Skrevet av Emne: Når skal jeg ta kosttilskuddene ? :)  (Lest 2788 ganger)

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Når skal jeg ta kosttilskuddene ? :)
« #15 : 06. mars 2010, 17:47 »
ZMA har vel ingen dokumentert effekt og er absolutt ikke nødvendig for muskeløkning. Det virker som du er relativt fersk i gamet og legger sykt stor vekt på unødvendige kosttilskudd. Kosthold og rett trening er det viktigste for deg nå. Få orden på det før du øser ut penger på ting som er av mye mindre betydning, som ZMA og aakg.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Når skal jeg ta kosttilskuddene ? :)
« #16 : 06. mars 2010, 18:12 »
Og gir ZMA kviser ? ;S
Og er ZMA nødvendig for muskeløkning, eller er det bare bedre søvn ?

på meg eller de jg kjenner har ikke fått økning av kviser, som jeg har sett (ikke studert hele kroppen dems akkuratt). God søvn er viktig for god restutisjon.

Men som han ovenfor sier, enig i deler.
Ikke for å være frekk men bruker å si, hvis man ikke vet hva det er hvordan det funker og hvordan man skal ta det, drit i det. har du topp bra kosthold så får du mer nytte utav de kosttlskuddene om de er nødvendige.

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Når skal jeg ta kosttilskuddene ? :)
« #17 : 06. mars 2010, 18:18 »
Litt vanskelig å forstå norsken din i deler av det innlegget, loft, men får en følelse av at vi er enige Wink
Jeg har hørt om folk som fikk kviser av ZMA og jeg fikk det selv også. Tok mindre enn en uke før jeg fikk en del i ansiktet og en god del på skuldrene, så jeg sluttet etter en uke. Tok en god stund før det normaliserte seg.

Utlogget mufc

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 269
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 269

Sv: Når skal jeg ta kosttilskuddene ? :)
« #18 : 07. mars 2010, 01:37 »
Litt vanskelig å forstå norsken din i deler av det innlegget, loft, men får en følelse av at vi er enige Wink
Jeg har hørt om folk som fikk kviser av ZMA og jeg fikk det selv også. Tok mindre enn en uke før jeg fikk en del i ansiktet og en god del på skuldrene, så jeg sluttet etter en uke. Tok en god stund før det normaliserte seg.
det med kviser variere jo fra person til person. jeg er 16 år og er i ''kvisealderen'' , så jeg har litt, men har ikke fått flere av zma. zma har hjelpt meg til å sove mye bedre, og bedre søvn gir jo bedre restitusjon = muskeløkning.

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Når skal jeg ta kosttilskuddene ? :)
« #19 : 07. mars 2010, 04:25 »
det med kviser variere jo fra person til person. jeg er 16 år og er i ''kvisealderen'' , så jeg har litt, men har ikke fått flere av zma. zma har hjelpt meg til å sove mye bedre, og bedre søvn gir jo bedre restitusjon = muskeløkning.
Selvsagt varierer det. Kjenner jo mange som ikke har fått det og da er det jo bare å kjøre på. Om du får så fantastisk mye mer muskler av det er vel en annen sak.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!