Skrevet av Emne: Alkohol og insulinfølsomhet  (Lest 15866 ganger)

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 032
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 032

Sv: Alkohol og insulinfølsomhet
« #15 : 24. mars 2010, 17:14 »
For å sette det litt i perspektiv, så drakk jeg meg full 1 gang i uken, (Minst 15-16 øl+sprit) for litt over 2 år siden, da trente jeg 5 dager i uken og var ganske hard på kostholdet. Resultatet av dette var at jeg økte i vekt og minimalt i styrke(Altså veldig dårlig sort med alkohol). Så hvis en drikker mye har en helt vanvittig store bonuser å hente innen trening dersom en velger å kutte ut Smiley

Siterer bare denne, da den er nærmest.

Jeg har hatt et ukentlig forbruk imellom ganske langt og skyhøyt over dette nesten sammenhengende de siste 2-3 årene, uten å ha tatt kosthold videre seriøst, trent uregelmessig med lange opphold imellom hver treningsperiode og med lite progresjon. Ellers takk for deling av erfaringer, gir meg et håp om at det er noe å hente på denne stricte galskapen jeg enda ikke har vendt meg til hvertfall. hehe  Smile
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget andysmuck

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Sv: Alkohol og insulinfølsomhet
« #16 : 24. mars 2010, 18:01 »
Siterer bare denne, da den er nærmest.

Jeg har hatt et ukentlig forbruk imellom ganske langt og skyhøyt over dette nesten sammenhengende de siste 2-3 årene, uten å ha tatt kosthold videre seriøst, trent uregelmessig med lange opphold imellom hver treningsperiode og med lite progresjon. Ellers takk for deling av erfaringer, gir meg et håp om at det er noe å hente på denne stricte galskapen jeg enda ikke har vendt meg til hvertfall. hehe  Smile


Tror det bare er sunt å kutte helt ned på drikkinga til tider om man er vant til å drikke større mengder, har gjort det selv og fy f det blir godt med en øl etter 3 måneder edru. Etter en slik periode følte jeg det ble lettere å drikke mindre mengder, og det hjalp meg fokusere mer på treninga. Gjorde det etter en periode med hver helg/annenhver helg på fylla
190 cm
95 kg

Gå til:  

Øvelsene du gjør feil

Trening13.12.2019253

Disse typiske fallgruvene bør du unngå.
Michael Sullivan (23) fra Irland var et mobbeoffer.

Kosttilskudd - bruker du for mye?

Kosthold11.12.201943

Hvor mye kosttilskudd bruker du egentlig?
Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
Dette er 500 kcal!