Skrevet av Emne: hvordan påvirker steroider din hjemplass?  (Lest 10361 ganger)

Utlogget sletton

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« : 24. mars 2010, 22:33 »
hei.

Jeg har en skole oppgave om anabole steroider. Da skal fortelle litt om hvordan samfunnet blir påvirket av steroider. Så da lurte på enten om viste om sider, eller om dere vil fortelle om deres egne hjem miljø. Fint med all informasjon jeg kunne få ville hjelpt meg veldig på oppgaven Cheesy

Utlogget helves

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20


andysmuck

  • Gjest
Sv: hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« #2 : 24. mars 2010, 22:56 »
hei.

Jeg har en skole oppgave om anabole steroider. Da skal fortelle litt om hvordan samfunnet blir påvirket av steroider. Så da lurte på enten om viste om sider, eller om dere vil fortelle om deres egne hjem miljø. Fint med all informasjon jeg kunne få ville hjelpt meg veldig på oppgaven Cheesy

Ta å sjekk ut dokumentaren "Bigger, stronger, faster"  bra dokumentar om steroider og doping. Sjekk også ut "The man who's arms exploded"...

Vanskelig å si hvordan det påvirker lokalmiljøet her,  folk er stort sett ikke så opptatte av trening og jeg kjenner ingen som jeg VEIT bruker steroider. Folk ser på steroider som narkotika og ser på de som bruker det som narkomane, det er ihvertfall mitt inntrykk.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« #3 : 24. mars 2010, 23:03 »
kan bli en omfattende oppgave ja;p for man har jo miljøer hvor slik er misbrukt, og man har enkelt personer som kan å bruke det, både kjempe hyggelige folk og folk som er mindre hyggelig, folk som bruker narkotiske stoffer i tillegg og er bråkmakere, eller folk som hjelper gamla over vegen (skjønner hvor jeg skal hen) tror det er viktig å få tatt med at ikke bare er fy fy folk som driver med dette ( som mange har inntrykk av ).. du kan jo finne noen å intervjue? tror ungdom og rusklinikk eller hva heter kan sitte på mye info om diverse, er jo mange unge som driver med slikt..beklager rotete innlegg

Utlogget sletton

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« #4 : 24. mars 2010, 23:14 »
tusen takk for tipsene. Tar det med meg når skal begynne og lage dokumentaren må bare skiselegge det først Cheesy

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« #5 : 24. mars 2010, 23:29 »
eg vil bare si en ting, problemet er ikkje steroidene.. det er folka som ofte tyr til den slags. akkurat som ett balltre!

-ukas dårligste sammenligning..
Westside disciple

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« #6 : 24. mars 2010, 23:39 »
En gjeng som står å slår i stykker en bil med balltre..hvis man fjerner balltreet! så vil jo de fortsatt ha muligheten til å ødelegge bilen, bare at det er mer tungvindt..øøøhm make sense?

Utlogget Power8lethic

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« #7 : 24. mars 2010, 23:41 »
Syns den var fin, elementet kan være harmløst, men kommer det i feile hender ,kan det gå galt
eg vil bare si en ting, problemet er ikkje steroidene.. det er folka som ofte tyr til den slags. akkurat som ett balltre!

-ukas dårligste sammenligning..
24 år
97 kg
1.92 m

BF : 14 %

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« #8 : 24. mars 2010, 23:44 »
På min hjemplass har jeg merket følgende effekter:

Butikken er ofte utsolgt for kylling

Frisøren er veldig god på å klippe hanekam




Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« #9 : 24. mars 2010, 23:52 »
Kan fortelle litt hvordan det er der jeg vokste opp. "Liten" plass i nordtrønderlag, ikke så alt for langt fra svenskegrense (flotte greier sant?).
Se for den en skoleklasse..Nesten i alle klassene har du forskjellige folk, du har de "populære", "nerdene","bølletypene" etc..
bølletypene jeg vil fram til..mange som har autoritetproblemer, stor i kjeften..kommer fort i feil miljø tidlig hvor de er en del drikking, røyking, og pga miljøet så kom enkelte/flere inn i den delen hvor narkotika distrubieres.
Han jeg ska fortelle om, kan kalle han "Per" var en kjempe grei fyr og når han virkelig ville så fikk han til det meste, god på snowboard og til og med kjempeflink på skola når han villa. men det var ikke tøft.
Han kom i det miljøet som sakt hvor dt er mye drikkin,røyking narkotika etc. ble busta for hasj feks og går på steroidkur nå eks for å bli bøs til sommern. Han er en typisk bråkmaker som mange er "redd"når de er ute, for klikker ofte for han. Greia jeg vil fram til her da er at en kjempe grei person som er sosial og skoleflink kan fort bli snudd om når man kommer i feil miljø og rett og slett ødelegge fremtiden (nå er jo han bare 20-25år så mye kan jo forandre seg), men dette er jo bare ett eksempel. Er mange forskjellige måter folk kommer bort i steroider..vet om flere som bruker det og de er kjempe karer!:)

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« #10 : 25. mars 2010, 16:28 »
Kan fortelle litt hvordan det er der jeg vokste opp. "Liten" plass i nordtrønderlag, ikke så alt for langt fra svenskegrense (flotte greier sant?).
Se for den en skoleklasse..Nesten i alle klassene har du forskjellige folk, du har de "populære", "nerdene","bølletypene" etc..
bølletypene jeg vil fram til..mange som har autoritetproblemer, stor i kjeften..kommer fort i feil miljø tidlig hvor de er en del drikking, røyking, og pga miljøet så kom enkelte/flere inn i den delen hvor narkotika distrubieres.
Han jeg ska fortelle om, kan kalle han "Per" var en kjempe grei fyr og når han virkelig ville så fikk han til det meste, god på snowboard og til og med kjempeflink på skola når han villa. men det var ikke tøft.
Han kom i det miljøet som sakt hvor dt er mye drikkin,røyking narkotika etc. ble busta for hasj feks og går på steroidkur nå eks for å bli bøs til sommern. Han er en typisk bråkmaker som mange er "redd"når de er ute, for klikker ofte for han. Greia jeg vil fram til her da er at en kjempe grei person som er sosial og skoleflink kan fort bli snudd om når man kommer i feil miljø og rett og slett ødelegge fremtiden (nå er jo han bare 20-25år så mye kan jo forandre seg), men dette er jo bare ett eksempel. Er mange forskjellige måter folk kommer bort i steroider..vet om flere som bruker det og de er kjempe karer!:)
ser den.. ser maaaange eksempler på dette.. men da var det jo gjerne miljøet som har ''skylda'', å ikkje steroidene i seg selv. roidrage er forresten bare bullshit for de som trenger å få dette oppklart. det ligger ene og alene i psyken. enkelte roids kan forsterke selvtilliten til brukere, og heve dem over andre mennesker. -noe som kan være farlig for en undertrykket ungdom eller lignende. ett eksempel på folk som kan bli agressive er mobbeoffere.
forebygging trengs i samfunnet. ingen skal trenge å bruke steroider syns eg.

Nå skal eg lese forumreglene.. 
Westside disciple

andysmuck

  • Gjest
Sv: hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« #11 : 25. mars 2010, 22:41 »
ser den.. ser maaaange eksempler på dette.. men da var det jo gjerne miljøet som har ''skylda'', å ikkje steroidene i seg selv. roidrage er forresten bare bullshit for de som trenger å få dette oppklart. det ligger ene og alene i psyken. enkelte roids kan forsterke selvtilliten til brukere, og heve dem over andre mennesker. -noe som kan være farlig for en undertrykket ungdom eller lignende. ett eksempel på folk som kan bli agressive er mobbeoffere.
forebygging trengs i samfunnet. ingen skal trenge å bruke steroider syns eg.

Nå skal eg lese forumreglene.. 

Enig i den, tror ikke på roidrage. En kuk blir neppe mindre kuk av å gå på steroider:P (kommer fra nord-norge, en kuk=en kødd)

Utlogget Daeemon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« #12 : 30. mars 2010, 04:52 »
Hvis topicen er problemstillingen din så må du vel nesten bare kontakte personer fra tettsteder/mindre byer?

Vel, jeg kommer fra en middelsstor by, og steroider har ikke hatt noe påvirkning på min hjemplass utenom enkelte individer. Hadde en psykotisk kamerat som fikk så stor dopgjeld at han begynte på veksthormoner+steroider, endte med at han ble så paranoid pga gjelden at han banka dritten ut av faren sin.

Det er faktisk den eneste historien jeg har hvor det har gått veldig ille, de andre brukerne jeg kjenner er ikke naive drittunger som forventer store muskler over natta.
18 år
BP 120
ML 180
KB 100x10 (ikke maksa enda)

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« #13 : 30. mars 2010, 05:03 »
Jeg VET om en her jeg bor som bruker bol, han er en type som er "bedre" en alle andre, og snakker overlegent om persene sine, og hva han har løftet, som veldig få tror på, og som er usannsynlig. Han har påstått å ha tatt 190kg i benken som 18åring, smugla hasj inn til norge, men ble tatt på svenskegrensa, havner i mye bråk, pga han har ødelagt flere liv til folk her jeg bor, ved bruk av annet dop. Han er bare en stor tulling.. Men om det er bolet som har tatt over hjernen eller om han bare er slik, det vet jeg ikke.
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: hvordan påvirker steroider din hjemplass?
« #14 : 30. mars 2010, 06:01 »
På min hjemplass har jeg merket følgende effekter:

Butikken er ofte utsolgt for kylling

Frisøren er veldig god på å klippe hanekam



Hey kyling! Levver tilbake hane-kamen din!!1
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!