Skrevet av Emne: Hvilken utdannelse har du (/holder du på med), og hva evnt. jobber du som nå?  (Lest 52173 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
har til og med samme sveisen;-)

Grunnen til at jeg spurte er at det var en lege/sanitet på Hjk som var veldig pro-Macgyver. Men jeg ser at du er en del høyere enn han Smiley
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Grunnen til at jeg spurte er at det var en lege/sanitet på Hjk som var veldig pro-Macgyver. Men jeg ser at du er en del høyere enn han Smiley

ja, nå har vel alle innenfor gjerdet Macgyver sveis, så man må lete etter andre atributter! Trønderdialekt blir også altfor lite spesifikt Wink
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Hvem er det som ikke gir deg gode tilbakemeldinger da? Kompiser med tanken "snut er ut", eller har du fucket opp for deg selv? Er jo ikke tvil om at det trengs flere politifolk her i landet. Selv om lønn og fremtidsutsiktene akkurat nå kunne vært bedre.

Ja det er litt førstnemte du nemner.. Hehe.. Men vi får se..
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Blir vell noe sånt som adjunkt (med opprykk) etter et par tre år mer på benken. Så blir det enten master i skoleledelse eller etterutdanning i rådgiving når jeg er ferdig med småbarnsperioden. Kjekt å være vanlig lærer når man har små barn å passe på..
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget stovland123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Studerer på akademiet for personlig trening for å bli PT. Ellers har jeg søkt på både BI - siviløkonom og politihøgskolen. To vidt forskjellige typer utdannelser så må virkelig i tenkeboksen. Prioriterer at jobben er givende og at det faktisk er noe jeg VIRKELIG trives med fremfor alt annet.

Uten å dømme deg på forhånd, føler du at du er på rett spor når du velger så forskjellige ting?

Selv studerer jeg Eiendomsmegling på Handelshøyskolen BI og trives greit med det, kommer nok til å bygge på med en lederutdanning i fremtiden, for å lettere kunne gå over f.eks. til å lede et foretak.

Utlogget stovland123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Med tanke på framtidige lån så anbefaler jeg ikke PT da det er provansjonsbasert og du ikke får lån. Så er jo en grei jobb å ha som ekstra inntekt når man trenger det. Par PT timer i uka eller helgene så er det ekstra cash!

Så f.eks. en Eiendomsmegler med full provisjonslønn, som tjener 1 mill i året, får ikke lån? Hm.

Utlogget stovland123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Hvordan sletter jeg denne?

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Studerer for tiden markedskommunikasjon på BI Trondheim, men kan ikke si jeg kan tenke meg å jobbe med det resten av livet, så søker nok politihøgskolen om et par år, og fortsetter i telefonsalg/dørsalg jobben jeg har nå Smiley

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Studerer for tiden markedskommunikasjon på BI Trondheim, men kan ikke si jeg kan tenke meg å jobbe med det resten av livet...

Hvordan trives du med markedskommunikasjons-studiet, eller hvordan syns du det er? (om du ser bort ifra at du tenker på et studie-skifte).

Oppfordring til alle andre; kom med din situasjon! Smiley
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Hvordan trives du med markedskommunikasjons-studiet, eller hvordan syns du det er? (om du ser bort ifra at du tenker på et studie-skifte).

Oppfordring til alle andre; kom med din situasjon! Smiley

Jeg trives veldig bra, men rent faglig mener jeg det er altfor mye fokus på teorier, og hvordan få en bra karakter. Hele undervisningen er kun rettet mot å få en god karakter i fagene, og for meg mister jeg da utrolig mye motivasjon, som er noe av grunnen til at jeg søker phs ved senere.

Overall syntes jeg BI studenter er veldig seriøse rent faglig, men med svært liten interesse av å gjøre ting utenfor pensum, at man rett og slett går for gode karakterer og ikke det å faktisk lære ting... Min mening!

Utlogget Suzuki- babe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 40

Fremdeles siste år på Ergoterapeut- utdannelsen ved Høyskolen i Sør- Trøndelag. Begynner å se enden nååå straks Tongue

Holder på med "spesialiseringen" min som tydeligvis blir litt fysio- rettet da jeg holder på med et prosjekt innen fysisk aktivitet og arbeidshelse (etter den nye paragrafen i arbeidsmiljøloven om at enhver arbeidsgiver er pliktet til å se på muligheter og vurdere trening tilrettelagt i arbeidstiden). Prosjektet mitt (sammen med to andre) er å få deltakere ved en arbeidsmarketsbedrift til å ha det morro og ha lyst til å fortsette med fysisk aktivitet Smiley


Mulig jeg går videre med fysisk aktivitet i et folkehelseperspektiv som Bacheloroppgave etter at prosjektet er avsluttet 7 mars Smiley

Om noen har et knallgodt forslag til bachelor, så let me know!
-Hondababen, 26 år.

Kjører SUZUKI GSXR 750, K6 Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!