Skrevet av Emne: Trenger hjeeelp!!!  (Lest 732 ganger)

Angelhoney

  • Gjest
Trenger hjeeelp!!!
« : 12. mars 2010, 19:23 »
slett







Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Trenger hjeeelp!!!
« #1 : 12. mars 2010, 19:28 »
5-7 liter vann? Det var da voldsomt, tror ikke kroppen har godt av så mye vann i lengden. Ellers må du nesten vente på svar fra noen litt mer kyndig enn meg...

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Trenger hjeeelp!!!
« #2 : 12. mars 2010, 23:25 »
Å kutte ned på vanndrikkingen er en god start. Du trenger ikke mer enn 2-3 liter vann om dagen (og du får i deg rundt 1 liter vann gjennom maten du spiser) når du er så lite aktiv. En del av overvekten din er nok bare vann som er absorbert i muskelcellene.

Er målet å gå ned i vekt, ville jeg ha prioritert kondisjon fremfor styrke. Begynn med styrketrening når du føler at vekta er på et akseptabelt nivå. Det er nå mitt råd, sikkert mange på forumet som er uenig i det, men jeg tørr å påstå at jeg vet en god del om det å gå ned i vekt (ufrivillig, vel og merke :Smiley).

Gange er vel og bra, men for at det skal ha noe særlig effekt, må du gå mer enn en time. Begynn heller med løping, eller eventuelt spinning. Ta det rolig i starten hvis du skal løpe, og skaff deg noen skikkelige løpesko og unngå hardt underlag, som tredemølle og asfalt, så du slipper belastningsskader. Det finnes sikkert mange andre aktiviteter også, velg det du trives med best, så blir det lettere å motivere seg til å reise seg opp av sofaen... men husk at om du ikke har det vondt og jævlig når du trener kondisjon, så trener du ikke hardt nok. Tongue

Når det gjelder kosthold, overlater jeg det til noen andre.

Lykke til.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!