Skrevet av Emne: Ville tilstander på reklamefronten på Tf.no  (Lest 6556 ganger)

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 478
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 478

Sv: Ville tilstander på reklamefronten på Tf.no
« #15 : 08. mars 2010, 21:07 »
Jeg kan bidra med mitt syn og det er at jeg aldri har tenkt over reklamene som irriterende eller negativt.

+1

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Ville tilstander på reklamefronten på Tf.no
« #16 : 08. mars 2010, 21:11 »
Vel, joda. Vi kan ikke nekte våre annonsører flahsing på annonsene, men vi kan nekte irriterende flashing. Det er flashing stort sett overalt på andre nettsteder, VG, Dagbladet, Dinside.no. Det tiltrekker seg oppmerksomhet (og noen ganger irritasjon som her... ) Hvorfor skal TF kjøre kun stillbilder når verden går fremover?

Det er mye man kan irritere seg over, hver dag når man står opp, skrur på radioen, TV, eller henter avisen ute i postkassen omgåes man med reklame. Jeg kaller flashende annonser (de stilrene) for stilige og innovative annonser, noen ganger når man holder musen over skjer det spesielle ting. Det er nok slikt mediebildet er blitt i 2010 og det må vi nok bare akseptere. Selv om det for noen er irriterende. Men jeg ser forskjell på stilren flashing og irriterende flashing.

Drar man mer penger inn i en bedrift så kommer det også brukerne til gode, bedre nettsider, bedre kvalitet, flere tjenester ++++. Og Iceberg, jeg vet at du har vært her siden nesten oppstart av forumet - og både du og jeg vet at det har skjedd drastiske ting her opp gjennom årene takket være annonsører som har bidrat med kapital. Det hadde ikke skjedd stort om det ikke var for annonsørene. TF har blitt en solid bedrift og vi har brukt enorme markedsmidler for å forbedre vårt produkt. Vi har også lansert et magasin som har innebært enorm risiko og mye penger for realisering.

Vi er takknemlige for alle innspill og vi hører alltid på brukerne våre. Vi skal ta dette til etterretning, og vi vil nekte annonser som har MYE støy og ikke er stilrene.

Når det gjelder spesialavtaler så har TF ingen spesiell tilknytning til en aktør som f.eks. PF som det nevnes. Her stiller alle likt og alle må betale for leie av annonseplass. Smiley

Jeg er enig i det aller meste du skriver, og jeg tror poenget mitt ble tatt slik det var ment. Som konstruktiv kritikk. Så blir det gjerne sånn at ting må settes litt på spissen når et poeng skal frem. Greit å få luftet det fra min side og dere har fått noen innspill som dere sikkert tar med dere videre på ferden.

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Ville tilstander på reklamefronten på Tf.no
« #17 : 08. mars 2010, 21:14 »
Jeg tror det som teller her er hva man gjør det til selv. Er man innstilt på at det skal være irriterende, så er det det. Derfor syns jeg at ansvaret for dette ligger på brukerne selv. Syns du dette er irriterende så bør du kanskje se på om du kan gjøre noe med det mentale, slik at du ikke irriterer deg så lett over ting?

Det er nok ikke alle som syns at det høres fornuftig ut eller tar konsekvensene av det, så da forblir det allikevel et "problem" for de som eier TF ved lavere kundetilfredshet hos en viss % av brukerne.

Det har faktisk ikke falt meg inn at reklamene kunne vekke irritasjon hos meg i de 5-6 årene jeg har vært bruker her.. rart at folk kan være så forskjellig.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget [TK]

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 392
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 392

  • There can be only one!
Sv: Ville tilstander på reklamefronten på Tf.no
« #18 : 08. mars 2010, 21:16 »
Altså... den GYMSHOP-annonsen er jo bare helt for jævlig. Den må bort. Tongue
Facts:
- 77\' modell,
- Trent siden mars 2003
- Morgenvekt: 104.5kg
- Høyde 180cm
- Bøy - Benk - Mark: 200 - 170 - 225 (belte + surringer)

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=4800.new#new

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Ville tilstander på reklamefronten på Tf.no
« #19 : 08. mars 2010, 21:17 »
Jeg tror det som teller her er hva man gjør det til selv. Er man innstilt på at det skal være irriterende, så er det det. Derfor syns jeg at ansvaret for dette ligger på brukerne selv. Syns du dette er irriterende så bør du kanskje se på om du kan gjøre noe med det mentale, slik at du ikke irriterer deg så lett over ting?

Det er nok ikke alle som syns at det høres fornuftig ut eller tar konsekvensene av det, så da forblir det allikevel et "problem" for de som eier TF ved lavere kundetilfredshet hos en viss % av brukerne.

Det har faktisk ikke falt meg inn at reklamene kunne vekke irritasjon hos meg i de 5-6 årene jeg har vært bruker her.. rart at folk kan være så forskjellig.

Ja det er klart at går man inn for å bli irritert så fikser man jo det...Men jeg håper ikke jeg er slik.
Vi er forskjellige og godt er det. Så er det vel også slik at kundemassen her er like forskjellig selv om de fleste av oss liker å løfte tunge ting. Men at reklamen har utviklet seg til å bli relativt agressiv nå kan vi kanskje være enige om?

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Ville tilstander på reklamefronten på Tf.no
« #20 : 08. mars 2010, 21:28 »
noen ganger når man holder musen over skjer det spesielle ting.

Sånne annonser liker jeg! Hvis man synes reklamen ser interessant ut, men er kun ett bilde, kan man bare dra pila over så får man mere info - Alle skulle vært sånn Smiley

Utlogget [TK]

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 392
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 392

  • There can be only one!
Sv: Ville tilstander på reklamefronten på Tf.no
« #21 : 08. mars 2010, 21:37 »
Forsåvidt enig. Så lenge pekeren må være over annonsen 1-2 sek før noe skjer.

Det absolutt værste jeg vet er annonser som spiller av video/lyd UTEN å spørre meg om lov først. Da skvetter jeg og blir forbanna.
Facts:
- 77\' modell,
- Trent siden mars 2003
- Morgenvekt: 104.5kg
- Høyde 180cm
- Bøy - Benk - Mark: 200 - 170 - 225 (belte + surringer)

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=4800.new#new

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Ville tilstander på reklamefronten på Tf.no
« #22 : 08. mars 2010, 21:47 »
Hva med å endre bredden på nettleseren slik at alle reklamene på høyre side forsvinner? Funker for min del.  Smiley

Utlogget Walgermo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 040
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 040

Raskere bruk av TF
« #23 : 16. april 2010, 09:52 »
For de som bruker Opera sin nettleser så er det en enkel måte å bruke TF mye raskere på!

MiniGuide til veldig rask TF med Opera:

1. Høyreklikk en plass på siden som ikke er bilde eller link.

2. Trykk på Blokker innhold.

3. Trykk på en av reklamene på siden.

4. Trykk fullfør.

Vanskligere er ikke det Smiley  CPU lasten reduseres kraftig.
Stevne:
372.5-260-330
Raw:
275-205-287,5


Landslagsløfter i Styrkeløft
____________________________________________________________________________

YouTube | Sjøholt AtletklubbLogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!