Skrevet av Emne: Boksekamp i kveld  (Lest 49371 ganger)

Utlogget Nimy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 124
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 124

Sv: Boksekamp i kveld
« #300 : 04. april 2010, 02:58 »
Prizm - NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Du må være fra Arendal?  Grin
Haha Cheesy
- No møssel-gay-ning xD
Bøy:   240x1
Benk: 190x1
Mark: 270x1

93-modell, 97kg & 187cm.

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Boksekamp i kveld
« #301 : 04. april 2010, 03:02 »
Prizm - NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Du må være fra Arendal?  Grin
Haha Cheesy
- No møssel-gay-ning xD
det var vel ikke så vanskelig å finne ut av Wink  og du er fra sabeltann-land ser jeg Tongue
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Boksekamp i kveld
« #302 : 04. april 2010, 03:19 »
Hehe, må nok innrømme at kunnskapen min ang Tyson kommer fra media, så bra at du opplyser meg her:) Syns å huske jeg leste at Tyson ikke hadde en sjanse mot lewis pga underlegen teknikk.

At han ikke hadde sjans mot Lewis hadde nok flere årsaker. Alder, misligholdt kropp og form, festing,damer,penger.. At han i det hele tatt holdt ut i 8 runder med slik juling er et under. For boksinga hans var elendig..
Tyson på det beste var sinnsykt. Ikke teknikk? Greit, han var en slugger.. En djevelsk rask sådan. Men uten teknikk hadde han nok aldri tatt titler i bokseverden med hans høyde osv. Ingen på 180cm blir tungvektsmester uten teknikk, når omtrent alle du møter er minst 10cm høyere.

Utlogget Zaico

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Boksekamp i kveld
« #303 : 04. april 2010, 03:34 »
At han ikke hadde sjans mot Lewis hadde nok flere årsaker. Alder, misligholdt kropp og form, festing,damer,penger.. At han i det hele tatt holdt ut i 8 runder med slik juling er et under. For boksinga hans var elendig..
Tyson på det beste var sinnsykt. Ikke teknikk? Greit, han var en slugger.. En djevelsk rask sådan. Men uten teknikk hadde han nok aldri tatt titler i bokseverden med hans høyde osv. Ingen på 180cm blir tungvektsmester uten teknikk, når omtrent alle du møter er minst 10cm høyere.

Joda, tenker i samme retningen ang. penger, festing, damer osv. Peaken på karrieren var vell nådd og på vei ned. Blir nesten litt lei meg når jeg ser de siste kampene han tapte totalt ute av form. Jeg sitter jo ikke her og sier at fyren ikke hadde teknikk, men har fått et inntrykk av at han spilte mer på styrke og hurtighet enn tidligere mestere. Tyson på topp er min favoritt fighter sammen med fedor uten tvil:)

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Boksekamp i kveld
« #304 : 04. april 2010, 04:07 »
cheer'a? ER forsatt deppa liksom.. klokka er 4, give a fuck! Venter forsatt på kampen jeg gleda meg til =(

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Boksekamp i kveld
« #305 : 04. april 2010, 04:09 »
Har tatt så mange runk nå, ingenting hjelper mot smertene!

Mens du så på avatarbildet ditt? Hvem er det du har i avataren forresten?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Boksekamp i kveld
« #306 : 04. april 2010, 04:11 »
Mens du så på avatarbildet ditt? Hvem er det du har i avataren forresten?


Et Bilde er ikke nok for å tilfredsstille meg..

Dama: sagia castaneda

Utlogget Cueball

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

  • Sir, you are making a scene
Sv: Boksekamp i kveld
« #307 : 04. april 2010, 08:31 »
Følger normalt ikke med i bokseverden, men er imponert over hva Haugen har fått til i boksesporten hittil, ut fra det utgangspunktet han hadde. (selv om det slettes ikke er ubetinget imponerende boksing vi har sett i ringen). Han har klart å skapt den nødvendige interessen og forventingene rundt seg selv.

Synes dog at han bør tenke enda mer på imagebygging. På innviinga syntes jeg det så ut som om en clean og råtøff bokser skulle møte Trailertrash fra nord.

http://www.vgtv.no/?id=29507&category=3

Utlogget rollingthunder

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 57

  • Ja til profesjonell kampsport i Norge.
Sv: Boksekamp i kveld
« #308 : 04. april 2010, 11:05 »

Synes dog at han bør tenke enda mer på imagebygging. På innviinga syntes jeg det så ut som om en clean og råtøff bokser skulle møte Trailertrash fra nord.

http://www.vgtv.no/?id=29507&category=3

Det var vel ikke akkurat noe bedre under kampen. Det var "hulken hulken hulken" rop som hørtes ut som jentevorspiel hvor alle var brisne på rusbrus. Var faktisk helt jævlig å høre på, værre enn en håndballsfinale.


Utlogget Nils`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 462
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 462

Sv: Boksekamp i kveld
« #309 : 04. april 2010, 11:17 »
"Skulle jeg forlatt ringen her i kveld før alle fire rundene var ferdige, måtte noen ha båret meg ut, forteller Haugen"

Var kampen på totalt fire runder?
Trent høsten 2009-våren 2010. startet opp igjen våren 2011. 22år 120kg 175cm høy
Beste løft: KB 200, BP 140(18/5-2010), ML 220(20/5-2010), MP 2x100(16/4-2011)
LOGG: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=96042.msg1443388;topicseen#new

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Boksekamp i kveld
« #310 : 04. april 2010, 11:26 »
At han ikke hadde sjans mot Lewis hadde nok flere årsaker. Alder, misligholdt kropp og form, festing,damer,penger.. At han i det hele tatt holdt ut i 8 runder med slik juling er et under. For boksinga hans var elendig..
Tyson på det beste var sinnsykt. Ikke teknikk? Greit, han var en slugger.. En djevelsk rask sådan. Men uten teknikk hadde han nok aldri tatt titler i bokseverden med hans høyde osv. Ingen på 180cm blir tungvektsmester uten teknikk, når omtrent alle du møter er minst 10cm høyere.
Javisst hadde Tyson god teknikk på sitt beste.  Han hadde raske never og føtter, og var meget bevegelig i midjen og nakken.  Dette brukte han til å kutte avstanden, komme seg innenfor guarden til motstanderen og leverte kjappe kombinasjoner, ganske likt Jack Dempsey.

Men Lennox Lewis var faktisk eldre enn Tyson da kampen mellom de to gikk.  For meg så det ut som om Lewis dro kampen ut i langdrag for å seigpine Tyson, sånn som Muhammed Ali og Jack Johnson av og til gjorde.  Lennox Lewis var Tyson overlegen i absolutt alt, også slagkraft, og er kanskje den beste tungvekteren noensinne.  At Lewis også ville slått en Mike Tyson i sine absolutte glansdager, er jeg ganske sikker på.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Boksekamp i kveld
« #311 : 04. april 2010, 11:38 »
Proffboksing dreier seg mer om hype og mediaoppmerksomhet en om kvalitet. I så måte er det symptomatisk at interessen er stor rundt Arild. Krageboen har så langt lykkes med å få maksimalt mediautbytte av tre syltynne kamper rent boksemessig. Alle som noensinne har satt sin fot i en ring ser at Arild har lite å bidra med i forhold til kvalitet. Da gjenstår hype og show, og det får vi til fulle.

Man kan like det eller ei, men det er nå slik proffboksingen er. Arild spiller de kortene han har, og Krageboen prøver å få til en tv-kamp på sikt. Kanskje kan han kjøpe Arild en interkontinental tilttel?


Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Boksekamp i kveld
« #312 : 04. april 2010, 11:43 »
Det var vel ikke akkurat noe bedre under kampen. Det var "hulken hulken hulken" rop som hørtes ut som jentevorspiel hvor alle var brisne på rusbrus. Var faktisk helt jævlig å høre på, værre enn en håndballsfinale.



HAHAHAHAA JEG LER MEG I HEL!!!!

ikke bare er dere eksperter på boksing men dere har egenskapen til å dømme fansen også!

fy faen dere må være av en unik sort som har så god peiling til å dømme alt og alle Smiley


Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Boksekamp i kveld
« #313 : 04. april 2010, 11:48 »
Proffboksing dreier seg mer om hype og mediaoppmerksomhet en om kvalitet. I så måte er det symptomatisk at interessen er stor rundt Arild. Krageboen har så langt lykkes med å få maksimalt mediautbytte av tre syltynne kamper rent boksemessig. Alle som noensinne har satt sin fot i en ring ser at Arild har lite å bidra med i forhold til kvalitet. Da gjenstår hype og show, og det får vi til fulle.

Man kan like det eller ei, men det er nå slik proffboksingen er. Arild spiller de kortene han har, og Krageboen prøver å få til en tv-kamp på sikt. Kanskje kan han kjøpe Arild en interkontinental tilttel?



det vi ikke må glemme her er at Arild har så mye fans og oppmerksomhet bare etter 3 kamper og kun 1 år som bokser.
det finnes sikkert ingen annen bokser som noen gang har hatt så mye fans og oppmerksomhet i verden på så kort tid som Arild har hatt til nå i sin bokse karriere.

med andre ord vet vi ingenting om hvordan bokse ferdighetene til mange av de kjente profilene idag var etter kun 1 år og de var i alle fall ikke så heldig og få komme rett ut i proff ringen etter kun 1 år.

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Boksekamp i kveld
« #314 : 04. april 2010, 11:53 »
http://www.vg.no/sport/boksing/artikkel.php?artid=586148

her får vi en fin reprise over når støtet ble satt og grunnen til at avgjørelsen om å trekke seg ble tatt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!