Skrevet av Emne: Hjelp til oppsett av treningsprogram og vektøkning!  (Lest 1631 ganger)

Utlogget sperk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Hei, jeg er en gutt på 19år, veier ca 72-73kg 182cm høy, er ganske så slank, å har ikke alt for krafrig benbygning..

jeg vil ha hjelp til ett treningsprogram som jeg kan gå opp i vekt på å legge på meg!
og jeg vil ha spesielt større volum på bryst, å breiere rygg!
så tips motaes med Takk!! Smiley

og så har jeg tenkt å kjøpe proteiner, MEN, hvilke proteiner er bra for å gå opp i vekt, og hva annet er bra å bruke for å gå opp i vekt, kom me forslag til noe BRA! Koste va d koste vill!:)

har tenkt og trene 3 ganger i uken, mandag, onsdag og fredag..


har før vært oppe i 78kg da jeg trente ett halvår men sluttet faktisk da jeg ble arbeidsledi:S
menmen, nå ska jeg starte for fullt igjenn! og har et mål med å bli 80kg!



Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Ryp er jo det universielle svaret her da. så har man 5x5 stronglift.

melk er bra for å gå opp i vekt. drikk masse melk. du kan også få deg en gainer som big mass, eller muscle juice som du tar rett etter trening.

Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Stian1301

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Enig med SEXRM her!

Skal du opp i vekt så er den eneste oppskriften å spise masse! Når du skal opp i vekt så må du ligge på kalorioverskudd, dvs få i deg flere kalorier enn det du forbrenner i løpet av en dag. Ta deg en neve peanøtter til hvert måltid så får du i deg en del ekstra kalorier.
Gå på vekta en gang i uka eller hver for 14. dag så justerer du maten ut i fra det. Går du ikke opp i vekt, må du spise mere evt gå til innkjøp av gainer. Går du fort opp i vekt kan du justere litt ned på maten ( dette er sjelden et problem).
For ikke å legge på deg for mye fett så kan det være greit å prøve å øke vekta med 1-2kg i mnd!

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Billig bulkemat ; Havregryn / jeg kan easy få i meg 500 gr av dette sjekker du næringsinnholdet blir det lett et par 1000+ kcal Wink  foretrekker og drikke det i meg da/spise det ukokt
Nøtter ; 100 gr = 500-600 kcal
Melk
Osv osv er bare søke på forumet evt; Bulkemat og hva bulking er finner du det lett ut Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!