Skrevet av Emne: få i gang UFC på norsk tv  (Lest 10285 ganger)

Utlogget Max Cargo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #30 : 27. september 2010, 21:58 »
Det er også sant:) men jeg forstår ikke hvordan de kan vise den uten at det er Pay per view:P??

Vel, fra et økonomisk perspektiv er det nok mer lønnsomt å selge rettigheter enn det lille de tjener på internett-ppv i Norge. De vet jo garantert hvor mange i Norge som kjøper PPV på nettet og dette er sikkert ikke mange.
"I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious."
- Vince Lombardi

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #31 : 28. september 2010, 19:10 »
Det er også sant:) men jeg forstår ikke hvordan de kan vise den uten at det er Pay per view:P??

Canal Digital sender i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Så jeg regner med de har kjøpt seg rettighetene til å vise det i disse landene. Det er mange andre kanaler som også viser UFC i det store utland, det er relativt få av disse som kjører amerikansk stil med PPV.

Utlogget Flo Rida

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #32 : 28. oktober 2010, 12:23 »
Vet det at canal digital har canal+ sport2 der de viser ufc. Men noen som vet om viasat har en kanal de viser det og? Snakk om at vi kansje skal bytte til viasat gull pakken her i huset istede.

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #33 : 29. oktober 2010, 17:46 »
Norge tåler knapt proffboksing på TV. UFC kommer ikke på riksdekkende TV i Norge dessverre, det er for voldelig for enkelte som ikke forstår sporten. Er dessuten PPV så det kan bli vanskelig sånn sett også.

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: få i gang UFC på norsk tv
« #34 : 17. november 2010, 13:24 »
Synes det er mange myter knyttet til MMA og spesielt barn. I mange land, blant annet japan, thailand, korea etc er barn indoktrinert med ulike former for kampsport, inkludert mma, uten at det viser seg på verken barns holdninger eller voldsbruk. MMA er etter mitt skjønn lite skadelig sammenlignet med mye annet søppel (deriblant det meste av reality) som sendes på tv'en.

Gode holdninger, respekt, menneskeverd etc er verdier som må integreres fra foreldrene. Da blir man også motstandsdyktig mot ytre påvirkning.

Når det er sagt, så har jeg personlig ingen interesse av å se MMA på norsk tv da jeg foretrekker å se eventer uten reklameavbrudd på ppv Smiley Men det hadde helt klart hatt en positiv effekt for interessen her i Norge - og kanskje også på sikt holdningsendrende arbeid som sikrer MMA en lovlig fremtid i dette landet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!