Skrevet av Emne: ALR Jungle warfare + Evo-stack  (Lest 16891 ganger)

Utlogget vali_ent

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

ALR Jungle warfare + Evo-stack
« : 16. mars 2010, 16:45 »
Etter å ha glodd i ukesvis på den ene boksen JW jeg hadde stående, og samtidig lest det meste som er å lese ang JW valgte jeg å prøve den ut, tilsammen med Evo-stacken til ALRI som jeg leser mye bra om.

Dette består da totalt av Jungle warfare,Badass mass , Pro anabol og Restore + en ekstra boks Jungle warfare som jeg da tar totalt i 8 uker, istedetfor 4 som er i Evo-stacken.

Dette skal gå over totalt 10 uker og jeg har begynt på andre uka nå.

Leser så mye forskjellig om produktene til ALRI og da spesielt Jungle warfare, så her vil det komme en ærlig anmeldelse av produktet/produktene.

Etter at Jungle warfare ble trukket fra salg i sverige har mmsports i sverige testet JW og det er ikke funnet spor av AAS, dette står det mer om på sidene deres.

Kommentarer og innspill mottas gjerne, men av erfaringer fra tidligere forum jeg har vært med i (bil,båtforum etcetc) har jeg erfart at det sitter enormt mange bedrevitere rundt forbi, har dere noe konstruktivt å komme med så gjerne, hvis ikke send meg en innboks eller ta lunch  Smiley

Uke 1:
Følger skjemaet, 3 piller daglig sammen med måltid. Da JW er 17- a methyl alkylert tar jeg disse sammen med en dæsj tran/olje så levra ikke skal bli furten. 
Det er fortsatt tidlig i programmet så de store virkningene har jeg ikke sett noe til, (JW merker man først rundt uke 3-4 ifølge andre)

Men noen virkninger/bivirkninger har det allikevel vært:
*Jeg drømmer mye mer enn tidligere, ofte brutale eller skremmende drømmer!  Undecided , dog jeg sover mye bedre enn tidligere og føler meg mye mer uthvilt.

*Lettere hodepine merkes hvis jeg ikke drikker nok vann, men pøser på med vann som jeg alltid har gjort gjennom hele dagen så dette er minimalt.

Treningsmessig har jeg ikke merket de store "løftene", selvom øktene er spesielt gode for tiden, og viljestyrken stor. Om dette har noe med JW eller om det er jeg som er våryr vet jeg ikke.

Dette var uke 1, kommer med oppdatering etter hver uke med mindre det skulle være noen store nyheter underveis.

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: ALR Jungle warfare + Evo-stack
« #1 : 16. mars 2010, 16:52 »
artig å følge med på , men mener bestemt at bad ass og JW er pro-hormoner, vær forsiktig.
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget vali_ent

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: ALR Jungle warfare + Evo-stack
« #2 : 16. mars 2010, 16:56 »
Tar forhåndsregler så dette skal nok gå fint, merker jeg noe skummelt blir det kutt. Legesjekk etter de 10 ukene blir det også .

Har ikke lest noe spesielt skummelt om BAM faktisk, men har du noen linker kunne du kanskje PM meg dem?

Grunnen til at jeg poster dette her er fordi det ikke finnes noen anmeldelser av produktet her på berget, kun kommentarer fra folk som har lest rapporten til denne såkalte "legen", denne legen virker ikke helt troverdig, men for all del, jeg leste rapporten og den er friskt i minnet.

Utlogget vali_ent

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: ALR Jungle warfare + Evo-stack
« #3 : 22. mars 2010, 16:03 »
2 uke ferdig, så da er jeg igang med 3 uke. Begynner også på Bad ass mass denne uken.

Doseringer blir da :
 3 kapsler JW fordelt utover dagen, taes med måltid.
 2 kapsler BAM ,1 om morgen og en om kveld.


Fortsatt lite nytt å melde ang effekt, litt tidlig ennå tror jeg. Ingen merkbare økninger i øvelser, søvn fortsatt god (de verste drømmene virker å avta ) + et par kviser. Har tidligere vært veldig lite plaget med kviser så det er nok garantert pga JW, men har kun vært et par små så ingen big deal.
Personer som har hatt større problemer med dette tidligere vil nok få en større bivirkning enn hva jeg har fått.

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: ALR Jungle warfare + Evo-stack
« #4 : 23. mars 2010, 00:57 »
Litt kjedelig å egentlig ikke ha merket noe effekt etter 2 uker da. Hadde en gang vurdert å teste samme stacken, men tror jeg bare skal droppe det.

Utlogget vali_ent

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: ALR Jungle warfare + Evo-stack
« #5 : 24. mars 2010, 16:14 »
Tja, jeg ventet egentlig ikke stort annet, effekten kommer på slutten av første boks med JW leser jeg de fleste skriver, derfor anbefales det visstnok å kjøre 2 bokser noe jeg valgte å gjøre.
Så får jeg bare smøre meg med tålmodighet Smiley , håper på en eller annen effekt innen de neste 2 ukene.

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: ALR Jungle warfare + Evo-stack
« #6 : 24. mars 2010, 23:56 »
Du får holde oss oppdatert, så vet jeg om det er noe vits i å sprette de boksene jeg har eller ikke. Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: ALR Jungle warfare + Evo-stack
« #7 : 25. mars 2010, 23:09 »
Ikke hold oss oppdatert.

Hvorvidt du har virkning eller bivirkning av et dårlig hormon-produkt som ikke er lovlig for salg i norge er ikke interessant.

Hvis du skal bruke ting som kan skade levra di og gi deg bivirkninger som senker din egen testoproduksjon, så kan du like gjerne bruke skikkelige saker som VIRKER positivt i tillegg... *ler*

Nei, jeg anbefaler deg ikke å bruke steroider, men jeg skjønner ikke hva som er formålet med å bruke noe som er like ulovlig i norge som steroider, men som virker dårligere og som har de samme bivirkningene...

Utlogget vali_ent

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: ALR Jungle warfare + Evo-stack
« #8 : 25. mars 2010, 23:15 »
Se der ja, det måtte jo komme.

Leser man kjapt gjennom kosttilskudd delen av forumet her er vel over 50% av postene myntet på tilskudd som ikke selges her på berget.

Men du har rett, jeg skal ikke holde DEG oppdatert, hvis DU lar være å klikke på innlegget Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: ALR Jungle warfare + Evo-stack
« #9 : 26. mars 2010, 07:22 »
Selvfølgelig lurer unge, dumme menn på om det fins noe magisk der ute som de bør bruke.

Den vonde sannheten er at det ike fins ETT av produktene som er verdt det.

Og når disse unge menn spør, så får de den beskjeden, på samme måte som du.

Personlige erfaringer og utprøving av dop eller tilskudd som grenser opp mot det ER ikke tillatt her.

Det trengs ikke.

Skriv kurblogg på steroider.net eller ett freakforum.

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: ALR Jungle warfare + Evo-stack
« #10 : 15. april 2010, 13:51 »
Hvordan går prosjektet? Blir det noe fremgang?
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!