Skrevet av Emne: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?  (Lest 3258 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 968
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 968

  • Street Fighter
Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #15 : 30. mars 2010, 14:43 »
hvorfor heter du pain2gain når du ikke klarer smerte?

fordi for han gjør det vondt å gaine, tydeligvis.. derav, pain2gain;)
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget pain2gain

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

  • No pain, no gain!
Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #16 : 30. mars 2010, 16:34 »
asså, om som skrev "omg.." er det ikke like greit å holde kjeften igjen, å la vær å skrive sånn møk ??
Forbanna tulling!

Jo fordi blant annet måtte ha et navn, var i sånn fint humør når jeg laga profilen så da ble det til det, å desuten er det faktum, Pain2Gain er det som må til

Jeg står på gjør mitt beste, ingen som har sagt jeg skal gi meg med å stå på fordet ??, jeg syntes faktisk knebøy var en kjedelig øvelse, det er i tilfelle grunnen OM jeg skal gi meg, men smerte tåler jeg jo, knakk jo 2 fingre for den øvelsen
jeg står på, presser meg selv til maks, å prøver, jeg har ingen erfaring men jeg synes jeg greier meg bra så langt, nedturer og oppturer er det i alles forsøk på og bli svær, nå hadde jeg en av dem, men nå som jeg greier bevege fingeren litt igjen kan jeg begynne å trene igjen, har vel ikke tenkt å gi meg av den grunn

jeg synes de 2 av 3 siste svara var litt usakelig "omg.." og en som skryter av hvor mye han tålte, fikk vel faen tips av den grunn ??
Superman is my role model!

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 968
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 968

  • Street Fighter
Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #17 : 30. mars 2010, 16:48 »
asså, om som skrev "omg.." er det ikke like greit å holde kjeften igjen, å la vær å skrive sånn møk ??
Forbanna tulling!

Jo fordi blant annet måtte ha et navn, var i sånn fint humør når jeg laga profilen så da ble det til det, å desuten er det faktum, Pain2Gain er det som må til

Jeg står på gjør mitt beste, ingen som har sagt jeg skal gi meg med å stå på fordet ??, jeg syntes faktisk knebøy var en kjedelig øvelse, det er i tilfelle grunnen OM jeg skal gi meg, men smerte tåler jeg jo, knakk jo 2 fingre for den øvelsen
jeg står på, presser meg selv til maks, å prøver, jeg har ingen erfaring men jeg synes jeg greier meg bra så langt, nedturer og oppturer er det i alles forsøk på og bli svær, nå hadde jeg en av dem, men nå som jeg greier bevege fingeren litt igjen kan jeg begynne å trene igjen, har vel ikke tenkt å gi meg av den grunn

jeg synes de 2 av 3 siste svara var litt usakelig "omg.." og en som skryter av hvor mye han tålte, fikk vel faen tips av den grunn ??

stå på;) men husk: ikke forkast en øvelse som knebøy fordi den er kjedelig, eller fordi du var uheldig med vektvalget. det er en veldig bra øvelse som kan være veldig kul å bli sterkere i. dog er den ikke for alle:)
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget pain2gain

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

  • No pain, no gain!
Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #18 : 30. mars 2010, 16:49 »
OKei Smiley, takk <3
Superman is my role model!

Utlogget JudasIskariot

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #19 : 30. mars 2010, 19:34 »
Kan det være at du rett å slett går for FORT ned på knebøy repsene?

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 216
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 216

Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #20 : 30. mars 2010, 23:36 »
asså, om som skrev "omg.." er det ikke like greit å holde kjeften igjen, å la vær å skrive sånn møk ??
Forbanna tulling!

Jo fordi blant annet måtte ha et navn, var i sånn fint humør når jeg laga profilen så da ble det til det, å desuten er det faktum, Pain2Gain er det som må til

Jeg står på gjør mitt beste, ingen som har sagt jeg skal gi meg med å stå på fordet ??, jeg syntes faktisk knebøy var en kjedelig øvelse, det er i tilfelle grunnen OM jeg skal gi meg, men smerte tåler jeg jo, knakk jo 2 fingre for den øvelsen
jeg står på, presser meg selv til maks, å prøver, jeg har ingen erfaring men jeg synes jeg greier meg bra så langt, nedturer og oppturer er det i alles forsøk på og bli svær, nå hadde jeg en av dem, men nå som jeg greier bevege fingeren litt igjen kan jeg begynne å trene igjen, har vel ikke tenkt å gi meg av den grunn

jeg synes de 2 av 3 siste svara var litt usakelig "omg.." og en som skryter av hvor mye han tålte, fikk vel faen tips av den grunn ??

det er klart svarene blir usaklig, hele tråden er usaklig
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget pain2gain

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

  • No pain, no gain!
Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #21 : 31. mars 2010, 01:36 »
nei tror ikke det:S

var lissom at ryggen kollapsa når jeg var helt oppe da:S

men er fordi jeg ikke har trent den så veldig mye Smiley
Superman is my role model!

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 784
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 784

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #22 : 31. mars 2010, 01:49 »
Troll
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Retfex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #23 : 13. april 2010, 08:33 »
Synes det med at du starta med 90 kg første gang, var helt på trynet:P Som sagt, start litt lett så du får inn balanse og sånn, og etter nå har fått inn alt det der med teknink og balanse, da kan du begynne å legge på;) Og shit! Knekke 2 fingre er lei as:P

Utlogget pain2gain

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

  • No pain, no gain!
Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #24 : 13. april 2010, 23:48 »
hehe, takk for tipset ja Smiley , skal prøve på det nå, bynner bli fin i fingra igjen å nå Cheesy , haha ja asz, den er kjip den Tongue
Superman is my role model!

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 123

Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #25 : 14. april 2010, 00:44 »
Mange unge løftere liker ikke knebøy. Det gjorde ikke jeg heller når jeg begynte, mest på grunn av den vanskelige teknikken (ift andre øvelser). Som de andre sier: fortsett med knebøy (evnt frontbøy). Ta en kikk på videoene her: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=59737.0. Knebøy kan ikke erstattes av maskin øvelser. De fleste av mine kompisser gidder ikke lære seg knebøy teknikk, og knøler rundt fra leg extension til leg curl og mener det er minst like god trening; som ikke stemmer

Tips
- Alltid varm opp både generelt (eks jogging) og spesifikt (ta lette knebøy reps) før du trener.
- Ikke ta maks hver gang du trener
- Ikke press deg på stor belastning før du har teknikken inne
- Viktig for å ikke ødelegge ryggen: ikke krum den!

Fokuser på teknikk hver eneste repetisjon du tar, så blir det bra til slutt Wink
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget Danielvilblisterk "tjukken"

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24

Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #26 : 25. juni 2011, 14:26 »
Sier dem ikke no pain no gain a?  Smiley

Utlogget nokana

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #27 : 04. august 2011, 17:58 »
for bieceps sä kan du gä inn pä denne linken: http://www.topfatlosstrainer.com/2010/10/18/ronnie-workout-jersey-shore-get-big-biceps/
har prövd det ut det funker fett, det er egentlig litt greit og lese en del av teksten, men hvis du driter i det sä er det bare ä scrolle til du finner programmet Wink
NO guts, NO glory

Utlogget GymOperator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #28 : 05. august 2011, 01:11 »
Haha kollapsa, sku likt å sitt det da, selv om det kunne ha gått mye verre enn 2 knekte fingre. Heldig du sikker, fordi ryggkollaps høres relativt styggt ut.. Som de fleste andre her, anbefaler jeg at du lærer teknikken helt korrekt først! "ASS TO THE GRAS!" Gå helt ned, og aldri "juks" med halve repitisjoner. Anbefaler også at du har en treningskamerat som hjelper deg med teknikken og ser at du utfører den rett.. TREN HARDT, SPIS MYE OG SOV MYE!
Go Hard..... Or Go Home

Utlogget Proteinklumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 155

  • ..
Sv: Nå er det nok!! dårlig trent!?!?
« #29 : 09. august 2011, 01:17 »
1. Baseølvelser
2. Rolig i starten
3. Selv jeg som har trent bein lenge, begynner ikke med 70kg i knebøy  biggrin

Gå til:  

Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
Dette er 500 kcal!

Sunn proteinrik julebakst

Kosthold05.12.2019249

Er du i gang med bakingen til jul? Prøv dette.
Se studien.
Her ser du 45 forskjellige idretter med trente kropper.