Skrevet av Emne: Christian har rehab-sumar  (Lest 14902 ganger)

Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Christian trener
« #105 : 15. juni 2011, 09:05 »
Sidan eg ikkje rekk alle vekene i RYP har eg flytta litt paa nokre av oktene; koyrde 2 veker + 1 okt med 8 reps, saa koyrer eg 5 okter med 4 reps. Har hatt vondt paa utsida av hofta i nokre veker, noko eg trur kan vere trokanterbursitt. Har difor koyrd litt rolegare paa kneboy. Forrige veke trena eg ikkje kneboy og heiv innpaa litt antiinflamatorisk. Kjennes betre no.

Veke "5", okt 1:
Kneboy: 3x4x97,5kg
Nordig hamstring: 2x5-6 (dyttar meg opp i konsentrisk fase)
Skraabenk m/manualar: 3x4x35kg
Roing breitt grep: 3x4x85kg
Arnold: 3x4x25kg
Bicepscurl: 2x4x20kg
Dips i staden for triceps-press.

Grei okt, kjente ingenting til hofta. Lenge sidan det har vore noko saerleg ytre paaverknad i form av vekter, saa foler meg generelt svak.

Hey mann. Blir det full logging på deg no?
Eg legg att eit spor uansett!  Wink
Hey! Naar eg kjem heim blir det logging for fullt tenkjer eg. Dei neste vekene blir det litt innimellom  Smiley

Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Christian trener
« #106 : 17. juni 2011, 09:25 »
Kjente det litt i hofta etter onsdagen så blir ikkje knebøy framover. Er ganske svak på bakside lår så overkompenserte litt der i dag. Køyrde strakmark, lett good mornings og hamstring-curl. Testa litt skilnad på beina; er litt svakare i venstre enn høgre. Spesielt på baksida.

Pull-ups (pronert grep)
5x4xkv+10kg
5xkv+12,5kg

Dips
3x30

Lite spanande økt.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Christian trener
« #107 : 17. juni 2011, 21:30 »
Trokanterbursitt, faktisk. Joggehofter tenker jeg vi kaller det. Du vet at det bare er slaver som løper lengre enn 40 meter  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Christian trener
« #108 : 20. juni 2011, 13:34 »
Dagens

Bein-spark
5x70
5x75
5x80

Skråbenk
4x35kg
4x35kg
4x35kg

Nordic Hamstring
5xhalve + 3
5xhalve + 3
5xhalve + 3

Pull-ups
5x5xkv+10kg

Byrja med 3 seriar med hopp til benk, ca 1,10m. NH tok eg så langt at eg klarte å dra meg opp att på dei 5 fyrste, så køyrde eg 3 reps heilt ned med dytt opp. Kort og grei økt.

Trokanterbursitt, faktisk. Joggehofter tenker jeg vi kaller det. Du vet at det bare er slaver som løper lengre enn 40 meter  Grin
Kan nok kallast det ja.   Tongue

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Christian trener
« #109 : 20. juni 2011, 13:57 »
Kjekt å ha deg tilbake! Smiley

Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Christian trener
« #110 : 22. juni 2011, 13:48 »
Køyrde eksamen til failure i dag. Trening blei difor bytta ut med spasertur til Healthy Burgers.
"Kung fu fighter" - grilled 100% lean beef, little creatures - pale ale og ein stor pose potetbåtar. På veg heim plukka eg opp ein 6ar Golden ale, chips, cola og sjokolade-mousse. Avslutter kvelden med Unknown med Liam Neeson.

Kjekt å ha deg tilbake! Smiley
Takk! Satser på å få lest meg opp litt på kva du og resten av forumet har bedrevet etter siste eksamen. Smiley

Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Christian trener
« #111 : 04. juli 2011, 22:34 »
Kom meg på trening i Odda-hallen i dag. Hardt etter store mengder konjakk på fredag og ein særs flytande laurdag. Blir RYP framover så testa litt i dag.

Knebøy
10x80kg
10x85kg

Benkpress
10x80kg

Roing
10x65kg

Arnold
10x20kg

Kjenner det fortsatt litt i hofta så roa litt ned på bøy. Er i fare for å bli sterkare i benkpress enn i knebøy, så bøy blir prosjektbornet mitt framover. Tok litt eittbeins-knebøy, lett apollon-vending og stokkpress. Usikker på kor tunge dei sistnevnte var. Benken gjekk ganske lett.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Christian trener
« #112 : 05. juli 2011, 08:14 »
Pylse&Konjakk, eller Leggevann og Billig Konjakk?  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Christian trener
« #113 : 06. juli 2011, 10:33 »
Var til legen i går for å sjekke hofta. Konlusjon - bursitt. Fekk smertestillande og totalt treningsforbod i 2 veker. Litt vondt i skuldra i går, mogleg pga for lite oppvarming før stokkpressen. Tenkjer å fylgje anbefalinga til doktor Baroon, så det blir rehab-sumar i år. Gå litt tur, tøye + skulder- og hoftefiks. Prøve å få betra hoftemobiliteten og køyre facepulls, trene opp rotator-cuff-musklane og litt styrke med kroppsvekt. Finfint..

Pylse&Konjakk, eller Leggevann og Billig Konjakk?  Grin
På fredagen rauk XOen til far til ein kompis. Laurdag var nærare kompassprit og leggevatn  Grin

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Christian trener
« #114 : 06. juli 2011, 10:45 »
Hvis du skal hjem til Odda kan du få han der VP til å introdusere deg til Egoscue. Det hjelper. Vedder en Ironcore bar på det  Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Christian trener
« #115 : 07. juli 2011, 17:05 »
Dagens trim bestod av litt trasking rundt i Odda og diverse skulder- og hoftefiks. Køyrde gjennom ein del av øvingane i Squat RX-serien. Stiv som eit kjølsekap, spesielt i hoftepartiet. Reiser til Sandane i Sogn og Fjordane i helga, satsar på ein fjelltur. Er rastlaus på eit heilt nytt nivå og motivasjonen for å koma igong med trening er stigande! Håpar kroppen samarbeider mot skadane framover. Leser "Starting strength" av Mark Ripptoe og Lon Kilgore no i eit forsøk på å auke kunnskapsnivået nokre hakk. Etter sommaren blir det 5/3/1. Klar for auking i spesielt bøy. Litt nye persar rundt omkring er heller ikkje uvelkomne! Vurderer forøvrig å prøve ut periodisk faste til hausten, verkar interessant.

Det vert forøvrig industriarbeidar av meg i sommar også. Fått jobb i rensegruppa på Boliden. Vaske eit industriområde på størrelse med ei lita mellom-Amerikansk øy er fint..

Hvis du skal hjem til Odda kan du få han der VP til å introdusere deg til Egoscue. Det hjelper. Vedder en Ironcore bar på det  Cheesy
Skal prøve å få tak i Vegard ang. Egoscue. Lurer på om eg så vidt prøvde det i mine yngre friidrettsdagar. Ein kinesiolog her i Odda som satt opp eit program for å få skikk på haldninga mi. Han la stor vekt på forholdet mellom svake/sterke musklar, samt triggerpunkt om eg ikkje hugsar feil. Finnes det noko anbefalt lesestoff på nett?

PS. RÅ innsats av Noreg i touren i dag!!! Cheesy

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Christian har rehab-sumar
« #116 : 07. juli 2011, 20:50 »
Lite tror jeg, men her finner du litt info. Tror det ligger litt video ute hvis du googler litt. Ellers koster bøkene tre dollar på amazon, så det går kanskje an å kjøpe en. Hvis du ikke er fornøyd får du pengene igjen. Av meg. Jeg lover.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!