Skrevet av Emne: Boksekamp i kveld  (Lest 49264 ganger)

Utlogget PerStig

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Boksekamp i kveld
« #15 : 03. april 2010, 18:47 »
Wow, så innveiingen på vg nå nettopp, han motstanderen ser sykt god ut, 113 kg med neger-muskler. Tror dette kan bli sykt hardt for Arild, men hvis han vinner har han en lys framtid foran seg. Stå på arild!

113 kg med NEGER-muskler ja! Du har et poeng, det blir VELDIG tøft for Arild..Tongue Cheesy

Utlogget Snowboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 202
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 202

Sv: Boksekamp i kveld
« #16 : 03. april 2010, 18:50 »
Ja! Hvis det ikke blir noen rask knockout på Arild, så vet jeg ikke ossen det går.
Får med så mye muskler og slå med blir man fort sliten vil jeg tenke meg ;p

Men Han får det nok til på et vis ! : D

Røyskatt

  • Gjest
Sv: Boksekamp i kveld
« #17 : 03. april 2010, 18:59 »
Den negeren så ganske hard ut i skallen, han har større nakke enn arild så han tåler vel none gode slag også, 15 kamper med 2 tap i afrika er bra.

Artig Smiley

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Boksekamp i kveld
« #18 : 03. april 2010, 19:21 »
Ja! Hvis det ikke blir noen rask knockout på Arild, så vet jeg ikke ossen det går.
Får med så mye muskler og slå med blir man fort sliten vil jeg tenke meg ;p

Men Han får det nok til på et vis ! : D

Nå er vel ikke vektforskjellen de to i mellom enorm heller? Uansett ... boksing dreier seg ikke primært om muskler. Ikke primært om slagkraft en gang. Selvsagt er "sluggere" underholdende å se på ... og du vet aldri helt om det neste slaget er det som sender motstanderen til drømmeland. Men slagkraft alene er et ganske tynt repertoar å basere seg på. Derfor må en ha kondisjon, hurtighet, teknikk ... og ikke minst bedrive skadebegrensende aktiviteter (et godt forsvar) gjennom kampen. Motstanderen slår tilbake også. Om noen er i tvil, så kan det være fint å mimre litt:

http://www.youtube.com/watch?v=rt8LZ8FjGN8#noexternalembed

Selv om alt av forberedelser stemmer og du faktisk ER i form, så kan det fremdeles gå galt. Let's face it: Når en mann på 100-130 kg skulle treffe deg rent på hakespissen ... så er det for mange god natt. Hvis du ikke går i dørken med en gang, så vil ofte oppfølgere gjøre resten. I bokseverdenen kaller en slikt for "arbeidsuhell".

Uansett ... moralen er i allefall at det ikke finnes noen perfekt stil som passer alle motstandere. De beste bokserene opp gjennom tidene har vært de som har kunnet justere seg i forhold til motstanden de møter. Vanligvis får en godt betalt for god arbeidskapasitet også ... "wear & tear"

Arild klarer seg fint i kveld også tror nå jeg ... forhåpentligvis går kampen et par runder denne gangen da Smiley

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Boksekamp i kveld
« #19 : 03. april 2010, 19:27 »
Blir spennende dette, men den amatørrecorden til negern tror jeg vi skal ta med en klype salt, den endrer seg jo for hver dag.
30 kamper, 25 seire og 19 KO står det i dag, hvis det hadde vært sant så tror jeg han hadde vært en for tøff motstander på dette stadiet i karrieren til Arild.....men det er typisk boksebransjen å blåse opp sånne tall, jeg har tror at de vet hva negern står for og at Arild kan ta ham Smiley

Utlogget Svenny

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: Boksekamp i kveld
« #20 : 03. april 2010, 19:27 »
Får desverre ikke sett kampen, får satse på en litt lengere kamp før KO. Go Hulk!

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Boksekamp i kveld
« #21 : 03. april 2010, 19:31 »
Jeg synes forresten at Arild kunne spart seg for å blåse tyggisbobler Tongue det får ham til å se nervøs ut, var ikke noe Tyson killerblikk akkurat Smiley

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Boksekamp i kveld
« #22 : 03. april 2010, 19:32 »
Recorden til "negern" er nok ikke pålitelig informasjon, mest sannsynlig stemmer det ikke. Satser på at det blir knock i 3 runde i kveld. Arild trenger litt mer matchtrening så det får han nok.

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Boksekamp i kveld
« #23 : 03. april 2010, 19:58 »
Nå er vel ikke vektforskjellen de to i mellom enorm heller? Uansett ... boksing dreier seg ikke primært om muskler. Ikke primært om slagkraft en gang. Selvsagt er "sluggere" underholdende å se på ... og du vet aldri helt om det neste slaget er det som sender motstanderen til drømmeland. Men slagkraft alene er et ganske tynt repertoar å basere seg på. Derfor må en ha kondisjon, hurtighet, teknikk ... og ikke minst bedrive skadebegrensende aktiviteter (et godt forsvar) gjennom kampen. Motstanderen slår tilbake også. Om noen er i tvil, så kan det være fint å mimre litt:

http://www.youtube.com/watch?v=rt8LZ8FjGN8#noexternalembed

Selv om alt av forberedelser stemmer og du faktisk ER i form, så kan det fremdeles gå galt. Let's face it: Når en mann på 100-130 kg skulle treffe deg rent på hakespissen ... så er det for mange god natt. Hvis du ikke går i dørken med en gang, så vil ofte oppfølgere gjøre resten. I bokseverdenen kaller en slikt for "arbeidsuhell".

Uansett ... moralen er i allefall at det ikke finnes noen perfekt stil som passer alle motstandere. De beste bokserene opp gjennom tidene har vært de som har kunnet justere seg i forhold til motstanden de møter. Vanligvis får en godt betalt for god arbeidskapasitet også ... "wear & tear"

Arild klarer seg fint i kveld også tror nå jeg ... forhåpentligvis går kampen et par runder denne gangen da Smiley

Den kampen mellom Tyson og Douglas er ikke et spes godt eksempel.. Tyson var så selvgod på den tiden at han ikke gadd å trene noe særlig, og var generelt ganske så utafor.

Håper uansett på Arild i kveld! Selvom han andre så relativt hard ut.
Konebanker og totalonanist

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Boksekamp i kveld
« #24 : 03. april 2010, 20:09 »
Jeg tror at kampen i kveld kommer til å bli veldig gøy å se på;
ikke noe *BOOOW*, *fssssh, waaaaaa, ka-chiiiing* og *daaaaaahhh...* i første runde. Blir nok flere gode runder.

Blir vel dancin' som boxing skal være. 2thumbsup
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Boksekamp i kveld
« #25 : 03. april 2010, 20:15 »
Jeg synes forresten at Arild kunne spart seg for å blåse tyggisbobler Tongue det får ham til å se nervøs ut, var ikke noe Tyson killerblikk akkurat Smiley

Hehe, var rått når de sto og så hverandre i ansiktet, og hulken blåste en boble i tryne på'n Smiley

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Boksekamp i kveld
« #26 : 03. april 2010, 20:17 »
Hehe, var rått når de sto og så hverandre i ansiktet, og hulken blåste en boble i tryne på'n.

Sånn helt seriøst, jeg syntes han kunne spart seg for den lille detaljen.
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Snowboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 202
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 202

Sv: Boksekamp i kveld
« #27 : 03. april 2010, 20:25 »
Nå er vel ikke vektforskjellen de to i mellom enorm heller? Uansett ... boksing dreier seg ikke primært om muskler. Ikke primært om slagkraft en gang. Selvsagt er "sluggere" underholdende å se på ... og du vet aldri helt om det neste slaget er det som sender motstanderen til drømmeland. Men slagkraft alene er et ganske tynt repertoar å basere seg på. Derfor må en ha kondisjon, hurtighet, teknikk ... og ikke minst bedrive skadebegrensende aktiviteter (et godt forsvar) gjennom kampen. Motstanderen slår tilbake også. Om noen er i tvil, så kan det være fint å mimre litt:

http://www.youtube.com/watch?v=rt8LZ8FjGN8#noexternalembed

Selv om alt av forberedelser stemmer og du faktisk ER i form, så kan det fremdeles gå galt. Let's face it: Når en mann på 100-130 kg skulle treffe deg rent på hakespissen ... så er det for mange god natt. Hvis du ikke går i dørken med en gang, så vil ofte oppfølgere gjøre resten. I bokseverdenen kaller en slikt for "arbeidsuhell".

Uansett ... moralen er i allefall at det ikke finnes noen perfekt stil som passer alle motstandere. De beste bokserene opp gjennom tidene har vært de som har kunnet justere seg i forhold til motstanden de møter. Vanligvis får en godt betalt for god arbeidskapasitet også ... "wear & tear"

Arild klarer seg fint i kveld også tror nå jeg ... forhåpentligvis går kampen et par runder denne gangen da Smiley

Ja sant det Wink

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Boksekamp i kveld
« #28 : 03. april 2010, 20:30 »
Den kampen mellom Tyson og Douglas er ikke et spes godt eksempel.. Tyson var så selvgod på den tiden at han ikke gadd å trene noe særlig, og var generelt ganske så utafor.

Håper uansett på Arild i kveld! Selvom han andre så relativt hard ut.
+1 her er Tyson i form. Ikke meningen å spore av, heier på Arild, hvis han er halvparten så god som Iron Mike kan han nå langt! Den helt sinnsyke bevegeligheten til Mike er legendarisk, se spesielt 'moven' på 3:02, det må være det sykeste jeg har sett!
http://www.youtube.com/watch?v=WNmP4MCAInI
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Boksekamp i kveld
« #29 : 03. april 2010, 22:44 »
Ikke lenge før det smeller igang nå....  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!