Skrevet av Emne: Get ready for "I, Bodybuilding"  (Lest 8018 ganger)


Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Get ready for "I, Bodybuilding"
« #31 : 22. desember 2009, 14:42 »
Det ser ikke så dumt ut på papiret den treningsfilosofien. Minner litt om RTS systemet til Mike Tuchscherer i forhold til hvordan man skal starte et sett og når man skal avslutte det. Tror dog de gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å hype det så ekstremt.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Big-P

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 345
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 345

Sv: Get ready for "I, Bodybuilding"
« #32 : 29. desember 2009, 16:15 »
Noen som har lest over det T-Nation har skrevet rundt dette til nå? Noen som vil summere opp?
Born weak, die weak, live strong

Knebøy: 125 kg
Benkpress: 110 kg
Markløft: 160 kg
Militærpress: 55 kg

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Get ready for "I, Bodybuilding"
« #33 : 29. desember 2009, 18:05 »
"Perfect rep" gir i bunn og grunn en god beskrivelse på hvordan styrkløft skal utføres.
Selvsagt med noen ørsmå justeringer og avgrensninger på antall øvelser og tid på trening pr. økt.

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Celdiir

  • Gjest
Sv: Get ready for "I, Bodybuilding"
« #34 : 16. januar 2010, 19:51 »
Da var første del kommet ut, og dropper man å lese pushingen av Anaconda Protocol og de ville påstandene om gains ser det faktisk ikke så ille ut. Det er anderledes enn ditt vanlige kroppsbyggermagasin-program, men ikke radikalt forskjellig fra hvordan jeg selv eller mange som er mye større og sterkere enn meg trener (bortsett fra at jeg er glad å i avslutte øktene med speilpumping). Og dette er vel noe Thibs har stressa på forumet også, selv om språket i artiklene er litt... blæh.

Om ikke annet er videoene tøffe.

http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_body_training_muscle_anaconda/anaconda_protocol#i-bodybuilder-program/guidelines

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Get ready for "I, Bodybuilding"
« #35 : 17. januar 2010, 16:18 »
Jeg skjønner ikke greia helt. I de videoene tar de jo bare 3 og 3 reps. Det er vel ikke det ultimate for å bygge masse?

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Get ready for "I, Bodybuilding"
« #36 : 17. januar 2010, 18:49 »
Mye lavreps på styrkeløftere også. Finnes det noen rene folk som er større enn de største rene styrkeløfterne?
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Big-P

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 345
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 345

Born weak, die weak, live strong

Knebøy: 125 kg
Benkpress: 110 kg
Markløft: 160 kg
Militærpress: 55 kg

Utlogget larsman

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • Train hard, fight easy!
Sv: Get ready for "I, Bodybuilding"
« #38 : 07. februar 2010, 18:52 »
Nå har ikke jeg fått med meg hele bakgrunnen til konflikten mellom t-nation og Lyle McDonald, men Lyle slår meg som både smålig og bitter i forumpostene i tråden ovenfor...

Utlogget Big-P

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 345
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 345

Sv: Get ready for "I, Bodybuilding"
« #39 : 08. februar 2010, 15:03 »
Får vel bare se etterhvert hvordan det går for de som kjører I, bodybuilder med anacondaprotocol osv.

Sikkert noen på forumet her som skal prøve seg I bodybuildaa, men en egenmodifisert anacondaprotocol...
Born weak, die weak, live strong

Knebøy: 125 kg
Benkpress: 110 kg
Markløft: 160 kg
Militærpress: 55 kg

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Get ready for "I, Bodybuilding"
« #40 : 06. mars 2010, 14:10 »
Nå har ikke jeg fått med meg hele bakgrunnen til konflikten mellom t-nation og Lyle McDonald, men Lyle slår meg som både smålig og bitter i forumpostene i tråden ovenfor...
Han tar litt hardt i av og til, men han har mange gode poeng. Starten på denne konflikten beskriver McDonald i artikkelen "An objective comparison of chocolate milk and surge recovery", der han kommer frem til at det er mer eller mindre hipp som happ hva man bruker og at sjokolademelk var billigere.
http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/an-objective-comparison-of-chocolate-milk-and-surge-recovery.html
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget liffy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 259
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 259

  • Mindbuilder
Sv: Get ready for "I, Bodybuilding"
« #41 : 06. mars 2010, 14:49 »
Litt kjipt at tmuscle ikke sender til Norge pga gjentatte returer av varer pga våre kjære tollere Sad

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Get ready for "I, Bodybuilding"
« #42 : 06. mars 2010, 14:53 »
Litt kjipt at tmuscle ikke sender til Norge pga gjentatte returer av varer pga våre kjære tollere Sad

Tja vel ikke noe Biotest selger som du ikke finner tilsvarende til i Norge eller andre land i Europa.

Utlogget liffy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 259
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 259

  • Mindbuilder
Sv: Get ready for "I, Bodybuilding"
« #43 : 07. mars 2010, 00:15 »
Det er jo disse her Anaconda Protocol-produktene da...

Jaja, jeg kan jo selvfølgelig kombinere ting i hytt og pine og ende opp med et noenlunde tilsvarende heksebrygg, men det blir liksom ikke helt det samme Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!