Skrevet av Emne: Blir kvinner maskuline av styrketrening?  (Lest 28973 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #30 : 17. mars 2010, 19:35 »
Vil bare legge ut eksempel på jente som er enda større. Store biceps.. Men som i mine øyne fortsatt er ganske søt og feminin.


Ganske pen dame dette, ja, men puppene er borte og det er jo ikke feminint. Hun ser ut som en krympet Arnold ser vi av bildet. Kuttet av ved hofta og halsen og man kunne ikke tippet kjønnet. Sannsynligvis er det en kvise på ryggen vi ikke ser også?

Når det gjelder dama i artikkelen så synes jeg også hun ser maskulin ut. Jeg ser det på ansiktet, men klarer ikke å poengtere hva det er. Synes også hendene oser mann, ikke bare armene. I framtiden bør slike reportasjer ha med bilder av norske vektløfterjenter, styrkeløftjenter eller i alle fall damer som troverdig kan si at man aldri har rørt doping.

Ellers blir selvsagt ikke damer maskuline av vekttrening, men de blir utrolig fort maskuline av dop. Spesielt når man skal ha kunstig lav kroppsfettprosent i tillegg.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Nimy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 124
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 124

Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #31 : 17. mars 2010, 19:41 »
Personlig mener jeg dama i artikkelen er en smule over hva som kan kalles feminint...
Når du kan se muskelfibrene i brystet og skuldrene, six-packen og kraftige blodårer over bicepsen blir det bare for drøyt..
Men samme jenta minus 3-5 kg muskler og litt høyere fettprosent hadde hvert knall  Grin
Bøy:   240x1
Benk: 190x1
Mark: 270x1

93-modell, 97kg & 187cm.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #32 : 17. mars 2010, 19:53 »
Det siste bildet der..jeg forstår bare ikke helt hva som er tennende med en mannekropp? Om man legger et ark som dekker rompa og beina, og et som dekker ansiktet, så hadde man ikke sett at det var ei kvinne, som Einar sier.(Må selvsagt tilføye at jenta var ganske pen) Jenter må gjerne ha muskler, og gjerne mye muskler, på rett plass, rompe, lår spesielt, triceps gjør heller ikke noe, men når armene ser ut som armene til en blikkenslager, og puppene er ikke-eksisterende, og til og med rompa begynner å få manne-cut form, da kan man jo spekulere i om "dominatrix/femdom" teorien min er korrekt, eller om man rett og slett er homofil?

Bodyfitnessdamer/fitnessdamer off season synes jeg kan ha perfekte kropper. Bodybuilderdamer, allà de som driver profesjonelt, no thank you.

http://www.hardbody.com/news/wp-content/uploads/2009/05/msanthony.jpg

Der har vi en sexy og muskulløs kropp MED kvinnelige former.
Sa brura

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #33 : 17. mars 2010, 19:56 »
Når det gjelder det siste bildet her; har det falt dere inn at enkelte jenter faktisk er ekstremt småbrysta? Hun her er helt tydelig ei av disse jentene ...

Hun har forresten en typisk kvinnelig lang rumpe ...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #34 : 17. mars 2010, 20:08 »
Det siste bildet der..jeg forstår bare ikke helt hva som er tennende med en mannekropp? Om man legger et ark som dekker rompa og beina, og et som dekker ansiktet, så hadde man ikke sett at det var ei kvinne, som Einar sier.(Må selvsagt tilføye at jenta var ganske pen) Jenter må gjerne ha muskler, og gjerne mye muskler, på rett plass, rompe, lår spesielt, triceps gjør heller ikke noe, men når armene ser ut som armene til en blikkenslager, og puppene er ikke-eksisterende, og til og med rompa begynner å få manne-cut form, da kan man jo spekulere i om "dominatrix/femdom" teorien min er korrekt, eller om man rett og slett er homofil?

Jeg må nesten bare le litt av dette. Legger man ark over alt utenom overarmen til enhver kar eller jente som har litt muskler vil det være vanskelig å si kjønnet. Er jo hodet, ansiktet, bryster, rumpe og lår ivertfall jeg tenner mest på ved jenter. Hadde jeg møtt denne jenta ville jeg ikke tenkt at hun så ut som en mann. Synes heller ikke jenter skal være redde for å få muskler.

Men er enige at Mr.Olympia "jentene" ikke er særlig verken feminine eller sexy. Men det er heller ikke proffe kvinnelige byggere vi snakker om her.

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #35 : 17. mars 2010, 20:10 »



Milde himmel.... det må være min feminine side og eventuelle bifile og Sub'ete sexuelle legning som da gjør at jeg foretrekker denne småbrystede og veltrente lekkerbiskenen fremfor ei typisk norsk utrent valkejente....

At enkelte jenter er småbrystede finner jeg faktisk ganske sexy... og så pen som hun her var, så var hele pakken bare lekker!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #36 : 17. mars 2010, 20:12 »
Jeg må nesten bare le litt av dette. Legger man ark over alt utenom overarmen til enhver kar eller jente som har litt muskler vil det være vanskelig å si kjønnet. Er jo hodet, ansiktet, bryster, rumpe og lår ivertfall jeg tenner mest på ved jenter. Hadde jeg møtt denne jenta ville jeg ikke tenkt at hun så ut som en mann. Synes heller ikke jenter skal være redde for å få muskler.

Men er enige at Mr.Olympia "jentene" ikke er særlig verken feminine eller sexy. Men det er heller ikke proffe kvinnelige byggere vi snakker om her.

Joda, hvis du synes 40cm overarmer med blodåre, rippa kasse og 6pack er sexy på jenter, så for all del. Jeg bestemmer ikke hva andre skal tenne på. Men for meg er det ikke blodårer, rippa kasse, shredded gluteus og steinhard sixpack som får lille Himmler til å reise seg. Men sterke, veltrente jenter som fortsatt faller inn under kategorien hunkjønn, synes jeg er flott.

Det bildet Egil tenner på er ikke pent, dette derimot, er ei sexy, chunky og veltrent jente. Bare hold en hånd over transvestittansiktet.  biggrin

http://superfreshkids.files.wordpress.com/2007/11/jo.jpg

Ehh..edit: Ser nå at siden heter superfreshKIDS, wtf? Jeg lover at det er ei voksen dame, det er ikke en pedoside, eller jo, det kan godt hende det er, men det er ikke et pedo-bilde i hvert fall!
Sa brura

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #37 : 17. mars 2010, 20:26 »
Milde himmel.... det må være min feminine side og eventuelle bifile og Sub'ete sexuelle legning som da gjør at jeg foretrekker denne småbrystede og veltrente lekkerbiskenen fremfor ei typisk norsk utrent valkejente....

At enkelte jenter er småbrystede finner jeg faktisk ganske sexy... og så pen som hun her var, så var hele pakken bare lekker!

Utrolig sant!! Store bryster er livsfarlig og oppskrytt, ser fantastisk bra ut til de tar av seg den helvettesskapte push-up jekken.............

Veldig pen jente som er avbildet selvom hun har litt for mye masse og er litt for rippet dersom det skulle vært den perfekte kvinnen i hodet mitt, men for all del, hadde blitt småforelsket om jeg hadde møtt denne lekkerbisken på gymmet Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #38 : 17. mars 2010, 20:28 »
jeg tror at flere ville fått hakeslepp om de hadde møtt Heidi Vallée, Vibeke hermansen, kristine weber, annkristine rode klemo, marthe sundby og flere av de som på bilder kan se harde og "maskuline" ut... de fleste av disse jentene er så flotte at vanlige jenter blekner ved siden av dem...

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #39 : 17. mars 2010, 20:32 »
jeg tror at flere fille fått hakeslepp om de hadde møtt Heidi Vallée, Vibeke hermansen, kristine weber, annkristine rode klemo, marthe sundby og flere av de som på bilder kan se harde og "maskuline" ut... de fleste av disse jentene er så flotte at vanlige jenter blekner ved siden av dem...
WORD !

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #40 : 17. mars 2010, 20:37 »
jeg tror at flere ville fått hakeslepp om de hadde møtt Heidi Vallée, Vibeke hermansen, kristine weber, annkristine rode klemo, marthe sundby og flere av de som på bilder kan se harde og "maskuline" ut... de fleste av disse jentene er så flotte at vanlige jenter blekner ved siden av dem...

Alle de jentene du nevner der er pene og har fine kropper. Personlig synes jeg kanskje de ser bedre ut offseason, men meg om det. De ser bra ut. Men vi diskuterte ikke godt trente damer, for det er alle enige om at ser bra ut.

Alikvel skal vi gjøre en liten gjennomgang Egil.



Du synes altså dette er bedre enn..


Dette



For hun hadde valker og sånn..

En gang til, bare så vi er enige. Du synes altså DETTE..



Er mer sexy enn dette..?




 Grin Jeg bare flipper me rei

Sa brura

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #41 : 17. mars 2010, 20:40 »
Unknown...................  :Smiley

Jeg tror Egil mente at DETTE:



Er 1000 ganger bedre enn DETTE:


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #42 : 17. mars 2010, 20:43 »
Neei, really?
Cheesy
Sa brura

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #43 : 17. mars 2010, 20:44 »
Det står ingen steder at vi snakker om freaks fulle av varer og i konkurranseform og med blodårer sprettende ut.
det er snakk om damer som driver med styrketrening.

da snakker vi nok neppe om grøftevandring og ekstremtilfeller, men nettopp om de mest veltrente flotte damene vi kan risikere å finne i norge feks... da rimer den lista med navn jeg kom med. FOr mer veltrente enter enn disse finner du ikke mange av nr vi snakker muskulatur osv... (tenker ikke løpsstyrke osv) Smiley

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Blir kvinner maskuline av styrketrening?
« #44 : 17. mars 2010, 20:58 »
Det står ingen steder at vi snakker om freaks fulle av varer og i konkurranseform og med blodårer sprettende ut.
det er snakk om damer som driver med styrketrening.

da snakker vi nok neppe om grøftevandring og ekstremtilfeller, men nettopp om de mest veltrente flotte damene vi kan risikere å finne i norge feks... da rimer den lista med navn jeg kom med. FOr mer veltrente enter enn disse finner du ikke mange av nr vi snakker muskulatur osv... (tenker ikke løpsstyrke osv) Smiley

Ok, men da tror jeg at jeg forstår.
Du mener altså at du synes dette..



er mer sexy enn dette..?



Wink


Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!