Skrevet av Emne: Til de som leser på do  (Lest 19719 ganger)

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Til de som leser på do
« #120 : 27. mars 2010, 18:39 »
Nei, jeg bor ikke alene:)

Men ved driterituale nr.2, så er jeg som oftest alene, ja! biggrin

hehe akkurat.....ja, jeg tenkte kanskje noe ville reagert når man drasser med seg pc'n inn på do, og kommer naken ut igjen for å dusje
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget PerStig

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Til de som leser på do
« #121 : 27. mars 2010, 19:26 »
Hehe, sånn sett hadde det ikke gjort noe!:) Uansett står dusjen i mitt hjem på badet hvor doen står, så, null stress bobledress! biggrin

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Til de som leser på do
« #122 : 28. mai 2010, 00:58 »
Bump for awesome thread!

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Til de som leser på do
« #123 : 28. mai 2010, 14:25 »
leser,driter,leser,driter,tørker kommer av og til litt bæsj på avisen,  vasker hendene  tar med avisen leser den sammen med noe fingermat..


Har aldri skjønt meg på hvorfor folk  gjør noe så uhygienisk.        lukta,tørkinga i mellom hvert bla i avisen.    ÆSJ!

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Til de som leser på do
« #124 : 28. mai 2010, 14:39 »
leser,driter,leser,driter,tørker kommer av og til litt bæsj på avisen,  vasker hendene  tar med avisen leser den sammen med noe fingermat..


Har aldri skjønt meg på hvorfor folk  gjør noe så uhygienisk.        lukta,tørkinga i mellom hvert bla i avisen.    ÆSJ!

Detter er tråden for vi som leser på do ikke de som ikke leser på do som er i mot det;)

Åssen skal du klare å få dritt på avisa/bladet? Synes det høres godt gjort, enten har mammaen din lært deg feil eller så har du enorme spasmer i armene;)

Er et ordtakk som sier du er ikke mann før du tåler din egen kroppslukt;) handler om tilvendig;)

Hva vet vel du om dass ritualer når du ikke gjør det selv? vi har jo funnet ut at de flester dritter, leser ferdig det de vill der etter legger ifra seg blad/avis å tørker seg

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Til de som leser på do
« #125 : 28. mai 2010, 15:04 »
Nature's calling nå, men for å få mest bang for the buck så sender jeg ut en forespørsel til en "how-to" guide her på forumet, slik at jeg kan lese igjennom teoriene der slik at jeg kan kalle meg selv for en ekspert før jeg har testet ut teoriene i praksis. Jeg kommer ikke til å rikke meg fra stolen før dette er innvilget. Kom gjerne med tips til lesestoff i tillegg. Hadde tenkt å legge ut en poll, men venter først på tutorialen. Er altså ute etter den beste måten (!) å lese på do, på.
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Til de som leser på do
« #126 : 28. mai 2010, 15:12 »
leser,driter,leser,driter,tørker kommer av og til litt bæsj på avisen,  vasker hendene  tar med avisen leser den sammen med noe fingermat..


Har aldri skjønt meg på hvorfor folk  gjør noe så uhygienisk.        lukta,tørkinga i mellom hvert bla i avisen.    ÆSJ!

Oi, dette blir kanskje litt pinlig for deg, men man bruker papir til å tørke seg med. Da slipper du å få bæsj på avisa di. For øvrig, hvem leser i avisa MELLOM hvert tørk?

Du sitter deg ned, rein og fin. Tar i avisa, fortsatt rein og fin. Du driter (uten å pelle deg i rompa og kline det ut over avisa), og når du er ferdig med å drite, og her kommer det som du har misforstått, så legger du I FRA deg avisa. Ganske snedig, eller hva?

Nå lærte du jo massse om bæsjing! Slipper du å rope på mamma heretter Smiley
Sa brura

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Til de som leser på do
« #127 : 28. mai 2010, 15:30 »
Nature's calling nå, men for å få mest bang for the buck så sender jeg ut en forespørsel til en "how-to" guide her på forumet, slik at jeg kan lese igjennom teoriene der slik at jeg kan kalle meg selv for en ekspert før jeg har testet ut teoriene i praksis. Jeg kommer ikke til å rikke meg fra stolen før dette er innvilget. Kom gjerne med tips til lesestoff i tillegg. Hadde tenkt å legge ut en poll, men venter først på tutorialen. Er altså ute etter den beste måten (!) å lese på do, på.

Sudoku med høy vaskelighetsgrad funke også.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Til de som leser på do
« #128 : 28. mai 2010, 15:33 »
Nature's calling nå, men for å få mest bang for the buck så sender jeg ut en forespørsel til en "how-to" guide her på forumet, slik at jeg kan lese igjennom teoriene der slik at jeg kan kalle meg selv for en ekspert før jeg har testet ut teoriene i praksis. Jeg kommer ikke til å rikke meg fra stolen før dette er innvilget. Kom gjerne med tips til lesestoff i tillegg. Hadde tenkt å legge ut en poll, men venter først på tutorialen. Er altså ute etter den beste måten (!) å lese på do, på.

1. Knepp opp bukse og gli ned glidelås
2. Før bukse til gulvet
3. Ta blad, helst et interesse blad av ditt valg, mitt er som oftest en tegneserie / body / drivkraft / treningsforum etc
4. Før analåpning og gluteus maximus mot porselenskål
5. Finn morsom stripe / interessant artikkel
6. Gjør klar analåpning
7. Begynn å les
8. Pust dypt ut og inn
9. Åpne helvetes porter og la alt flomme
10. Ikke tørk, men les ferdig artikkel og se om du finner en ny
11a) Ingen flere interessante? Pakk sammen og tørk for harde livet
11b) Fant ny? Les videre og se om du kan restituere Jesus
12. Ferdig tørket, med rimelig greie pauser mellom "settene" - legg fra blad OBS! SKLIFARE!!
13. Begynn å føre bukse på plass, samtidlig som du reiser deg
14. Bukse er oppe, du knepper igjen og glir glidelås opp
15. Skyll hendene, og skrubb godt uten såpe først. Tilfør så såpe, gni godt inn, også under negler om du har lange. Vask av såpe, tørk med rent håndkle - se i speilet og elsk deg selv.
16. Legg på plass blad i egnet hylle
17. Gå ut og begynn nedtelling til neste runde.


Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Til de som leser på do
« #129 : 28. mai 2010, 15:56 »
Sudoku med høy vaskelighetsgrad funke også.

Regner med trykket i toppen bygger seg opp til et klimaks, og utblåsningen få sekunder etterpå presser seg gjennom alle åpninger i kroppen. Så ja, tipper Sudoku med høy vanskelighetsgrad kan fungere rimelig bra om man er ute etter å få tømt alle kriker og kroker innvendig.
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Til de som leser på do
« #130 : 28. mai 2010, 17:20 »
Oi, dette blir kanskje litt pinlig for deg, men man bruker papir til å tørke seg med. Da slipper du å få bæsj på avisa di. For øvrig, hvem leser i avisa MELLOM hvert tørk?

Du sitter deg ned, rein og fin. Tar i avisa, fortsatt rein og fin. Du driter (uten å pelle deg i rompa og kline det ut over avisa), og når du er ferdig med å drite, og her kommer det som du har misforstått, så legger du I FRA deg avisa. Ganske snedig, eller hva?

Nå lærte du jo massse om bæsjing! Slipper du å rope på mamma heretter Smiley

Nydelig, som om jeg skulle sagt det selv. Når man viser såpass med innsikt og forståelse for "faget" så vanker det honnør! :-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Til de som leser på do
« #131 : 28. mai 2010, 18:03 »
Detter er tråden for vi som leser på do ikke de som ikke leser på do som er i mot det;)

Åssen skal du klare å få dritt på avisa/bladet? Synes det høres godt gjort, enten har mammaen din lært deg feil eller så har du enorme spasmer i armene;)

Er et ordtakk som sier du er ikke mann før du tåler din egen kroppslukt;) handler om tilvendig;)

Hva vet vel du om dass ritualer når du ikke gjør det selv? vi har jo funnet ut at de flester dritter, leser ferdig det de vill der etter legger ifra seg blad/avis å tørker seg

Jeg tåler min egen kroppslukt, og mann er jeg mer enn nok Wink
Oi, dette blir kanskje litt pinlig for deg, men man bruker papir til å tørke seg med. Da slipper du å få bæsj på avisa di. For øvrig, hvem leser i avisa MELLOM hvert tørk?

Du sitter deg ned, rein og fin. Tar i avisa, fortsatt rein og fin. Du driter (uten å pelle deg i rompa og kline det ut over avisa), og når du er ferdig med å drite, og her kommer det som du har misforstått, så legger du I FRA deg avisa. Ganske snedig, eller hva?

Nå lærte du jo massse om bæsjing! Slipper du å rope på mamma heretter Smiley


Det var vel litt overdrevent det jeg skrev  (dritt på avisen, tørke,bla,tørke)  Jeg liker ikke å ha samme tingen som er lest på dassen, som  når jeg spiser.  (sikkert noen som gjør det)

Ta det med ro, det er lengesiden jeg har ropt: mamma. 

Men jeg er trosalt en hedning når det gjelder denne tråden, cuz i aint one of you Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!