha noe å si for næring, men jeg tror ikke det er de store greiene. Eneste issue med det kan være proteinspalting og B12 mangel. Opptak burde være det samme.

Uansett. Problemet mitt var heller at jeg har spist relativt dårlig i 2 mnd nå pga kvalme og smerter osv. Nå går det noelunde greit, derfor starta jeg å trene igjen forrige uke.

Men jeg føler at jeg har stått fast en stund på leg ext og leg curl f.eks. Dips har jeg avansert litt på, og klarer min egen kroppsvekt. Nedtrekk (bredt grep) har stått litt stille på 40-50kg, alt ettersom hvor "korrekt" jeg vil utføre øvelsen :p Det blir gjerne sånn at de siste repsa blir alltid semi-fuckarounditis pga man blir svakere etterhvert.

Her lurer jeg samtidig på om en skal trene med tunge vekter og gjøre 3-4-5 reps riktig og så prøve så godt en kan med resterende 3-4-5 til, eller skal man gå ned på vekter for å kunne utføre f.eks. 10 reps men med 100% gjennomførelse?

Just wanna advance really Tongue Jeg trenger også en ikke-gay øvelse for mage om du har noen forslag. Abbsa har ikke fått noe som helst love på....alle år (bortsett fra sex da :-D )?

Trenger et program for overkropp: armer (dat bicep), skuldre, bryst (gjerne "nedre" del av bryst og), mage, øvre og nedre rygg. Markløft har PTen min sagt er en dårlig idè, og ikke før jeg har "tøyd" meg ut nok til en dyp knebøy (dafuq?).
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Jeg går på max dose Proton-pump inhibitor, Somac 2x40mg pr dag. Det betyr at jeg har 0 magesyre 24/7. Det KAN ha noe å si for næring, men jeg tror ikke det er de store greiene. Eneste issue med det kan være proteinspalting og B12 mangel. Opptak burde være det samme.

Uansett. Problemet mitt var heller at jeg har spist relativt dårlig i 2 mnd nå pga kvalme og smerter osv. Nå går det noelunde greit, derfor starta jeg å trene igjen forrige uke.

Men jeg føler at jeg har stått fast en stund på leg ext og leg curl f.eks. Dips har jeg avansert litt på, og klarer min egen kroppsvekt. Nedtrekk (bredt grep) har stått litt stille på 40-50kg, alt ettersom hvor "korrekt" jeg vil utføre øvelsen :p Det blir gjerne sånn at de siste repsa blir alltid semi-fuckarounditis pga man blir svakere etterhvert.

Her lurer jeg samtidig på om en skal trene med tunge vekter og gjøre 3-4-5 reps riktig og så prøve så godt en kan med resterende 3-4-5 til, eller skal man gå ned på vekter for å kunne utføre f.eks. 10 reps men med 100% gjennomførelse?

Just wanna advance really Tongue Jeg trenger også en ikke-gay øvelse for mage om du har noen forslag. Abbsa har ikke fått noe som helst love på....alle år (bortsett fra sex da :-D )?

Trenger et program for overkropp: armer (dat bicep), skuldre, bryst (gjerne "nedre" del av bryst og), mage, øvre og nedre rygg. Markløft har PTen min sagt er en dårlig idè, og ikke før jeg har "tøyd" meg ut nok til en dyp knebøy (dafuq?).

Du kan variere med en økt tung (5ere) og en økt lettere (10ere) på nedtrekk. Alltid 100% strikt teknikk, uansett øvelse. Generelt stabiliseringsøvelser er key, planken er alltid enkleste måten å begynne.. men ikke sånn 2 min planken, prøv å stå 45 sek før du begynner å løfte en og en arm og tar på hoften din uten at du faller mot siden. Pallof press er også en effektiv øvelse å begynne med.

Ifh til stagnasjon så er det bokstavelig talt en milliard ting å kunne svare på, men mest sannsynlig må du bare gå fra "random" til mer planlagte økter.. og ikke minst, ikke bare prøve å øke øke øke øke øke.. prøv å hopp litt tilbake, prøv nye øvelser for gudsskyld kom igang med knebøy og markløft. Trodde du begynte å tøye for sånn 2 mnd siden?!

Det er umulig å gi noe godt svar uten å faktisk ha full oversikt over kosthold og treningen din. Tongue

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

det skjønner jeg, og takk for svar uansett. Tøyingen gikk i glemmeboken desverre Tongue Må nok heves på prio lista mi.
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
det skjønner jeg, og takk for svar uansett. Tøyingen gikk i glemmeboken desverre Tongue Må nok heves på prio lista mi.

Gå vekk fra maskinene, bruk barbells.. og den PT'en din høres mer ut som en supersafe kvasi trener. Come.. join the bluebear / sigvar side!

Skal faktisk trene markløft i morgen, tror kanskje jeg får med Sigvar.. du kan joine du og så kan vi gå gjennom markløft. Wink

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Gå vekk fra maskinene, bruk barbells.. og den PT'en din høres mer ut som en supersafe kvasi trener. Come.. join the bluebear / sigvar side!

Skal faktisk trene markløft i morgen, tror kanskje jeg får med Sigvar.. du kan joine du og så kan vi gå gjennom markløft. Wink

raid imorra :-------------D En annen dag? Si ifra iaff.
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

raid imorra :-------------D
Det var jo også en måte å uttrykke at man er homofil på...
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!