Skrevet av Emne: Boksekamp i kveld  (Lest 49270 ganger)

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Boksekamp i kveld
« #270 : 04. april 2010, 01:40 »
Du har helt rett i at han er helt ny. Men hvis en som er helt ny skal ha noen sjansje, så må man være ett naturtalent. Man kan kune bli så som så flink av trening alene. Det var ikke mye talent vi så i kveld. Derfor kritikken.

kritikk følger med både positivt og negativt! du så kampen og det er det Arild bryr seg om da du var med og viste interesse for kampen Wink du er en av mange andre fans som så kampen ikveld uansett hvor mye bokse ekspert du tror du er Smiley

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Boksekamp i kveld
« #271 : 04. april 2010, 01:42 »
om den kampen er kjøpt og betalt tror jeg Arild hadde fått den første og beste rollen i hollywood for sin "skuespiller" prestasjon i så fall...

Er vel som regel manager som fixer og ordner vel? Ellers så så det ut som Arild slet litt de få rundene som var
24 og feit

Utlogget Zaico

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Boksekamp i kveld
« #272 : 04. april 2010, 01:43 »
Trenger ikke å være skuespiller, så lenge større krefter bak vil ha fyren videre. Ang boksingen var det en stor skuffelse. Greit nok at han skulle "spare" kreftene, men når jeg hører coachen snakker om aggresivitet og man fortsatt ser en passiv Arild, begynner jeg å lure. Men for all del, tren mer, gå ned et par kg og kom sterkt tilbake

Utlogget Anatas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 147

Sv: Boksekamp i kveld
« #273 : 04. april 2010, 01:43 »
jaja.... vi får vell håpe på litt mer action neste gang...

Utlogget Johann

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 065
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 065

  • There is no tomorrow!
Sv: Boksekamp i kveld
« #274 : 04. april 2010, 01:43 »
kritikk følger med både positivt og negativt! du så kampen og det er det Arild bryr seg om da du var med og viste interesse for kampen Wink du er en av mange andre fans som så kampen ikveld uansett hvor mye bokse ekspert du tror du er Smiley
Er du bokse ekspert?

Utlogget Peeeew

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 159

  • Gooooal
Sv: Boksekamp i kveld
« #275 : 04. april 2010, 01:44 »
Du har helt rett i at han er helt ny. Men hvis en som er helt ny skal ha noen sjansje, så må man være ett naturtalent. Man kan kune bli så som så flink av trening alene. Det var ikke mye talent vi så i kveld. Derfor kritikken.

Ja greit, men alle vil ikke kunne prestere optimalt hver gang. Arild fikk engang ikke bokset seg ferdig. Arild viser/har visst at han har kraft i slagene, og han har masse vilje og lyst.

Du kan ikke si at kylling er stygt når du bare stekte den i 56 sekunder fordi du ikke hadde tid til å steke den i 10 minutter Wink
The harder I work, the luckier I get

Utlogget rollingthunder

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 57

  • Ja til profesjonell kampsport i Norge.
Sv: Boksekamp i kveld
« #276 : 04. april 2010, 01:44 »
kritikk følger med både positivt og negativt! du så kampen og det er det Arild bryr seg om da du var med og viste interesse for kampen Wink

Klart jeg støtter en landsmann i bokseringen, men autopilot tilbedelse klarer jeg ikke.


Sitat
du er en av mange andre fans som så kampen ikveld uansett hvor mye bokse ekspert du tror du er Smiley

Vil ikke akkurat kalle meg en ekspert, men jeg har i alle fall evne til å se hvem som treffer med hva Wink




Sitat
Ja greit, men alle vil ikke kunne prestere optimalt hver gang. Arild fikk engang ikke bokset seg ferdig. Arild viser/har visst at han har kraft i slagene, og han har masse vilje og lyst.

Du kan ikke si at kylling er stygt når du bare stekte den i 56 sekunder fordi du ikke hadde tid til å steke den i 10 minutter

Helt klart, enig. Men hvis man venter til at man skal "spurte" i siste runde, så er det ikke akkurat snakk om teknikk man sparer på. Wink

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Boksekamp i kveld
« #277 : 04. april 2010, 01:46 »
Er du bokse ekspert?

på ingen måte og jeg har heller aldri uttalt meg!

jeg vet og har innsett hva stadiet Arild er på nemlig nybegynner! han sier det jo selv hvor han er og hvor god/dårlig han er!

dere "eksperter" uttaler dere som at det er nye muhammed vi ser her

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Boksekamp i kveld
« #278 : 04. april 2010, 01:46 »
Er vel som regel manager som fixer og ordner vel? Ellers så så det ut som Arild slet litt de få rundene som var

Mhm, helt sikkert derfor Arild selv søker sponsorer og jobber med å få inn penger til at han i det hele tatt kan gå kamp.

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Boksekamp i kveld
« #279 : 04. april 2010, 01:47 »
Endel hardcore Arild fans tar jo helt av på hjemmesiden hans og snakker om Arild mot Haye hehe, den kampen hadde vart i nøyaktig ett slag Smiley
Folk må være litt realistiske, boksing er ikke strongman eller kroppsbygging. Boksing er en stor sport med MYE MYE VELDIG MYE penger involvert, derfor er konkurransen beinhard.

Arild har bare tre kamper og som jeg har sagt før så trenger han mange flere kamper før noen kan avgjøre om det er noe håp for ham, jeg synes det er ganske tøft gjort å hoppe rett opp i proffringen uten å ha noen kampsporterfaring overhodet.

Utlogget Peeeew

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 159

  • Gooooal
Sv: Boksekamp i kveld
« #280 : 04. april 2010, 01:48 »
Endel hardcore Arild fans tar jo helt av på hjemmesiden hans og snakker om Arild mot Haye hehe, den kampen hadde vart i nøyaktig ett slag Smiley
Folk må være litt realistiske, boksing er ikke strongman eller kroppsbygging. Boksing er en stor sport med MYE MYE VELDIG MYE penger involvert, derfor er konkurransen beinhard.

Arild har bare tre kamper og som jeg har sagt før så trenger han mange flere kamper før noen kan avgjøre om det er noe håp for ham, jeg synes det er ganske tøft gjort å hoppe rett opp i proffringen uten å ha noen kampsporterfaring overhodet.

Honnør.
The harder I work, the luckier I get

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Boksekamp i kveld
« #281 : 04. april 2010, 01:48 »

Hahahaha! Unknown, du er MANN! Cheesy
Honnør Cheesy

I´m a winner, what can I say?  Grin
Sa brura

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Boksekamp i kveld
« #282 : 04. april 2010, 01:49 »
Klart jeg støtter en landsmann i bokseringen, men autopilot tilbedelse klarer jeg ikke.


Vil ikke akkurat kalle meg en ekspert, men jeg har i alle fall evne til å se hvem som treffer med hva Wink




Helt klart, enig. Men hvis man venter til at man skal "spurte" i siste runde, så er det ikke akkurat snakk om teknikk man sparer på. Wink

det gjorde jeg også og jeg så at Arild fikk inn noen "deilige" slag i bryst og mage regionen og det kan stemme overens med smertene i ribein som det ble snakket om etterpå.

at Arild har en del å hente på teknikk er en ting men at slagene sitter som ett skudd med en jævlig kraft når det treffer er en annen ting!
det har flere nå sagt sitt om blant annet klemmetsen som ikke lenger ville sparre med Arild grunnet slag styrken.
gjerne du hadde trengt ett slag av Arild for å kjenne det selv Smiley hehe



Helt klart, enig. Men hvis man venter til at man skal "spurte" i siste runde, så er det ikke akkurat snakk om teknikk man sparer på. Wink
[/quote]

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Boksekamp i kveld
« #283 : 04. april 2010, 01:50 »

Du kan ikke si at kylling er stygt når du bare stekte den i 56 sekunder fordi du ikke hadde tid til å steke den i 10 minutter Wink

good one
24 og feit

Utlogget Nils`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 462
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 462

Sv: Boksekamp i kveld
« #284 : 04. april 2010, 01:52 »
arild fikk idag en kamp som varte 3 runder, en erfaring rikere. tror han kommer til og vokse mye på dette til neste kamp
Trent høsten 2009-våren 2010. startet opp igjen våren 2011. 22år 120kg 175cm høy
Beste løft: KB 200, BP 140(18/5-2010), ML 220(20/5-2010), MP 2x100(16/4-2011)
LOGG: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=96042.msg1443388;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!