Skrevet av Emne: Burzum-Belus ute nå  (Lest 7959 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Burzum-Belus ute nå
« #45 : 26. mars 2010, 16:31 »
Tenker du på kubikkprisen på ved, som har vært veldig god i vinter?

Akkurat det jeg tenkte på ja Wink

Har det motivet du har på avataren din som t-skjorte forresten, hehehhe Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Hellbouncer

Sv: Burzum-Belus ute nå
« #46 : 27. mars 2010, 14:18 »
Folk som brenner stavkirker er faen meg avskum. De er som Taliban som sprengte buddhastatuen i Afghanistan, parasitter som bør skytes.

Voks opp og la historiske monument som er en del av Norges kultur og identitet, samme hvor lite man ønsker det, stå i fred.

Forøvrig er Dunkelheit en stilig sang.
Fantoft stavkirke var ikke en orginalstavkirke, men en rekonstruksjon av Fortun stavkirke. Den var basert på orginale deler og teorier om hvordan den opprinnelig kan ha vært. Det er den enda, pluss at den er blitt tilført mer historie som har fått internasjonal oppmerksomhet. Min påstand er at Fantoftstavkirke er mer verdt nå en den var i 1990.

http://no.wikipedia.org/wiki/Fantoft_stavkirke
Die trying

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Burzum-Belus ute nå
« #47 : 27. mars 2010, 21:17 »
Ja nei det var bra at Vikernes brant ned kirkene, spesielt Holmenkollen kapell... (Der dødde en brannmann)






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Sv: Burzum-Belus ute nå
« #48 : 27. mars 2010, 21:22 »
Hver fuckings tråd om Burzum trenger da ikke komme inn på kirkebrenning Tongue dere som ikke liker cdn kan gå og kose med bamsen deres og danse til homsepop så slipper dere skummel skriking og farlig brann Smiley
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


Utlogget Jeggs Kilogramsson

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

Sv: Burzum-Belus ute nå
« #49 : 27. mars 2010, 23:54 »
Hver fuckings tråd om Burzum trenger da ikke komme inn på kirkebrenning Tongue dere som ikke liker cdn kan gå og kose med bamsen deres og danse til homsepop så slipper dere skummel skriking og farlig brann Smiley

Ja, for hvis man ikke digger Burzum digger man med en gang "homsepop"...

Kos deg i skogen med sminken til mordi, teite nagler og ei feit goth-hore du kan spytte griseblodet ditt over...
Got pump?

Utlogget Hellbouncer

Sv: Burzum-Belus ute nå
« #50 : 28. mars 2010, 00:49 »
Syntes den nye platen var fin selv om jeg ikke har noe forhold til de eldre utgivelsene. Var veldig sen med å oppdage kvalitetene i dødmetall, men sjangeren har vokst på meg.
Die trying

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Burzum-Belus ute nå
« #51 : 28. mars 2010, 22:45 »
Personlig driter jeg langt i stavkirker, men når man veit godt fra før at det kommer til å bli brukt millioner av skattekroner på å bygge opp igjen, er det helt høl i skallen å tenne på.

Den dagen jeg tilfeldigvis møter en tulling med lighter og bensin ved kjerka, skal jeg dele ut deng så det rister grunnvollene til forfedra hans.
Jeg har en vag anelse om at støtten og sympatien rundt omkring på nettet ville vært større dersom disse folkene brant ned moskeer eller synagoger.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Burzum-Belus ute nå
« #52 : 29. mars 2010, 09:49 »
Jeg har en vag anelse om at støtten og sympatien rundt omkring på nettet ville vært større dersom disse folkene brant ned moskeer eller synagoger.

Det håper jeg virkelig ikke. Å brenne bygninger er ikke veien å gå uansett.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Burzum-Belus ute nå
« #53 : 29. mars 2010, 10:02 »
Det håper jeg virkelig ikke. Å brenne bygninger er ikke veien å gå uansett.
Der er vi hjertens enige.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Burzum-Belus ute nå
« #54 : 30. mars 2010, 00:58 »
Sitat fra: Fleksnes på 29. Mars 2010, 09:49
Det håper jeg virkelig ikke. Å brenne bygninger er ikke veien å gå uansett.

Der er vi hjertens enige.Der er vi hjertens enige.

Hva er dette? Fleksnes og Rulatoren når et høyere nivå, ser lyset sammen og inngår partnerskap? woot
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Burzum-Belus ute nå
« #55 : 30. mars 2010, 09:21 »
Vi er skilt, derav den konstante kranglingen. Vi blir aldri enig om foreldreretten til hamstern vi hadde sammen. Dessuten prøvern å kreve halve aksjeformuen min. ( eier 30% av statoil )
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Burzum-Belus ute nå
« #56 : 30. mars 2010, 09:36 »
Vi er skilt, derav den konstante kranglingen. Vi blir aldri enig om foreldreretten til hamstern vi hadde sammen. Dessuten prøvern å kreve halve aksjeformuen min. ( eier 30% av statoil )
Nettopp.  Den er snodig, den følelsen jeg får når jeg treffer Fleksnes i barnedåp, konfirmasjoner osv.  Vi unngår å sitte ved siden av hverandre ved bordet, men føler det usynlige båndet mellom oss likevel.

For øvrig synes jeg at Fleksnes kan gi slipp på de aksjene.  Han har jo fått min andel i det lukrative kjemilaboratoriet i Colombia.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Burzum-Belus ute nå
« #57 : 30. mars 2010, 12:48 »


For øvrig synes jeg at Fleksnes kan gi slipp på de aksjene.  Han har jo fått min andel i det lukrative kjemilaboratoriet i Colombia.

DET DER BYGDE VI SAMMEN FOR NTE GANG!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Gorbag

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Burzum-Belus ute nå
« #58 : 05. april 2010, 01:03 »
Fantoft stavkirke var ikke en orginalstavkirke, men en rekonstruksjon av Fortun stavkirke. Den var basert på orginale deler og teorier om hvordan den opprinnelig kan ha vært. Det er den enda, pluss at den er blitt tilført mer historie som har fått internasjonal oppmerksomhet. Min påstand er at Fantoftstavkirke er mer verdt nå en den var i 1990.

http://no.wikipedia.org/wiki/Fantoft_stavkirke
Som dere ser utifra dette bildet er ikkje fantoft i nærheten av å vere slik den opprinnelig var.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/34/Fortun_old.jpg

forklaringen følger her
http://nrk.no/sfj/leksikon/index.php/Fortun_stavkyrkje_til_Fantoft

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!