Skrevet av Emne: Ripped Freak Anmeldelsen!! :)  (Lest 34814 ganger)

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Ripped Freak Anmeldelsen!! :)
« : 07. mars 2010, 12:37 »
Navn:
Ripped Freak

Smak:
Kapsler  Cheesy

Fordøyelighet:
Man har ingen problemer med fordøyligheten av disse kaplslene Smiley

Produktet:
Dette er jo kofeinpiller, samt grønn te som skal funke veldig bra som fat burner, noe jeg mener det gjør. Tingen er at man skal ta en kapsel morgen og en kveld hver dag for at det skal funke som fettbrenner. Men jeg tok bare 1-2 kaplser 30 min før trening annahver dag, dette gjorde jeg for og få ekstra kick under trening, noe jeg virkelig gjorde. Du blir fokusert og ekstremt gira etter å ta tatt pillene, det er helt ekstremt mye koffein som faktisk gjorde at jeg følte meg utrolog dårlig noen dager etter trening, hadde hvilepuls på 90 slag i minuttet i 6 timer etter en treningsøkt. men det gikk bra.

Totalvurdering:
Utrolig bra pre workout produkt som gir deg det maksimale kicket, dette er vel det sterkeste som man får i norge nå om jeg ikke tar feil? Mye bedre enn å drikke 4 kopper kaffe før trening, så kan du heller bare ta 1-2 kaplser. Jeg er bare en liten tass på 174 cm og 68 kg, så det kan være grunnen til at jeg følte meg dårlig noen ganger. Men jeg anbefaler dette produktet, slå sammen med redbull og kreatin så har saker Smiley

Pris: 349kr

Jeg fikk dette produktet til testing av NordicNutrition.no, som også selger dtte produktet, løp og kjøp før sommer'n  Grin
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #1 : 07. mars 2010, 12:38 »
Bare og dele erfaringer her, kritisere..
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #2 : 07. mars 2010, 12:56 »
Med andre ord like greit å dra til sverige å kjøpe koffeinpiller til 1/3 av prisen?

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #3 : 07. mars 2010, 13:56 »
Det var litt å ta i, er i svergie ca.5 ganger i året og så billig er det ikke der Smiley
Dette er jo fatburner også, hvor du kjøper det fra velger man jo selv Tongue
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #4 : 07. mars 2010, 13:58 »
Det var litt å ta i, er i svergie ca.5 ganger i året og så billig er det ikke der Smiley
Dette er jo fatburner også, hvor du kjøper det fra velger man jo selv Tongue

Som jeg har nevnt før, grønn te ekstrakt kan være hardt for lever, det er flere som har blitt syke av det.

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #5 : 07. mars 2010, 14:00 »
Om det stemmer kan nok det ha noe med hvorfor jeg følte meg dårlig noen ganger?
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #6 : 07. mars 2010, 14:02 »
Om det stemmer kan nok det ha noe med hvorfor jeg følte meg dårlig noen ganger?

http://www.forskning.no/Artikler/2007/mai/1179927191.34

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #7 : 14. mars 2010, 16:51 »
Følger opp med mine synspunkter av produktet:

Man merker virkelig effekten av dette produktet. 1 kapsel inneholder 270 mg koffein, noe som tilsvarer ca. 3 kopper sterk kaffe. Tok 1-2 kapsler før trening og må virkelig si at jeg merket effekten. Ble som nevnt veldig gira og klarte nesten ikke å sitte i ro. Begynte til og med å svette i hendene og følte meg en smule "tåkete".
Personlig vil jeg ikke foretrekke dette produktet i forbindelse med trening hvor det kreves konsentrasjon. Følte meg nemlig som sagt tåkete og ukonsentrert, spesielt etter 2 kapsler.

Men: Dette er et produkt som fungerer... så får du vurdere om du har en fordel av et koffeinkick eller ikke.  Wink
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #8 : 14. mars 2010, 18:37 »
Men: Dette er et produkt som fungerer... så får du vurdere om du har en fordel av et koffeinkick eller ikke.  Wink

Som fungerer? I hvilken kontekst?

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #9 : 14. mars 2010, 20:16 »
Som fungerer? I hvilken kontekst?

Med det mener jeg at det ikke er et produkt hvor det bare er tilsatt "tulleting". Produktet gir den effekten det lover (energi etc.).  Så får man selv avgjøre om effekten man får av det spiller negativt/positivt inn på treningen/hverdagen ellers.
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #10 : 14. mars 2010, 20:35 »
Med det mener jeg at det ikke er et produkt hvor det bare er tilsatt "tulleting". Produktet gir den effekten det lover (energi etc.).  Så får man selv avgjøre om effekten man får av det spiller negativt/positivt inn på treningen/hverdagen ellers.

Såvidt jeg har fått med meg, så er dette ett produkt for fettforbrenning, altså ikke ett pre workout produkt?
Om så store koffeindoser er "bra" for kroppen kan jo også diskuteres.

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #11 : 14. mars 2010, 23:51 »
man kan bruke det som både fettbrenner og preworkout, og begge delene funket bra Smiley
Produktet gjør det det står det skal gjøre. Det er ikke et produkt med masse drit i som står at skal gjøre dit og dat.
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #12 : 15. mars 2010, 13:08 »
Såvidt jeg har fått med meg, så er dette ett produkt for fettforbrenning, altså ikke ett pre workout produkt?
Om så store koffeindoser er "bra" for kroppen kan jo også diskuteres.

Økt energi er vel også en fordel når det kommer til å brenne fett..... Eller er jeg fullstendig på bærtur?
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #13 : 15. mars 2010, 13:20 »
Såvidt jeg har fått med meg, så er dette ett produkt for fettforbrenning, altså ikke ett pre workout produkt?
Om så store koffeindoser er "bra" for kroppen kan jo også diskuteres.
Økt energi gjør at man kan prestere bedre. F eks ta joggeturen en egentlig ikke orket å ta, eller løpe den ekstra kilometeren. Sånn sett vil det uansett indirekte medvirke til økt fettforbrenning. Tall på under 500- 600mg er å regne som en ufarlig mengde koffein. Selv har jeg inntatt 1200mg koffein uten å få plager av det.

Utlogget Disiplin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 147

Sv: Ripped Freak Anmeldelse
« #14 : 19. mars 2010, 13:13 »
Tall på under 500- 600mg er å regne som en ufarlig mengde koffein. Selv har jeg inntatt 1200mg koffein uten å få plager av det.

En ting som kan være greit å ha i bakhodet er at koffeinet mister effekten sin (på noen av sine "virkningsområder") om man får i seg mye over lengre tid. Nedenfor er det en review som sier nettopp dette. Jeg har dog ikke klart å finne noe tall på hvor mye man kan få i seg pr. dag før man blir "immun" mot koffein. Det er blitt forsket en del på rotter, men har funnet lite menneskestudier. Dette er ikke en fullgod opplysning (les: på hvilke områder blir kroppen immun? Hvor stor dose må til før kroppen blir immun og hvor lenge må man gå uten koffein før den får sin virkning igjen?)
Som så mye annet kan det lønne seg å prøve og feile. Jeg har lest (kan ikke gå god for dette!) at om man tar seg en kopp kaffe 1 time før leggetid, og allikevel sovner timen etter uten problemer... Da er man blitt immun.

Ellers har beefcake skrevet et interessant innlegg om bruk av kaffe i forhold til prestasjon. Her nevnes det at man ikke trenger mer enn 3-6 mg/kg kroppsvekt. http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93411.0
 Man kan da vurdere hvor mye koffein man trenger å få i seg av Ripped freak kosttilskuddet. (meningen med produktet er vel å øke forbrenningen, men siden samtalen hellet litt mot prestasjoner også, så slang jeg meg bare med) Cheesy






Biochemical mechanism of caffeine tolerance.
Ammon HP.

Department of Pharmacology, University of Tübingen, FRG.

Most of the biological actions of caffeine are possibly mediated through its antagonistic effects to adenosine. Adenosine activates an inhibitory GTP-binding protein (Gi). One of the physiological actions of Gi is the inhibition of cAMP formation. Caffeine overcomes this action thus leading to elevation of cAMP. Firing of neurons and the release of neurotransmitters is also inhibited by adenosine. Caffeine overcomes this effect, thus producing increased CNS-activity. During long term administration of caffeine many functions of the organism develop tolerance including cardiovascular and central nervous systems. Present evidence suggests that caffeine tolerance following continuous severe coffee ingestion is the response of the body against caffeine through the upregulation of adenosine receptors.
Egenprodusert artikkel: "http://fitnessbloggen.no/blogg/2010/8/9/ny-forskning-gir-oss-svaret-pa-hvordan-vi-br-trene/"

"Water is wine when you drink upside down"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!