Skrevet av Emne: Til de som leser på do  (Lest 20321 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Til de som leser på do
« #60 : 25. mars 2010, 11:50 »
En annen ting jeg husker fra før i tida når jeg spiste store mengder med mat på bulk. Da var det noen ganger avføringen var litt bløt, og da hendte at det bygde seg opp en slags pyramide eller fjell som gikk høyt over vannet, og en gang gikk den nesten helt opp til ræva.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Wolfie

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Til de som leser på do
« #61 : 25. mars 2010, 12:17 »
Men kva er den lengste tidsperioden folk har tilbringt på dass sammenhengande?

Bror min satt på dass i 7 timer en gang. Grunnen var at han hadde arbeidsuke i forbindelse med skole og mistrivdes noe jævlig på jobb Cheesy
“Empty your mind, be formless, shapeless - like water. Now you put water into a cup, it becomes the cup, you put water into a bottle, it becomes the bottle, you put it in a teapot, it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend.”

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Til de som leser på do
« #62 : 25. mars 2010, 13:13 »
OK, hva med lengste kabel man har lagt? I det siste har jeg forundret meg hvor store og lange de kan bli. Det er noen ganger jeg har sett ned i doen og tenkt WTF hvordan er det der mulig? Jeg har aldri fått målt, men jeg er rimelig sikker på at noen har vært bortimot 50 cm. De går helt fra bunnen av dass og nesten opp til kanten.


Har sjeldent sammenhengende bæsj. Enten flere mindre kabler, eller så starter det som en kabel og ender opp som sprutbæsj. Men jeg tror rekorden min er rundt 30cm. Jeg har, av hygieniske årsaker, aldri målt så veldig nøye.
Sa brura

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Til de som leser på do
« #63 : 25. mars 2010, 13:19 »
sjeldent jeg leser på do, men musikk er vel noe jeg er avhengi av å ha når jeg skal bæsje, samma om det er fra mobilen eller datan, bare det er musikk.

sitter som regel ikke på do mer enn 2-3 min så blir som regel ikke mer enn en sang, men den ene sangen hjelper.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Til de som leser på do
« #64 : 25. mars 2010, 13:20 »
En annen ting jeg husker fra før i tida når jeg spiste store mengder med mat på bulk. Da var det noen ganger avføringen var litt bløt, og da hendte at det bygde seg opp en slags pyramide eller fjell som gikk høyt over vannet, og en gang gikk den nesten helt opp til ræva.

Har noen her vært på bendelormkur?  Jeg lurer på hvordan det ser ut når en orm på opptil 10 meter kommer ut av bakstussen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Til de som leser på do
« #65 : 25. mars 2010, 13:31 »
Har noen her vært på bendelormkur?  Jeg lurer på hvordan det ser ut når en orm på opptil 10 meter kommer ut av bakstussen.
Det ble illustrert på "bite me" på discovery. Godeste doktoren spiste litt bendelorm og lot det godgjøre seg en tid før han tok en bendelormkur og ruslet på dass med en sil...

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Til de som leser på do
« #66 : 25. mars 2010, 13:51 »
Genial TRÅD!  biggrin Det og sette seg på dass med vifte ovnen mot føttene på vinters tid med en kopp kaffe (helst blå java) og dagens ferske Adresseavis kommer på min Topp 3 over hva jeg gjør på en dag.
Da man har stiftet familie så er Dassen mitt fri sted. Setter på vifte ovnen 5 minutter før jeg går inn, lukker døra og låser (har 1 ekstra lås på døra for sikkerhets skyld). Går med stor selvtillit mot toalettet, trekker ned boxeren og setter meg ned, finner favoritt stillinga og TRØKKER til. Der sitter jeg en god halvtime hver dag, et DASS besøk for min del er bedre enn Yoga.

Kjerringa sier at det er da jeg kommer etter dagens utblåsning fra ryggen at jeg er på mitt blideste.

Så... lenge leve dass skåla <3  biggrin
Smil med det smilet du har.

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Til de som leser på do
« #67 : 25. mars 2010, 14:08 »
Jeg tar gjerne med lesestoff eller noe annet å sysle med når jeg skal på do. Doen er noe av det mest behagelige jeg vet om som det går an å sitte på. Der kan jeg sitte i fred uten at noen forstyrrer meg. Unntatt når en eller annen hamrer for livet på døra og ber meg pelle meg for hællvette ut derifra fordi jeg har sittet lenge, og fordi noen andre er nødt til å avlegge porselenet et snasent besøk. Når jeg sitter på dass hender det seg at jeg synger høylytt, mumler til meg selv, plystrer, leser, filosoferer til nøtta sprekker, pluss diverse som vi ikke trenger å sette oss veldig godt inn i. Wink Til syvende og til sist må jeg gjenta at dassen/porselenet/skåla/helvetesslusa/vannhølet/bruktdynga/underjordsberogdalbanentilmjøsa er noe av det beste å sitte på. Stressless matcher ikke på langt nær. Allsidig og tilfredsstillende. Terningkast 6.  Grin
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Til de som leser på do
« #68 : 25. mars 2010, 14:19 »
Jeg tar gjerne med lesestoff eller noe annet å sysle med når jeg skal på do. Doen er noe av det mest behagelige jeg vet om som det går an å sitte på. Der kan jeg sitte i fred uten at noen forstyrrer meg. Unntatt når en eller annen hamrer for livet på døra og ber meg pelle meg for hællvette ut derifra fordi jeg har sittet lenge, og fordi noen andre er nødt til å avlegge porselenet et snasent besøk. Når jeg sitter på dass hender det seg at jeg synger høylytt, mumler til meg selv, plystrer, leser, filosoferer til nøtta sprekker, pluss diverse som vi ikke trenger å sette oss veldig godt inn i. Wink Til syvende og til sist må jeg gjenta at dassen/porselenet/skåla/helvetesslusa/vannhølet/bruktdynga/underjordsberogdalbanentilmjøsa er noe av det beste å sitte på. Stressless matcher ikke på langt nær. Allsidig og tilfredsstillende. Terningkast 6.  Grin
Du trenger en ordentlig stol.

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Til de som leser på do
« #69 : 25. mars 2010, 14:20 »
Du trenger en ordentlig stol.

"Stressless matcher på langt nær ikke."
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Til de som leser på do
« #70 : 25. mars 2010, 16:07 »
sjeldent jeg leser på do, men musikk er vel noe jeg er avhengi av å ha når jeg skal bæsje, samma om det er fra mobilen eller datan, bare det er musikk.

sitter som regel ikke på do mer enn 2-3 min så blir som regel ikke mer enn en sang, men den ene sangen hjelper.

Musikk?  rofl  Du trenger profesjonell hjelp!
Sa brura

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Til de som leser på do
« #71 : 25. mars 2010, 18:29 »
Musikk?  rofl  Du trenger profesjonell hjelp!

til å gå på do? hvordan fungerer det?

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Til de som leser på do
« #72 : 25. mars 2010, 18:39 »
til å gå på do? hvordan fungerer det?

det betyr at de setter en sykepleier på jobben. en som har gått 3 år på høyskole og tatt bachelor! HENNE setter de til å følge folk på do og få ut dritten!!! og rekker du ikke frem er det HENNE som tørker opp møkka og! noen utdanninger er verdt mer enn andre.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Til de som leser på do
« #73 : 25. mars 2010, 18:41 »
Do slash drite-aficionado´ene her ville nok like toalettene i japan. De har ofte oppvarmede toalettseter og masse teknologi innebygget. Bl.a. spyling med lunkent vann ved å trykke på en knapp, varmluftstørking av ræva, en knapp for å spille musikk eller naturlyder (egentlig laget for jenter siden det ikke er meningen at jenter skal lage lyd når de er på do) etc etc.
 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Til de som leser på do
« #74 : 25. mars 2010, 18:44 »
Do slash drite-aficionado´ene her ville nok like toalettene i japan. De har ofte oppvarmede toalettseter og masse teknologi innebygget. Bl.a. spyling med lunkent vann ved å trykke på en knapp, varmluftstørking av ræva, en knapp for å spille musikk eller naturlyder (egentlig laget for jenter siden det ikke er meningen at jenter skal lage lyd når de er på do) etc etc.
 

å rape ved matbordet er greit, men å fise på do derimot...
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!