Skrevet av Emne: Spørsmål ang. Linser!  (Lest 1456 ganger)

Utlogget VisioN

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 176
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 176

  • Baseøvelser
Spørsmål ang. Linser!
« : 20. mars 2010, 15:12 »
Hei, jeg har linser, altså farge linser. (red devil)

Men, jeg har gitt bort den ene til kjæresten min, så vi bruker en hver.. Kan jeg bruke den linsa ho har? Eller det dette dumt? Vil bruke 2 linser se...

Tenkte på bakterier osv.

Utlogget PerStig

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Spørsmål ang. Linser!
« #1 : 20. mars 2010, 17:21 »
Jeg tror det er dumt! biggrin

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: Spørsmål ang. Linser!
« #2 : 20. mars 2010, 17:37 »
Skal vel gå greit om du skyller de i saltvann(Den vesken som er i esken linsene lå i, evt. om du har annen... Røde linser er noe du går med til hverdags?
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget VisioN

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 176
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 176

  • Baseøvelser
Sv: Spørsmål ang. Linser!
« #3 : 22. mars 2010, 14:46 »
Har dem på noen ganger, er bare for effektens skyld Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Spørsmål ang. Linser!
« #4 : 22. mars 2010, 16:22 »
Hva slags effekt får du av dette? Siden dette er ett treningsforum, regner jeg med at du får en eller annen effekt treningsmessig.

Tar du mer i benken når du har linsene på?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Jeggs Kilogramsson

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

Sv: Spørsmål ang. Linser!
« #5 : 22. mars 2010, 18:01 »
Hva slags effekt får du av dette? Siden dette er ett treningsforum, regner jeg med at du får en eller annen effekt treningsmessig.

Tar du mer i benken når du har linsene på?

Rød er mark, supersvarte er benk....
Got pump?

Utlogget VisioN

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 176
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 176

  • Baseøvelser
Sv: Spørsmål ang. Linser!
« #6 : 22. mars 2010, 19:09 »
Hva slags effekt får du av dette? Siden dette er ett treningsforum, regner jeg med at du får en eller annen effekt treningsmessig.

Tar du mer i benken når du har linsene på?


Du må være dummere enn et forbanna brød. Les engang til under forumet du gikk inn i.. Minner deg om at det faktisk heter "Åpent forum".

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: Spørsmål ang. Linser!
« #7 : 22. mars 2010, 19:15 »
Han prøver bare å være morsom, men lykkes ikke helt. Les hans tidligere innlegg, og du vil forstå hvem du har å gjøre med. Wink
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Spørsmål ang. Linser!
« #8 : 23. mars 2010, 16:26 »

Du må være dummere enn et forbanna brød. Les engang til under forumet du gikk inn i.. Minner deg om at det faktisk heter "Åpent forum".

Dette må da være tidenes selv-utdritning.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Spørsmål ang. Linser!
« #9 : 23. mars 2010, 16:28 »
Han prøver bare å være morsom, men lykkes ikke helt. Les hans tidligere innlegg, og du vil forstå hvem du har å gjøre med. Wink

Ingen som lykkes 100% med alt hele tiden, men med tanke på at han utrolig nok gikk 500 på så vil jeg si jeg lyktes meget bra med denne.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!