Skrevet av Emne: Boksekamp i kveld  (Lest 49356 ganger)

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Boksekamp i kveld
« #315 : 04. april 2010, 11:55 »
Arild er nok ikke noe naturtalent i boksing, men det kan han veie opp for med sin enorme treningsvilje.
Husk at Rune Lillebuen også var på Arild sin alder når han begynte med boksing, i løpet av få år var han en av nordens beste amatørboksere, så å begynne tidlig er ikke nødvendig. Arild kan bokse i over ti år til og det skulle være plenty for å bli en god bokser.

Men jeg er enig med de som sier at kampen i går var besynderlig, Arild fremstår som sur fordi negeren trakk seg, men egentlig burde han være glad for han kunne fort ha tapt på poeng om han ikke hadde slått ham ut i siste runde....

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Boksekamp i kveld
« #316 : 04. april 2010, 12:24 »
Det var vel ikke akkurat noe bedre under kampen. Det var "hulken hulken hulken" rop som hørtes ut som jentevorspiel hvor alle var brisne på rusbrus. Var faktisk helt jævlig å høre på, værre enn en håndballsfinale.



Skulle fansen gjort som i Norge; sittet helt stille og holdt kjeft? Jeg synes det er fantastisk at noen hyler og roper, og jeg håper at folk som stiller opp på norske konkurranser (som i strongman og bygging) kan lære av gjengen som satt i Benidorm i går!

PS
Jeg vet forresten med sikkerhet at en stor del av denne "jentevorspielgjengen" var godt voksne mennesker, både menn og kvinner. Wink Jeg fikk nemlig oppdateringer pr sms og telefon fra den gjengen der gjennom hele kampen.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Boksekamp i kveld
« #317 : 04. april 2010, 12:26 »
http://www.fvn.no/sport/ovrig_sport/article752834.ece

Tilbake til forfylla drosjesjåfører fra østeuropa igjen i de neste kampene ser det ut til, Krageboen er visst ikke helt fornøyd.

"Manageren innrømmer han var skeptisk til at Arild «Hulk» Haugen skulle møte denne store gode bokseren fra Elfenbenskysten. Krageboen sier han etter hvert ble overtalt av andre til å tro det skulle gå greit."

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Boksekamp i kveld
« #318 : 04. april 2010, 12:49 »
"– Fikk Jean Vidal Yemou beskjed om å gi seg en runde før slutt? "

"– Ikke av noen av oss rundt Arild i hvert fall, sier Krageboen. "

Denne uttalelsen må jeg si at jeg stusser litt på... Krageboen innrømmer vel indirekte at utfallet av kampen var litt besynderlig?

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Boksekamp i kveld
« #319 : 04. april 2010, 12:51 »
http://www.fvn.no/sport/ovrig_sport/article752834.ece

Tilbake til forfylla drosjesjåfører fra østeuropa igjen i de neste kampene ser det ut til, Krageboen er visst ikke helt fornøyd.

"Manageren innrømmer han var skeptisk til at Arild «Hulk» Haugen skulle møte denne store gode bokseren fra Elfenbenskysten. Krageboen sier han etter hvert ble overtalt av andre til å tro det skulle gå greit."
Er greit at Arild får herdet seg litt imot bedre motstand fremover, og flere mnd trening med Lillebuen, hjelper nok også.

At publikum heiet litt på han gjør vel ingenting?? Som Kikki poengterte, her i landet er det sørgelig stille,hehe

Utlogget Nils`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 462
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 462

Sv: Boksekamp i kveld
« #320 : 04. april 2010, 13:20 »
hvor kan man se hele kampen på nytt?
Trent høsten 2009-våren 2010. startet opp igjen våren 2011. 22år 120kg 175cm høy
Beste løft: KB 200, BP 140(18/5-2010), ML 220(20/5-2010), MP 2x100(16/4-2011)
LOGG: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=96042.msg1443388;topicseen#new

Utlogget rollingthunder

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 57

  • Ja til profesjonell kampsport i Norge.
Sv: Boksekamp i kveld
« #321 : 04. april 2010, 13:27 »
Skulle fansen gjort som i Norge; sittet helt stille og holdt kjeft? Jeg synes det er fantastisk at noen hyler og roper, og jeg håper at folk som stiller opp på norske konkurranser (som i strongman og bygging) kan lære av gjengen som satt i Benidorm i går!


Strongman er ikke boksing. Man klapper eller jubler når en får inn ett slag ellers så har man ingen grunn til å lage støy. Det er faktisk ganske irriterendes for de som er interesert i den slags type sport som prøver å konsentrere seg om kampen Smiley


Ellers er det litt vel flaut med overpatriotistiske nordmenn med flagg of greier i en sport som boksing. Det er ingen landskamp det er mann mot mann.




edit :
Sitat
Denne uttalelsen må jeg si at jeg stusser litt på... Krageboen innrømmer vel indirekte at utfallet av kampen var litt besynderlig?

Finnes det en sport som det er mer lurerier eller kampfiksing enn i boksing?

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Boksekamp i kveld
« #322 : 04. april 2010, 13:27 »
hvor kan man se hele kampen på nytt?

Får med det aller meste med denne:

http://www.youtube.com/watch?v=2ot_katYYiU#noexternalembed
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Boksekamp i kveld
« #323 : 04. april 2010, 13:31 »

Sakser litt fra en kommentar på denne artikkelen.

"Jean Vidal mente sikkert noe som jeg mente da jeg så kampen. At dommeren var litt vel partisk. Hulken skulle fått advarsler flere ganger. Han burde myknes opp mer og terpe mer på teknikk før han går videre. Men er fryktelig imponert over at en slik tung boler har hatt den fremgangen han har hatt.
"men det skal man ikke ha eksamen i medisin for å skjønne bare var tull og tøys" Hvem var det som sa dette hadde vært morsomt å vite. Kommer ikke fram av artikkelen... Hvis Vidal fikk brudd nær brystbeinet (noe som kunne vært mulig når du ser slagene til hulken) så er det vanskelig å fortsette. Slike smerter oppfatter man gjerne ikke før en er i pausen."

Utlogget rollingthunder

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 57

  • Ja til profesjonell kampsport i Norge.
Sv: Boksekamp i kveld
« #324 : 04. april 2010, 13:53 »
Det var en svensk langsrennsløper som gikk med knekt ribbbein i OL nylig var det ikke?

Utlogget Jorgenwr

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

Sv: Boksekamp i kveld
« #325 : 04. april 2010, 13:53 »
I de 2 første kampene var arild overlegen. Først når han møter bedre motstand viser det seg hvor dårlig han faktisk er.
De som aldri har drevet med boksing selv ser kanskje ikke de store tekniske bristene, men prøv å se på f.eks høyrearmen til arild når han slår venstre og omvendt. Den er alle andre plasser en hvor den skal være.
Se fotarbeid og hvordan han krysser beina, tramper på hæla osv.
Han senker skuldra tydlig før et slag og avslører tydlig at slaget kommer.

Han er slettes ikke dårlig til å ha drvet i bare et år (?)
Men jeg er vandt til å se dyktige boksere i proffringen og dette ble netsen litt komisk.

IntX

  • Gjest
Sv: Boksekamp i kveld
« #326 : 04. april 2010, 13:57 »
Jævlig mange "eksperter" her inne. Tragisk å se alle bedreviterne syter og bærer seg.
Arild er fortsatt ubeseiret uansett hva dere lirer av dere.

Utlogget Jorgenwr

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

Sv: Boksekamp i kveld
« #327 : 04. april 2010, 14:14 »
Jævlig mange "eksperter" her inne. Tragisk å se alle bedreviterne syter og bærer seg.
Arild er fortsatt ubeseiret uansett hva dere lirer av dere.

Inlegget mitt er ikke ment som et ekspertinlegg, men sett fra en halvdårlig amatørboksers ståsted.
Virker som de fleste som uttaler seg, ikke er bokseinteresserte, men Haugen-Fans. Greit nok det men, men da bør man kanskje spare seg for uttalelser som: "tittelkamp mot haye neste!" og "dette blir stort, han kommer til å nå langt"

Arild har ikke imponert noen med boksingen sin (klemesten driver promo).
At han han er sterk og slår hardt visste vel alle fra før.

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Boksekamp i kveld
« #328 : 04. april 2010, 15:39 »
er litt å se her for de som ikke får sett kampen

http://www.vgtv.no/?id=29532

uansett,jeg syntes det blir litt rart å mase etter mer motstand i media,bli irritert for at en motstander velger å gi seg og gi seieren til deg,samtidig som du sier på hjemmesiden din at du ikke vil kaste deg på "denbeste bokseren"fordi det er karriereødeleggende jeg da men.

han burde respektert negern når han valgte å gi seg,uten å bli sur,i god sportsånd

Det ekke vanskelig å finne en god fyr som ikke gir seg hvis du bare vil si ja til de store gutta..blir litt dobbeltspill der og det er feil uansett om arild er en kjempe med en skjelden viljestyrke og ferdigheter

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Boksekamp i kveld
« #329 : 04. april 2010, 15:43 »
Folkens... Dette var egentlig det beste som kunne skjedd Arild.

SLik jeg kjenner ham, er han utrolig tilpasningsdyktig og har en egen evne til å forbedre ting. Bare så på de gangene han har hatt dårlige strongmankonkurranser... han har alltid kommet tilbake bedre.

Denne kampen gikk i uventet retning for arild, men han fikk sloss i 3 runder, noe jeg tror han har godt av.

Neste kamp kommer han til å ha trent enda mer, jobbet mer med teknikk og taktikk. NEste utøver kommer til å se denne kampen og kommer til å få sitt livs sjokk da han møter en Arild som har utviklet seg like mye på de 4 månedene etter denne kampen som på de 4 foregående månedene.

Jeg tror dette var bra for Arild. Han blir sulten nå!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!