Skrevet av Emne: Erfaringer med Joe Defranco`s "built like a badass"?  (Lest 3333 ganger)

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
 Jeg har fått tak i dette programmet og det ser egentlig veldig interessant ut .

Noen som har erfaringer med dette programmet?

MVH Arilhr

[Edit] Lastet opp programmet på filefront jeg!  Vis jeg ikke har lov å legge ut dette programmet, siden det faktisk koster penger så si ifra. Da skal jeg fjerne det fra nettet!

http://www.filefront.com/15891651/JoeDEF-BLABadass-ebook.rar/

Info: Treningsprogrammet er i PDF-format.  Jeg har komprimert filen med programmet "Winrar" . For dere som ikke kan å bruke Winrar:  Gå inn på en av disse linkene for å laste ned winrar:
32-bit windows: [url]http://rarlab.com/rar/wrar393no.exe]http://rarlab.com/rar/wrar393no.exe] [url]http://rarlab.com/rar/wrar393no.exe[/url]
64-bit windows http://rarlab.com/rar/winrar-x64-393no.exe

Når programmet er installert så høreklikk på filen du lastet ned og trykk på extract here. Da får dere pdf-filen.

MVH Arilhr


Utlogget BLinGsTaR

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 86

  • http://rayallday.blogg.no/
Følg programmet, spis riktig, sov nok = Badass!!!!
5-3-1 kombinert med westside er genialt.

Så kjør på!!!

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Lagt ved treningsprogrammet for de som vil ha det i den første posten.

MVH Arilhr

Utlogget Bole_musa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

ser på programmet nå, ser at de har øvelser a og b, feks 3a og 3b. vil det si at man skal velge en av de, eller at det er supersett? noe må det vell bety?

Utlogget BLinGsTaR

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 86

  • http://rayallday.blogg.no/
ser på programmet nå, ser at de har øvelser a og b, feks 3a og 3b. vil det si at man skal velge en av de, eller at det er supersett? noe må det vell bety?
ser på programmet nå, ser at de har øvelser a og b, feks 3a og 3b. vil det si at man skal velge en av de, eller at det er supersett? noe må det vell bety?
ser på programmet nå, ser at de har øvelser a og b, feks 3a og 3b. vil det si at man skal velge en av de, eller at det er supersett? noe må det vell bety?

Supersett:)

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Siden det ikke var så mange som faktisk hadde noen erfaringer med programmet, tenkte jeg at jeg skulle skrive litt om hvordan jeg har opplevd de 7 første ukene av programmet. 

Før jeg skriver noe mer er det viktig å presisere at dette programmet er ikke passende for personer som er bare opptatt av å øke maksimalt i volum eller 1rm. BLAB er et program for å gjøre utøveren mer "atletisk" i form av økt styrke/volum/utholdenhet.

Jeg var på deff de første 7 ukene av programmet og kan dermed ikke si noe eksakt om hvordan BLAB fungerer i forhold til hypertrofi og styrkeøkninger ved et optimalt kosthold.

+ med built like a badass
- Starter alltid med hovedøvelsen først ( benk/knebøy/markløft/chins
- Gode isolasjonsøvelser
-Mye variasjon i isolasjonsøvelser
-Hver trening avsluttes med en form for kardio/finishers som ikke er av den vanlige gå-på-mølle-typen
-Tidsparende treningsøkter ( grunnet mye bruk av supersett)
-Det er lagt inn 2 deload-uker. En i uke 5 og en i uke 10.
-Er enkle øvelser som kan bli gjennomført på alle treningssenter
-3 dager i uken med trening - Gir mer fritid - men det er fullt mulig å legge til ekstra treningsdager.
-Programmet gir god økning i utholdenhet.
-Trener ut ifra 1RM på hovedøvelsene


(-) med built like a badass
-Programmet sier at du skal velge enten knebøy eller markløft som hovedøvelse på dag2. Ikke begge.
-For mange reps på enkelte øvelser ( som feks å ha totalt 100 reps med pushups som finisher på samme dag man trener benkpress.
-Alt står på engelsk  Grin

Kommer ikke på noe mer i øyeblikket, men kan skrive litt om egne resultater på de 7 første ukene:

Jeg har faktisk økt i styrke i markløft, benkpress og chins, mens jeg er på deff.
Utholdenheten har økt VELDIG mye.
Fett% har gått ned.
Har holdt meg motivert hele veien grunnet stor variasjon i treningsmetoder og øvelser.
Finisherene(kardioen) er gøyale å gjennomføre!





Utlogget Bole_musa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Siden det ikke var så mange som faktisk hadde noen erfaringer med programmet, tenkte jeg at jeg skulle skrive litt om hvordan jeg har opplevd de 7 første ukene av programmet. 

Før jeg skriver noe mer er det viktig å presisere at dette programmet er ikke passende for personer som er bare opptatt av å øke maksimalt i volum eller 1rm. BLAB er et program for å gjøre utøveren mer "atletisk" i form av økt styrke/volum/utholdenhet.

Jeg var på deff de første 7 ukene av programmet og kan dermed ikke si noe eksakt om hvordan BLAB fungerer i forhold til hypertrofi og styrkeøkninger ved et optimalt kosthold.

+ med built like a badass
- Starter alltid med hovedøvelsen først ( benk/knebøy/markløft/chins
- Gode isolasjonsøvelser
-Mye variasjon i isolasjonsøvelser
-Hver trening avsluttes med en form for kardio/finishers som ikke er av den vanlige gå-på-mølle-typen
-Tidsparende treningsøkter ( grunnet mye bruk av supersett)
-Det er lagt inn 2 deload-uker. En i uke 5 og en i uke 10.
-Er enkle øvelser som kan bli gjennomført på alle treningssenter
-3 dager i uken med trening - Gir mer fritid - men det er fullt mulig å legge til ekstra treningsdager.
-Programmet gir god økning i utholdenhet.
-Trener ut ifra 1RM på hovedøvelsene


(-) med built like a badass
-Programmet sier at du skal velge enten knebøy eller markløft som hovedøvelse på dag2. Ikke begge.
-For mange reps på enkelte øvelser ( som feks å ha totalt 100 reps med pushups som finisher på samme dag man trener benkpress.
-Alt står på engelsk  Grin

Kommer ikke på noe mer i øyeblikket, men kan skrive litt om egne resultater på de 7 første ukene:

Jeg har faktisk økt i styrke i markløft, benkpress og chins, mens jeg er på deff.
Utholdenheten har økt VELDIG mye.
Fett% har gått ned.
Har holdt meg motivert hele veien grunnet stor variasjon i treningsmetoder og øvelser.
Finisherene(kardioen) er gøyale å gjennomføre!






høres bra ut. vil du anbefale det? har du noen erfaringer med ws4sb?

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
høres bra ut. vil du anbefale det? har du noen erfaringer med ws4sb?
Jeg vil anbefale det vis du ikke er en av de hvor hovedpoenget er å bli størst mulig, eller sterkest mulig. Dette programmet har fungert veldig bra med tanke å bli bedre trent overall.

Har ingen erfaring med ws4sb nei .

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!