Skrevet av Emne: svak jenta 100 kg i mark, begynna å gå frammover :)  (Lest 7746 ganger)

Utlogget LaGringa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 57

Sv:RYP.
« #30 : 13. mai 2010, 11:45 »
3. økta blei gjort her om dagen , nedtrekken gjekk betre, men framleis ganske tung. Hadde litt problem med marken grunna varmt treningslokale og ikkje magnesium gjorde at eg måtte ta nytt grep 3 (!) gonga.
Fekk ikkje tatt knebøy p.g.a var fjortiss samling på den eine knebøy stativet som fannst der. Men, hadde ikkje tid til å venta heller, var på ein 1,5 t pause mellom dobbel vakta i frå 8-21. 
Smiley  (:

Utlogget LaGringa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 57

Sv:ryp
« #31 : 13. mai 2010, 11:52 »
veke 3, økt 1

Alle settene har 10 rep

Knebøy
2*40 kg

Mark
1*67,5kg

Nedtrekk
2*40 kg

Skråbenk
3*11 kg

Skulderpress
2*8kg

Bicepscurl
1*8 kg
1*8 kg, 5 rep (gjekk ikkje meir)

Franskpress
2* 2o kg

gløymte roing bredt grep..  litt irriterandes!  Embarrassed
Smiley  (:

Utlogget LaGringa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 57

Sv: ryp
« #32 : 18. mai 2010, 23:54 »
veke 4, treniing 1

Knebøy
3* 40 kg, 5 rep

Mark
2* 70 kg, 5 rep

skråbenk
4* 12,5, 5 rep

nedtrekk
2*40 kg, 5 rep

roing
2* 35 kg, 5 rep

skuderpress
2* 8 kg, 5 rep

bicepscurl
2*8 kg

franskpress
2* 20 kg

Alt gjekk veldig greit idag. avslutta litt med hyper extation, dips og hammercurls.. ca 2-3 sett på kvar .
Smiley  (:

Utlogget LaGringa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 57

trening 2, kondisjon
4-5 km jogg i skauen.. leggane var meeeget tunge, løye med da, årets fyrste joggetur.. Tongue like helst å gå , men forandring fryder jo i blandt Smiley
Smiley  (:

Utlogget LaGringa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 57

Sv: ryp
« #34 : 23. mai 2010, 23:34 »
trening 3, veke 4

knebøy
3* 45 kg, 5 rep

Beinpress
2* 100 kg, 8-10 rep
1*140 kg, 1 rep lett sku berre nett prøva, er ikkje so lenge sidan eg persa med 100 kg.
og samma på 160 kg, men då sa da stopp. om nokre veke maybe Smiley

Roing breidt grep
2* 20 kg, 15 rep

prøvde ogpå litt farmers, var meiningen å persa, men var nok litt gåen etter bein settene, prøvde på 67 kg pr hånd, (har berre hatt 62 kg pr hånd før). skal gå i neraste framtid.

Mark
2*75 kg, 5 rep

Skulderpress
1* 10 kg manuala, 10 rep
1* 10 kg, 8 rep
1* 10 kg, 5 rep

Bicepscurl / hamercurl
3 * 5- 7,5 kg, 5-15 rep

Franskpress
1* 25 kg , 2 rep
1* 25 kg , 1 rep
1* 15 kg, 15 rep

Dips
10 rep

Planken
2 sett a 30 sek og 1 min¨

blei eit litt utradisjonell ryp trening i dag, gløymte talene mine heima, so tok berre sånn ca.
Smiley  (:

Utlogget zcorpione

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 182

  • 1.80 , 107,5 kg, ren og pen..
veldig bra, trener selv sammen med ei som trene jevnt.....hun er 150 høy og ca 48 kg. hun har vel pers på 105kg i mark ......rimelig sterkt av henne.

så det er bare å kjøre på Wink 
Sterk er relativt...

Utlogget LaGringa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 57

veldig bra, trener selv sammen med ei som trene jevnt.....hun er 150 høy og ca 48 kg. hun har vel pers på 105kg i mark ......rimelig sterkt av henne.

så det er bare å kjøre på Wink 

Takk Smiley var ikkje gale da,  har merka at eg har hatt god økning sidan januar når eg berre fekk trent jevnt. 2-4 gonge i veka:)

 Satse på å forsetta med øka ei stund til før eg stagnerer litt. Har mykje å henta på "afrika" beina mine,  dei hadde dog aldri blitt trent noko særlig foruten fotball. Fannst ikkje so mykje styrke i dei, men da har kommt seg veldigt.
Smiley  (:

Utlogget LaGringa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 57

igår, tirsdag. tur i skauen på 1,5 time. og i dag, fjell tur på ca 1-1,5time. Men kjenner at har skikkelig abstinens på styrketrenig! Smiley får "pumpa litt" imårra og helga..
Smiley  (:

Utlogget LaGringa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 57

prøvde å ta eit ryggbilde for 2 veke sia, blei ikkje so kanon, skal ta nye i neraste framtid, men sjiten på speilet kom bra fram  :Smiley
Smiley  (:

Utlogget LaGringa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 57

Tok ei økt i kveld :

Beinpress skrå
3 sett, 8 rep,

Knebøy
4* 40 kg, 8 rep

Mark
litt lett, teknikk øvelse

Beinpress rett ut
2 sett, 70 kg, 8 rep
hyper extation
2 sett, 15 rep

Militærpress ståandes
2* 20 kg, 8 rep

Skulderpress
1* 12kg manuala, 5 rep
4* 10 kg manuala, 5 rep

Hammercurl
2* 7 kg manuala, 8 rep

Bicepscurl
2* 7kg manuala, 8 reps

Tricepspress sittandes
2* 15kg, 8 rep

Roing
2* 25 kg, 10 rep

Sidehev
2* 10 reps, trur da var med 5 kg manuala. ( føles ut som armen knekk i albueleddet, spesielt ) :p

Skulder øvelse, bakside.
2* 7,5 kg manuala, 10 rep

Planken
3* 30-40 sek.

Dips
1* 10 rep

mageøvelse, 3 sett

Blei ei litt vimsete trening ikveld, sporte heilt av RYP programmet Smiley tar da igjenn later! God helg Smiley
Smiley  (:

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

100 kg i markløft klarer ikke svake jenter vettu! Wink Så svak er du absolutt ikke. Har du noen mål innen styrke du sikter på?

Utlogget LaGringa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 57

100 kg i markløft klarer ikke svake jenter vettu! Wink Så svak er du absolutt ikke. Har du noen mål innen styrke du sikter på?

hehe, går jo rette vegen, men føler meg vel litt svak fordiom.. :Smiley 
Mål og mål, har jo lyst å øka jevnt og trutt.

Del mål til bøyen er mi eiga vekt, so no er 62-63 kg i løpet av sommaren vertfall.  I mark håpe eg at 120 skal gå i løpet av sommaren, og langsiktig, skal 160 kg opp.  Pull ups er vel målet å klara 5, har nett klart del målet og da var 1.. Smiley

Når du skal på stevne då? har vore inne og glodd litt Wink
Smiley  (:

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

hehe, går jo rette vegen, men føler meg vel litt svak fordiom.. :Smiley 
Mål og mål, har jo lyst å øka jevnt og trutt.

Del mål til bøyen er mi eiga vekt, so no er 62-63 kg i løpet av sommaren vertfall.  I mark håpe eg at 120 skal gå i løpet av sommaren, og langsiktig, skal 160 kg opp.  Pull ups er vel målet å klara 5, har nett klart del målet og da var 1.. Smiley

Når du skal på stevne då? har vore inne og glodd litt Wink
Tøffe mål, med de er absolutt oppnåelig. Har du vurdert å prøve et styrkeløftprogram? Å trene program er den sikreste veien til progresjon. Og ettersom du vil bli sterk i bøy og mark anbefaler jeg virkelig å teste ut et styrkeløftprogram Smiley Jeg har selv hadd veldig bra progresjon med både Dietmar og Sheiko.

Neste stevne for min del blir 19. juni Cheesy

Utlogget LaGringa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 57

Tøffe mål, med de er absolutt oppnåelig. Har du vurdert å prøve et styrkeløftprogram? Å trene program er den sikreste veien til progresjon. Og ettersom du vil bli sterk i bøy og mark anbefaler jeg virkelig å teste ut et styrkeløftprogram Smiley Jeg har selv hadd veldig bra progresjon med både Dietmar og Sheiko.

Neste stevne for min del blir 19. juni Cheesy

Jodå, men dei må gå.. *optimistisk* Smiley Veit med meg sjølv at Beina må vertfall jobbast mykje med, dei heng litt etter..

Spennandes! Begynna å nerma seg då, kontroll på formen? Var da - 67 kg du skulle stilla? Smiley

Skal ha ei veke til med Ryp fyrst, og ei veka med sol, ogso nytt programm igjen, so takker meget for tipset. Har ikkje so veldig greia på  programm so innspel og erfaringar blir satt stor pris på Smiley
Smiley  (:

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Jodå, men dei må gå.. *optimistisk* Smiley Veit med meg sjølv at Beina må vertfall jobbast mykje med, dei heng litt etter..

Spennandes! Begynna å nerma seg då, kontroll på formen? Var da - 67 kg du skulle stilla? Smiley

Skal ha ei veke til med Ryp fyrst, og ei veka med sol, ogso nytt programm igjen, so takker meget for tipset. Har ikkje so veldig greia på  programm so innspel og erfaringar blir satt stor pris på Smiley
Ryp er et bra nybegynnerprogram, men jeg vil ikke anbefale det videre. Sjekk ut Dietmar her: http://www.styrkeloft.no/treningsprogram. Se om det er noe du kan like og prøve det Smiley Det finnes mange varianter der ute, men de som ligger på styrkeloft.no er standardprogrammene. Med et styrkeløftprogram vil du nok få masse god beintrening også Smiley Bøyvarianter tre ganger i uka. Bare spør om det er noe du lurer på ang. program Smiley

Jeg løfter i -67,5 ja. Føler formen er veldig god så jeg tror Nasjonalt blir et bra stevne for min del. Er bare litt nervøs mtp at det er første stevnet med utstyr. Men jeg presterer som regel enda bedre med mange tilskuere, så det går nok bra likevel Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!