Skrevet av Emne: Til de som leser på do  (Lest 20227 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Til de som leser på do
« : 23. mars 2010, 15:23 »
Jeg har spurt om dette en del ganger før, men får liksom aldri ordentlig svar. Det gjelder de som leser blader, bøker etc mens de sitter på do, og gjerne sitter der lenge. F.eks tar med seg avisen på do for å "kose seg".

De eneste grunnene jeg kan se for å gjøre dette er å få lurt seg til å ta ei pause uten at noen sier noe på det, noe som i seg selv kan være en god nok grunn.

Men når det gjelder de som faktisk liker å tilbringe tid på doen mens de leser, så lurer jeg hvordan det kan ha seg. Jeg har vel aldri opplevd en do som er behagelig nok å sitte på til at man orker mer enn max noen minutter. Omgivelsene er vel heller som oftest ikke akkurat det man kan klassifisere som koselig.

Så til det egentlige spørsmålet til de av dere som gjør dette: Gjør dere dette i forbindelse med at dere faktisk skal på do? Hva er i tilfelle rekkefølgen på gjøremålene? Driter dere først, trekker ned og gjør dere ferdige og så leser? Eller driter dere mens dere leser, og så fortsetter dere å lese i X antall minutter med ræva og doskåla full av drit? Hvis dere gjør dere ferdige først, eller rett og slett bare går inn på do for å lese, sitter dere da oppå dolokket med buksa på, eller rett på ringen?   
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Sv: Til de som leser på do
« #1 : 23. mars 2010, 15:31 »
Haha.... for noen spørsmål. Smiley Men skal svare seriøst jeg...

Både leser og driter på likt. Jeg blir lett sittende 15-20 min fordi jeg føler jeg må, ikke fordi jeg har lyst. Det er ikke noe deilig, men det er somregel endel som skal ut siden jeg spiser ganske mye + er på do kun hver 4-5 dag.

Så der har du iallefall noen svar, legg sammen tiden en person som driter hver dag bruker, så ser du at det nok ikke er så mye tidsforskjell. Smiley
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Til de som leser på do
« #2 : 23. mars 2010, 15:32 »
 rofl

Fy faen hvor jeg lo nå. Hører på Rare Folk av Maj Britt Andersen på spotify. Du passer veldig fint inn i den sangen..

Selv om jeg er desperat på drite, venter jeg alltid til jeg finner noe fint å lese. F.eks. må jeg bla opp til noe jeg har lyst på i Biltema katalogen før jeg kan drite. Deretter sitter jeg gjerne en stund med bæsjen i do før jeg gjør meg ferdig.

Det handler om trivsel. Har du det lyst, varmt og trivelig på badet, og en skikkelig god doskål. Ja da fins det knapt bedre. Får bedre oversikt enn om du sitter bakoverlent i en soffa..
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Til de som leser på do
« #3 : 23. mars 2010, 15:36 »
Kjenner en som alltid leste på do.
Han endte opp med en rift i tarmen og fikk en XXL buttplugg med kamera på tuppen skyvd opp i rassen for å utelukke kreft.

Legen sa at rifter kan oppstå hvis man sitter for lenge på do.

Siden har han gjort sitt på do og heller lest donald i stuen Smiley

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Til de som leser på do
« #4 : 23. mars 2010, 15:36 »
rofl

Fy faen hvor jeg lo nå. Hører på Rare Folk av Maj Britt Andersen på spotify. Du passer veldig fint inn i den sangen..

Selv om jeg er desperat på drite, venter jeg alltid til jeg finner noe fint å lese. F.eks. må jeg bla opp til noe jeg har lyst på i Biltema katalogen før jeg kan drite. Deretter sitter jeg gjerne en stund med bæsjen i do før jeg gjør meg ferdig.

Det handler om trivsel. Har du det lyst, varmt og trivelig på badet, og en skikkelig god doskål. Ja da fins det knapt bedre. Får bedre oversikt enn om du sitter bakoverlent i en soffa..

Oversikt fra dass? Over hva da?

Hvis du skaffer deg ei skikkelig kraftig lommelykt så høres det ut som om du kunne ha kost deg skikkelig som kloakktømmer.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Til de som leser på do
« #5 : 23. mars 2010, 15:38 »
Oversikt over avisa/katalogen/bladet. Spesielt avisa..
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Sv: Til de som leser på do
« #6 : 23. mars 2010, 15:38 »
Haha....måtte jo sette på sangen selv her nå. Lo godt Smiley

Gjør det samme selv med biltema katalogen faktisk Smiley
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Til de som leser på do
« #7 : 23. mars 2010, 15:41 »
rofl

Fy faen hvor jeg lo nå. Hører på Rare Folk av Maj Britt Andersen på spotify. Du passer veldig fint inn i den sangen..

Selv om jeg er desperat på drite, venter jeg alltid til jeg finner noe fint å lese. F.eks. må jeg bla opp til noe jeg har lyst på i Biltema katalogen før jeg kan drite. Deretter sitter jeg gjerne en stund med bæsjen i do før jeg gjør meg ferdig.

Det handler om trivsel. Har du det lyst, varmt og trivelig på badet, og en skikkelig god doskål. Ja da fins det knapt bedre. Får bedre oversikt enn om du sitter bakoverlent i en soffa..

Delvis sånn for meg også.

Min rutine er at jeg må, som deg, finne noe å konsentrere meg om. Bilblader er perfekt, da leser man hestekrefter, litt andre stats osv mens man "kommer". Tegneserier går også bra. Hvis man skjønner at det kan bli en lang dritetur, så kan man til nød lese seriøse avisartikler, men det hører til sjeldenhetene.
Det er ekstremt viktig, for meg i hvert fall, at jeg ikke "kommer" før jeg leser. Og det er også noe av gleden, nemlig at man holder seg litt ekstra for å finne den perfekte bilen å lese om, eller finne ei stripe Rocky eller Pondus man ikke har lest før. I blandt må man desverre bare finne seg nødt i å lese noe man har lest før i det man "kommer", "ukontrollert tømming", men da er ofte også gleden av tømmingen såpass stor og deilig i seg selv at tegneserien ikke blir så viktig.

I blandt kan jeg prøve å presse ut mer, selv om det kanskje ikke er så mye igjen, bare for å kunne lese ferdig noe. Jeg jobber ALLTID med å få ut mer samtidig som jeg leser. For meg blir det rart å bare sitte der med møkkete ræv og stinkende dass og lese.

I blandt kan jeg ta en tur på dass selv om jeg ikke på drite så mye bare for å lese litt. I blandt ender det opp med at det bare er litt piss som kommer ut, så de gangene sitter jeg egentlig på do bare for å pisse og lese.

Håper du fikk svar på noen av de tingene vedrørende bæsj og lesning som du lurte på!

NB: I motsetning til Ottesen over her, så synes jeg bæsjing er deilig. Jeg er vel kanskje en av de få i verden som blir glad når jeg har diarè.
Sa brura

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Til de som leser på do
« #8 : 23. mars 2010, 15:57 »
Som oftest så tar det bare maks 30sek å tømme blæra.da har man kansje oppimot 5 minutter til overs med driting. avogtil enda mere.
derfor husker man på fjellvettreglene,legg aldri ut på langtur uten trening,i dette tilfelle nyeste utgave av biltema katalogen.

når det gjelder mine rutiner så gjør jeg meg ferdig og fortsetter og lese hvis det er noe interesangt. hvis jeg har med en bok så må jeg lese ferdig kapittelet før jeg går ut fra doen.
når man bruker doturer som unnskyldning for en pause på jobb,så funker sudoku utmerket.helst veldig vanskelig. eneste problemet er at rumpa og lårene har en tendens til og sovne så man må sitte og løfte på beina avogtil.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Til de som leser på do
« #9 : 23. mars 2010, 16:00 »
Det verste med å sitte lenge på dass er jo egentlig en lang tørking. Hvis man f.eks må opp i 15-20 tørkerepetisjoner så har jeg en tendens til å få sykt pump i korsryggen, sånn at jeg må ta lange pauser mellom "settene".
Sa brura

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Til de som leser på do
« #10 : 23. mars 2010, 16:16 »
Dassen er mitt fristed fra den daglige kverdagens stress og mass.
Ingenting er som å sette seg ned med pondusbladet og sette en bruning til verden.
Går fort eit kvarter-tjue minutt før krampa tar meg..
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Til de som leser på do
« #11 : 23. mars 2010, 16:30 »
Leser ikke, men onanerer mens jeg driter.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Til de som leser på do
« #12 : 23. mars 2010, 16:33 »
Leser ikke, men onanerer mens jeg driter.

Er vel jaffal sikker på at du får tømt deg skikkelig:P
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Til de som leser på do
« #13 : 23. mars 2010, 16:39 »
Leser ikke, men onanerer mens jeg driter.

Fekalsnes.
Sa brura

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Til de som leser på do
« #14 : 23. mars 2010, 16:43 »
Går alltid en historie ifra donald pocket vært dass besøk dett vil si 2 kaptiler om dagen, liten kropp mye bæsj! ellers går jeg igjenom det jeg ellers ikke gidder å lese ellers, reklame blader^^ haha Må si jeg dæva en del ganger når jeg leste denne tråden med dass ritualer woot

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!